Deze vrouw heeft de touwtjes in handenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Deze vrouw vindt wel dat ze op moet hoepelen trouwens:
[ afbeelding ]
Deze de pompoms:quote:Op maandag 27 juli 2015 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft de touwtjes in handen
[ afbeelding ]
Nou, hop. Aan de slag dan!quote:Op maandag 27 juli 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen. De einddatum voor mijn scriptie is gepland en staat zwart op wit als een panda en niet zoals een grijze muis. Er is geen weg meer terug. 31 augustus moet de conceptversie ingeleverd zijn en 18 september moet hij helemaal af zijn.
Wat vint ik leuk?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Muis het wel leuk vind.
Sam Huntquote:
quote:
Eindelijk. Stok achter de deurquote:Op maandag 27 juli 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen. De einddatum voor mijn scriptie is gepland en staat zwart op wit als een panda en niet zoals een grijze muis. Er is geen weg meer terug. 31 augustus moet de conceptversie ingeleverd zijn en 18 september moet hij helemaal af zijn.
mooi! succesquote:Op maandag 27 juli 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je de vakantiefilm van Coen al gezien?quote:
Met z'n drone. Van ons belastinggeld!!111quote:Op maandag 27 juli 2015 17:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb je de vakantiefilm van Coen al gezien?
Zag er vet uit heel mooi gedaanquote:Op maandag 27 juli 2015 17:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb je de vakantiefilm van Coen al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |