Wat is er mis met een film kijken? Gezellig toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:01 schreef Goitske het volgende:
Nou mijn man wilde niet naar gil paradijs en moest nog een helm kopen dus die was weg en de jongens hebben mij echt knetter gemaakt om half 12 kon ik het niet meer aan dus brood en naar bed pfffff
Vanmiddag iets waar ik totaal tegen ben maja Jan heeft een film gekeken samen met hem Ice age gekeken was wel weer leuk!![]()
Film afgelopen terror stand aan
Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:09 schreef Sylver_ het volgende:
Whoot!Geniet ervan LB!
Was het niet druk in het gilparadijs op een regenachtige zaterdag, Poes?
Klinkt als een zware dag Goitske. Waren ze zo druk doordat ze niet even lekker konden uitrazen buiten?
Lijkt me trouwens best gezellig, hoor. Lekker samen op de bank een film kijken![]()
We willen hem niet te veel tv laten kijken en film is zo 2 uur maja hij vond het super leuk! Alle dieren, spannend etcquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een film kijken? Gezellig toch?
Ik lig ook geregeld 's middags op bed hoor, het wordt mij ook wel eens teveel.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat echt geen probleem. Zeker niet wanneer ze continu aan en uit moeten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuk As!
Maar crocs kunnen écht niet hoor
Hahaha precies mijn gedachte! Ze zouden een goed trio vormen, S., M. en I!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh my, er bestaan meer peuters zoals de mijne![]()
SPOILER: de beloofde verjaardagsspam ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |