ik hoop dan niet dat J. een bruin streepje achter heeftquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat S. een streepje voor heeft? XD
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik hoop dan niet dat J. een bruin streepje achter heeft
Poepedoepie!!!quote:
Neen. Jan en ik hebben mot, ik krijg nog een zak winegums van hem.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Poepedoepie!!!![]()
![]()
Hoe gaat het daar? Ga je in de vakantie nog langs Jan en Sjaan? Zullen ze vast waarderen!
Mja... Die hebben voor mij een beetje afgedaan. Ik hoorde vorige week pas dat ze verhuisd zijn,geen kaartje of wat dan ook gehadquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen. Jan en ik hebben mot, ik krijg nog een zak winegums van hem.
Ik ga joop en ria opzoeken.
Brand in Rijswijkquote:
Tja er gebeurt normaal niet veel in Grijswijkquote:
Jij staat er komende maandagochtend wil je zeggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:26 schreef Cee het volgende:
Ze laten ook alles toe op die speelplaats hè.
Wees blij dat Giel "Wauwwauwwauw" Beelen op vakantie is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:26 schreef Cee het volgende:
Ze laten ook alles toe op die speelplaats hè.
Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat er komende maandagochtend wil je zeggen?
Dan zit ik in Londen maar ik wil best wel via een liveverbinding iets door de microfoon kwelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat er komende maandagochtend wil je zeggen?
Iets van Beyon-Cee?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen maar ik wil best wel via een liveverbinding iets door de microfoon kwelen.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Het weer zou inderdaad wat goeder mogen.
Londenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen maar ik wil best wel via een liveverbinding iets door de microfoon kwelen.
De nieuwe Elbow-EP is erquote:
Fijne vakantie broederquote:
Fijne vakantie!quote:
mijn streven is 2x p/dquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fijne vakantie broederhet is je gegund! Stuur je wel zo af en toe een fax?
Vive la faxe!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mijn streven is 2x p/d
Ik ga morgen pas naar la douce france hoor!
Jullie zijn nog niet van mijn kwaliteitsposts verlost
Hallo pandaquote:
Dat spel dat je met varkens moet gooien!quote:
Moguhquote:
Je hebt vakantie, ik zou zeggen #plopquote:
Nee hoor. Louter liefdequote:
Haiquote:
Whaha vertelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:25 schreef JDude het volgende:
Slechte herinneringen aan Danko Jones. Enige keer dat ik een concertzaal uitgetieft ben.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:25 schreef JDude het volgende:
Slechte herinneringen aan Danko Jones. Enige keer dat ik een concertzaal uitgetieft ben.
Ze had een ander nummer die grijs gedraaid heb in mijn jongere jaren...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:50 schreef ChatGirl het volgende:
Het intro van dit nummer doet me denken aan Kiss Kiss van Holly Valance (wie?!)
Bellen is geen optie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
Collega die niet terug appt. Nu weer ik nog niet of ik vanmiddag naar kantoor moet of dat ik lekker thuis kan blijven.
Helaas niet. Ze werkt op vrijdag eerst nog ergens anders en daarna komt ze altijd naar ons kantoor. Maar er is schijnbaar een of andere crisis bij hun op kantoor en ze weet niet hoe lang het nog duurtquote:
Mijn leven in 1 zin.quote:I fall in love just a little, oh a little bit every day with someone new
Ik had net fax 2.quote:
quote:
Nogal jaquote:
quote:
Het lijkt alsof julie nu al getrouwd zijn. Zeer goede communicatie met elkaar. Aanhaken en nooit meer loslaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
Nou ben ik net als De Duitser aan het reageren met smileys
Ik heb al 3 dagen niks meer van hem gehoord. De liefde is over denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het lijkt alsof julie nu al getrouwd zijn. Zeer goede communicatie met elkaar. Aanhaken en nooit meer loslaten.
Ik vraag wel een overplaatsing naar R&P aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]Zelfmedelijdentopic[ afbeelding ]
>> R&Pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
Een auto.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga op een roadtrip dinsdag, wat moet ik meenemen
Nee ik heb geen zelfmedelijden. Ik scheld mezelf gewoon uit voor sukkel en sla mezelf in het gezicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
Roadtrip/NieuweNier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef Lamabal het volgende:
quote:
Tandenborstelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |