Ah, dan moet jij maar wat leven in de brouwerij brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef iamredleader het volgende:
Wachten? In het tempo van deze reeks kan Bart haar eerste verjaardag over twee topics vieren
Tevens hoi
Ja, ik klikte op de active topics van Bart, even spieken of er al iets ergens gepost wasquote:
Nee hoor, ik ben met vakantiequote:Ah, dan moet jij maar wat leven in de brouwerij brengen.
Kitties!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Bart gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Het begint altijd in het klein...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes![]()
[ link | afbeelding ]
Oei, was het niet lastig een beschikbare camping te vinden voor je kampeervakantie in Lichtenvoorde, zo precies tijdens de zwarte cross ?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens in het komende jaar moet ik op zoek naar een nieuwe tent. De mijne heeft het uiteindelijk afgelopen weekend begeven in Lichtenvoorde tijdens een storm. In de periode dat ik hem heb gehad heeft hij gestaan in Nederland, Duitsland, Polen, Hongarije, Kroatië, Italië, Frankrijk, Andorra, Spanje, Slowakije, Oostenrijk, Engeland, Wales en Schotland. Toch een beste lijst voor een tent van de Kijkshop
Daar ging ik al van uit, dus ik heb een list bedacht: ik had zelf ook een kaartje gekocht voor de Zwarte Cross! Ik kreeg wel een stom bandje om, maar voor de rest hebben ze me redelijk met rust gelatenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oei, was het niet lastig een beschikbare camping te vinden voor je kampeervakantie in Lichtenvoorde, zo precies tijdens de zwarte cross ?
Slim! Ik hoorde ook dat het animatieteam wel aardig uitgepakt heeft bij de camping daar. Maar wellicht hebben die gewoon stiekem meegelift met het festivalquote:Op maandag 27 juli 2015 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, dus ik heb een list bedacht: ik had zelf ook een kaartje gekocht voor de Zwarte Cross! Ik kreeg wel een stom bandje om, maar voor de rest hebben ze me redelijk met rust gelaten
Dat zag er inderdaad behoorlijk uit! Je moest wel eerst geld omruilen voor plastic muntjes voor je wat te drinken kon kopen en er was behoorlijk wat herrie, maar blijkbaar werkt de aanpak. Druk dat het was!quote:Op maandag 27 juli 2015 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Slim! Ik hoorde ook dat het animatieteam wel aardig uitgepakt heeft bij de camping daar. Maar wellicht hebben die gewoon stiekem meegelift met het festival
Ik geloof dat ik dat volgens velen al ben aangezien ik er nu 4 thuis heb zittenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het begint altijd in het klein...
Als je maar niet over 2 topics crazy cat lady bent
B: nog gefeliciteerd!
Bart: alvast gefeliciteerd
Dan ben je eigenlijk de grens al over. Geef je ze ook nog speciaal voer?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat volgens velen al ben aangezien ik er nu 4 thuis heb zitten
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag er inderdaad behoorlijk uit! Je moest wel eerst geld omruilen voor plastic muntjes voor je wat te drinken kon kopen en er was behoorlijk wat herrie, maar blijkbaar werkt de aanpak. Druk dat het was!
Ja hoor, ik heb me prima geamuseerdquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]Was het ondanks het weer nog wel leuk?
En respectabele stats voor je tentOnze tent is niet verder gekomen dan Biddinghuizen, Werchter (België), Orleans (Frankrijk) en Zaragoza (Spanje). Toch wel 4 landen nog
Nee hoor, ik heb gister gelezen dat het om 6 katten moet gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk de grens al over. Geef je ze ook nog speciaal voer?
Heb je dat heel misschien op een forum voor kattenliefhebbers gelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gister gelezen dat het om 6 katten moet gaan![]()
Maar 1tje, die heeft een allergie voor gewoon voer
In F&Fquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dat heel misschien op een forum voor kattenliefhebbers gelezen?
Meh, close enough.quote:
SPOILER: foto van FleurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Fijn zoquote:
Ik post in abo en vraag daar al om foto'squote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De dames in dit topic zijn definitief afgehaakt zo te zien, als er geen oehs en ahs meer volgen op babyfoto's dan kan dat gewoon niet anders
Goedemiddag
Ja simpel hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand op mijn Facebook heeft zich aangemeld voor een of andere 'boycot Shell'-actie. Lekker makkelijk: de persoon in kwestie heeft geen auto
Teennagel liften? Waarom zou je dat doen? En als het niet de bedoeling is: hoe heb je het in hemelsnaam voor elkaar gekregen? En lijden de katten er niet onder?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:19 schreef Puala het volgende:
Ik heb niet zo veel te melden op het moment. Ik heb mijn teennagel gelift en lig vooral met mijn voet omhoog op de bank films en series te kijken![]()
Ik heb een pallet over mijn voeten heen geschoven. Links 2 tenen kapot en een teennagel die omhoog en naar beneden klapte. Rechts een 10 splinters. En alles is aan het ontsteken of aan het ontsteken geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Teennagel liften? Waarom zou je dat doen? En als het niet de bedoeling is: hoe heb je het in hemelsnaam voor elkaar gekregen? En lijden de katten er niet onder?
Ik ben niet zo van het tv kijken op het moment. Maar wanneer is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is je timing fantastisch Puala, nu kan ik in elk geval iemand waarschuwen dat een nieuw seizoen Bake-Off begint met een kansje dat diegene er ook in geïnteresseerd is
Nu jij ontdekt hebt wat het resultaat is, kan ik de proef achterwege laten. Thanks!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een pallet over mijn voeten heen geschoven. Links 2 tenen kapot en een teennagel die omhoog en naar beneden klapte. Rechts een 10 splinters. En alles is aan het ontsteken of aan het ontsteken geweest.
Mijn katten lijden er niet onder. Ik hooguit extra vanwege hun. Een dekentje er op is al niet lekker, maar als er over die deken rondom de voeten een kat gaat spelen/rennen is het nog minder lekker
Woensdagavond, negen uur onze tijd, BBC 1.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het tv kijken op het moment. Maar wanneer is dat?
Zal eens overwegen of ik ga kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woensdagavond, negen uur onze tijd, BBC 1.
Graag gedaan. Ik heb nog wat dingen onderzocht die je dan ook gelijk niet meer hoeft te testen. Een slijmbeursontsteking in je heup kan voort komen uit een zware kneuzing. Beide doet zeer. En als je erge kramp in je kuit hebt moet je niet doorlopen, want dan gaat je achillespees zeer doen en je kuitspier ook. En zelfs na 3 maanden doet dat nog ongelofelijk zeer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jij ontdekt hebt wat het resultaat is, kan ik de proef achterwege laten. Thanks!
Uit mijn oude doos kan ik mededelen dat de dag dat je terugkomt van Lowlands niet het beste moment is om je nieuwe vlijmscherpe rasp uit te proberen. Als je gaat snowboarden moet je onthouden dat het snowboard niet loslaat als je valt, en dat doorrollen dan een stuk minder verstandig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb nog wat dingen onderzocht die je dan ook gelijk niet meer hoeft te testen. Een slijmbeursontsteking in je heup kan voort komen uit een zware kneuzing. Beide doet zeer. En als je erge kramp in je kuit hebt moet je niet doorlopen, want dan gaat je achillespees zeer doen en je kuitspier ook. En zelfs na 3 maanden doet dat nog ongelofelijk zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee in het zwembad ging iemand te snel achter mij aan in de glijbaan. En toen bleek een groepje zo'n opstopping te hebben gedaan en daar kwamen wij met zijn 2-en achterop. En toen is alles gaan bewegen en hij met zijn knie op mijn hand terecht gekomen en zo naar beneden. En dat ging niet goedquote:
Je kijkt er inmiddels vrij happy bijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee in het zwembad ging iemand te snel achter mij aan in de glijbaan. En toen bleek een groepje zo'n opstopping te hebben gedaan en daar kwamen wij met zijn 2-en achterop. En toen is alles gaan bewegen en hij met zijn knie op mijn hand terecht gekomen en zo naar beneden. En dat ging niet goed
Kijk in het vervolg eerst even hier, kan teleurstelling voorkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het stomste is nog dat het voor mij al de tweede keer is dat ik besluit naar België te gaan en er per ongeluk op een feestdag ben, waardoor mijn 'programma' in het water valt.
Het kan natuurlijk nog goedkoper. De gegevens op de poster stellen ons in staat te berekenen dat een brood half snijden ¤5,50 - ¤2,99 = ¤2,51 kost. Helemaal snijden dus ¤5,02. Dit betekend dat drie ongesneden broden ¤0,48 zouden moeten kosten, oftewel ¤0,16 per brood. Da's geen geld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou voor de halfgesneden variant gaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:49 schreef Nico_S. het volgende:
Goh, het scheelt toch nog behoorlijk in prijs of je je broden helemaal of slechts half laat snijden. (Gespot aan de Kamp in Amersfoort.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die lama uit de fabeltjeskrant?quote:
Hmmm had vanmiddag een reactie gepost maar zie die niet terugquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een Amerika-trip. Wat ik tot dusver heb ontdekt: het is een tikje lastig als je naar LA of San Francisco wil vliegen zonder tussenstop. Blijkbaar is via Moskou of Istanbul vliegen minder vreemd dan je zou denken. En een ticket naar SFO en terug vanaf LAX (of andersom) is flink duurder dan gewoon een en dezelfde stad kiezen, ook bij maatschappijen die beide bestemmingen aanbieden.
Bedankt voor de tip! Afgelopen zondag vond ik retourvluchten met drie verschillende maatschappijen voor minder dan 600 euro, met bestemming SFO of LAX. Ik neig nu naar LA, omdat een paar van de dingen die ik zeker wil doen daar het dichtst in de buurt liggen. Dan kan ik er uitgebreid de tijd voor nemen als ik dat wil, en als ik anders besluit kan ik alsnog naar de andere plaatsen rijdenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm had vanmiddag een reactie gepost maar zie die niet terug
Kijk eens naar vluchten met United met een overstap op Houston. Dat kostte ons destijds 600 euro pp, met als einddoel Vegas. Van daaruit kun je een mooi rondje naar LA en SF maken
Buiten het seizoen (juni - aug) ben je sowieso al goedkoper uit. Wat zijn de dingen die je precies wil zien/doen? Als je nog tips nodig hebt laat het me weten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Afgelopen zondag vond ik retourvluchten met drie verschillende maatschappijen voor minder dan 600 euro, met bestemming SFO of LAX. Ik neig nu naar LA, omdat een paar van de dingen die ik zeker wil doen daar het dichtst in de buurt liggen. Dan kan ik er uitgebreid de tijd voor nemen als ik dat wil, en als ik anders besluit kan ik alsnog naar de andere plaatsen rijden
Ik wil in elk geval naar Disneyland, Universal Studios en eigenlijk ook wel een Six Flagje meepakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Buiten het seizoen (juni - aug) ben je sowieso al goedkoper uit. Wat zijn de dingen die je precies wil zien/doen? Als je nog tips nodig hebt laat het me weten!
Ik bedenk net dat het vandaag precies 1 jaar geleden is dat we naar de VS vlogen
Dan zit je rondom LA aan het goeie adresquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval naar Disneyland, Universal Studios en eigenlijk ook wel een Six Flagje meepakken. Dan ben je al snel een week verder. Voor de rest heb ik (nog) weinig op mijn wensenlijstje staan, maar Big Sur maakt kans. Las Vegas ook, maar ik vind het niet heel erg als ik dat mis. Daarnaast wil ik ook wel wat dagen rustig aan doen en een beetje rondkijken waar ik op dat moment dan ook ben. Ik heb dus nog wel tijd over, dus als je tips hebt hoor ik die graag
Twee weken staat nu op de planning, maar twee dagen raak ik al kwijt aan reistijd. Het hangt ook een beetje van het ticket af, want vakantiedagen heb ik nog genoeg. Grand Canyon trekt me niet heel erg dus misschien sla ik die over, maar ik vind het in elk geval een interessante volgordequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zit je rondom LA aan het goeie adresHoe lang ben je van plan om te gaan? Ik denk dat je Vegas ook wel tof vindt, is ook een soort pretpark
Je rijdt makkelijk in een dag van Vegas naar LA (4,5 uur rijden) dus het is eigenlijk zonde om het te laten liggen
De Big Sur vond ik zelf niet het meest indrukwekkend (maar ben dan ook wel verwend als het gaat om mooie kustlijnen
), zelf vond ik vooral Grand Canyon, Death Valley en Antelope Canyon (bij Page) het meest indrukwekkend.
Wat je dan zou kunnen doen is het volgende: Vegas - Grand Canyon - LA - Big Sur - SF - Yosemite - Death Valley - Vegas. Dit zou je makkelijk in 2 weken kunnen doen.
Grand Canyon ligt wel uit de route dan maar is wel echt de moeite van het omrijden waard
In mijn lama post had ik eerst Delta Airlines aangeraden, maar ik dacht dat ik je post verkeerd gelezen had. Niet dus, maar je hebt het al geregeld...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik waag het erop en heb het ticket geboekt. Ik vlieg met BA naar Los Angeles. Vegas was iets goedkoper, maar door in LA te beginnen ben ik al gelijk in het gebied waar ik het meeste wil gaan doen. Als daar minder te doen is dan gedacht kan ik alsnog naar Vegas rijden, maar zo kost het me in elk geval geen dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het plan de auto later proberen om te ruilen voor een wat normaler model, maar inmiddels vind ik het best een leuk idee om met zo'n patserbak op stap te gaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels heb ik na het ticket ook een huurauto gereserveerd, waarbij de keus is gevallen opNou, dan zul je geen ruimte te kort komen. Of ga je met een compleet elftal op stap? Moet er makkelijk in passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het plan de auto later proberen om te ruilen voor een wat normaler model, maar inmiddels vind ik het best een leuk idee om met zo'n patserbak op stap te gaan
Nee ik ga alleen. Ik heb een kamer gehad die minder vierkante meters innam dan die autoquote:Op woensdag 2 september 2015 00:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nou, dan zul je geen ruimte te kort komen. Of ga je met een compleet elftal op stap? Moet er makkelijk in passen.
Ach ja, in die auto kun je ook wel een bed en een bureau kwijt. En met een beetje passen en meten ook nog een eettafel en een zithoek.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen. Ik heb een kamer gehad die minder vierkante meters innam dan die auto
Veel plezier!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Carcasonne is naast een leuk spel ook een erg mooie stad heb ik gisteren gezien![]()
Groeten uit Frankrijk
Klopt, super gaafquote:Op donderdag 3 september 2015 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Carcasonne is naast een leuk spel ook een erg mooie stad heb ik gisteren gezien![]()
Groeten uit Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |