GPS nodig hebben om te weten waar je zitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:53 schreef JDude het volgende:
Géén navigatiesysteem uiteraard.
Een tablet met vooraf gedownloade kaarten (en evt een GPS-functie zodat je wel ziet waar je uithangt) kan wel handig zijn om toffe weggetjes te zoeken. Twee jaar geleden op die manier in Luxemburg prima vermaakt.
XDquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:55 schreef Lamabal het volgende:
Shit ik opende net een nieuwe, niet gezien dat ik lapo had
Ik ben het met je eens wolfjequote:Op zaterdag 6 december 2003 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
Het is simpelweg takkenherrie, geef mij ook dat nummer van Faith Evans maar
Fatman Scoop - Be Faithfulquote:
En ik maar teruglezen waar wolfje dat had gepostquote:
Evertjan kon er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
topickaap
altijd al eens willen doen, als een ekte wolfrolf
En zo kwam je uit de club:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Fatman Scoop![]()
Zo stond Pandaplintje dan in de club
[ afbeelding ]
Dat lukte prima zo te zien:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Lamabal het volgende:
Zo stapte hij op zijn fiets
[ afbeelding ]
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Fatman Scoop![]()
Zo stond Pandaplintje dan in de club
[ afbeelding ]
Danko heeft mij een keer gereplied. paar maanden geleden in Hengelo gezien. wat een showmannetje inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Danko Jones heeft m'n tweet gefavorite![]()
20 november naartoe in het Paard
Danko heeft idd ook eens gereplied op mijn tweetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Danko heeft mij een keer gereplied. paar maanden geleden in Hengelo gezien. wat een showmannetje inderdaad!
oud collega van me heeft (of had) altijd vipkaarten voor zijn show. was ooit bij Danko en ging daarna naar de kroeg. Komt Danko binnenlopen en sindsdien zijn ze "bevriend"
Nou deze vrouw heeft een uitmuntend richting gevoel en kan kaartlezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:58 schreef rubbereend het volgende:
echte mannen navigeren niet. Die rijden gewoon en komen er vanzelf
Panda die schriktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:10 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, net over een kat heen gereden. Met vier slepende bandjes een noodstop gemaakt. Hele opluchting om de kat onder m'n auto vandaan te zien schieten
Kutbeesten![]()
Geen opgevoede kat hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:10 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, net over een kat heen gereden. Met vier slepende bandjes een noodstop gemaakt. Hele opluchting om de kat onder m'n auto vandaan te zien schieten
Kutbeesten![]()
Met je band? Of rende die onder je auto door??quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:10 schreef Pandaplint het volgende:
Kutbeesten![]()
quote:
geef je hem fanta. of shandy!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Danko heeft idd ook eens gereplied op mijn tweet
Wel lachenMisschien ff biertje doen met Danko in de Zwarte Ruiter na afloop
Jammer dat Danko niet drinkt....
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:19 schreef Timo20 het volgende:
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 weken![]()
Troost je; hier maar 2 weken. Door m'n eigen schuld, als je de agenda van Samsung doorscrollt naar de volgende maand dan zie je de laatste week van de maand ervoor nogmaals...quote:
hier maar 1 week..... toch maar eens informeren wanneer er ruimte is voor een week of 2-3 vrij....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Troost je; hier maar 2 weken. Door m'n eigen schuld, als je de agenda van Samsung doorscrollt naar de volgende maand dan zie je de laatste week van de maand ervoor nogmaals...
Now I know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |