Hier ook voorlopig niet, heb er een van 3/4 jaar oud en die voldoet nog prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:45 schreef µ het volgende:
[..]
Zelf geen behoefte (meer) om er 1 te kopen, en niemand in mijn omgeving heeft de afgelopen 2 jaar een nieuwe tablet gekocht. Verder inderdaad nieuwsberichten zoals die je quote, telefoons die steeds groter worden, laptops die steeds goedkoper worden en voorspellingen van bedrijven als RIM.
Dat durf ik dus niet te zeggen, ik weet dat er heel wat mensen rondlopen die leventjes kopen voor candy crush. Want anders kunnen die nooit zoveel reclame maken op tvquote:Dat zou kunnen ja. Ik bedoel niet dat het helemaal onzin is wat je zegt hoor, maar volgens mij is de markt groot genoeg voor dit soort spul.
Er wordt reclame gemaakt op tv voor spelletjes?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook voorlopig niet, heb er een van 3/4 jaar oud en die voldoet nog prima.
[..]
Dat durf ik dus niet te zeggen, ik weet dat er heel wat mensen rondlopen die leventjes kopen voor candy crush. Want anders kunnen die nooit zoveel reclame maken op tv
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:14 schreef µ het volgende:
[..]
Er wordt reclame gemaakt op tv voor spelletjes?
Bij GvE geldt dat wel, maar deze regel vervalt volgend jaar:quote:Op maandag 27 juli 2015 16:31 schreef iw84t het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat er een maximum van 100 projecten per platform zou gelden, ik kan daar niets over vinden in de voorschriften van de AFM staat alleen een maximum van 40000 euro.
Geldt er geen maximum (meer) voor het aantal projecten per platform?
Bron: https://geldvoorelkaar.nl(...)agen/investeren.aspxquote:Als particulier investeerder mag u op elk moment maximaal ¤ 40.000,- aan investeringen of een maximum van 100 investeringen via dit platform hebben uitstaan. We adviseren u altijd uw investering over meerdere projecten te spreiden. Indien de investering vanuit de onderneming of rechtspersoon wordt gedaan geldt er geen maximaal investeringsbedrag. Per 1-1-2016 komen de investeringslimieten voor particuliere investeerders te vervallen.
Met 100 per platform moet je juist meer spreiden; over verschillende platformen heenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij GvE geldt dat wel, maar deze regel vervalt volgend jaar:
[..]
Bron: https://geldvoorelkaar.nl(...)agen/investeren.aspx
Ik weet niet waarom ze de regel van maximaal 100 investeringen hebben, het beperkt juist de spreidingsmogelijkheden. Het lijkt me dan ook niet iets wat vanuit de AFM komt, aangezien dit niet iets is wat consument beschermt. Hoe het met andere platformen zit weet ik verder niet.
Er is nog steeds een max 100 projecten regeling. Dit is een regeling van de AFM. De AFM heeft in 2014 een rapport geschreven waarin ze aanbevelen deze regel af te schaffen mist de platformen aan bepaalde eisen voldoen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:31 schreef iw84t het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat er een maximum van 100 projecten per platform zou gelden, ik kan daar niets over vinden in de voorschriften van de AFM staat alleen een maximum van 40000 euro.
Geldt er geen maximum (meer) voor het aantal projecten per platform?
Dat is mooi.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:08 schreef CaLeX het volgende:
Per heden heb ik de volgende toezegging van GVE;
Indien er een project komt van een bedrijf of persoon die al eerdere projecten heeft lopen, dan wordt in de noot naast de opmerkingen ook hyperlinks naar de (weer tijdelijk) opengezette lopende projecten.
Dus als er een nieuwe Hillblock voorbij komt dan kan je een stuk makkelijker zien wat het verleden is.
Die laat ik met plezier voorbij gaan. De zekerheden zijn vrij vaag (iets in een aantal kantoren waarvan nagenoeg niets bekend is) en ze willen geen persoonlijke aansprakelijkheid. Als ze er zelf geen vertrouwen in hebben en geen goed alternatief voor de zekerheden hebben, dan hoeft het van mij niet. Zeker niet voor de notarisbranche die bepaalt niet floreert.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zie trouwens nog geen link naar de nieuwste: nationale notaris.
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11257
5 / 1,13 / 37 / 60mnd / 8.0%
Nice.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:08 schreef CaLeX het volgende:
Per heden heb ik de volgende toezegging van GVE;
Indien er een project komt van een bedrijf of persoon die al eerdere projecten heeft lopen, dan wordt in de noot naast de opmerkingen ook hyperlinks naar de (weer tijdelijk) opengezette lopende projecten.
Dus als er een nieuwe Hillblock voorbij komt dan kan je een stuk makkelijker zien wat het verleden is.
Mee eens. Leuke verpanding, maar je hebt geen enkel idee wat dat waard is. Kan zomaar flut zijn. Of die kantoren vallen mee om, dat kan ook nog eens. Ik blijf er ver weg van.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:28 schreef wou het volgende:
[..]
Die laat ik met plezier voorbij gaan. De zekerheden zijn vrij vaag (iets in een aantal kantoren waarvan nagenoeg niets bekend is) en ze willen geen persoonlijke aansprakelijkheid. Als ze er zelf geen vertrouwen in hebben en geen goed alternatief voor de zekerheden hebben, dan hoeft het van mij niet. Zeker niet voor de notarisbranche die bepaalt niet floreert.
De ontwikkelingen qua aantal vestigingen / omzet zijn wel positief, maar het is mij onduidelijk wat dat voor ze oplevert / wat hun bruto marge is.
Ik heb hem toch maar meegepakt, die Tibaco Internet Media op Collin, mocht het iets minder zijn dan excellent, is het nog steeds goed wat mij betreftquote:Op maandag 27 juli 2015 11:56 schreef crowdiefunder het volgende:
Ziet er wel goed uit, alle raio's excellent en laag risico. Dat zie je niet vaak, klinkt te mooi om waar te zijn, het blijft immers wel een internet onderneming
Ik twijfel nog, ziet er wel allemaal mooi uit maar ik ben een beetje huiverig voor de bestendigheid van het product de spelletjes die niets kosten, Zijn ze niet meer trendy dan ook geen bezoekers dus ook geen reclame inkomsten. En dat kan voor mijn gevoel snel gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:05 schreef obligataire het volgende:
Ik heb hem toch maar meegepakt, die Tibaco Internet Media op Collin, mocht het iets minder zijn dan excellent, is het nog steeds goed wat mij betreft
Ben benieuwd of hij vandaag nog volloopt, nu al 77% van de 425K.
Ja dat kan ik, dat is mijn industrie.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit qua cijfers. Wat ze doen kan ik niet beoordelen speel nooit spelletjes op internet. Zijn hier op fok mensen die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?
Iets zoals sparkholder bij KOM?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:30 schreef µ het volgende:
Mij lijkt een jaarlijkse update van het bedrijf richting de investeerders wel een leuk plan.
Twee weken terug is hier uitgebreid over gesproken met alle platformen en de AFM. Ze (AFM) willen de regel afschaffen, maar er komt wel iets voor in de plaats om de consument te beschermen. Voor 2016 verwacht ik een iets hoger limiet (zal in stapjes gaan).quote:Op maandag 27 juli 2015 17:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Er is nog steeds een max 100 projecten regeling. Dit is een regeling van de AFM. De AFM heeft in 2014 een rapport geschreven waarin ze aanbevelen deze regel af te schaffen mist de platformen aan bepaalde eisen voldoen.
De verwachting is dat de regel per 2016 afgeschaft wordt.
Hier kan je het allemaal nalezen
http://www.afm.nl/~/media/files/rapport/2014/crowdfunding.ashx
Sparkholder?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:13 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Iets zoals sparkholder bij KOM?
Iemand daar ervaring mee trouwens? Bevalt dat? Heb zelf aantal projecten lopen bij KOM maar allemaal nog zonder Sparkholder
De markt is verzadigd, maar niet stevende. Een twee drie jaar oude iPad heeft nog voldoende prestaties.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:45 schreef µ het volgende:
[..]
Zelf geen behoefte (meer) om er 1 te kopen, en niemand in mijn omgeving heeft de afgelopen 2 jaar een nieuwe tablet gekocht. .
https://www.geldvoorelkaa(...)eldvoorelkaarnl.aspxquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:20 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand ook gemerkt dat de vestigingen van gve weer geldvoorelkaar als label hebben een niet stichting derdenrekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |