Que financiën, sowieso.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, als je er op vakantie bent is het ook altijd maar weer de vraag welke taal de mensen spreken.
Vind zelf Nederland ook wat 'schoner'.
Deels wel, ik heb geen enkele dictatuur op mijn lijstje:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat heeft veel met het politieke klimaat te maken, lijkt me, waar je het liefste zou willen wonen, of denk je van niet?
???quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Niet echt, daar hebben ze een ander geloof wat ze indoctrinerenHet geloof dat de grote leider een god boven iedereen is.
[..]
Het christelijk geloof is nu wel ok, maar dat is een hele lange tijd wel anders geweest.
Homorechten, Vrouwenrechten, Slavernij, Crusades, etc.
Hoe meer moslims er gaan komen hier, hoe slechter het zal worden; kijk maar naar de UK.
Ja, want in Argentinie is geen marihuana...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:27 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon Argentinie met marihuana.
Misschien waar jij woont wel, maar andere wijken heb je gewoon shariah.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
???
Ik heb de UK op 1 staan, ik woon er tegenwoordig, en waar heb je het over?
London is een van de meest relaxte steden die ik ken, echt geen problemen met Moslims hoor.
Nu ga je natuurlijk een bende Daily Mail en Sun artikelen quoten, maar geloof me, het is hier echt prima wonen
Familie (kinderen), vrienden en werk lijken me de voornaamste redenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:45 schreef pfaf het volgende:
Wat houdt iedereen die Nederland niet op 1 heeft eigenlijk tegen? Ik wil het topic niet kapen, maar ben wel benieuwd.
Financiële knechting?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:45 schreef pfaf het volgende:
Wat houdt iedereen die Nederland niet op 1 heeft eigenlijk tegen? Ik wil het topic niet kapen, maar ben wel benieuwd.
Nou, als je financieel onafhankelijk bent dan lukt dat wel makkelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zou toch juist reden moeten zijn om te vluchten naar het buitenland?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, als je financieel onafhankelijk bent dan lukt dat wel makkelijk.
Ryan waar blijft de TOP5 van 'landen waar je het liefst wil wonen' van dit topic ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, als je financieel onafhankelijk bent dan lukt dat wel makkelijk.
Staat toch in OP, dacht ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Ryan waar blijft de TOP5 van 'landen waar je het liefst wil wonen' van dit topic ?
Nou ja, volgens mij had ik al een soort overzichtje gemaakt:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nee dat is wat jij zelf vind. ik bedoel... een top 5 van wat iedereen in dit topic zei.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Lijkt niet veel verschil te zitten tussen de lijstjes nu en de lijstjes 14 jaar geleden (in dat eerste topic uit 2001 C&H / In welk land, naast NL, wil je 't liefst leven...).
Over een langere periode zie je grosso modo dat de Noord-Europese landen hoog scoren:
1) Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland, eventueel IJsland.
2) Daaronder zit wrs een subcategorie zoals Nederland, Duitsland, eventueel België en Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland...
3) En dan krijg je vaak de categorie Engelstalige landen en staten van de VS als: Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, in VS: Massachusettes, Maine, Vermont, New Hampshire, Rhode Island, Oregon, Washington.
4) Met buitencategorieën als Japan en Formosa bijv.
5) De beschikbaarheid in het buitenland van breedband techniek speelt ook een rol natuurlijk, en dan zit je bij de topcategorie landen goed..
Weinig genoemd worden landen die in het Latijnse taalgebied liggen. Komt dat door de taal alleen of ook de levensinstelling daar?
Dat is in het hele land. En dat lijkt me niet meer dan normaal, als mensen onderling hun zaken willen oplossen dan moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Misschien waar jij woont wel, maar andere wijken heb je gewoon shariah.
Ook regent het te vaak in Londen
Daarnaast ken ik de Daily Mail niet eens en lees Sun niet.
Hier bijv een artikel: http://www.gatestoneinstitute.org/3555/sharia-law-london
Het heeft mij niet tegengehouden, ik ben nu in mijn nummer 1 plaatsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:45 schreef pfaf het volgende:
Hoe kom jij zo in Zuid-Amerika terecht dan, net als El_Matador, ir Delft en dan iets van geologisch dingetje, mijnbouw?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het heeft mij niet tegengehouden, ik ben nu in mijn nummer 1 plaats
Mijn nummer 1 plaats is Londonquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo in Zuid-Amerika terecht dan, net als El_Matador, ir Delft en dan iets van geologisch dingetje, mijnbouw?
Ik dacht dat jij in Zuid-Amerika zat joh...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 plaats is London
Nummer 2 is inderdaad Buenos Aires, maar dat gaat voorlopig helaas nog niet gebeuren.
Ik kom er vrij regelmatig, maar mijn woonadres is London.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Zuid-Amerika zat joh...
Okee, maar ook iets van ir Delft?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:00 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik kom er vrij regelmatig, maar mijn woonadres is London.
Nee, veel vrienden in Zuid Amerika, en ik spreek vloeiend Spaans en Portugeesquote:
Ja, okee, kan, maar je ziet dus wel dat relatief weinig mensen de Latijnse talen sprekende landen op een hoge plaats hebben staan, als ze al genoemd worden. Je kunt het grosso modo echt indelen in 1) Scandinavië, 2) Benelux en Duitssprekende landen en dan 3) de betere Engelssprekende landen als hoge noteringen. Hoe komt dat, alleen taal?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:07 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, veel vrienden in Zuid Amerika, en ik spreek vloeiend Spaans en Portugees
Op een of ander manier voel ik me helemaal thuis in Buenos Aires.
Geen idee. Ik denk dat afstand ook meespeelt. Ten eerste zullen niet veel mensen in Zuid Amerika geweest zijn, en ten tweede is het nogal ver van vrienden en familie in NL. Dat speelt voor mij ook mee, vanuit London is het makkelijker even een weekend terug te gaan dan vanuit Buenos Aires...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, kan, maar je ziet dus wel dat relatief weinig mensen de Latijnse talen sprekende landen op een hoge plaats hebben staan, als ze al genoemd worden. Je kunt het grosso modo echt indelen in 1) Scandinavië, 2) Benelux en Duitssprekende landen en dan 3) de betere Engelssprekende landen als hoge noteringen. Hoe komt dat, alleen taal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |