Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.quote:
Nee ik ben serieus.quote:
Real minder dan Southampton okequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.
[..]
Nee ik ben serieus.
In perspectief he. Ajax had toen, zeker uit pot 2 erger kunnen loten. Op dit moment was Southampton denk ik de zwaarste loting die je kon hebben, erger dan Dortmund.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat ze nog ergens een linksback op het oog hebben.
Gewoon een hele linkerkant. Misschien krijgen we dan kwantumkorting.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Kut natuurlijk. Zoals de hele verdediging.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in. Immers dus niet in de basis? Gunstig. Hoe doet Dammers het dit keer?
saufhemptenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die dat WEL kunnen zeggen?
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig biedt een kop koffie mij erg veel troost.
Dat zijn dan twee koppen koffie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.
Dat ten eerste. Vre-se-lijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
RedBull gaf hem vleugelsquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb het idee dat Mané op de brommer zit.
Hopelijk komt hij er straks in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het grootste Zweedse talent.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kansloze harde werken gaat je natuurlijk conditioneel ook een keer opbreken. Gelukkig schijnt Feyenoord volgens de methodes van @RAYMONDVERHEIJE te trainen dus dat moet goed komen.
Je kan veel van die gek zeggen maar van het fit houden van spelers heeft die veel verstandquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kansloze harde werken gaat je natuurlijk conditioneel ook een keer opbreken. Gelukkig schijnt Feyenoord volgens de methodes van @RAYMONDVERHEIJE te trainen dus dat moet goed komen.
Alsnog is Dortmund natuurlijk een klasse beter dan Southampton wat ook gewoon middelmaat is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In perspectief he. Ajax had toen, zeker uit pot 2 erger kunnen loten. Op dit moment was Southampton denk ik de zwaarste loting die je kon hebben, erger dan Dortmund.
Dat Ajax toen Dortmund lootte was gewoon bagger wel.
Maar goed dit is het Feyenoordtopic, laten we het niet kapen
Helaas spelen die niet op linksquote:
Bilal speelt op dit moment aan de linkerkant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas spelen die niet op links
Dat had ik gemist. Dan verwacht ik op dat gebied geen problemen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)jen-weer-volgen-.htm
Het is dan ook te hopen dat hij de volgende oefenwedstrijd ergens anders opgesteld gaat worden. Daar zijn deze wedstrijden dan ook voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, Vejinovic met een goede actie en Feyenoord speelt zich er iets onder uit.
Vejinovic als zes is een kansloos project.
ligt nu al uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
Sjongejonge http://www.onsball.net/file.php?f=360
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, Vejinovic met een goede actie en Feyenoord speelt zich er iets onder uit.
Vejinovic als zes is een kansloos project.
Iedereen weet dat Lex Immers niet in de basis thuishoort. Waarom weet een Koeman of Rutten dat niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?
Gio is blijkbaar niet zo snuggerquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?
Ja dat vraag ik me ook al jaren af.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Lex Immers niet in de basis thuishoort. Waarom weet een Koeman of Rutten dat niet?
0-2quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel staat het inmiddels? heb het net afgezet
Zelfs Schaken was beter dan Dammers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Laat Dammers alsjeblieft verhuurd worden aan Achilles ofzo. Veel hoger gaat hem niet worden
Schaken rechtsback, niks mis mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Schaken was beter dan Dammers.
Het is echt lachwekkend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Schaken als rechtsback was dat...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat Kazim en Te Vrede daarvoor uit beeld verdwijnen ten eerstequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend.
Maar HOOGSTE PRIORITEIT IS DE SPITSPOSITIE HOOR
1,5 jaar in de jeugd spits geweest en jij noemt het 'altijd'quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Maar ja. Altijd in de jeugd spits geweest en dan komen ze bij Feyenoord op het geniale idee om hem als centrale verdediger te gaan gebruiken.
O ik dacht langer. Waar heeft die dan altijd gespeeld?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:22 schreef satecl het volgende:
[..]
1,5 jaar in de jeugd spits geweest en jij noemt het 'altijd'
RCV. Maar is nooit een toptalent geweest. Gebrek aan beter staat hij er nu in. Net als toentertijd met Mats van Huijgevoort. Hahaa wat was die toen slecht tegen VVVquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
O ik dacht langer. Waar heeft die dan altijd gespeeld?
Maar waarom kwamen er toen allemaal van die berichten als 'omscholen tot verdediger' etc?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef satecl het volgende:
[..]
RCV. Maar is nooit een toptalent geweest. Maar gebrek aan beter staat hij er nu in. Net als erntertijd met Mats van Huijgevoort. Hahaa wat was die toen slecht tegen VVV
Klopt. Maar in de A1 deed hij het zeer aardig als spits. De mensen die kwamen met 'omscholen' hebben er net zo weinig verstand van als jij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar waarom kwamen er toen allemaal van die berichten als 'omscholen tot verdediger' etc?
Dus hij is eigenlijk gewoon een verdediger?
Ik had toen wel eens van hem gehoord maar kon hem niet goed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de A1 deed hij het zeer aardig als spits. De mensen die kwamen met 'omscholen' hebben er net zo weinig verstand van als jij.
Werkpaard, hebben we er al zo veel van.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk Kuyt is wel een lichtpuntje. Goede werker.
Verdonk was ook CV toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef macca728 het volgende:
Dammers gaat echt niet, test dan een andere verdediger ofzo...
En we komen doelpunten tekort nog steeds.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef macca728 het volgende:
En we komen doelpunten kansen tekort nog steeds.
Pssst zal ik je wat vertellen. We hebben niks anders. Of wil je Mats Knoester van 17 al de kans geven?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef macca728 het volgende:
Dammers gaat echt niet, test dan een andere verdediger ofzo...
En we komen doelpunten tekort nog steeds.
Kan niet veel slechter zijn toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Pssst zal ik je wat vertellen. We hebben niks anders. Of wil je Mats Knoester van 17 al de kans geven?
Kan het slechter ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Pssst zal ik je wat vertellen. We hebben niks anders. Of wil je Mats Knoester van 17 al de kans geven?
Nou moet je ophouden Mexicano.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie missen een type Bouhlarouz
Zal ik Immers nog even ophemelen?quote:
Daar is ie druk mee bezig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kan het slechter ?
Van Geel moet gewoon een verdediger halen uit zijn schaduwlijstje...
Nee laat dat maar zittenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik Immers nog even ophemelen?
Vond dat ooit een prima breedteversterking voor PSVquote:
Daar is niet waar volgens mij. Hij is enorm multifunctioneel met n prima techniek een overzicht maar was de laatste jaren vooral RCV. Daarna ineens een jaar spits omdat hij daar de technische bagage ook voor had (balvast, hoge handelingssnelheid) maar dat was een beetje een noodgreep. In eerste instantie bij de selectie gehaald als spits maar dat durfden ze ook weer niet aan...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef satecl het volgende:
[..]
RCV. Maar is nooit een toptalent geweest. Gebrek aan beter staat hij er nu in.
...
Je doet in ieder geval niet je best om ooit nog serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond dat ooit een prima breedteversterking voor PSV
Maar ik vond Demouge ook ooit een goede pinchhitter voor PSV![]()
Sjezus, wat had je toen gezopenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond dat ooit een prima breedteversterking voor PSV
Maar ik vond Demouge ook ooit een goede pinchhitter voor PSV![]()
Daar kwam ik zojuist ook achterquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet je best om ooit nog serieus genomen te worden
Ja nou dat eerste kon nog wel, Immers had wel wat als breedteversterking alleen was dat op basis van 1 goed seizoen. Demouge is gewoon wel echt heel slechtquote:
Dat is wat hij ook zegt toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Daar is niet waar volgens mij. Hij is enorm multifunctioneel met n prima techniek een overzicht maar was de laatste jaren vooral RCV. Daarna ineens een jaar spits omdat hij daar de technische bagage ook voor had (balvast, hoge handelingssnelheid) maar dat was een beetje een noodgreep. In eerste instantie bij de selectie gehaald als spits maar dat durfden ze ook weer niet aan...
Ff allemaal bidden dat die iets ongelooflijks laat zienquote:
Snap niet waarom die nooit de kans krijgt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ff allemaal bidden dat die iets ongelooflijks laat zien
Omdat je fan bentquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef exile79 het volgende:
Waarom verleng ik mijn seizoenkaart toch ook zo snel....
Ja ongeveer idd.quote:
Omdat je een echte supporter bent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef exile79 het volgende:
Van wat ik gezien heb tot nu toe kan die toch geen toptalent meer genoemd worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ja ongeveer idd.Maar het was echt wel een toptalent. Nog steeds wmb, moet gewoon verhuurd worden.
dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef exile79 het volgende:
Ik vermoed helaas omdat het niet zoveel is...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap niet waarom die nooit de kans krijgt.
BIOSCOOPPUBLIEKquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef exile79 het volgende:
Slechter dan Nelom kan toch niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:37 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik vermoed helaas omdat het niet zoveel is...
Nee, Slabbekoorn ook niet meer. Of Issoufi, Van Haren...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb tot nu toe kan die toch geen toptalent meer genoemd worden.
Ik zie dat je je best doet om nog enigszins positieve dingen te vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goede aanname van Manu.
Goed schot van Toornstra.
Is ook geen schande. Niet iedereen kan Feyenoord 1 halen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:38 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, Slabbekoorn ook niet meer. Of Issoufi, Van Haren...
Hij moet het nu ineens brengen met brandhout om hem heen. En soms wordt t gewoon niet wat het leek of had kunnen worden.
Kuch *Timmehhhh*quote:
Echt he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:40 schreef Henrys het volgende:
Wordt weer niks als het zo doorgaat. Waarom Achahbar niet, dat was het enige lichtpunt in de 2e helft van vorig seizoen. Venlo en nu dit
Klopt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je best doet om nog enigszins positieve dingen te vinden.
Feyenoord won van Sevilla wat is je punt?quote:
Sevilla B .quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord won van Sevilla wat is je punt?
Tering wat ben jij domquote:
Mwah dit is nog niet onze top he. Als dit Ajax of PSV was dan was het enorm pijnlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Die Engelsen moeten zich nu toch ook helemaal kapot lachen om de Eredivisie
Het is vooral Dammers die vaak de fout in gaat, voor de rest valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef Maver24 het volgende:
Verdediging is echt om te huilen. Dammers kan er geen klote van
Niet best nee...die heeft echt een kutavond. Voor de tweede keer achter elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:40 schreef Jaytje07 het volgende:
Weer gaat Dammers er onderdoor tot 2x toe. Dat is echt geen beste...
De laatste in de PL ontvangt al 100 miljoen aan geld. Moet je nagaan dat Fc Dordrecht 100 miljoen had ontvangen. Eredivisie stelt sowieso niets voor als je kijkt naar Engeland.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Kongolo is ook nogal naadje hoor. En laten we t ff over Nelom hebben...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het is vooral Dammers die vaak de fout in gaat, voor de rest valt het nog wel mee.
Niveauverschil is gewoon immens groot. Vitesse zal niet met 3-0 ten onder gaan maar zullen over 2 wedstrijden echt kansloos zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
True. Maar ook Ajax en PSV winnen hier niet van denk ik. Als ze allebei op 100% spelen. Misschien met mindere cijfers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah dit is nog niet onze top he. Als dit Ajax of PSV was dan was het enorm pijnlijk.
Gewaagde uitspraak.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:43 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat nog tig keer beter is dan Heracles...
Denk het ook niet hoor, maar die kunnen er wel een wedstrijd van maken. Southampton is ook niet typisch Engels dankzij Koeman.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
True. Maar ook Ajax en PSV winnen hier niet van denk ik. Als ze allebei op 100% spelen. Misschien met mindere cijfers.
Ze spelen niet goed, maar maken ook geen grote fouten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:44 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Kongolo is ook nogal naadje hoor. En laten we t ff over Nelom hebben...
Wellesquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ze spelen niet goed, maar maken ook geen grote fouten.
Begrijp ook niet waar iedereen zo enthousiast over is inderdaad, heb hem bijzonder weinig zien doen. Ja hard werken. Doet Immers ookquote:
Eerste tien minuten was mijn stream half dood.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:46 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Welles
Kongolo liet in de eerste tien minuten drie x zijn man lopen. Het was dat Vermeer r stond.
Gaat nergens meer over. Maargoed dat wisten we al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:43 schreef Collide het volgende:
[..]
De laatste in de PL ontvangt al 100 miljoen aan geld. Moet je nagaan dat Fc Dordrecht 100 miljoen had ontvangen. Eredivisie stelt sowieso niets voor als je kijkt naar Engeland.
Gewoon alles op alles zetten om in Southampton de schade te beperkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niveauverschil is gewoon immens groot. Vitesse zal niet met 3-0 ten onder gaan maar zullen over 2 wedstrijden echt kansloos zijn
Dan is het thuis nog een beetje leuk ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon alles op alles zetten om in Southampton de schade te beperken
Mijn zenuwen konden die streams niet meer aan na een aantal jaar. Toch maar aan de Fox gegaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eerste tien minuten was mijn stream half dood.
1e helft alleen maar buitenspel gestaan. Zouden de regels anders zijn in Turkije?quote:
Ik heb Fox Go en mijn internetverbinding was beetje aan het kutten, dus begin bijna helemaal gemist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Mijn zenuwen konden die streams niet meer aan na een aantal jaar. Toch maar aan de Fox gegaan
Nee, maar daar is de arbitrage wel makkelijk om te kopenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1e helft alleen maar buitenspel gestaan. Zouden de regels anders zijn in Turkije?
Inderdaad. Laten we dat ook ff vasthouden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef DonRaja het volgende:
Lichtpuntjes: Bilal, Karsdorp en Fijnefiets. De rest bagger.
Oh dat is ook niet echt waar voor je geld danquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb Fox Go en mijn internetverbinding was beetje aan het kutten, dus begin bijna helemaal gemist.
Ik studeer en heb mijn account aan dat van het ziggo abbo van mijn ouders gekoppeld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:51 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet echt waar voor je geld dan
Voor hun geld danquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik studeer en heb mijn account aan dat van het ziggo abbo van mijn ouders gekoppeld.
Bij de 0-1 vond ik Vermeer niet zo goed uit zien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Dammers zorgt voor de 0-2 en 0-3 . fouten van hem
Jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ik Kuyt zeggen dat het verschil tussen Southampton en Feyenoord niet zo groot is?
Ik hoorde dat ook. Kuyt is gek.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ik Kuyt zeggen dat het verschil tussen Southampton en Feyenoord niet zo groot is?
Haha, verschil is echt bizar groot. Soort nummer 1 vs nummer 18 in de eredivisie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Merkwaardig ja. Was wel benieuwd naar hem.quote:
het is Mario, wat had je anders verwacht. Zelfs Immers heeft meer voetbal verstand dan Mario.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
Vilhena is 2x linksback gezet en nu vindt Mario dat hij ook linksback kan spelen
Met z'n kapsel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het is Mario, wat had je anders verwacht. Zelfs Immers heeft meer voetbal verstand dan Mario.
Hebben ze wel een handje van bij FOX.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:11 schreef Boma het volgende:
Die interviewer van foxsports heeft een ajax face.
We gaan rustig verder waar we met Fredsj waren gebleven..quote:De thuisploeg bleef echter aanvallend tamelijk machteloos
Dat dacht ik ook. Maar toen zei iemand in het topic hier dat die maar 1.5 jaar ongeveer als spits heeft gespeeld en voor de rest altijd als cv.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou die Dammers doe maar niet.
Maar dat was oorspronkelijk toch ook een spits?
quote:Van Bronckhorst geeft uitleg over de reden dat Immers geen speelminuten maakte
Giovanni van Bronckhorst legde voor de camera van FOX Sports uit waarom Lex Immers vandaag geen speelminuten maakte. De middenvelder was vorig seizoen vaste basisspeler, maar begin vandaag niet in de basis en kreeg ook geen invalbeurt. De geruchten gaan dat er een aantal clubs interesse hebben in de middenvelder.
Volgens Van Bronckhorst heeft Immers last van zijn buik, en werd dat tijdens de eerste helft alleen maar erger. Het was daarom niet verstandig om te spelen.
Komt dat ff goed uit..ik krijg altijd last van m'n buik als ik Immers zie voetballenquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:20 schreef Tortugal het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar zouden we dan toch Immers missen?
Dat weet ik nog.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar toen zei iemand in het topic hier dat die maar 1.5 jaar ongeveer als spits heeft gespeeld en voor de rest altijd als cv.
Maar ookquote:Dammers: 'spits of verdediger? Ik wil gewoon zo enorm graag slagen bij Feyenoord'
13 december 2014
Wessel Dammers heeft een 'onbeschrijfelijk mooi gevoel' overgehouden aan zijn debuut in Luik "Als je als kleine jongen op Varkenoord aankomt, kijk je jarenlang tegen dat grote stadion aan," zo stelt hij in De Telegraaf. "Je hebt allemaal die droom dat je daar wil slagen. Dat ik dan in een Europese wedstrijd debuteer, maakt het helemaal fantastisch." Of dat nu als spits of als verdediger is, maakt hem niet uit. "De trainer dacht dat ik daar ook wel uit de voeten kan. Bij de beloften heb ik ook al op die plek gespeeld. Geen probleem; ik wil zo enorm graag slagen bij Feyenoord."
Scoren kan hij blijkbaar wel.quote:Wessel Dammers is een balvaste en sterke spits met een hoog scorend vermogen. Wessel begon zijn carriere bij Spirit, waarna hij via Feyenoord in de jeugd van Excelsior terecht kwam. Na een heel sterk seizoen in de B1 van Excelsior haalde Feyenoord hem terug naar Varkenoord. Dit met veel succes. Wessel werd als eerste jaars A-Junior clubtopscorer en dit bleef niet onopgemerkt in Zeist. Dammers maakte zijn interland debuut voor Oranje onder 18 en is ook dit seizoen een vaste waarde in het team van Oranje onder 19. In januari 2014 werd zijn harde werk beloond met een contract voor anderhalf jaar plus een optie van nog 1 jaar bij Feyenoord.
Twijfelde of die uit moest komen en kwam daardoor te laat, niet zo handig inderdaad..quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bij de 0-1 vond ik Vermeer niet zo goed uit zien.
Oh, de route die ik vanaf de middenberm nam was lekker rustigquote:
Ja, eens. Southampton speelde niet echt super goed ofzo en alle goals waren persoonlijke fouten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik - ondanks dat hun natuurlijk beter waren - 0-3 wel erg geflatteerd vond. Bij vlagen prima dingen gezien.
Uiteraard ook veel verschrikkelijke dingen zoals die Turk en Nelom
Veijinovic heeft meer overzicht, en zo kan El Ahmadi meer jagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:02 schreef Wicky15 het volgende:
Snap alleen niet waarom Vejinovic als controleur speelt. Zie daar veel liever El Ahmadi en dan Vejinovic ervoor.
El Ahmadi scoort alleen niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veijinovic heeft meer overzicht, en zo kan El Ahmadi meer jagen.
Hij heeft soms wel wonderbaarlijke afstandsschoten zoals tegen Sevilla en in die oefenwedstrijd.quote:
Ja twee keer per jaar, schiet ook niet echt op natuurlijk. Maar voor de verdediging kan je gewoon beter een speler hebben die ook redelijk kan verdedigen (zoals Clasie).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft soms wel wonderbaarlijke afstandsschoten zoals tegen Sevilla en in die oefenwedstrijd.
Hij heeft anders de nodige intercepties en balveroveringen gehad gisteren. Die jongen kan echt wel verdedigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja twee keer per jaar, schiet ook niet echt op natuurlijk. Maar voor de verdediging kan je gewoon beter een speler hebben die ook redelijk kan verdedigen (zoals Clasie).
Laten we er vooral vanuit gaan dat ze nog even aan elkaar moeten wennen. Hoop nieuwe gezichten in de selectie. Wat je al zei v/d week, Southampton is dan ook gewoon een maatje te groot voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:44 schreef Happel het volgende:
Ik hoop niet dat dit de opmaat wordt voor het hele seizoen. Wat zal dat afzien worden.
Want? Van Beek is een hele goede vervanger. We moeten nu alleen ook een goede vervanger voor als hij geblesseerd is. Geld zat daarvoor, dus aan Van Geel de taak om het te regelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ze hadden Stefan de Vrij nooit moeten verkopen.
Ik verwacht dat Van Geel alleen binnen Nederland zal kijken naar verdedigers, dus dan kom je bij Jan-Arie uit en dergelijke. Het zal ook niet teveel mogen kosten gok ik, dus het wordt behelpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:19 schreef arjan1112 het volgende:
De Jan- Arie van der eiden ofzo is dat een goeie ?
Komt Ron Vlaar terug naar de kuip ?
Zijn er nog andere verdedigers die naar de kuip willen komen?
Als Vlaar komt is het wel ok , denk ik.
Anders moet v Geel een andere vinden, het liefst van het nivo Jaap Stam.
Klopt ook wel, maar toch. Vond het veel lijken op het spel van vorig seizoen. Aanvallend gewoon onmachtig en het spel was veel te traag. Pluspunt was Marko, Karsdorp en Bilal vond ik het ook aardig doen. Was zeer gretig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we er vooral vanuit gaan dat ze nog even aan elkaar moeten wennen. Hoop nieuwe gezichten in de selectie. Wat je al zei v/d week, Southampton is dan ook gewoon een maatje te groot voor Feyenoord.
Vejinovic was de enige positieve inbreng gisteren. Hij kan het gat wat Clasie achterlaat, wel opvangen.
Ik denk dat we het daar allemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dan moet ie opschieten.
Voorlopig verliezen we alleen maar.
We moeten er staan tegen Utrecht
Dat snap ik dus niet, want hij heeft volgens mij nog een miljoen of 8 te besteden. Zet die oogkleppen af zou ik zeggen en regel gewoon die back-up. Hij heeft verdomme al de hele zomer de tijd gehad dat te regelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Van Geel alleen binnen Nederland zal kijken naar verdedigers, dus dan kom je bij Jan-Arie uit en dergelijke. Het zal ook niet teveel mogen kosten gok ik, dus het wordt behelpen.
[..]
Klopt ook wel, maar toch. Vond het veel lijken op het spel van vorig seizoen. Aanvallend gewoon onmachtig en het spel was veel te traag. Pluspunt was Marko, Karsdorp en Bilal vond ik het ook aardig doen. Was zeer gretig.
Dat hij acht miljoen heeft te besteden is ook maar een aanname. Verwacht eigenlijk dat hij tegen het salarisplafond zit aan te hikken. Kuijt kost ook wat, hèquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, want hij heeft volgens mij nog een miljoen of 8 te besteden. Zet die oogkleppen af zou ik zeggen en regel gewoon die back-up. Hij heeft verdomme al de hele zomer de tijd gehad dat te regelen.
Ah, dat zou nog wel kunnen inderdaad. Beter slijt hij dan snel spelers als Te Vrede en Vilhena en evt. Manu/Kazim.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij acht miljoen heeft te besteden is ook maar een aanname. Verwacht eigenlijk dat hij tegen het salarisplafond zit aan te hikken. Kuijt kost ook wat, hè
Salarisbudget was volgens MvG een miljoen omhoog gegaan. Dus beschikbaar:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij acht miljoen heeft te besteden is ook maar een aanname. Verwacht eigenlijk dat hij tegen het salarisplafond zit aan te hikken. Kuijt kost ook wat, hè
quote:Jordy Clasie moet zijn Engels nog wat gaan bijschaven, want voormalig ploeggenoot Colin Kazim-Richards krijgt de slappe lach als hij wordt gevraagd naar de taalkunsten van de middenvelder. "He's my boy, dus laten we het daar maar niet over hebben. Volgens mij kende Jordy maar één woord en dat was 'good'."
"Toen ik dat (interview met Southampton TV, red.) zag, heb ik hem gelijk gefacetimed en hem 'afgemaakt' om zijn Engels'', lacht Kazim tegenover Metro. ''Ik zei alleen maar 'it's good, it's good, it's good, Clasie', haha. Ach, het zullen de zenuwen wel zijn geweest. En geloof me, hij spreekt nog steeds beter Engels dan de meeste spelers van Southampton."
Kazim gaat de aanvoerder missen. ''Hij is altijd eerlijk en als hij je mag gaat hij voor je door het vuur. Na ons voetballeven zou ik ook nog vrienden met hem willen zijn. En dat zeg ik niet tegen jou als journalist om goed over te komen, want ik geef geen fuck om de media.'' De aanvaller denkt dat Clasie kan slagen in de Premier League. ''For sure, man. Southampton past perfect bij hem.''
quote:Jordy Clasie werd donderdagavond voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord (0-3 winst) toegesproken door Martin van Geel. De technisch directeur van de Rotterdammers sprak uit dat hij verwacht dat Clasie ooit terugkeert bij de club.
De middenvelder, die onlangs een contract tot de zomer van 2020 ondertekende bij Southampton, wilde echter geen belofte doen. "Dat zijn mooie momenten natuurlijk. Maar goed, ik heb nu een contract getekend voor vijf jaar. Zover wil ik nu nog niet vooruit lopen", liet Clasie weten aan de NOS. "Maar laten we zeggen dat als ik ooit naar een Nederlandse club terugkeer, dan zal dat hier zijn.''
Het publiek stond als één front achter Clasie. "Dat is altijd hier", liet de emotionele middenvelder weten voor de camera's van FOX Sports. "Je weet dat ongeacht wat de uitslagen zijn. Feyenoord is zestien jaar geen kampioen geworden en als je dit dan ziet, deze mensen staan altijd achter de ploeg, altijd."
De publiekslieveling vond het niet moeilijk om in zijn achterhoofd te houden naar welke kleur hij de bal moest spelen. "Nee, dat niet. Ik ben nu speler van Southampton, het went eigenlijk heel snel. Natuurlijk voelt dit wel als thuis, maar ik had er geen moeite mee om de bal naar de verkeerde kleur te spelen", aldus Clasie.
Hij was vroeger veel beter. Heeft echt met z'n leeftijd te maken. Misschien is zelfs de techniek en aanname van Kazim Richards tegenwoordig beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:44 schreef H.FR het volgende:
Wat me trouwens nooit zo is opgevallen, Kuyt heeft echt een hele beroerde techniek en aanname. Het is eigenlijk niet veel meer dan een iets doelgerichtere Immers.
Fixedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:03 schreef Adames het volgende:
Wat is die van Geel toch een ongelooflijke eindbaas
Neger wát?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij was vroeger veel beter. Heeft echt met z'n leeftijd te maken. Misschien is zelfs de techniek en aanname van Kazim Richards tegenwoordig beter.
Afgelopen seizoen ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neger wát?![]()
Heb je Kazim wel eens gezien afgelopen seizoen?![]()
Kuyt is dan geen technisch wonderkind, maar oneindig veel beter dan die relturk
Ik snap niet waarom ze Te Vrede/Kazim niet gratis laten gaan. Alsof die ooit geld op gaan brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dat zou nog wel kunnen inderdaad. Beter slijt hij dan snel spelers als Te Vrede en Vilhena en evt. Manu/Kazim.
Bilal vond ik ook écht dramatisch. Kreeg vaak de bal, maar deed er niks mee. Geen voorzet kwam aan, geen man kwam hij voorbij. Wie heeft die gast ooit gescout!?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:41 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb me kapot zitten ergeren aan die Kazim gisteren, waarom loopt die droeftoeter nog steeds in een Feijenoord shirt!?Kan niet kaatsen, kan geen voorzet geven en kan niet scoren, zelfde met Bassie, geen 1 voorzet kwam die verdediger voorbij, iedere keer weer tegen z'n been. Mensen zeggen dat we defensief versterking nodig hebben maar volgens mij mag het halve elftal wel op de schop.
Bilal was 1 van de beteren johquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Bilal vond ik ook écht dramatisch. Kreeg vaak de bal, maar deed er niks mee. Geen voorzet kwam aan, geen man kwam hij voorbij. Wie heeft die gast ooit gescout!?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Bilal vond ik ook écht dramatisch. Kreeg vaak de bal, maar deed er niks mee. Geen voorzet kwam aan, geen man kwam hij voorbij. Wie heeft die gast ooit gescout!?
Ik voorspel een fittiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:38 schreef Happel het volgende:
Pluspunt was Marko, Karsdorp en Bilal vond ik het ook aardig doen. Was zeer gretig.
Zeker. Goeie crosspassing ook. Hij overziet het spelletje wel. Hopelijk gaat die gast zich ontwikkelen bij onsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:55 schreef MPC60 het volgende:
Enige lichtpuntje was vjinovic (of hoe je dat ook schrijft) die had een paar mooie acties op het middenveld.
Alleen een beetje jammer voor hem dat hij zowat de enige creatieveling is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Goeie crosspassing ook. Hij overziet het spelletje wel. Hopelijk gaat die gast zich ontwikkelen bij ons
En nog geen voorzet gegeven die aan kwam of zelf op doel geschoten. Zijn weer snel tevreden hier haha.quote:
We hebben Gustafson nog niet aan het werk gezien. Hopelijk kan hij ons ook positief verrassen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer voor hem dat hij zowat de enige creatieveling is.
Een gebrek aan creativiteit hoeft niet meteen iets te zeggen. Het zou in ieder geval helpen als je met een idee voetbalt in plaats van te spelen met de gedachte van 'hard werken en zien waar je terechtkomt'. Ik heb alleen Kuyt vanaf minuut 1 fel druk zien zetten. De rest bleef op een afstandje staan kijken alsof ze getuige waren van een misdrijf.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben Gustafson nog niet aan het werk gezien. Hopelijk kan hij ons ook positief verrassen.
Maar verder heb je wel gelijk, het is treurnis ten top qua creatievelingen bij Feyenoord. Alles breed, geen gedachte, geen lef. Ach, we gaan verder waar we vorig seizoen gebleven zijn dus. Alleen zonder Clasie
Creatieve spelers genoeg. Die worden alleen niet opgesteld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer voor hem dat hij zowat de enige creatieveling is.
Het zegt genoeg dat Kazim ten koste van alles moet spelen. Het is of Boëtius of Bilal en dan de K2.0 ernaast, Kazim en Kuyt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Creatieve spelers genoeg. Die worden alleen niet opgesteld.
De nieuwe K&K zijn eerder K0.8quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat Kazim ten koste van alles moet spelen. Het is of Boëtius of Bilal en dan de K2.0 ernaast, Kazim en Kuyt.
Een van de betere nog welquote:
Je doelt op Tony-ik-raak-al-ruim-een-jaar-geen-pepernoot Vilehena? Of JP-ik-shake-die-man-Boëtius?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Creatieve spelers genoeg. Die worden alleen niet opgesteld.
Ja, Bilal was 1 van de beteren, en als je dat niet ziet heb je aids in je ogenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Een van de betere nog welMan man man hij kreeg geen enkele voorzet, maar dan ook echt geen enkele voorzet voor het doel! Heeft hij een man gepasseerd? Volgens mij niet. Maar dat verbaast me verder ook niet hoor. Dat heeft hij in Feyenoordshirt namelijk nog nooit gedaan.
Ja, hij was wel gretig, bewegelijk en eiste veel de bal op. Hij zal ook wel moeten, want hij MOET wat laten zien wil hij een basisplaats krijgen. Maar hij deed verder helemaal niks met de bal.
Denk eerder dat jij aids in je ogen hebt. Bilal kan er niks van, zal niks worden ook. Verder goed toegelicht!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Bilal was 1 van de beteren, en als je dat niet ziet heb je aids in je ogen.
Er was maar 1 goeie man gisteren, en dat was Vejinovic. Voor de rest kan je alleen maar spreken over droeftoeters. En niet "1 van de betere"quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Bilal was 1 van de beteren, en als je dat niet ziet heb je aids in je ogen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doelt op Tony-ik-raak-al-ruim-een-jaar-geen-pepernoot Vilehena? Of JP-ik-shake-die-man-Boëtius?
Anassquote:
Liever spelers die iets goeds kunnen doen met een bal dan spelers in de categorie 'hard werken, beuk erin, lengte snelheid kracht'. Gisteren zag je het helaas voor jullie uit die categorie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anass
Ik zei het gisteren nog tegen Kapiteintje & HMF in de Kuip, die man moet altijd de voorkeur krijgen boven Kazim. Altijd. No questions asked.
Denk dat wij qua resultaten achteraf blij mogen zijn dat we niet Europees spelen. Qua tripjes is het voor velen wel jammer natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er was maar 1 goeie man gisteren, en dat was Vejinovic. Voor de rest kan je alleen maar spreken over droeftoeters. En niet "1 van de betere"
Dan had je nu naar Southampton gekund i.p.v. vriendschappelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat wij qua resultaten achteraf blij mogen zijn dat we niet Europees spelen. Qua tripjes is het voor velen wel jammer natuurlijk.
Ik doel inderdaad op die twee jongens die beiden dichtbij een plek in de definitieve WK selectie waren, nog jong zijn en gewoon een beroerd jaar achter de rug hebben. En met Sleegers, Achahbar en Schuurman hebben we nog wel meer creatievelingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doelt op Tony-ik-raak-al-ruim-een-jaar-geen-pepernoot Vilehena? Of JP-ik-shake-die-man-Boëtius?
Hadden we volgende week klop gehad ipv deze week...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan had je nu naar Southampton gekund i.p.v. vriendschappelijk
En zelfs 2 keerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden we volgende week klop gehad ipv deze week...
Die hadden we dan toch ook niet kunnen loten? Zouden we dan niet wederom een geplaatste status hebben gehad?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden we volgende week klop gehad ipv deze week...
Oh geen idee eigenlijk. Maar ik vraag me nog steeds af wie bij ons:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die hadden we dan toch ook niet kunnen loten? Zouden we dan niet wederom een geplaatste status hebben gehad?
Sorry dat ik er geen lul verhaal om heen brei om een punt te denken makenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij aids in je ogen hebt. Bilal kan er niks van, zal niks worden ook. Verder goed toegelicht!
Nu. Reserves Southampton tegen Feyenoord reserves.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:55 schreef IkBenNietFries het volgende:
Wanneer is de volgende oefenwedstrijd eigenlijk?
Nou, daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:09 schreef MPC60 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik wel ga volgende week. Zal je zien dat ze dan in eens wel kunnen voetballen.
Ze kunnen ook voetballen. Alleen niet scoren of verdedigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:09 schreef MPC60 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik wel ga volgende week. Zal je zien dat ze dan in eens wel kunnen voetballen.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh geen idee eigenlijk. Maar ik vraag me nog steeds af wie bij ons:
1. Spitsen moet afstoppen
2. Linksback kan spelen
3. Kan scoren
4. Iemand in scoringspositie kan brengen (en dan niet de spits van de tegenstander...)
Viel me echt tegen gister...
quote:Feyenoord maakte donderdag als een team een zwakke beurt tegen Southampton (0-3 nederlaag), maar één speler kon trainer Giovanni van Bronckhorst wel bekoren. Hij doelde daarmee op zijn jonge rechtsback.
Rick Karsdorp speelde namelijk ijzersterk tegen Southampton. Het talent won zijn verdedigende duels en bleef maar opstomen langs de zijlijn. Ook Van Bronckhorst was onder de indruk van de jeugdinternational, vertelde hij na afloop aan FOX Sports. "Karsdorp deed het goed, hij herkent de momenten steeds beter. Daarnaast heeft hij een goed schot en een geweldige drive."
Het was Fred Rutten die van Karsdorp vorig seizoen een rechtsback maakte. De ontslagen trainer zag de jongeling het eerste elftal niet halen als spelmaker, de rol die hij in de jeugd jarenlang vervulde. Als rechtsback speelde Karsdorp al snel Luke Wilkshire uit de basis.
Niks ten nadele van Karsdorp, maar Luke Wilkshire speelde zichzelf uit de basis. Met z'n pens...quote:
wilkshire was al eerder uit de basis dan dat ie zijn pens doorontwikkelde hoor..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Karsdorp, maar Luke Wilkshire speelde zichzelf uit de basis. Met z'n pens...
Dat kan wel. Bij deze. Hij was een van de beterequote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er was maar 1 goeie man gisteren, en dat was Vejinovic. Voor de rest kan je alleen maar spreken over droeftoeters. En niet "1 van de betere".
Ik denk dat je hier het aankomende seizoen héél goed samenvat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan wel. Bij deze. Hij was een van de betere
Mijn verwachting is overigens dat Van Bronckhorst en Van Gastel dit niet op de rit gaan krijgen. Wordt weer een seizoen zoals velen. Opladen tegen de toppers, verliezen van de kleintjes en weer een zure nasmaak aan het einde van het seizoen als er weer geen Europees voetbal is gehaald.
Juist. Ben echt helemaal klaar met 4-3-3. Het werkt niet voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er wel moe van eerlijk gezegd dat de Hollandse school ook door deze trainer alweer heilig verklaart is terwijl je daar het spelersmateriaal helemaal niet voor hebt. De show willen stelen met 4-3-3 moet je lekker aan FC Bayern en Barcelona overlaten.
Zou goed kunnen, maar ook in dat scenario eindigen we dan ergens tussen plek 3 t/m 5 dus. Aangezien je er wel vanuit gaat dat we tot het einde meestrijden om Europees voetbal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan wel. Bij deze. Hij was een van de betere
Mijn verwachting is overigens dat Van Bronckhorst en Van Gastel dit niet op de rit gaan krijgen. Wordt weer een seizoen zoals velen. Opladen tegen de toppers, verliezen van de kleintjes en weer een zure nasmaak aan het einde van het seizoen als er weer geen Europees voetbal is gehaald.
Het klinkt alsof je er nog blij mee zal zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ook in dat scenario eindigen we dan ergens tussen plek 3 t/m 5 dus. Aangezien je er wel vanuit gaat dat we tot het einde meestrijden om Europees voetbal.
In dat geval wordt het geen geweldig goed seizoen maar ook geen verschrikkelijk slecht seizoen.
Voor mij en vele andere is dat gewoon de definitie van een tyfusseizoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ook in dat scenario eindigen we dan ergens tussen plek 3 t/m 5 dus. Aangezien je er wel vanuit gaat dat we tot het einde meestrijden om Europees voetbal.
In dat geval wordt het geen geweldig goed seizoen maar ook geen verschrikkelijk slecht seizoen.
Ja klopt, maar ik ben in drama-modus...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
wilkshire was al eerder uit de basis dan dat ie zijn pens doorontwikkelde hoor..
Zou best kunnen werken, als Boetiüs weer een keer in vorm komt en als Basacikoglu zich verder doorontwikkeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist. Ben echt helemaal klaar met 4-3-3. Het werkt niet voor Feyenoord.
Plek 3 of 4 vind ik gewoon netjes en niets om zo dramatisch over te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er nog blij mee zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |