Liggen links en rechts ook overal de mooiste cols.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:43 schreef Wombcat het volgende:
Zonde van deze vallei, echt een volledig overbodig stuk.
Syntixquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er IEMAND die de manier van fietsen volgens Sky aanhangt? Bah.
Vast een Ajaxsupporter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Gepost vanuit de Appie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef vaarsuvius het volgende:
prima vallei, tijd om ff 15 minuten naar de supermarkt te wippen om wat proviand in te slaan.
Vanaf 80 ongeveer gaat het omhoogquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel km op de teller voor de Croix de Fer?
80 begint het omhoog te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel km op de teller voor de Croix de Fer?
Als ze die 30 km erin hebben gedaan voor de afstand, dan hadden ze 'm beter in het begin kunnen doen. Nu slaat het de koers volledig dood.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liggen links en rechts ook overal de mooiste cols.
Ze spelen het slim. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Syntix.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ikquote:
Dat is waar of niet waar, daar kun je niet echt een mening over hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Er zitten geestelijk gehandicapten in de parcoursdirectie.
Geen groot verschil als met die Molteni's van Merkcx, banesto's Indurain, de us postals van Armstrong etc etcquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Astana heeft al een en ander gedaan en in feite Sky uitgerookt. Dat de rest dan geen fuck uitvoert tja..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Ericr het volgende:
Astana en Movistar toch ook lamlendige ploegen
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat dom gekoerst van iedereen behalve Sky![]()
![]()
Drolflapquote:
En die wapperen er daarna gelijk weer af.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef groenen het volgende:
Syntix viert nu feest. Straks weer 8 skybots voorin/
Hopelijk gaan Astana/Movistar/Saxo dan van onderaf meteen vol gas geven. Dan ligt meteen heel Sky er weer af.quote:
Valt toch wel mee. Gaat zometeen weer los. Bardet zit stiekem ook mooi in de kopgroep.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat dom gekoerst van iedereen behalve Sky![]()
![]()
Daar gaan ze vast harder van rijden....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond invliegen naar het Movistarhotel om daar met fietsen door de ruiten te gooien.
Kun je niet beter alle fietsen van Sky stelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond invliegen naar het Movistarhotel om daar met fietsen door de ruiten te gooien.
quote:
Fietste onlangs in Oostenrijk volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Moet opeens aan Blel Kadri denken. Iemand een idee hoe het met hem gaat? Was vorig jaar behoorlijk aanwezig...
Heb 'm dit jaar nog geen enkele keer gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Moet opeens aan Blel Kadri denken. Iemand een idee hoe het met hem gaat? Was vorig jaar behoorlijk aanwezig...
Sindsdien fietst ie geen deuk in een pakkie gesmolten boterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Ik voel me aangesproken, maar ik geef lekker geen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
knappe mensjes,
ik heb even de ontwikkelingen kunnen volgen maar hebben Contador en Nibali zich laten afzakken?
tevens, welke mannen heeft Froome nog bij zich?
Hoe maak je een deuk in gesmolten boter?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Sindsdien fietst ie geen deuk in een pakkie gesmolten boter
eindeloze uitzending :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
In de hel zitten we met z'n allen in deze vallei.
Begrijpelijk, knappe mensjes mogen ook verwaand doenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, maar ik geef lekker geen antwoord op je vraag.
Ertegenaan fietsenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe maak je een deuk in gesmolten boter?
en Giantquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Trek en IAM zullen zo ook wel gaan rijden dus
Sneller rijden dan sky doet, als die hun tempo rijden moet je zorgen dat ze net wat sneller moeten. Knechten die er bergop toch af moeten kun je daar goed voor gebruiken.quote:
Geen idee, zeg alleen maar dat ik trek nog weinig voor hun kopman heb zien werken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
In welke ploeg zou jij mollema willen zien floreren?
jeetje, het is maar goed dat je het met hoofdletters typt want anders zou het iemand misschien ontgaan...quote:
Topperquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djosgod knalt er een halve minuut af.
Ze moeten straks die col opknallenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef de Skybots geen tijd om ketonen binnen te douwen
doet me denken aan die puffer die Froome twee jaar geleden ineens gebruikte tijdens een ontplofte koersquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef de Skybots geen tijd om ketonen binnen te douwen
lange tenen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jeetje, het is maar goed dat je het met hoofdletters typt want anders zou het iemand misschien ontgaan...
Ben wellens gevallenquote:
Tja, Belg he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Etenszak aanpakken als een mongool.
Dat zag er niet heel snugger uit inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Etenszak aanpakken als een mongool.
En dat terwijl Sky ieder dopingbesmet figuur uit de organisatie schopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef THEFXR het volgende:
Ploegleider Knaven blijft bij Sky ondanks dopingbeschuldigingen
http://www.nu.nl/sport/40(...)beschuldigingen.html
Gewoon testen of je niet hersendood bent voor aanvang.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef FredvZ het volgende:
Beschermdende kleding? Na de helm straks ook verplicht in een motorpak op de fiets?
Ja. Schouderbeen breuk kan je echt wel voorkomen met goede beschermin.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef FredvZ het volgende:
Beschermende kleding? Na de helm straks ook verplicht in een motorpak op de fiets?
De arbeidsvoorwaarden zullen daar ook wel een rol bij spelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef THEFXR het volgende:
Ploegleider Knaven blijft bij Sky ondanks dopingbeschuldigingen
http://www.nu.nl/sport/40(...)beschuldigingen.html
gewoon een hypocriete bende, dat Skynetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl Sky ieder dopingbesmet figuur uit de organisatie schopt.
Er zijn teams die experimenteren met snijvaste kleding. Goede ontwikkeling wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef FredvZ het volgende:
Beschermende kleding? Na de helm straks ook verplicht in een motorpak op de fiets?
Dat weet ik, maar waar ligt de grens straks?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Schouderbeen breuk kan je echt wel voorkomen met goede beschermin.
Geen idee. Knie en elleboogbeschermers omquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waar ligt de grens straks?
Ik ken hem alleen uit zijn QS-tijd maar toen vond ik hem ook walgelijk jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond Knaven vroeger ook al een lul.
Wel een geweldige overwinning in P-R behaald.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
heeft al eerder op kop geredenquote:
Geluk dat hij bij de goede ploeg reed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel een geweldige overwinning in P-R behaald.
De modder was die dag dunner dan het bloed van Knaven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
er staat duidelijk dat er geen bewijs is dat knaven zélf doping gebruikt heeft, wat bij die andere wel zo wasquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een hypocriete bende, dat Skynet
Ja, Niki Terpstra ook. Maakt je niet minder een lul.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs toen hij voor de sympathieke Domo-FarmPatat ploeg reed?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Distributie van de welbekende goederenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef THEFXR het volgende:
Wat kan knaven doen voor Skynet, wat een ander niet zou kunnen?
Linkje?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan me Knaven vooral herinneren opm het moment dat hij bij een val vol emt zijn hoofd op de stoeprand kwam
bepaalde ervaring huehuequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef THEFXR het volgende:
dat is toch wel echt de leukste naam eva voor een wielerploegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zelfs toen hij voor de sympathieke Domo-FarmPatat ploeg reed?
Ervaring, kon vroeger goed zwemmen en at nooit Nutellaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef THEFXR het volgende:
Die snappen er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:09 schreef Slobeend het volgende:
Op Twitter is men boos op Lotto-Djumbo, 'there acting like Team Sky sister team.'
therequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:09 schreef Slobeend het volgende:
Op Twitter is men boos op Lotto-Djumbo, 'there acting like Team Sky sister team.'
zeker pindakaas, net als pietertjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ervaring, kon vroeger goed zwemmen en at nooit Nutella
jahr00n wat vind je van sky zijn ht klootsakken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:09 schreef Jahr00n het volgende:
eindelijk dagje vrij
lekker broekje uit tourtje aan zakkie chips erbij lekker man
Rellende_Rotscholier heeft even de tijd nodig om te herstellen na z'n eerste orgasme, zo barst het vast weer los.quote:
Ik ben er weer klaar voor hoor. Kan je dat even doorgeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier heeft even de tijd nodig om te herstellen na z'n eerste orgasme, zo barst het vast weer los.
XDquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier heeft even de tijd nodig om te herstellen na z'n eerste orgasme, zo barst het vast weer los.
Valpartijtje van Voigt of E. Dekker in zijn laatste tour is ook wel indrukwekkend. Of die val van Frank Schleck, die een etage naar beneden viel.quote:
Ik app NU Marijn Zeeman!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben er weer klaar voor hoor. Kan je dat even doorgeven?
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand een lekker recept van een goede salade met een lekkere dressing voor mij voor vanavond?
Alvast bedankt
Uitstekend!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
Best slim toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die eikels hebben dus op kosten van Rabobank veel te veel publiciteit gekregen.
ow ik zal het us ekkes tjekken mersiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valpartijtje van Voigt of E. Dekker in zijn laatste tour is ook wel indrukwekkend. Of die val van Frank Schleck, die een etage naar beneden viel.
Pereiro Sio was ook een behoorlijke klapper.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valpartijtje van Voigt of E. Dekker in zijn laatste tour is ook wel indrukwekkend. Of die val van Frank Schleck, die een etage naar beneden viel.
waarom ik zit ff op mn werkquote:
Ik vind juist mensen die pussel zeggen stom. Net als liddel tegen liedel.quote:
Liedelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind juist mensen die pussel zeggen stom. Net als liddel tegen liedel.
er staat twee keer een Z , puzzel dus. Als je het moet uitspreken als puuzel zou het wel puzel heten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind juist mensen die pussel zeggen stom. Net als liddel tegen liedel.
En jij bent geen Nederlander volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Liedelen het is pussel. Je bent toch geen kak.
Klopt ben een Hollanderquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En jij bent geen Nederlander volgens mij.
Ik probeer dit al bijna drie wekenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft uitloggen en nooit meer terugkeren? Doe het voor ons.
owja die kan ik mij wel herinneren (Erik Dekker niet gevonden maar ik geef niet op)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ziek geworden ook, na zijn opleving in de tweede weekquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef Slobeend het volgende:
Arme Kelderman, die wordt alleen maar slechter.
Movistar oh Movistar. You think you are a movi stahahhahahaarquote:
R_R vindt dit wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Romain Sicard beukt als een bezetene op kop.
Cavaliers vindt dit niet leuk.
zoals zo'n hondje op de achterplankquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Froome zit als een krolse kat kopjes te geven.
Misschien gaat hij binnenkort ook Poels schoonlikken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Froome zit als een krolse kat kopjes te geven.
Google Afbeeldingenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
owja die kan ik mij wel herinneren (Erik Dekker niet gevonden maar ik geef niet op)
de hippiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef StephanL het volgende:
Ten Dam gaat gewoon een wielrennerscafe beginnen.
nou hup trek die broek uit. Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste knoopje is inmiddels open.
Ik verwacht een Quintana die nu pas na 40 meter gaat omkijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Contador eens aanvallen.
Oermensquote:
Rellende_Rotscholier toen Sicard de kop pakte:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste knoopje is inmiddels open.
Op de rust dag gewoon bij zijn ouders langs op de camping voor een bakkie koffiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oermens
Kamperen![]()
Alleen de chevy van is nog niet genoemd. En het BBQ-en en speciaalbiertjes.
hij is de bitch van Froomequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht een Quintana die nu pas na 40 meter gaat omkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |