SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:12 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben niet van de healthvoedingIk kiep zo'n beetje alles in mijn mik, wel kwaliteit uiteraard
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.
Welke kwaliteit komt er bij jou binnen? Tell me more.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.
Nee hoor :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Sta ik nu te boek als gluurder bij jullie dames?
Vinden jullie me eng geworden?
Heel gevoelig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
Anders ga ik over mijn nek, letterlijk.
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren danquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Je pohi?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:23 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren dan
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.quote:
Kan ook in je voordeel werken met koken, dat smaakt meer diepte krijgt en je het leven veel intenser ervaart.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
btjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Wel lullig als je in de toekomst kan ruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
Dat kan volgens mij wel serieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel lullig als je in de toekomst kan ruiken
Doe maar hoor, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal je niet binnenstebuiten keren.
Ik ruik dat jij Hoi tegen mij gaat zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel lullig als je in de toekomst kan ruiken
Moedig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met gevaar voor leven, maar dat heb ik er wel voor over
Hoiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ruik dat jij Hoi tegen mij gaat zeggen
Maar dan kan ik hetzelfde terug verwachten. Tricky.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik ben wel benieuwd.
quote:
Daarom. *taptapquote:
Even afkloppen, maar ik heb daar deze zomer helemaal nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
muggen denken daar gelukkig anders over
Of mijn geur bevalt ze niet
Wil je een groepje?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:34 schreef Impressme het volgende:
Daarom. *taptap![]()
Niemand heeft mij nog in een hokje kunnen plaatsen en ze hebben het ècht geprobeert.Ik heb dus ook geen groepje
ik kan me de laatste keer dat ik ben gestoken niet herinnerenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar ik heb daar deze zomer helemaal nog geen last van gehad.
Ik mag me gelukkig prijzen als ik de posts van anderen lees.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer dat ik ben gestoken niet herinneren
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouwquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:36 schreef moemoe het volgende:
Dan heb ik wel eerst wat meer gegevens nodig.
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:38 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouw
Heb je dan niet bij bepaalde fora dat je je meer thuis voelt als bij anderen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:38 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouw
Je bent liev, maar ik ben al een keer of 1000 helemaal doorgelicht, ik ben niet te reddenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:40 schreef moemoe het volgende:
Gewoon hele normale gegevens hoor: je sterrenbeeld, leeftijdsklasse, welke je auto je rijdt, of je huisdieren hebt....
Ik wilde in dat pinguïn topic posten in KLB, maar ik ben weer eens mijn wachtwoord vergeten van Imgur.quote:
Je kunt hier in ieder geval wel terecht. Mocht het je bevallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:42 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent liev, maar ik ben al een keer of 1000 helemaal doorgelicht, ik ben niet te reddenEN ik heb er vrede mee
Crossposten, stouterdquote:
Sleep tight!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Crossposten, stouterd![]()
Ik ga wat uurtjes mijn ogen sluiten, truste
Gewoon deleten, mis je niks aanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze er weer 2 topics doorheen gejaagd.
Ik ben trots.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik heb weer fanatiek gefitnesst hoor jongens, dat zal wel spierpijn worden
Een wachtwoord op Imgur?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde in dat pinguïn topic posten in KLB, maar ik ben weer eens mijn wachtwoord vergeten van Imgur.
Doe wel gewoon alsof je het meentquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
OMG OMG OMG!!!
![]()
![]()
Ja leuk hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets, maar ik ben wel blij voor je want je wilde ze heel graag.
Wat voor beats luister jij dan naar?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel mooi maar te weinig beats voor mij.
Praten over muziek is leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jemig praten jullie nog steeds over muziek
Ik deed niet mee aan de nachtbagger sorry.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jemig praten jullie nog steeds over muziek
Oh leuk, wat voor rock en hip hop dan precies?quote:
Ja mijn Razer, maar ik had die voor mijn gitaarversterker gekocht. Nu zijn mijn oordopjes kaduuk en mag die Razer dus mee.quote:
Zijn het goede oordopjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn Razer, maar ik had die voor mijn gitaarversterker gekocht. Nu zijn mijn oordopjes kaduuk en mag die Razer dus mee.
Maar mijn nieuwe oordopjes vallen vandaag op de mat.
Jaquote:
omg, niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed niet mee aan de nachtbagger sorry.
Ja maar, niet geslapen?quote:
Heerlijk juistquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah. Ik vind dat in ear en niks dus.
Ben net een uur wakkerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omg, niet?
[..]
Ja maar, niet geslapen?
Volgens mij heb je juist steeds minder slaap nodig als je ouder wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Damn ik word oud. Ik sliep eerder en werd later wakker
Verschilt nogal, maar bands zoals Arctic Monkeys, Muse en Queens of the Stone Agequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh leuk, wat voor rock en hip hop dan precies?
Nee. Als je 15/16 bent heb je echt het minste nodig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je juist steeds minder slaap nodig als je ouder wordt?
Ohjaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je juist steeds minder slaap nodig als je ouder wordt?
Je vergeet Dire Straitsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Verschilt nogal, maar bands zoals Arctic Monkeys, Muse en Queens of the Stone Age
En hip hop artiesten zoals Kendrick Lamar, Asap Rocky, J. Cole
Nope, des te ouder je wordt, des te minder slaap je nodig hebt omdat je niet meer groeit en zoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Als je 15/16 bent heb je echt het minste nodig.
Ik had een keer gelezen dat de schooltijden die gelden voor pubers helemaal niet goed zijn. Ze horen dus helemaal niet zo vroeg op te staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Als je 15/16 bent heb je echt het minste nodig.
Behalve je neus en oren:Pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, des te ouder je wordt, des te minder slaap je nodig hebt omdat je niet meer groeit en zo
Heb ik ook gelezen. Leek geschreven door iemand die zelf nogal van uitslapen houdt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had een keer gelezen dat de schooltijden die gelden voor pubers helemaal niet goed zijn. Ze horen dus helemaal niet zo vroeg op te staan.
Nja het zou kunnen toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Leek geschreven door iemand die zelf nogal van uitslapen houdt.
Wetenschappelijk gezien onzin. heel veel onderzoeken wijzen uit dat je je in de ochtend beduidend beter kunt concentreren en informatie opslaan dan later op de dag. Na een uur of 14.00 neemt het al flink af. Avondschool is helemaal funestquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had een keer gelezen dat de schooltijden die gelden voor pubers helemaal niet goed zijn. Ze horen dus helemaal niet zo vroeg op te staan.
Ook voor pubers?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien onzin. heel veel onderzoeken wijzen uit dat je je in de ochtend beduidend beter kunt concentreren en informatie opslaan dan later op de dag. Na een uur of 14.00 neemt het al flink af. Avondschool is helemaal funest
Dit gaat helemaal nergens over...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:49 schreef timmmmm het volgende:
Kritiek van PVV op EU-servies 'beledigend'
Tori Spelling bij de PVV
Dan heb je hele goede smaak! Ik ben vorig jaar nog naar een concert van QOTSA geweest. Dat was geweldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Verschilt nogal, maar bands zoals Arctic Monkeys, Muse en Queens of the Stone Age
En hip hop artiesten zoals Kendrick Lamar, Asap Rocky, J. Cole
Oke. Dacht dit ook was gebleken uit onderzoek :p Gelukkig maar, al die schooltijden aanpassen is onmogelijk.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je hele goede smaak! Ik ben vorig jaar nog naar een concert van QOTSA geweest. Dat was geweldig.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zullen we samen jointjes roken en Pink Floyd luisteren ;s
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik ben dus niet de enige die bruiloften haat
Gelijk naar feedback rennenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
begin jij nu ook al.
post gerapporteerd iig.
Ja ik vind het alleen leuk als het familie is, ook omdat ik die niet zo vaak zie. Maar kennissen enzo, nahquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]het is altijd zo over de top en ik moet dan kutjurken dragen
Hai, byequote:
Ik wil überhaupt niet trouwen, roep dat al vanaf mijn 16e en toch blijven ze terug komen bij mij met de vraag wanneer het mijn beurt isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik ben dus niet de enige die bruiloften haat
Zet je pc in elkaar en ga BF3 of 4 spelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt een draak vandaag. #ermoetietskapot
Me neither, maar soms zie ik van die bridal dresses en dan wil ik wel trouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Hai, bye
[..]
Ik wil überhaupt niet trouwen, roep dat al vanaf mijn 16e en toch blijven ze terug komen bij mij met de vraag wanneer het mijn beurt isMorgen ga ik heel nonchalant antwoorden met: wanneer jullie allemaal in je graf liggen ga ik trouwen.
Meh, van familie is het juist kut want hun zijn feestbeesten. Dan wordt je gewoon gedwongen om mee te doen aan halay.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik vind het alleen leuk als het familie is, ook omdat ik die niet zo vaak zie. Maar kennissen enzo, nah
Ongelukjes kunnen zo gebeuren, kan jij niets aan doenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik moet me netjes gedragen. Geen zin in gezeik.
Nee bij mij juist andersomquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, maar soms zie ik van die bridal dresses en dan wil ik wel trouwen!!! Prachtig tegenantwoord
[..]
Meh, van familie is het juist kut want hun zijn feestbeesten. Dan wordt je gewoon gedwongen om mee te doen aan halay.en zo
Was jij dit, triggerturk?quote:
Maakt bij mijn niet uit hoe mooi het is, het is niks voor mij. Familie of niet ik zeg wat ik denk en daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, maar soms zie ik van die bridal dresses en dan wil ik wel trouwen!!! Prachtig tegenantwoord
[..]
Meh, van familie is het juist kut want hun zijn feestbeesten. Dan wordt je gewoon gedwongen om mee te doen aan halay.en zo
Wees blijquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee bij mij juist andersomEn feesten met familie vind ik minder awkward.
Ik vind het alleen leuk voor de taartquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee bij mij juist andersomEn feesten met familie vind ik minder awkward.
Nou ja ik heb dus vooral bruiloften van kennissen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Maakt bij mijn niet uit hoe mooi het is, het is niks voor mij. Familie of niet ik zeg wat ik denk en daar moet je het mee doen.
[..]
Wees blij
Meddle is echt de shitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:04 schreef Kauai het volgende:
[..]Ik vergeet Pink Floyd altijd een beetje. Moet het weer vaker luisteren.
Maakt mij allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus vooral bruiloften van kennissen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ongelukjes kunnen zo gebeuren, kan jij niets aan doen
Nope, ik kom niet meer in dat deel van IJmuiden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
NWS / 'Rennende rukker' slaat weer toe
Yoki?
Ga ff lekker trainenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]Nee, maar ik verzin wel iets.. ben gewoon een beetje cranky door meerdere zaken. Dat moet ik gewoon even ventileren.
Paniek paniek, je zal het inderdaad maar een rukkende man zien, dan is je leven echt voorbijquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin in paniek om rennende rukker omdat het vlakbij haar verblijfsplaats is.
Ja omg niet aankijken anders ben je direct dood of heb je aidsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paniek paniek, je zal het inderdaad maar een rukkende man zien, dan is je leven echt voorbij
Ik wilde hier vandaag een item over schrijven maar ik ben helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paniek paniek, je zal het inderdaad maar een rukkende man zien, dan is je leven echt voorbij
Hoe komt het allemaal?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde hier vandaag een item over schrijven maar ik ben helemaal de weg kwijt.
Of mag je daar niet meer komen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik kom niet meer in dat deel van IJmuiden.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde hier vandaag een item over schrijven maar ik ben helemaal naar de klote.
Het Suske & Wiske-alarm klonk zojuist.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin in paniek om rennende rukker omdat het vlakbij haar verblijfsplaats is.
Alles van de afgelopen week komt er nu uit of zo, en een beetje slecht geslapen.quote:
Dat was die partytent allahu akbarren toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles van de afgelopen week komt er nu uit of zo, en een beetje slecht geslapen.
Ik ga straks even het advies van Viro opvolgen.
Wij van de FP zitten klaar voor de primeurquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was die partytent allahu akbarren toch?
Dat van die rennende rukker had ik trouwens liever weer níet geweten.quote:
Stiekem was jij hetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat van die rennende rukker had ik trouwens liever weer níet geweten.
Ik en rennen?quote:
Kende tot nog toe alleen de Glunderende Gluurder.quote:
quote:
Dus 6 wijzen er naar jou.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wie met een vinger naar een ander wijst heeft 3 vingers op zich zelf gericht
Diep, dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wie met een vinger naar een ander wijst heeft 3 vingers op zich zelf gericht
Weet je wat pas diep isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat pas diep is
Komt hij weer met zijn geologische feitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat pas diep is
Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namen en rugnummers?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Sommigen mogen zichzelf wel even in de Marianentrog gooien
Succesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Sommigen mogen zichzelf wel even in de Marianentrog gooien
Loop je normaal ook met een blur over je gezicht rond?quote:
Fok jou joh.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die dekselse turkse IS-aanhangers wel zo redelijk zijn ja
Gewoon bivakmuts toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je normaal ook met een blur over je gezicht rond?
Gelukkig hoef je niet te tanken.quote:
Ik miste alleen nog een 'nou nou nou nou nou nou nou', dan had het filmpje af geweest voor mequote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Die agent ook heel rustig; Dit is niet echt gewenst gedrag joh.
Wie verzint er dan ook zo'n naamquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef timmmmm het volgende:
Die Frutsel zit gewoon een beetje jenny aan te moedigen mensen te schoppen
Zo spannend is het allemaal eigenlijk niet in POL, maar in september ga ik weer naar school en dan kan ik het er denk ik niet meer naast doen omdat ik ook al op de FP zit en daar kan LTVDK niet zonder me. Dan is Reya alvast wat ingewerkt, want die heeft tot die tijd juist wat minder tijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
MED / Nog een nieuwe moderator op POL.
Hey tim met tig m's, kon je het niet in je eentje aan?
Wat voor school?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal eigenlijk niet in POL, maar in september ga ik weer naar school en dan kan ik het er denk ik niet meer naast doen omdat ik ook al op de FP zit en daar kan LTVDK niet zonder me. Dan is Reya alvast wat ingewerkt, want die heeft tot die tijd juist wat minder tijd.
Eerder andersom.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef timmmmm het volgende:
omdat ik ook al op de FP zit en daar kan LTVDK niet zonder me.
Wat een welbespraakte jongemanquote:
Ik zit jou aan te moedigen om het gewoon eens op de FP te gooien ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef timmmmm het volgende:
Die Frutsel zit gewoon een beetje jenny aan te moedigen mensen te schoppen
Kinky hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wijs straks met iets anders, dan piep je wel anders
nou nou nou...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wijs straks met iets anders, dan pijp je wel anders
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Een mug heeft helemaal geen angel...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Een mug heeft helemaal geen angel...
[ afbeelding ]
Ja dit is een beetje dom.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
.
Yasmin die dingen die daar gepost worden interessant vindt.
Yasmin is stiekem een ubertokkiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
.
Yasmin die dingen die daar gepost worden interessant vindt.
quote:
Was deze van jou of die andere?quote:Mods,
Waarom mag ik niet in de rij bij die japanse sushi opbaaspiemol
Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt, graag topic opschonen
Wie ben jij dan?quote:
Oh, weer zo iemand die grapjes niet snapt dus?quote:
Geen idee :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, weer zo iemand die grapjes niet snapt dus?
Klinkt als een Sunni Supremacistquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, weer zo iemand die grapjes niet snapt dus?
Oh. Alsnog lijken ze wel erg op elkaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft een lachend creep en ik een duiveltje
Hij is een White Supremacist nu toch?quote:
ik vraag mij af he, als ik het had veranderd in Shia supremacist, zou ik dan dezelfde verwijten, maar dan andersom krijgen?quote:
Zwart en rood lijken heel veel op elkaarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Alsnog lijken ze wel erg op elkaar.
In zijn ogen is dat natuurlijk hetzelfdequote:
Oh dacht dat ik had gezien dat Viro zijn UI had veranderd...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zwart en rood lijken heel veel op elkaar
Nee zo noemt Triggertje alleen Specu.quote:
The funniest cat on the planetquote:
Speculul de grote boze witte superracist?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds kort vervangen met speculul he.
Gepost: 15:14:30quote:
Dit klopt ook nietquote:Dit klopt niet.
Oh je bedoelde iets andersquote:
sssttquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij is Ishimaru best een lekker meisje
Zit je je Hentai collectie weer te bekijken ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij is Ishimaru best een lekker meisje
Terug van vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Je bent wel lekker pittig vandaag he Frutsel.
Iets met inktvissenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit je je Hentai collectie weer te bekijken ja?
Ben je die 3 kilometer weer naar huis geredenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gepost: 15:14:30
Reactie: 15:17
Lengte filmpje: 7.55 minuten
[..]
Dit klopt ook niet
Oordelen zonder alles te bekijken
in alle rustquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je die 3 kilometer weer naar huis gereden
volgens mij heb je zelf ook fp-rechtenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zit jou aan te moedigen om het gewoon eens op de FP te gooien ofzo
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgens mij heb je zelf ook fp-rechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |