Liggen links en rechts ook overal de mooiste cols.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:43 schreef Wombcat het volgende:
Zonde van deze vallei, echt een volledig overbodig stuk.
Syntixquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er IEMAND die de manier van fietsen volgens Sky aanhangt? Bah.
Vast een Ajaxsupporter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Gepost vanuit de Appie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef vaarsuvius het volgende:
prima vallei, tijd om ff 15 minuten naar de supermarkt te wippen om wat proviand in te slaan.
Vanaf 80 ongeveer gaat het omhoogquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel km op de teller voor de Croix de Fer?
80 begint het omhoog te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel km op de teller voor de Croix de Fer?
Als ze die 30 km erin hebben gedaan voor de afstand, dan hadden ze 'm beter in het begin kunnen doen. Nu slaat het de koers volledig dood.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liggen links en rechts ook overal de mooiste cols.
Ze spelen het slim. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Syntix.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ikquote:
Dat is waar of niet waar, daar kun je niet echt een mening over hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Er zitten geestelijk gehandicapten in de parcoursdirectie.
Geen groot verschil als met die Molteni's van Merkcx, banesto's Indurain, de us postals van Armstrong etc etcquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Astana heeft al een en ander gedaan en in feite Sky uitgerookt. Dat de rest dan geen fuck uitvoert tja..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:45 schreef Ericr het volgende:
Astana en Movistar toch ook lamlendige ploegen
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat dom gekoerst van iedereen behalve Sky![]()
![]()
Drolflapquote:
En die wapperen er daarna gelijk weer af.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef groenen het volgende:
Syntix viert nu feest. Straks weer 8 skybots voorin/
Hopelijk gaan Astana/Movistar/Saxo dan van onderaf meteen vol gas geven. Dan ligt meteen heel Sky er weer af.quote:
Valt toch wel mee. Gaat zometeen weer los. Bardet zit stiekem ook mooi in de kopgroep.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat dom gekoerst van iedereen behalve Sky![]()
![]()
Daar gaan ze vast harder van rijden....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond invliegen naar het Movistarhotel om daar met fietsen door de ruiten te gooien.
Kun je niet beter alle fietsen van Sky stelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond invliegen naar het Movistarhotel om daar met fietsen door de ruiten te gooien.
quote:
Fietste onlangs in Oostenrijk volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Moet opeens aan Blel Kadri denken. Iemand een idee hoe het met hem gaat? Was vorig jaar behoorlijk aanwezig...
Heb 'm dit jaar nog geen enkele keer gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Moet opeens aan Blel Kadri denken. Iemand een idee hoe het met hem gaat? Was vorig jaar behoorlijk aanwezig...
Sindsdien fietst ie geen deuk in een pakkie gesmolten boterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef Bugno het volgende:
Ik voel me aangesproken, maar ik geef lekker geen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
knappe mensjes,
ik heb even de ontwikkelingen kunnen volgen maar hebben Contador en Nibali zich laten afzakken?
tevens, welke mannen heeft Froome nog bij zich?
Hoe maak je een deuk in gesmolten boter?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Sindsdien fietst ie geen deuk in een pakkie gesmolten boter
eindeloze uitzending :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
In de hel zitten we met z'n allen in deze vallei.
Begrijpelijk, knappe mensjes mogen ook verwaand doenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, maar ik geef lekker geen antwoord op je vraag.
Ertegenaan fietsenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe maak je een deuk in gesmolten boter?
en Giantquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Trek en IAM zullen zo ook wel gaan rijden dus
Sneller rijden dan sky doet, als die hun tempo rijden moet je zorgen dat ze net wat sneller moeten. Knechten die er bergop toch af moeten kun je daar goed voor gebruiken.quote:
Geen idee, zeg alleen maar dat ik trek nog weinig voor hun kopman heb zien werken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
In welke ploeg zou jij mollema willen zien floreren?
jeetje, het is maar goed dat je het met hoofdletters typt want anders zou het iemand misschien ontgaan...quote:
Topperquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djosgod knalt er een halve minuut af.
Ze moeten straks die col opknallenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef de Skybots geen tijd om ketonen binnen te douwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |