Alles is te repareren. Of het mooi is, is een andere vraag. Of dat het duurzaam is een weer een andere vraagquote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Is dit nog te repareren, Muis?
[ afbeelding ]
Oke, fijne dag nog verderquote:Op maandag 27 juli 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand mij zoeken (yeah right) dan ben ik weg. Ik ben naar scriptiebegeleider, werken, boodschappen doen en nog meer werken. En ergens nog eten ofzo.
Ik zou het gewoon zo laten, je kond komt er prima in uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Is dit nog te repareren, Muis?
[ afbeelding ]
Succes!!quote:Op maandag 27 juli 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand mij zoeken (yeah right) dan ben ik weg. Ik ben naar scriptiebegeleider, werken, boodschappen doen en nog meer werken. En ergens nog eten ofzo.
Billenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zo laten, je kond komt er prima in uit.
Tevens handige ontluchting in geval van gasfax.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zo laten, je kond komt er prima in uit.
Succes!quote:Op maandag 27 juli 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
/liefdagboekquote:Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Wat is vakantie vermoeiend. Ben nog niet eens vertrokken en nu al kapot
Ja zeg dat wel.quote:
weet je wat pas zwaar isquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
weet je wat pas zwaar is
geen vakantie
niks in het vooruitzicht(op een lang weekend Berlijn na
)
Ik durf te wedden dat Muis het wel leuk vind.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:15 schreef Pandaplint het volgende:
Dit vind ik zo'n verschrikkelijk fout gladjakkersnummer
-tquote:Op maandag 27 juli 2015 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Muis het wel leuk vind.
Wat heeft Mint hier mee te maken?quote:
Die kan goed met ballen overwegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |