abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:45:05 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_154613126
Sylver gefeliciteerd! Mooie dame heb je ❤

Danic ik hoop dat je snel wat anders vind. Schandalig hoe ze met je omgaan.
pi_154618393
Sylver dat vind ik knap dat je exht tijd voor jezelf neemt! Ik ben daar zo slecht in kinderen niet thuis dan ga ik gelijk in poets mode. Het is al heel wat dat ik zeg 3 okt ga ik naar taart en trends wat er ook gebeurt! Mijn dag!
pi_154618657
Sylver, je dochter heeft een ontzettend leuk jurkje uitgezocht! Gefeliciteerd :*

Danic, mijn mond valt open over hoe ze met je om zijn gegaan :o schandalig! Het was misschien niet de beste manier van jou om te reageren maar ik vind het wel heel knap! Het is heel goed dat je voor jezelf bent opgekomen.
Ik hoop dat je snel een andere baan hebt gevonden :*

PE, er is al heel veel gezegd en ik wil je daarom alleen een knuffel geven. Je voelt je al rot genoeg door de situatie :*

Eva heeft gisteren een poepluier gehad! Haar bed, matras en zijzelf zaten onder maar ze was direct opgeknapt erna. Dan zie ik mijn vrolijke meisje ineens weer terug *O* ik kon wel janken van opluchting :@
E.
pi_154621735
PE, dat je jezelf er naar over voelt is al een goed teken. Je weet dat je anders wil. Ik hoop dat je die oplossing vindt..

Jammer van de was Spark, maar wel erg fijn voor Eva!!

Danic, probeer tijdens dat traject ook rust te vinden voor jezelf en de kleintjes.. Mijn man zit ook in zo'n traject. Er zitten nu bijna 9 maand op. Maar hij heerlijk extra tijd besteed aan ontspanning, cursussen, de kinderen, een verhuizing en ons samen. Gewoon even alles rustig op streek krijgen. Over een maand heeft hij waarschijnlijk wel weer werk, omdat hij niet in zo'n problematische sector zit. Dus hij had ook wel de ruimte om even te wachten..

Je kunt ook pas een goede moeder zijn, als de moeder goed in haar vel zit.. Hier neemt de oudste mijn buien/onrust heel erg over, al vanaf dat hij een paar dagen oud was. Dus dat is echt mijn spiegeltje. Nu hij ouder wordt is dat minder, en met Daan heb ik dat ook niet zo sterk. Maar het zet me soms wel even aan het denken, over waar ik nou als ouder mee bezig ben en wat er moet gebeuren om het beter te krijgen. Of dat nou minder spanning voor mij is (waar ik op reageer met mijn chronische buikpijnklachten), of iets afleren voor hun. of de combi..

Hier draaien de wasjes van 2 weken vakantie. eerst een weekje op een vakantiepark, de 2e week bij een appelboer op het erf (zonnehoeve.nl). 6 huisjes daar en de kinderen hadden al snel vriendjes gemaakt met de buren. Echt zo leuk om te zien. De laatste avond waren ze met zijn vieren zo leuk aan het voetballen, dat we ze uiteindelijk rond 10 uur pas naar binnen hebben gekregen. Daan sliep gelukkig vrijdag uit tot half 10. Ook vaak in het zwembad geweest daar. Of lekker op de trampoline of voetballen. Echt fijn die 2 weken..
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:46:19 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154628926
Jongens, mijn kind is uit logeren!!

Echt heus, met een koffertje vol knuffels en boekjes, naar opa en oma O+ En vriend en ik slapen in een dik hotel verderop in de provincie :9 *O*

Het heeft even geduurd, maar dit kan nu gewoon, zonder dat ik me er raar of naar onder voel O+
pi_154628945
Wat leuk LB! E. heeft vast veel plezier en jullie ook :D geniet lekker samen!
E.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:47:39 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154628947
DF, die vakantie klinkt heerlijk!!

Ik moet nog 4 weken aftellen, en dan gaan wij; 2 weken naar Portugal O+ Zo'n zin in!!
pi_154629024
Deep; Klinkt als een super relaxte vakantie!

LB; *O* Voor jullie nacht samen en voor het logeren ;)

Wij hebben vandaag ook een gilparadijs overleefd. Billy heeft twee uur lang aan één stuk gestuiterd en gespeeld (en gejankt :') )
pi_154629210
Nou mijn man wilde niet naar gil paradijs en moest nog een helm kopen dus die was weg en de jongens hebben mij echt knetter gemaakt om half 12 kon ik het niet meer aan dus brood en naar bed pfffff

Vanmiddag iets waar ik totaal tegen ben maja Jan heeft een film gekeken samen met hem Ice age gekeken was wel weer leuk! O+
Film afgelopen terror stand aan -O-
  zaterdag 25 juli 2015 @ 18:09:58 #85
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154629369
Whoot! *O* Geniet ervan LB!

Was het niet druk in het gilparadijs op een regenachtige zaterdag, Poes?

Klinkt als een zware dag Goitske. Waren ze zo druk doordat ze niet even lekker konden uitrazen buiten?
Lijkt me trouwens best gezellig, hoor. Lekker samen op de bank een film kijken O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_154629798
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:01 schreef Goitske het volgende:
Nou mijn man wilde niet naar gil paradijs en moest nog een helm kopen dus die was weg en de jongens hebben mij echt knetter gemaakt om half 12 kon ik het niet meer aan dus brood en naar bed pfffff

Vanmiddag iets waar ik totaal tegen ben maja Jan heeft een film gekeken samen met hem Ice age gekeken was wel weer leuk! O+
Film afgelopen terror stand aan -O-
Wat is er mis met een film kijken? Gezellig toch? :D
Ik lig ook geregeld 's middags op bed hoor, het wordt mij ook wel eens teveel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:09 schreef Sylver_ het volgende:
Whoot! *O* Geniet ervan LB!

Was het niet druk in het gilparadijs op een regenachtige zaterdag, Poes?

Klinkt als een zware dag Goitske. Waren ze zo druk doordat ze niet even lekker konden uitrazen buiten?
Lijkt me trouwens best gezellig, hoor. Lekker samen op de bank een film kijken O+
Ja :')
Bombi zit in Drachten, is een soort kleine Monkey Town. Maar ja, als er eentje gilt hoor je het óveral, dus dan is het al gauw te druk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 18:35:16 ]
pi_154631336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat is er mis met een film kijken? Gezellig toch? :D
Ik lig ook geregeld 's middags op bed hoor, het wordt mij ook wel eens teveel.

[..]
We willen hem niet te veel tv laten kijken en film is zo 2 uur maja hij vond het super leuk! Alle dieren, spannend etc *O*

Ik heb zelf niet op bed gelegen vooral snel puinruimen, was vouwen etc heb max anderhalf uur. Ik ga nu lekker op tijd naar bed vanavond
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:04:51 #88
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154633012
Ik vond het toch wel even wennen hoor, zulk slecht weer ineens.
Ik wilde met Nora lekker naar buiten om in de plassen te stampen, maar ze waaide (bijna letterlijk) weg hier :o

Dus toen 's middags maar een 'geerguim' feestje gehouden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154633695
Sylver! Wat ontzettend leuk bedacht :D En wat een mooie foto's, ze heeft het duidelijk naar haar zin!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:15:00 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154634791
Tof!! :D!
pi_154635041
Oh jongens wat een bagger weer zeg, gister zat in nog in 40 graden.

Hier hebben we vandaag een to do list gemaakt voor de overige weken en gaan o.a. naar een binnenspeeltuin. Ik vind dat eigenlijk best leuk.

Wel balen goitske dat ze je helemaal uitputten. Filmpje moet kunnen hoor.

Sylver wat een leuke foto's, je ziet haar genieten.

Ik doe ook even een spam in de spoiler hoor. Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154635848
PE, wat eerlijk dat je daar zo over communiceert. Niemand bedenkt van tevoren om tegen een kind uit te vallen, om verbaal of nonverbaal agressief te zijn, dat komt voort uit onmacht, frustratie, soms ook verdriet om hoe een situatie is. Eerder je eigen grenzen aangeven helpt in de dingen niet zo ver laten komen. Benoemen dat je voelt dat je boos wordt en dat je even weg loopt nu, het gesprek later voort wil zetten, of je partner het over laten nemen, even een staakt-het-vuren inlassen om geen dingen te doen of zeggen die je niet meer terug kan nemen. En inzetten op de onderlinge band, zoeken naar manieren om naast elkaar te staan ipv tegenover elkaar. Zoeken naar de behoeftes in zoiets: wat heb jij nodig om er voor je kind te kunnen zijn, en wat heeft je kind nodig van jou? Sterkte :*
  zaterdag 25 juli 2015 @ 23:09:46 #93
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154636011
Heerlijke foto's, As O+ Dat ziet er zeker uit als een geweldige vakantie!
pi_154636109
Leuk As!
Maar crocs kunnen écht niet hoor :o

:*
pi_154636391
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuk As!
Maar crocs kunnen écht niet hoor :o

:*
Ik vind dat echt geen probleem. Zeker niet wanneer ze continu aan en uit moeten.
pi_154636429
Oh ja op PE wilde ik ook nog reageren. Wat dapper dat je dat zo durft te vertellen. En wat een goede stap is dat. Niet te schuldig voelen. Juist het erkennen is een groot inzicht, vanuit daar kun je door pakken :*
pi_154652875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh my, er bestaan meer peuters zoals de mijne :o
Hahaha precies mijn gedachte! Ze zouden een goed trio vormen, S., M. en I! :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154653163
Ik moest zo lachen om Billy vanmiddag.
Ik trok z´n gympies aan en hij helemaal enthousiast roepen; ''Jaaa skimpies aan!''
Zelfs na twintig keer herhalen blijft hij ze skimpies noemen :D
  zondag 26 juli 2015 @ 20:48:44 #99
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154657532
Skimpies O+

Nora vierde vandaag haar 'kinderfeestje'. Ze heeft enorm genoten en is goed verwend!

SPOILER: de beloofde verjaardagsspam ;)
pi_154657614
Wat een prachtig meisje heb je Sylver O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')