Ik zet het dubbele inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef VASND het volgende:
10 euro en een krat HJ op Valverde bij vechten
Movistar > Skyquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat wil die Valverde nou weer ? Blijft een kutploeg, dat Movistar.
Vergeleken met hem is zelfs Massi een kleine jongen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Frank Masmeijer zou uit de Tour geweerd worden.
Froome opnaaien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat wil die Valverde nou weer ? Blijft een kutploeg, dat Movistar.
Kerstkaarten uit Colombia.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is zelfs Massi een kleine jongen.
Waar is Zubeldia?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José Herrada die kopwerk doet, hier schrik ik ook van.
Wat kan Froome Nibali nou schelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:32 schreef VASND het volgende:
Froome onder druk zetten ik vind het mooi. Schreeuw hem 8x toe dat hij kopwerk moet doen en zelf hij gaat toch een keer twijfelen
Nu nog maar vier Nederlanders in de favorietengroepquote:
Wattagemeter says no.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:32 schreef VASND het volgende:
Froome onder druk zetten ik vind het mooi. Schreeuw hem 8x toe dat hij kopwerk moet doen en zelf hij gaat toch een keer twijfelen
heel even uit het oog verloren en boem opgeblazen. Die vent rijdt heel vaak op 98% melkzuur_max volgens mijquote:
Hij moet morgen ook bij Gesink blijven. Daar gaat de kans.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef franklop het volgende:
hopelijk mag Krachtwijk zich nog wat sparen voor morgen ook
Ze moeten wat nu Timmetje Wellens nergens te bekennen is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom kijk ik niet naar de Belgen.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom kijk ik niet naar de Belgen.
Woutje kweekt ketonen achterin zijn keel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
Poels neemt een cola lebbert die af en geeft het weer aan Froome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |