Ik snap er toch niks vanquote:Op maandag 27 juli 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook echt niet nodig. Tegenwoordig heb je volgens mij ook al wel eenvoudige (en kleine) spiegelreflexdingen.
Azië is groot en divers, dus wat je zegt klopt wel, maar er bestaat dan alleen geen gemiddeld Aziëquote:Op maandag 27 juli 2015 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh.
Trouwens, datw eet ik nog niet vind ik. Heb alleen Hong Kong en Singapore gezien en da's toch wel een ander soort Azie dan het gemiddelde volgens mij.
Air wil vast wel een cursus gevenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap er toch niks vanIk heb nu zo'n powershot maar zou iets meer zoom willen. Denk dat ik voor een Sony of een Panasonic ga, maar dat zie ik dan wel. Eentje die ik snel tevoorschijn kan halen.
Ik heb een analoge spiegelreflex gekregen vorig jaar maar dan moet je wachten tot de foto's ontwikkeld zijn en dan weet je al niet meer wat je gedaan hebtquote:
Ik wil op zich ook wel eens een nieuwe, mn huidige compactcamera heeft een slechtere kwaliteit dan mn iPhone.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook echt niet nodig. Tegenwoordig heb je volgens mij ook al wel eenvoudige (en kleine) spiegelreflexdingen.
Ik nog India (ew stinky stinky), Japan, Indonesie, Thailand.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Azië is groot en divers, dus wat je zegt klopt wel, maar er bestaat dan alleen geen gemiddeld Azië
Ik wil nog wel naar Vietnam. En Indonesië.
Klopt. Maar ook dat hoort inmiddels al 20 jaar bij Azië. De steden zijn moderner dan de steden hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nog India (ew stinky stinky), Japan, Indonesie, Thailand.
Maar ik bedoel idd dat HK en SG nogal grote verwesterse steden zijn.
Dan is t platteland vs stad misschienquote:Op maandag 27 juli 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook dat hoort inmiddels al 20 jaar bij Azië. De steden zijn moderner dan de steden hier.
Je moet eens kijken hoeveel metrolijnen ze in China momenteel uit de grond aan het stampen zijn. Bizar. Zijn er tientallen in aanbouw terwijl wij al 20 jaar doen over één lullig lijntje in Amsterdam.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook dat hoort inmiddels al 20 jaar bij Azië. De steden zijn moderner dan de steden hier.
Ik zit je Japan-foto's weer te bekijken, sorry.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel metrolijnen ze in China momenteel uit de grond aan het stampen zijn. Bizar. Zijn er tientallen in aanbouw terwijl wij al 20 jaar doen over één lullig lijntje in Amsterdam.
quote:Op maandag 27 juli 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit je Japan-foto's weer te bekijken, sorry.
/stalker
Komt goed, ze hebben genoeg ander eten daar. Scheelt ook weer straling, als je geen vis eet.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen vis, gaat nog leuk worden.
Ik heb t leren eten in SG. "Moest" wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen vis, gaat nog leuk worden.
Gewoon naar de Macquote:Op maandag 27 juli 2015 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt goed, ze hebben genoeg ander eten daar. Scheelt ook weer straling, als je geen vis eet.
Heb ik wel één keer gedaan in Kyoto toen ik alle vis zat was.quote:
McEbiquote:
Er zal vast wel een wagawama zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik wel één keer gedaan in Kyoto toen ik alle vis zat was.![]()
In China ben ik wel 7x naar de Mac geweest, de rest van het eten daar was nogal onbetrouwbaar van kwaliteit.![]()
Voor zover mijn kennis reikt hebben ze ook wat minder veengrond en democratie in China. Dat maakt het bij elkaar toch wat lastiger.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:53 schreef Q. het volgende:
Je moet eens kijken hoeveel metrolijnen ze in China momenteel uit de grond aan het stampen zijn. Bizar. Zijn er tientallen in aanbouw terwijl wij al 20 jaar doen over één lullig lijntje in Amsterdam.
Democratie geeft toch alleen maar ellende, meteen afschaffen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt hebben ze ook wat minder veengrond en democratie in China. Dat maakt het bij elkaar toch wat lastiger.
Duimt.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:33 schreef Pheno het volgende:
Kan iedereen even duimen voor _A_? Solli-gesprek.
*vingert*quote:Op maandag 27 juli 2015 11:33 schreef Pheno het volgende:
Ik liet vanmorgen een deel ontbijt vallen en in de haast om het te vangen liet ik de rest ook donderenquote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef DrMarten het volgende:
Koffie gemorst, klauwen verbrand aan diezelfde koffie, teen gestoten.... Ik denk erover om weer naar bed te gaan
quote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef DrMarten het volgende:
Koffie gemorst, klauwen verbrand aan diezelfde koffie, teen gestoten.... Ik denk erover om weer naar bed te gaan
Goed bezigquote:Op maandag 27 juli 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet vanmorgen een deel ontbijt vallen en in de haast om het te vangen liet ik de rest ook donderen
Vliegen doodslaan, zo je saté inquote:Op maandag 27 juli 2015 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed bezig
Ben ik ook goed in, dat soort dingen. Klauwen branden aan de pan aardappels, die laten vallen en in een reflex de steelpan sperziebonen van het fornuis slaan enzo
Ik taartquote:Op maandag 27 juli 2015 11:42 schreef DrMarten het volgende:
Maar ik heb straks wel Fries suikerbrood
Ik ook. Chocoladetaart!quote:
Spannendquote:Op maandag 27 juli 2015 11:33 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 11:33 schreef Pheno het volgende:
Die wil ik ookquote:
Ja ik ook. Hele maand spinazie en broccoli gegeten en m'n broek niet meer dicht krijgen. Dus fuck it, twee dagen achter elkaar friet op en vanmiddag high tea en dan weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Maar beter niet. Want ik ben aan het afvallen
Ik ben er al 10 kwijt dus ik ben nog steeds gemotiveerdquote:Op maandag 27 juli 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hele maand spinazie en broccoli gegeten en m'n broek niet meer dicht krijgen. Dus fuck it, twee dagen achter elkaar friet op en vanmiddag high tea en dan weer opnieuw beginnen.
Oeh.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve Twitter, word je ineens weer op deze plaat gewezen. Te lang niet meer gehoord. Blijft geweldig
Wauw, goed bezig danquote:Op maandag 27 juli 2015 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 kwijt dus ik ben nog steeds gemotiveerd
De eerste 10 zijn het moeilijkstquote:
Bij mij lukt 1 kilo eraf al nietquote:Op maandag 27 juli 2015 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste 10 zijn het moeilijkst
Dus nu lekker doorzetten naar de volgende.
Want er mag echt wel wat (veel) af
Ik heb nog geen doelgewicht. Maar die 10 extra er af zou wel fijn zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij lukt 1 kilo eraf al niet
Hoeveel wil je er uiteindelijk vanaf hebben in totaal?
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 kwijt dus ik ben nog steeds gemotiveerd
En........... ik heb nog tieten!quote:
En een beetje bil ook mag ik hopen?quote:
Dat heb ik nooit gehadquote:
Oow. Nou ja dan blij zijn met tettenquote:
Ik vanille.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow. Nou ja dan blij zijn met tetten![]()
Ik ben deze week begonnen met nieuw shake-regime. Met komkommer. *jeej*
Ik wil weer gaan hardlopen. Maar nu zo zwaar ben ik alleen maar bang dat ik mijn enkels kapot maak.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik was eigenlijk van plan in de vakantie weer te beginnen met sporten. Daar is het de eerste 2 weken al niet van gekomen
Kijken of er deze week nog van komt. Eerst eens van de spierpijn afkomen die ik nu heb.
Ja aardbei heb ik ook:quote:Op maandag 27 juli 2015 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vanille.
Maar ben ik nu wel zat
Dus ga ik hem bij mijn moeder omwisselen voor aardbei
Ik had hele mooie wandelschoenen gekregen, takkeduur, maar ik kan er echt niet op lopen. Heb het laatst weer geprobeerd en ik was kapot na drie km, gewricht van m'n grote teen naar de kloten. Gisteren heb ik hetzelfde stukje weer gelopen op m'n verrotte ballerina's, nergens last van.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil weer gaan hardlopen. Maar nu zo zwaar ben ik alleen maar bang dat ik mijn enkels kapot maak.
Dus maar wandelen danMoet alleen mn iPod nog vullen met leuk muziek om te wandelen
Ik eet nu ook al bijna 2 weken niks anders dan slaquote:Op maandag 27 juli 2015 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja aardbei heb ik ook:
- ontbijt: shake + antihistaminica
- tussendoor: komkommer
- lunch: groente + kleine portie mager vlees + salade
- tussendoor: komkommer
- avondeten: groente + kleine portie mager vlees + salade
- avondsnek: komkommer
Das echt kut ja. Vervelend vooral dat ze zo duur zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hele mooie wandelschoenen gekregen, takkeduur, maar ik kan er echt niet op lopen. Heb het laatst weer geprobeerd en ik was kapot na drie km, gewricht van m'n grote teen naar de kloten. Gisteren heb ik hetzelfde stukje weer gelopen op m'n verrotte ballerina's, nergens last van.
Zo zonde. Echt kut. Ik dacht dat ik gewoon geen conditie had maar ik heb zaterdag ook de hele dag op m'n All Stars gelopen, nergens last van. Trek ik gister die wandelschoenen aan: nope.
Heb je dan misschien je voeten afwijkend leren afwikkelen oid? Die AllStars buigen natuurlijk met iedere eigenaardige beweging mee...quote:Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hele mooie wandelschoenen gekregen, takkeduur, maar ik kan er echt niet op lopen. Heb het laatst weer geprobeerd en ik was kapot na drie km, gewricht van m'n grote teen naar de kloten. Gisteren heb ik hetzelfde stukje weer gelopen op m'n verrotte ballerina's, nergens last van.
Zo zonde. Echt kut. Ik dacht dat ik gewoon geen conditie had maar ik heb zaterdag ook de hele dag op m'n All Stars gelopen, nergens last van. Trek ik gister die wandelschoenen aan: nope.
Al zou ik er nog 30 vanaf krijgen zou ik nog niet in bikini gaanquote:Op maandag 27 juli 2015 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Jongens t is baggerweer. Stop maar met lijnen, die bikini kan de kast terug in.
Omdat die wandelschoenen wel een voetbed e.d. hebben en je met je allstars gewoon mega platvoeten hebt gekregenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso rare moeilijke voeten, daarom was ik eerst zo blij met die schoenen omdat ze lekker zaten en goed zaten, ze waren lekker smal.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je dan misschien je voeten afwijkend leren afwikkelen oid? Die AllStars buigen natuurlijk met iedere eigenaardige beweging mee...
Die All Stars heb ik vijf jaar niet aan gehadquote:Op maandag 27 juli 2015 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die wandelschoenen wel een voetbed e.d. hebben en je met je allstars gewoon mega platvoeten hebt gekregen(ik ken t)
Persoonlijk zou ik toch proberen daar eens wat langer op te lopen en dingen als AllStars te lozen. Maar ja da's mijn mening.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso rare moeilijke voeten, daarom was ik eerst zo blij met die schoenen omdat ze lekker zaten en goed zaten, ze waren lekker smal.
Maar als ik meer dan 1 km liep, kreeg ik eerst last van m'n schenen en toen ik daar doorheen was, bleken ze toch veel te log en te zwaar te zijn.
Ik heb de avondvierdaagse gelopen op de wandelschoenen, vier keer tien km. Ik kon wel janken. Ik kon niet meer. Soms trek ik ze nog aan voor korte stukjes om te testen, zoals de vorige keer. Stukje van 3 km en ik was gebroken.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik toch proberen daar eens wat langer op te lopen en dingen als AllStars te lozen. Maar ja da's mijn mening.
Al eens bij een orthopeed geweest? Wellicht heb je een specifiek type / vorm inlegzooltje nodig nl.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de avondvierdaagse gelopen op de wandelschoenen, vier keer tien km. Ik kon wel janken. Ik kon niet meer. Soms trek ik ze nog aan voor korte stukjes om te testen, zoals de vorige keer. Stukje van 3 km en ik was gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |