Dat hoop ik niet eigenlijk. Termijnen zijn er niet voor niets en als ze daar nu al aan beginnen is het einde zoek. Ik hoop echt dat hij vandaag vol komt maar zo niet is het voor mij jammer dan. Er komen vast nog mooie nieuwe projecten aan.quote:
Ik zit ook in deze, het is nu nog 5,5k te gaanquote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet eigenlijk. Termijnen zijn er niet voor niets en als ze daar nu al aan beginnen is het einde zoek. Ik hoop echt dat hij vandaag vol komt maar zo niet is het voor mij jammer dan. Er komen vast nog mooie nieuwe projecten aan.
Gebeurt bij Zencap aan de lopende band. Daar weet je nooit zeker wanneer een funding periode echt is afgelopen. Erg irritant, want dan weet je nooit of je een ander project moet/kan zoeken.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet eigenlijk. Termijnen zijn er niet voor niets en als ze daar nu al aan beginnen is het einde zoek. Ik hoop echt dat hij vandaag vol komt maar zo niet is het voor mij jammer dan. Er komen vast nog mooie nieuwe projecten aan.
Ik zou op die basis ook nooit aan een project van Zencap meedoen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:02 schreef rwachtel het volgende:
[..]
Gebeurt bij Zencap aan de lopende band. Daar weet je nooit zeker wanneer een funding periode echt is afgelopen. Erg irritant, want dan weet je nooit of je een ander project moet/kan zoeken.
Ik ben er ook niet dol op want als een project héél langzaam volloopt begin je onbewust ook een beetje aan de beslissing te twijfelen om mee te doenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou op die basis ook nooit aan een project van Zencap meedoen.
En ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer het project op 95% staat, je het liever niet wilt afblazenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op want als een project héél langzaam volloopt begin je onbewust ook een beetje aan de beslissing te twijfelen om mee te doenVan de andere kant begrijp ik het wel, de succesfee is dusdanig hoog dat ze die niet graag missen, en er is natuurlijk al heel veel geïnvesteerd in de site en dergelijke. Voor het trackrecord is het natuurlijk ook heel goed als er een rijtje 100% geslaagde projecten staat. Op die manier moet het balletje wat sneller gaan rollen
Dat begrijp ik ook. Maar dan zal het in onderling overleg moeten zijn. De mogelijkheid moet dan aan de investeerders geboden worden om er uit te stappen als ze de langere termijn niet acceptabel vinden. Dit is volgens mij bij KoM ook wel voorgekomen en die hebben dat, als ik het mij goed herinner, ook netjes aangeboden.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer het project op 95% staat, je het liever niet wilt afblazen
Eensquote:Op zondag 26 juli 2015 17:22 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook. Maar dan zal het in onderling overleg moeten zijn. De mogelijkheid moet dan aan de investeerders geboden worden om er uit te stappen als ze de langere termijn niet acceptabel vinden. Dit is volgens mij bij KoM ook wel voorgekomen en die hebben dat, als ik het mij goed herinner, ook netjes aangeboden.
Ik heb het maar even gedaanquote:Op zondag 26 juli 2015 20:27 schreef CRWD het volgende:
Ik heb ook maar even een redelijke toezegging gedaan in concept food bij het AGD project.
Nog een paar honderd en het project is vol. Als dat niet lukt, dan is het wel heel sneu. Dus ik zou zeggen, Harm, trek zelf anders ook nog even de portemonnee
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:03 schreef Dwarsindeweg het volgende:
[..]
Zojuist heeft iemand volgens mij een forse investering gedaan. Hij zit vol!
De administratie feequote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef crowdiefunder het volgende:
Even een vraagje over KoM: ik zie in mijn overzicht dat er nog een fee te voldoen staat. Is het gebruikelijk dat je dit zelf moet uitvogelen? Ik zie het nu toevallig, maar ik heb hier geen enkele mail over ontvangen tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |