Ah, dan moet jij maar wat leven in de brouwerij brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef iamredleader het volgende:
Wachten? In het tempo van deze reeks kan Bart haar eerste verjaardag over twee topics vieren
Tevens hoi
Ja, ik klikte op de active topics van Bart, even spieken of er al iets ergens gepost wasquote:
Nee hoor, ik ben met vakantiequote:Ah, dan moet jij maar wat leven in de brouwerij brengen.
Kitties!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Bart gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Het begint altijd in het klein...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes![]()
[ link | afbeelding ]
Oei, was het niet lastig een beschikbare camping te vinden voor je kampeervakantie in Lichtenvoorde, zo precies tijdens de zwarte cross ?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens in het komende jaar moet ik op zoek naar een nieuwe tent. De mijne heeft het uiteindelijk afgelopen weekend begeven in Lichtenvoorde tijdens een storm. In de periode dat ik hem heb gehad heeft hij gestaan in Nederland, Duitsland, Polen, Hongarije, Kroatië, Italië, Frankrijk, Andorra, Spanje, Slowakije, Oostenrijk, Engeland, Wales en Schotland. Toch een beste lijst voor een tent van de Kijkshop
Daar ging ik al van uit, dus ik heb een list bedacht: ik had zelf ook een kaartje gekocht voor de Zwarte Cross! Ik kreeg wel een stom bandje om, maar voor de rest hebben ze me redelijk met rust gelatenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oei, was het niet lastig een beschikbare camping te vinden voor je kampeervakantie in Lichtenvoorde, zo precies tijdens de zwarte cross ?
Slim! Ik hoorde ook dat het animatieteam wel aardig uitgepakt heeft bij de camping daar. Maar wellicht hebben die gewoon stiekem meegelift met het festivalquote:Op maandag 27 juli 2015 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, dus ik heb een list bedacht: ik had zelf ook een kaartje gekocht voor de Zwarte Cross! Ik kreeg wel een stom bandje om, maar voor de rest hebben ze me redelijk met rust gelaten
Dat zag er inderdaad behoorlijk uit! Je moest wel eerst geld omruilen voor plastic muntjes voor je wat te drinken kon kopen en er was behoorlijk wat herrie, maar blijkbaar werkt de aanpak. Druk dat het was!quote:Op maandag 27 juli 2015 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Slim! Ik hoorde ook dat het animatieteam wel aardig uitgepakt heeft bij de camping daar. Maar wellicht hebben die gewoon stiekem meegelift met het festival
Ik geloof dat ik dat volgens velen al ben aangezien ik er nu 4 thuis heb zittenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het begint altijd in het klein...
Als je maar niet over 2 topics crazy cat lady bent
B: nog gefeliciteerd!
Bart: alvast gefeliciteerd
Dan ben je eigenlijk de grens al over. Geef je ze ook nog speciaal voer?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat volgens velen al ben aangezien ik er nu 4 thuis heb zitten
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag er inderdaad behoorlijk uit! Je moest wel eerst geld omruilen voor plastic muntjes voor je wat te drinken kon kopen en er was behoorlijk wat herrie, maar blijkbaar werkt de aanpak. Druk dat het was!
Ja hoor, ik heb me prima geamuseerdquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]Was het ondanks het weer nog wel leuk?
En respectabele stats voor je tentOnze tent is niet verder gekomen dan Biddinghuizen, Werchter (België), Orleans (Frankrijk) en Zaragoza (Spanje). Toch wel 4 landen nog
Nee hoor, ik heb gister gelezen dat het om 6 katten moet gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk de grens al over. Geef je ze ook nog speciaal voer?
Heb je dat heel misschien op een forum voor kattenliefhebbers gelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gister gelezen dat het om 6 katten moet gaan![]()
Maar 1tje, die heeft een allergie voor gewoon voer
In F&Fquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dat heel misschien op een forum voor kattenliefhebbers gelezen?
Meh, close enough.quote:
SPOILER: foto van FleurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Fijn zoquote:
Ik post in abo en vraag daar al om foto'squote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De dames in dit topic zijn definitief afgehaakt zo te zien, als er geen oehs en ahs meer volgen op babyfoto's dan kan dat gewoon niet anders
Goedemiddag
Ja simpel hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand op mijn Facebook heeft zich aangemeld voor een of andere 'boycot Shell'-actie. Lekker makkelijk: de persoon in kwestie heeft geen auto
Teennagel liften? Waarom zou je dat doen? En als het niet de bedoeling is: hoe heb je het in hemelsnaam voor elkaar gekregen? En lijden de katten er niet onder?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:19 schreef Puala het volgende:
Ik heb niet zo veel te melden op het moment. Ik heb mijn teennagel gelift en lig vooral met mijn voet omhoog op de bank films en series te kijken![]()
Ik heb een pallet over mijn voeten heen geschoven. Links 2 tenen kapot en een teennagel die omhoog en naar beneden klapte. Rechts een 10 splinters. En alles is aan het ontsteken of aan het ontsteken geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Teennagel liften? Waarom zou je dat doen? En als het niet de bedoeling is: hoe heb je het in hemelsnaam voor elkaar gekregen? En lijden de katten er niet onder?
Ik ben niet zo van het tv kijken op het moment. Maar wanneer is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is je timing fantastisch Puala, nu kan ik in elk geval iemand waarschuwen dat een nieuw seizoen Bake-Off begint met een kansje dat diegene er ook in geïnteresseerd is
Nu jij ontdekt hebt wat het resultaat is, kan ik de proef achterwege laten. Thanks!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een pallet over mijn voeten heen geschoven. Links 2 tenen kapot en een teennagel die omhoog en naar beneden klapte. Rechts een 10 splinters. En alles is aan het ontsteken of aan het ontsteken geweest.
Mijn katten lijden er niet onder. Ik hooguit extra vanwege hun. Een dekentje er op is al niet lekker, maar als er over die deken rondom de voeten een kat gaat spelen/rennen is het nog minder lekker
Woensdagavond, negen uur onze tijd, BBC 1.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het tv kijken op het moment. Maar wanneer is dat?
Zal eens overwegen of ik ga kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woensdagavond, negen uur onze tijd, BBC 1.
Graag gedaan. Ik heb nog wat dingen onderzocht die je dan ook gelijk niet meer hoeft te testen. Een slijmbeursontsteking in je heup kan voort komen uit een zware kneuzing. Beide doet zeer. En als je erge kramp in je kuit hebt moet je niet doorlopen, want dan gaat je achillespees zeer doen en je kuitspier ook. En zelfs na 3 maanden doet dat nog ongelofelijk zeer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jij ontdekt hebt wat het resultaat is, kan ik de proef achterwege laten. Thanks!
Uit mijn oude doos kan ik mededelen dat de dag dat je terugkomt van Lowlands niet het beste moment is om je nieuwe vlijmscherpe rasp uit te proberen. Als je gaat snowboarden moet je onthouden dat het snowboard niet loslaat als je valt, en dat doorrollen dan een stuk minder verstandig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb nog wat dingen onderzocht die je dan ook gelijk niet meer hoeft te testen. Een slijmbeursontsteking in je heup kan voort komen uit een zware kneuzing. Beide doet zeer. En als je erge kramp in je kuit hebt moet je niet doorlopen, want dan gaat je achillespees zeer doen en je kuitspier ook. En zelfs na 3 maanden doet dat nog ongelofelijk zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee in het zwembad ging iemand te snel achter mij aan in de glijbaan. En toen bleek een groepje zo'n opstopping te hebben gedaan en daar kwamen wij met zijn 2-en achterop. En toen is alles gaan bewegen en hij met zijn knie op mijn hand terecht gekomen en zo naar beneden. En dat ging niet goedquote:
Je kijkt er inmiddels vrij happy bijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee in het zwembad ging iemand te snel achter mij aan in de glijbaan. En toen bleek een groepje zo'n opstopping te hebben gedaan en daar kwamen wij met zijn 2-en achterop. En toen is alles gaan bewegen en hij met zijn knie op mijn hand terecht gekomen en zo naar beneden. En dat ging niet goed
Kijk in het vervolg eerst even hier, kan teleurstelling voorkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het stomste is nog dat het voor mij al de tweede keer is dat ik besluit naar België te gaan en er per ongeluk op een feestdag ben, waardoor mijn 'programma' in het water valt.
Het kan natuurlijk nog goedkoper. De gegevens op de poster stellen ons in staat te berekenen dat een brood half snijden ¤5,50 - ¤2,99 = ¤2,51 kost. Helemaal snijden dus ¤5,02. Dit betekend dat drie ongesneden broden ¤0,48 zouden moeten kosten, oftewel ¤0,16 per brood. Da's geen geld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou voor de halfgesneden variant gaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:49 schreef Nico_S. het volgende:
Goh, het scheelt toch nog behoorlijk in prijs of je je broden helemaal of slechts half laat snijden. (Gespot aan de Kamp in Amersfoort.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die lama uit de fabeltjeskrant?quote:
Hmmm had vanmiddag een reactie gepost maar zie die niet terugquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een Amerika-trip. Wat ik tot dusver heb ontdekt: het is een tikje lastig als je naar LA of San Francisco wil vliegen zonder tussenstop. Blijkbaar is via Moskou of Istanbul vliegen minder vreemd dan je zou denken. En een ticket naar SFO en terug vanaf LAX (of andersom) is flink duurder dan gewoon een en dezelfde stad kiezen, ook bij maatschappijen die beide bestemmingen aanbieden.
Bedankt voor de tip! Afgelopen zondag vond ik retourvluchten met drie verschillende maatschappijen voor minder dan 600 euro, met bestemming SFO of LAX. Ik neig nu naar LA, omdat een paar van de dingen die ik zeker wil doen daar het dichtst in de buurt liggen. Dan kan ik er uitgebreid de tijd voor nemen als ik dat wil, en als ik anders besluit kan ik alsnog naar de andere plaatsen rijdenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm had vanmiddag een reactie gepost maar zie die niet terug
Kijk eens naar vluchten met United met een overstap op Houston. Dat kostte ons destijds 600 euro pp, met als einddoel Vegas. Van daaruit kun je een mooi rondje naar LA en SF maken
Buiten het seizoen (juni - aug) ben je sowieso al goedkoper uit. Wat zijn de dingen die je precies wil zien/doen? Als je nog tips nodig hebt laat het me weten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Afgelopen zondag vond ik retourvluchten met drie verschillende maatschappijen voor minder dan 600 euro, met bestemming SFO of LAX. Ik neig nu naar LA, omdat een paar van de dingen die ik zeker wil doen daar het dichtst in de buurt liggen. Dan kan ik er uitgebreid de tijd voor nemen als ik dat wil, en als ik anders besluit kan ik alsnog naar de andere plaatsen rijden
Ik wil in elk geval naar Disneyland, Universal Studios en eigenlijk ook wel een Six Flagje meepakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Buiten het seizoen (juni - aug) ben je sowieso al goedkoper uit. Wat zijn de dingen die je precies wil zien/doen? Als je nog tips nodig hebt laat het me weten!
Ik bedenk net dat het vandaag precies 1 jaar geleden is dat we naar de VS vlogen
Dan zit je rondom LA aan het goeie adresquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval naar Disneyland, Universal Studios en eigenlijk ook wel een Six Flagje meepakken. Dan ben je al snel een week verder. Voor de rest heb ik (nog) weinig op mijn wensenlijstje staan, maar Big Sur maakt kans. Las Vegas ook, maar ik vind het niet heel erg als ik dat mis. Daarnaast wil ik ook wel wat dagen rustig aan doen en een beetje rondkijken waar ik op dat moment dan ook ben. Ik heb dus nog wel tijd over, dus als je tips hebt hoor ik die graag
Twee weken staat nu op de planning, maar twee dagen raak ik al kwijt aan reistijd. Het hangt ook een beetje van het ticket af, want vakantiedagen heb ik nog genoeg. Grand Canyon trekt me niet heel erg dus misschien sla ik die over, maar ik vind het in elk geval een interessante volgordequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zit je rondom LA aan het goeie adresHoe lang ben je van plan om te gaan? Ik denk dat je Vegas ook wel tof vindt, is ook een soort pretpark
Je rijdt makkelijk in een dag van Vegas naar LA (4,5 uur rijden) dus het is eigenlijk zonde om het te laten liggen
De Big Sur vond ik zelf niet het meest indrukwekkend (maar ben dan ook wel verwend als het gaat om mooie kustlijnen
), zelf vond ik vooral Grand Canyon, Death Valley en Antelope Canyon (bij Page) het meest indrukwekkend.
Wat je dan zou kunnen doen is het volgende: Vegas - Grand Canyon - LA - Big Sur - SF - Yosemite - Death Valley - Vegas. Dit zou je makkelijk in 2 weken kunnen doen.
Grand Canyon ligt wel uit de route dan maar is wel echt de moeite van het omrijden waard
In mijn lama post had ik eerst Delta Airlines aangeraden, maar ik dacht dat ik je post verkeerd gelezen had. Niet dus, maar je hebt het al geregeld...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik waag het erop en heb het ticket geboekt. Ik vlieg met BA naar Los Angeles. Vegas was iets goedkoper, maar door in LA te beginnen ben ik al gelijk in het gebied waar ik het meeste wil gaan doen. Als daar minder te doen is dan gedacht kan ik alsnog naar Vegas rijden, maar zo kost het me in elk geval geen dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het plan de auto later proberen om te ruilen voor een wat normaler model, maar inmiddels vind ik het best een leuk idee om met zo'n patserbak op stap te gaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels heb ik na het ticket ook een huurauto gereserveerd, waarbij de keus is gevallen opNou, dan zul je geen ruimte te kort komen. Of ga je met een compleet elftal op stap? Moet er makkelijk in passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het plan de auto later proberen om te ruilen voor een wat normaler model, maar inmiddels vind ik het best een leuk idee om met zo'n patserbak op stap te gaan
Nee ik ga alleen. Ik heb een kamer gehad die minder vierkante meters innam dan die autoquote:Op woensdag 2 september 2015 00:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nou, dan zul je geen ruimte te kort komen. Of ga je met een compleet elftal op stap? Moet er makkelijk in passen.
Ach ja, in die auto kun je ook wel een bed en een bureau kwijt. En met een beetje passen en meten ook nog een eettafel en een zithoek.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen. Ik heb een kamer gehad die minder vierkante meters innam dan die auto
Veel plezier!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Carcasonne is naast een leuk spel ook een erg mooie stad heb ik gisteren gezien![]()
Groeten uit Frankrijk
Klopt, super gaafquote:Op donderdag 3 september 2015 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Carcasonne is naast een leuk spel ook een erg mooie stad heb ik gisteren gezien![]()
Groeten uit Frankrijk
Ah, daarom heb je zoveel algemene kennis! De hele dag bezig met pubquizzen organiseren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje voor de oude AKQSC gangers. Heb de kroeg verkocht. Kroegbaas af per 1 januari.
Burgerlulmodus aan.
He wat?? Waarom? En wat ga je doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje voor de oude AKQSC gangers. Heb de kroeg verkocht. Kroegbaas af per 1 januari.
Burgerlulmodus aan.
Tnx! Alles is helemaal primaquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:10 schreef Nico_S. het volgende:
Bart, gefeliciteerd!
![]()
Hoe is het met de kleine?
Dankjewel!quote:
Kun je nu al gaan rentenieren? Nicequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef lubje25 het volgende:
Burgerlulmodus aan.
5 jaar bijtekenenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef lubje25 het volgende:
Rentenieren nog niet helaas. Door meerdere oorzaken heb ik er minder plezier in.
Vooral de rare en vele uren gaan me tegenstaan.
Per 1 januari zou ik 5 jaar bij moeten tekenen en dat wil ik niet.
Verkopen is dan het beste natuurlijk.
Dat van die werktijden kan ik me voorstellen, ja. In elk geval succes, en houd ons op de hoogte! Ben benieuwd wat het wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef lubje25 het volgende:
Rentenieren nog niet helaas. Door meerdere oorzaken heb ik er minder plezier in.
Vooral de rare en vele uren gaan me tegenstaan.
Per 1 januari zou ik 5 jaar bij moeten tekenen en dat wil ik niet.
Verkopen is dan het beste natuurlijk.
Heb je een opleiding om op terug te vallen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef lubje25 het volgende:
Weet nog niet wat ik nu ga doen. Iets met normale werktijden in ieder geval. Heb 4 maanden om een baan te vinden. Dat gaat goed komen.
Niet echt want niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je een opleiding om op terug te vallen?
Zo werkt het soms. De kroeg was/is van mij, het pand niet. Dus ik verkoop de inboedel/good will/naam en eigenlijk de gasten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De verkochte kroeg zat in een gehuurd pand? Dat snap ik niet helemaal.
Komt er nog een 'Alles moet op hoge kortingen very happy hour special blowout'?
Rocky Horror, met Stephen Fry en Ade Edmonson als twee van de wisselende narratorsquote:
wow wat een geheugenquote:Op maandag 5 oktober 2015 00:14 schreef Nico_S. het volgende:
5-10-15, da's toch D-Day voor Majo?![]()
Majo, gefeliciteerd! En G. ook, natuurlijk!
gaan we doen! Het stelt niet zo heel veel voor, binnen 10 minuten staan we weer buitenquote:
Enjoy!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 04:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
gaan we doen! Het stelt niet zo heel veel voor, binnen 10 minuten staan we weer buitenmaar we gaan wel even lekker lunchen met het gezin, maken we er toch een momentje van
Net op tijd...quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:29 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal!! Gelieve het niet op Facebook te zetten, bijna niemand weet het namelijk
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
Nou we kunnen niet meer terug, we zijn getrouwd
gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
Jij bent voor altijd 25quote:
Thanks Nicoquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:39 schreef Nico_S. het volgende:
Red, lees je hier nog? Zo ja:
Gefeliciteerd!
Misschien later. Ik heb in elk geval vijf verschillende pretparken bezocht, in meer dan 20 achtbanen gezeten (wat mijn totaal nu op in elk geval 65 brengt) en zowel Las Vegas als San Francisco bezocht. Las Vegas vond ik niet zo leuk maar ik ben blij dat ik er eens geweest ben, en in San Francisco was ik downtown op een dag dat er een strakblauwe lucht was en een graad of 23, wat echt uitstekend weer is. Op de dag dat ik daar vertrok (via de Golden Gate Bridge) was het traditioneel mistig en 16 graden, waardoor ik niet beide supports in een keer kon zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:12 schreef Nico_S. het volgende:
Welkom terug.![]()
Hoe heb je het gehad? Meer info, foto's?
Niet alle, wel veel. In twee weken tijd heb ik bijna dagelijks bij minimaal 1 fast food keten gegeten, en desondanks is de enige waar ik meer dan eens wat te eten heb gescoord good ol' 7 Eleven. Bij Burger King, Long John Silver's, IHOP, Popeye's en Pizza Hut heb ik niet gegeten, wel bij Denny's, McDonald's, 7 Eleven, Wendy's, In-n-out Burger, White Castle, KFC, Little Caesars, Carl's Jr, A&W, Subway, Taco Bell, Chick-Fil-A, Jack in the box en Umami Burger. Genoeg Amerikaanse cuisine dus om het voorlopig wel een tijdje mee te reddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Inderdaad mooi gebied Tim![]()
Alle verschillende fastfood ketens bezocht onderweg?
Denny'squote:Op zondag 1 november 2015 02:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet alle, wel veel. In twee weken tijd heb ik bijna dagelijks bij minimaal 1 fast food keten gegeten, en desondanks is de enige waar ik meer dan eens wat te eten heb gescoord good ol' 7 Eleven. Bij Burger King, Long John Silver's, IHOP, Popeye's en Pizza Hut heb ik niet gegeten, wel bij Denny's, McDonald's, 7 Eleven, Wendy's, In-n-out Burger, White Castle, KFC, Little Caesars, Carl's Jr, A&W, Subway, Taco Bell, Chick-Fil-A, Jack in the box en Umami Burger. Genoeg Amerikaanse cuisine dus om het voorlopig wel een tijdje mee te redden
Klopt, maar jullie waren met meer dan 1 persoonquote:Op zondag 1 november 2015 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denny'sdat was onze favoriet omdat je daar redelijk normaal kunt eten voor een goede prijs. En In-n-out-burgers waren de lekkerste vond ik
je bent wel naar heel veel ketens geweest, wij maar naar 4 daarvan in een maand
we gingen eigenlijk altijd naar restaurants.
Maar vertel meer! Wat heb je allemaal gezien naast de steden, ook nog parken bezocht? En foto's uiteraard
Arby's, Applebees en Popeyes ben ik allemaal niet geweest. Wel in de buurt geweest, maar niet binnen gegeten. Na verloop van tijd werd het ook een 'sport' om ergens heen te gaan waar ik nog niet geweest was.quote:Op maandag 2 november 2015 01:35 schreef MadMaster het volgende:
Dat Vegas niet veel aan was, had ik al voorspeld. Ik vind het teveel een kermis...
Verder een aparte invulling van een bezoek aan de USA.
Ben er toch vaak geweest, maar ik heb maar een fractie van al die fastfood toko's bezocht. Na McDonalds en Burger King was ik wel klaar met die kleffe broodjes. Alleen Wendy's, Subway en Arby's (plain rosbief zonder saus, kaas, groente en saus) kan me bekoren.
Geen Applebees (simpele, maar goede restaurant keten) of Popeyes (kip met cornflake korst) bezocht?
Dat is wel waar, in je eentje ga je minder snel uit eten. Maar het kan wel hoorquote:Op maandag 2 november 2015 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie waren met meer dan 1 persoon. Alleen in een 'echt' restaurant zitten vind ik weinig aan, en dan zijn die ketens best handig. Over het algemeen prima weg te happen, vrij snel en niet heel duur. Voor mij dus best handig, en ik weet nu iets meer over die ketens wanneer er een verwijzing naar zit in een film of serie
.
Ik heb geen nationale parken bezocht, maar wel vijf pretparken: Universal, Knott's Berry Farm, Six Flags Magic Mountain en Discovery Kingdom en Disneyland. Knott's ben ik alleen tijdens de 'Scary Farm' Halloween-avonden geweest, en omdat ik geen priority-pass had gekocht moest ik voor alle haunted houses in de rij wachten. Voor sommige liep dat op tot twee uur, dus later heb ik voor Six Flags MM wel een priority pass gekocht. Dan doe je met gemak drie van die huizen in een uur. Ze zijn wel leuk, maar ik kan best aardig zien in het donker en lette onbewust te veel op, waardoor het aantal schrikmomenten niet heel hoog lag.
Ik had juist gezien de rest van de invulling van zijn trip verwacht dat hij Vegas geweldig zou vinden. Het staat in groot contrast met de prachtige natuur maar sluit goed aan bij de pretparken, het is een groot pretparkquote:Op maandag 2 november 2015 01:35 schreef MadMaster het volgende:
Dat Vegas niet veel aan was, had ik al voorspeld. Ik vind het teveel een kermis...
Verder een aparte invulling van een bezoek aan de USA.
Ben er toch vaak geweest, maar ik heb maar een fractie van al die fastfood toko's bezocht. Na McDonalds en Burger King was ik wel klaar met die kleffe broodjes. Alleen Wendy's, Subway en Arby's (plain rosbief zonder saus, kaas, groente en saus) kan me bekoren.
Geen Applebees (simpele, maar goede restaurant keten) of Popeyes (kip met cornflake korst) bezocht?
quote:Op maandag 2 november 2015 06:36 schreef Cobra4 het volgende:
En bedankt he. Dankzij jullie zat ik weer kwijlend roadfood.com te bekijken.
In Dublin heb ik eerder wel eens alleen in een pub gezeten met een boek of puzzelboekje erbij. Dat ging prima, maar dit keer heb ik daar niet voor gekozen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel waar, in je eentje ga je minder snel uit eten. Maar het kan wel hoorIn Londen ging ik ook wel eens in mijn eentje uit eten. Hele aparte beleving maar het heeft ook wel wat. Ging ik gewoon een boek lezen
Wel zonde dat je helemaal geen nationale parken hebt bezocht, de omgeving is er zo ontzettend mooi! Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk
[..]
Ik had juist gezien de rest van de invulling van zijn trip verwacht dat hij Vegas geweldig zou vinden. Het staat in groot contrast met de prachtige natuur maar sluit goed aan bij de pretparken, het is een groot pretparkBovendien heeft NYNY zelfs een achtbaan
[..]
Etcie gefeliciteerd!
Ik ben het geheel met je eens.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik snap je vergelijking van Vegas met een pretpark wel, maar ga er niet in mee. Ik vind gokken wel leuk om af en toe te doen, voor 20-30 euro. En voor zulke bedragen maakt het minder uit of je in Vegas bent of Holland Casino. Daarnaast vond ik veel nogal eenzijdig, en met 1 achtbaan redt je het niet t.o.v. Six Flags Magic Mountain, dat er een stuk of 18 heeft. Blij dat ik er geweest ben, maar ik ben niet van plan er snel nog eens heen te gaan. Wat dat betreft is het te vergelijken met het optreden van Sex Pistols op Lowlands
Awww.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef MaJo het volgende:
Niet door de selectie van 1 tegen 100denk dat de vragen moeilijker zijn geworden! Meer dan de helft viel af ook.
Da's jammer, MaJo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef MaJo het volgende:
Niet door de selectie van 1 tegen 100denk dat de vragen moeilijker zijn geworden! Meer dan de helft viel af ook.
Ja wel leuk om eens mee te maken!quote:
We zaten met 100 man in een ruimte waar we 50 multiple choice vragen kregen. Deze waren een stuk pittiger dan ik had verwacht. De formulieren werden meteen nagekeken en de namen van de mensen die doorgingen werden opgenoemd. Dit waren er denk ik een stuk of 40quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Da's jammer, MaJo.Maar vertel meer. hoe ging het?
Dat, dus.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Als je hier nog leest;
Gefeliciteerd Diaan!!!![]()
Als ik het rook... toevallig kijk ik vandaag op Fok ivm top2000 en zag dit topic net daaronder staan en dacht: ik ga even kijken en lees dan dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en of Diaan binnenkort de felicitaties gaat lezen...
laatste bezoek: 106 dagen, 6 uur geleden
quote:
ik betwijfel hetquote:Op zondag 22 november 2015 00:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
![]()
maar de belangrijkste vraag is of het dit keer meer dan 80 cm wordt
sept. Dan is voor de bouwvak niet eens een raar idee. Hopen dat ze dat lukt, want dan heb je ook echt wat aan die lange vakantieperiode.quote:Op zondag 22 november 2015 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
De richtlijn is nu september, maar ik hoop dat t net voor de bouwvak opgeleverd wordt, dan kan ik in m'n vakantie volop klussen.
En dat wachten is, nu ze eenmaal begonnen zijn, niet meer zo erg.
Ja dat welquote:Op zondag 22 november 2015 09:27 schreef Puala het volgende:
Maar jullie hebben wel verbouwd toch Majo? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Is er veel veranderd?
PS!quote:Op maandag 23 november 2015 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit heel verwarrend
PS, da's lang geleden!quote:Op maandag 23 november 2015 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit heel verwarrend
ja goed! Ik zit dus zelden of nooit meer op een computer/laptop en vind Fok mobiel dus echt een gruwelquote:Op maandag 23 november 2015 10:14 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
PS, da's lang geleden!Hoe is 't?
Ja, nu doorzetten.quote:Op maandag 23 november 2015 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een plotselinge opleving in de SC
Foto's?quote:Op zondag 22 november 2015 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat welwoonkamer en eetkamer samen getrokken, nieuwe keuken en nieuwe badkamer. En we zijn eigenlijk nog niet klaar want we moeten nog wat dingen schilderen
quote:Op maandag 23 november 2015 14:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nogal stil tegenwoordig. Hoog tijd dat je weer eens met een goede cliffhanger komt.
wat, wie is er zwangerquote:Op maandag 23 november 2015 14:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nogal stil tegenwoordig. Hoog tijd dat je weer eens met een goede cliffhanger komt.
Mevrouw Jojo?quote:
Hahaha hmmm ik heb er geen, wie biedt?quote:
Ik ook niet, en er is geen mevrouw Tim die het zou kunnen zijnquote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha hmmm ik heb er geen, wie biedt?
Dat zou ook voor meneer Jojo een behoorlijke verrassing zijn, maar zover ik weet is dit niet het gevalquote:
Ik niet. Geen nieuwe smeuïge dingen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha hmmm ik heb er geen, wie biedt?
Zelfde locatie ook?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zwanger.![]()
Ik heb wel een klein nieuwtje onder voorbehoud en dat is dat ik misschien wat ander werk ga doen. Wel binnen hetzelfde bedrijf, alleen andere afdeling en andere functie. Donderdag een gesprek om te kijken hoe en wat. En sws eerst even soort van proberen icm mijn huidige functie.
Yeps.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Geen nieuwe smeuïge dingen.
[..]
Zelfde locatie ook?
Ja, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Ik denk dat je hiermee misschien doelt op het gedoe rond de rechtbank Overijssel en de locatie sAlmelo/Zwolle, maar daar hebben wij niets mee van doen. Wij gaan volgend jaar wel verhuizen maar dan binnen Almelo. Zo'n 500 meter verder.
quote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik wist het.... ik krijg die vraag nl. vaker. Wij hebben op zich niets met de rechtbank te maken. Wij zijn een zelfstandige dienst en de rechtbank/rechtspraak is als het ware een van onze "klanten".
Hebben ze daar ook laptops?quote:Op woensdag 25 november 2015 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Even oldskool de vannacht gestartte iBood Hunt melden...
Soms wel, maar het is afwachten wanneer die voorbij komen...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook laptops?
Wij willen een nieuwe en twijfelen nu welke.
Pfff, even geen tijd om de specs allemaal door te nemen, weet ook niet wat je er mee wilt doen, maar mijn ervaring met Asus is prima...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik zag al dat er eentje was geweest. Ik moet echter zo weg, dus ik kijk straks nog wel even.
Heb jij nog tips?
Ik twijfel tussen deze twee: http://notebookshop.nl/no(...)2283t-w10.html#specs en http://www.mediamarkt.nl/(...)00gvnx--1403948.html
Het is voornamelijk voor thuisgebruik hoor. Maar we willen er wel even mee door kunnen. Ons is aangeraden om processor met min. i3 te nemen... dus daar kijken we naar. Aanbieding van MM is met i5 maar minder werkgeheugen maar groter scherm. Luxeproblemen...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, even geen tijd om de specs allemaal door te nemen, weet ook niet wat je er mee wilt doen, maar mijn ervaring met Asus is prima...
i3 is wel wat magertjes tegenwoordig. Ik zou voor die i5 met 4 GB ram gaanquote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor thuisgebruik hoor. Maar we willen er wel even mee door kunnen. Ons is aangeraden om processor met min. i3 te nemen... dus daar kijken we naar. Aanbieding van MM is met i5 maar minder werkgeheugen maar groter scherm. Luxeproblemen...
Ja daar is onze keus nu ook opgevallen. Vanavond kopen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
i3 is wel wat magertjes tegenwoordig. Ik zou voor die i5 met 4 GB ram gaan
VCA? Heel veel succes in ieder geval!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Straks VCA examen, eens kijken hoe ik het er vanaf breng
Mocht ie na een tijdje wat trager zijn dan zou ik er ram geheugen bij zetten. Ik heb wel een website waar je makkelijk kan opzoeken wat je nodig hebt (linkje staat op de pc thuis alleen). Maar dat valt dan qua kosten ook wel meequote:Op woensdag 25 november 2015 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar is onze keus nu ook opgevallen. Vanavond kopen.
Dat RAM geheugen is in deze nu 4 toch? * Diaan73 noob is. Goed om te weten dat er wat bijgezet kan worden. Graag dus!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht ie na een tijdje wat trager zijn dan zou ik er ram geheugen bij zetten. Ik heb wel een website waar je makkelijk kan opzoeken wat je nodig hebt (linkje staat op de pc thuis alleen). Maar dat valt dan qua kosten ook wel mee
Klopt 4 GB is het in deze. Daarvoor heb je dan al een gedeelte nodig om gewoon windows te kunnen draaien, maar er blijft genoeg over voor de standaard applicaties.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat RAM geheugen is in deze nu 4 toch? * Diaan73 noob is. Goed om te weten dat er wat bijgezet kan worden. Graag dus!
beetje logisch nadenken is meestal al voldoende om het juiste antwoord te kunnen geven iddquote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
VCA binnen, zoals verwacht niet echt lastig....
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel wasquote:
bij vol moet je nog wel een beetje opletten jaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vol. Je hebt gelijk wat betreft logisch nadenken maar je moet het boek helaas wel lezen omdat er vrij veel feitjes gevraagd worden
nog even doorposten daarvoor...quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel was
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog even doorposten daarvoor...
Helemaal goed. Alvast bedankt!! We hebben hem gekocht en ben er nu mee aan het installeren e.d. Even beetje zoeken hoe en wat.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt 4 GB is het in deze. Daarvoor heb je dan al een gedeelte nodig om gewoon windows te kunnen draaien, maar er blijft genoeg over voor de standaard applicaties.
Ik zal vanavond ff t linkje opzoeken
Van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De goede invloed van mij hè?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel was
Zo snel nog, neequote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar in dit tempo is het topic ook nog voor het einde van het jaar vol
Zit me niet zo te heujenquote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar in dit tempo is het topic ook nog voor het einde van het jaar vol
Ha, dan ben ik pas een uur of twee bezig, max. drie. Uitslapenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet morgen nog een dagje werken!! Maar gelukkig maar tot 14:30 uur.
Uitslapen, zit er sws niet in. Lennon moet om half 9 op school zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik pas een uur of twee bezig, max. drie. Uitslapen
Je moet gewoon weer in training gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslapen, zit er sws niet in. Lennon moet om half 9 op school zijn.![]()
En ik kan niet meer uitslapen, zelfs als ik laat naar bed ga en Lennon er niet is, ben ik rond half 9/9 uur wakker.
Van Twan geen last die slaapt langer dan wij uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer in training gaan. Daarvoor moet je waarschijnlijk wel de kinders minimaal een maand een andere opvang geven, want ik denk niet dat je het in twee weken gaat redden
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.
:| Nem! Jij hier? Tof!quote:
begin januariquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:53 schreef Nico_S. het volgende:
Wanneer is "binnenkort"? Succes in elk geval!
Het lekkerstequote:Op zondag 29 november 2015 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Het is jullie niet bekend dat Nem het beste zware bockbier van Nederland heeft gebrouwen en daarvoor bekroond is?
http://www.lekkerstebockbier.nl/page.php?page=uitslagen
Ik vind het knap in deze tijd van overal opduikende brouwerijtjes...
Nee, maar ik deed er even een schepje bovenopquote:
OK, lekkerste is misschien nog beter dan beste...quote:Op maandag 30 november 2015 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lekkerste"De beste" is weer een andere verkiezing, en daar had ik dit jaar een keertje géén prijs, helaas
Overigens ook een gouden medaille gewonnen voor een whiskyvatgerijpt bier. Ik heb de hele serie ondertussen compleet. En ik meen dat hier wat geïnteresseerden waren
Feli!!!quote:Op maandag 30 november 2015 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lekkerste"De beste" is weer een andere verkiezing, en daar had ik dit jaar een keertje géén prijs, helaas
Overigens ook een gouden medaille gewonnen voor een whiskyvatgerijpt bier. Ik heb de hele serie ondertussen compleet. En ik meen dat hier wat geïnteresseerden waren
Armada Russian Imperial Stout(het moederbier)quote:Op maandag 30 november 2015 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, lekkerste is misschien nog beter dan beste...
Wat heb je in de aanbieding qua serie?
Ben nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Armada Russian Imperial Stout(het moederbier)
Armada Bunnahabhain barrel aged RIS (non peat)
Armada Bowmore barrel aged RIS (peat)
Armada Springbank barrel aged RIS (was daarvoor een sherry cask)
Normaal gesproken bij de Bierkoning maar die heeft het zeker weten niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd.
Waar is dat eventueel hier in de regio te verkrijgen?
Prima!quote:Op zondag 6 december 2015 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Normaal gesproken bij de Bierkoning maar die heeft het zeker weten niet.
Maar je hebt me ooit gevraagd de boel apart te houden dus...
Ik ben de 18e weer in Amsterdam dus er moet wel wat te regelen zijn
Uitstekende Sinterklaasavond gehad, 0 cadeau's, geheel volgens planning...quote:Op zondag 6 december 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:
Iedereen leuke Sinterklaas achter de rug? Ik heb vooral bakspullen gekregen dus ik weet wat me te doen staat
quote:Op zondag 6 december 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:
Iedereen leuke Sinterklaas achter de rug? Ik heb vooral bakspullen gekregen dus ik weet wat me te doen staat
quote:Op zondag 6 december 2015 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstekende Sinterklaasavond gehad, 0 cadeau's, geheel volgens planning...
Nooit verkeerdquote:Op zondag 6 december 2015 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik een blik stroopwafels dus ook ik weet wat me te doen staat
Dat is een aardige scorequote:Op zondag 6 december 2015 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Paar leuke cadeaus gekregen en de presentjes waar ik zelf trots op was dat ik ze had gevonden vielen ook in goede aarde.
Onder andere gekregen: de nieuwe Asterix, vier Douwe Dabberts (ze worden eindelijk weer gedrukt!), een flamingohoed, een DVD met een waarschijnlijk hondsberoerde (en dus leuke) horrorfilm en een boek gewijd aan bijna verdwenen woorden
Welke cd/boek?quote:Op zondag 6 december 2015 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Een cd en een boek
En een gezellige avond
Watskeburtquote:Op zondag 6 december 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden ben ik blij als we überhaupt iets kunnen doen deze maand...
Mijn Sint geeft altijd persoonlijke cadeautjesquote:Op zondag 6 december 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft Sint dat tegenwoordig ook al?
Wat vervelend! Alles wel goed gegaan? Sterktequote:Op zondag 6 december 2015 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft een stevige operatie moeten ondergaan en het herstel zal nog wel even duren...
So far, so good...quote:Op zondag 6 december 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:
Wat vervelend! Alles wel goed gegaan? Sterkte
Ligt ze ook nog in het ziekenhuis of is ze wel weer thuis? Hopelijk het laatste, in het ziekenhuis met de feestdagen is maar niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |