abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154642182
Zou ik graag doen, maar dan moet ik wel toegang hebben tot mijn account... Of uberhaupt een reactie ontvangen.

Ik ga even op de Trustbuddy website zoeken naar de contact gegevens van iemand hoger in de organisatie de me kan helpen, want dit is echt belachelijk nu ...
pi_154645408
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 09:56 schreef obligataire het volgende:

[..]

Mensen en termijnen zijn flexibel :) :) 8-)
Dat hoop ik niet eigenlijk. Termijnen zijn er niet voor niets en als ze daar nu al aan beginnen is het einde zoek. Ik hoop echt dat hij vandaag vol komt maar zo niet is het voor mij jammer dan. Er komen vast nog mooie nieuwe projecten aan.
  zondag 26 juli 2015 @ 14:51:21 #78
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_154645852
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet eigenlijk. Termijnen zijn er niet voor niets en als ze daar nu al aan beginnen is het einde zoek. Ik hoop echt dat hij vandaag vol komt maar zo niet is het voor mij jammer dan. Er komen vast nog mooie nieuwe projecten aan.
Ik zit ook in deze, het is nu nog 5,5k te gaan
pi_154646126
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Gebeurt bij Zencap aan de lopende band. Daar weet je nooit zeker wanneer een funding periode echt is afgelopen. Erg irritant, want dan weet je nooit of je een ander project moet/kan zoeken.
pi_154647254
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:02 schreef rwachtel het volgende:

[..]

Gebeurt bij Zencap aan de lopende band. Daar weet je nooit zeker wanneer een funding periode echt is afgelopen. Erg irritant, want dan weet je nooit of je een ander project moet/kan zoeken.
Ik zou op die basis ook nooit aan een project van Zencap meedoen.
pi_154648788
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zou op die basis ook nooit aan een project van Zencap meedoen.
Ik ben er ook niet dol op want als een project héél langzaam volloopt begin je onbewust ook een beetje aan de beslissing te twijfelen om mee te doen :) Van de andere kant begrijp ik het wel, de succesfee is dusdanig hoog dat ze die niet graag missen, en er is natuurlijk al heel veel geïnvesteerd in de site en dergelijke. Voor het trackrecord is het natuurlijk ook heel goed als er een rijtje 100% geslaagde projecten staat. Op die manier moet het balletje wat sneller gaan rollen :)
Pecunia non olet
  zondag 26 juli 2015 @ 16:22:42 #82
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_154648841
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet dol op want als een project héél langzaam volloopt begin je onbewust ook een beetje aan de beslissing te twijfelen om mee te doen :) Van de andere kant begrijp ik het wel, de succesfee is dusdanig hoog dat ze die niet graag missen, en er is natuurlijk al heel veel geïnvesteerd in de site en dergelijke. Voor het trackrecord is het natuurlijk ook heel goed als er een rijtje 100% geslaagde projecten staat. Op die manier moet het balletje wat sneller gaan rollen :)
En ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer het project op 95% staat, je het liever niet wilt afblazen
pi_154648891
Inderdaad. Maar dat zullen ze niet eerder zeggen dan dat het zover is...... :)
Pecunia non olet
pi_154649127
Over Zencap gesproken:

Wat ik irritant vind is dat ze in de titel niet de naam van het bedrijf noemen maar een soort van project-titel. Misschien heeft dat met privacy te maken, maar andere platformen noemen wel de bedrijfsnaam in het gedeelte vóór de inlog.

Overigens heb ik vorige week wel iets ingezet voor het project 'voorfinanciering uitzendprojecten'.
(Ik doe daar alleen A'tjes of A+'jes) De balansratio's zijn uitstekend (eigenlijk snap je niet dat ze überhaupt nog geld nodig hebben :) ).

Sterk punt van Zencap zijn die verkorte balansjes en W&V, dat mogen ze van mij op elk platform zo doen, dan kunnen ze zeker de helft van het commerciële blabla verhaal weglaten. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door obligataire op 26-07-2015 17:22:04 ]
Pecunia non olet
pi_154650754
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef Sheffield het volgende:

[..]

En ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer het project op 95% staat, je het liever niet wilt afblazen
Dat begrijp ik ook. Maar dan zal het in onderling overleg moeten zijn. De mogelijkheid moet dan aan de investeerders geboden worden om er uit te stappen als ze de langere termijn niet acceptabel vinden. Dit is volgens mij bij KoM ook wel voorgekomen en die hebben dat, als ik het mij goed herinner, ook netjes aangeboden.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:24:01 #86
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_154650800
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:22 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook. Maar dan zal het in onderling overleg moeten zijn. De mogelijkheid moet dan aan de investeerders geboden worden om er uit te stappen als ze de langere termijn niet acceptabel vinden. Dit is volgens mij bij KoM ook wel voorgekomen en die hebben dat, als ik het mij goed herinner, ook netjes aangeboden.
Eens
pi_154650913
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:37 schreef Horsemen het volgende:
Wat een keurige brief!
Dank!
pi_154656719
Ik heb ook maar even een redelijke toezegging gedaan in concept food bij het AGD project.

Nog een paar honderd en het project is vol. Als dat niet lukt, dan is het wel heel sneu. Dus ik zou zeggen, Harm, trek zelf anders ook nog even de portemonnee ;)
pi_154658060
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:27 schreef CRWD het volgende:
Ik heb ook maar even een redelijke toezegging gedaan in concept food bij het AGD project.

Nog een paar honderd en het project is vol. Als dat niet lukt, dan is het wel heel sneu. Dus ik zou zeggen, Harm, trek zelf anders ook nog even de portemonnee ;)
Ik heb het maar even gedaan

Overigens fijn platform! Meer informatie en werkt top
pi_154658136

[ Bericht 100% gewijzigd door Dwarsindeweg op 26-07-2015 21:05:53 ]
pi_154658208
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:03 schreef Dwarsindeweg het volgende:

[..]

Zojuist heeft iemand volgens mij een forse investering gedaan. Hij zit vol!
pi_154658557
Harm, gefeliciteerd! Ik zou zeggen, laat de nieuwe projecten maar doorkomen! (en vergeet de aktielijst niet 😊)
pi_154658924
Even een vraagje over KoM: ik zie in mijn overzicht dat er nog een fee te voldoen staat. Is het gebruikelijk dat je dit zelf moet uitvogelen? Ik zie het nu toevallig, maar ik heb hier geen enkele mail over ontvangen tot nu toe.
pi_154658971
Bij GvE hebben ze QiTents # 10784 weer even open gezet zie ik.......
Iemand moet zeker gedacht hebben 'wat een buitenkansje' want die stopt er even 4.300 euro in.
Ahum. Project zat trouwens op 30 juni al voor het eerst vol.
Pecunia non olet
pi_154659355
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef crowdiefunder het volgende:
Even een vraagje over KoM: ik zie in mijn overzicht dat er nog een fee te voldoen staat. Is het gebruikelijk dat je dit zelf moet uitvogelen? Ik zie het nu toevallig, maar ik heb hier geen enkele mail over ontvangen tot nu toe.
De administratie fee

Kapitaal Op Maat heeft het mogelijk gemaakt eens per halfjaar de administratie fee van uw investeringen (0,9% van uw investering) in één keer te kunnen voldoen. Hiervoor wordt u jaarlijks, begin september en begin maart, een verzamelfactuur van alle tot dan openstaande facturen, toegestuurd. Op deze wijze is het nu standaard ingesteld. Wilt u toch, per investering, direct betalen? Geen probleem. Dat kan vanuit uw account per IDEAL.

Ik heb zelf meteen maar betaald, ik hou niet van openstaande schulden.
Liever gehad dat ze het automatisch verekenden met de eerste annuïteit, zoals anderen ook doen, maar goed......
Pecunia non olet
pi_154661300
😁👍🏼 Nice Nice

Tijd om terug te komen van vakantie ;)
Nog ff paar dagen genieten in zonnetje!
pi_154661788
Proficiat! Op naar volgende successen.
Pecunia non olet
pi_154664588
InfraUnie van AGD is al even vol, maar nog geen betaalverzoek langs zien komen.

Moet die module nog gebouwd worden of heb ik iets gemist?
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_154665605
Ik ben wel benieuwd hoe AGD die 5% gaat betalen. Zal dat met de annuïteit mee gaan? Het is niet zo dat de inleg automatisch is verhoogd met die 5% oid.

Je zou zeggen dat het een vrij stevig bedrag is voor een nieuw platform. 5% van ¤ 87.500 praat je toch over een bedrag van ¤ 4.375. Daar gaat een aardig deel van naar de fokkers :). Voor mij komt dat uit op 250,- extra rendement tot op heden, maar goed. Eerst maar zien of het geen blamage gaat worden.

Het verdien model met de actie erbij, moet als volgt zitten:
3,5% wordt als succes fee ingehouden, dat is ¤ 3062,50.
De plaats/verwerkkosten zijn 2x ¤ 495,- = ¤ 990,-
Per kwartaal rekenen ze ¤ 200, dus ¤ 1000,- voor infra uni en ¤ 2400,- voor concept food, maar dat komt pas gedurende de looptijd beschikbaar.
Al met al ¤ 7452,50 van de lener en nog eens (0,9%) ¤ 787,50,- van de investeerders.
Er blijft dus zo ongeveer 4K winst over op die twee kleine projectjes. Toch netjes binnen geharkt zo.

Concept food is trouwens 'over' gevuld zeg maar (meet dan gevraagd aan geld). Lijkt mij handig dat Harm zijn actielijstje aanvult met wat code aanpassingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door CRWD op 27-07-2015 01:27:05 ]
pi_154667203
Berekening is correct denk ik, maar daar moeten uiteraard de overheadkosten nog vanaf en die zullen aanzienlijk zijn. Maar het begin is er en het is vooral een kwestie van grotere aantallen om het geheel winstgevend te krijgen.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')