SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:12 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben niet van de healthvoedingIk kiep zo'n beetje alles in mijn mik, wel kwaliteit uiteraard
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.
Welke kwaliteit komt er bij jou binnen? Tell me more.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.
Nee hoor :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Sta ik nu te boek als gluurder bij jullie dames?
Vinden jullie me eng geworden?
Heel gevoelig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
Anders ga ik over mijn nek, letterlijk.
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren danquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Je pohi?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:23 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren dan
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.quote:
Kan ook in je voordeel werken met koken, dat smaakt meer diepte krijgt en je het leven veel intenser ervaart.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
btjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Wel lullig als je in de toekomst kan ruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
Dat kan volgens mij wel serieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel lullig als je in de toekomst kan ruiken
Doe maar hoor, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal je niet binnenstebuiten keren.
Ik ruik dat jij Hoi tegen mij gaat zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel lullig als je in de toekomst kan ruiken
Moedig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met gevaar voor leven, maar dat heb ik er wel voor over
Hoiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ruik dat jij Hoi tegen mij gaat zeggen
Maar dan kan ik hetzelfde terug verwachten. Tricky.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik ben wel benieuwd.
quote:
Daarom. *taptapquote:
Even afkloppen, maar ik heb daar deze zomer helemaal nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
muggen denken daar gelukkig anders over
Of mijn geur bevalt ze niet
Wil je een groepje?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:34 schreef Impressme het volgende:
Daarom. *taptap![]()
Niemand heeft mij nog in een hokje kunnen plaatsen en ze hebben het ècht geprobeert.Ik heb dus ook geen groepje
ik kan me de laatste keer dat ik ben gestoken niet herinnerenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar ik heb daar deze zomer helemaal nog geen last van gehad.
Ik mag me gelukkig prijzen als ik de posts van anderen lees.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer dat ik ben gestoken niet herinneren
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouwquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:36 schreef moemoe het volgende:
Dan heb ik wel eerst wat meer gegevens nodig.
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:38 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouw
Heb je dan niet bij bepaalde fora dat je je meer thuis voelt als bij anderen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:38 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik weet waar jij naartoe wil, slechte vrouw
Je bent liev, maar ik ben al een keer of 1000 helemaal doorgelicht, ik ben niet te reddenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:40 schreef moemoe het volgende:
Gewoon hele normale gegevens hoor: je sterrenbeeld, leeftijdsklasse, welke je auto je rijdt, of je huisdieren hebt....
Ik wilde in dat pinguïn topic posten in KLB, maar ik ben weer eens mijn wachtwoord vergeten van Imgur.quote:
Je kunt hier in ieder geval wel terecht. Mocht het je bevallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:42 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent liev, maar ik ben al een keer of 1000 helemaal doorgelicht, ik ben niet te reddenEN ik heb er vrede mee
Crossposten, stouterdquote:
Sleep tight!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Crossposten, stouterd![]()
Ik ga wat uurtjes mijn ogen sluiten, truste
Gewoon deleten, mis je niks aanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze er weer 2 topics doorheen gejaagd.
Ik ben trots.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik heb weer fanatiek gefitnesst hoor jongens, dat zal wel spierpijn worden
Een wachtwoord op Imgur?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde in dat pinguïn topic posten in KLB, maar ik ben weer eens mijn wachtwoord vergeten van Imgur.
Doe wel gewoon alsof je het meentquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
OMG OMG OMG!!!
![]()
![]()
Ja leuk hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets, maar ik ben wel blij voor je want je wilde ze heel graag.
Wat voor beats luister jij dan naar?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel mooi maar te weinig beats voor mij.
Praten over muziek is leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jemig praten jullie nog steeds over muziek
Ik deed niet mee aan de nachtbagger sorry.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jemig praten jullie nog steeds over muziek
Oh leuk, wat voor rock en hip hop dan precies?quote:
Ja mijn Razer, maar ik had die voor mijn gitaarversterker gekocht. Nu zijn mijn oordopjes kaduuk en mag die Razer dus mee.quote:
Zijn het goede oordopjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn Razer, maar ik had die voor mijn gitaarversterker gekocht. Nu zijn mijn oordopjes kaduuk en mag die Razer dus mee.
Maar mijn nieuwe oordopjes vallen vandaag op de mat.
Jaquote:
omg, niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed niet mee aan de nachtbagger sorry.
Ja maar, niet geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |