Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.quote:
Nee ik ben serieus.quote:
Real minder dan Southampton okequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah denk dat die nog gunstiger waren in de huidige staat.
[..]
Nee ik ben serieus.
In perspectief he. Ajax had toen, zeker uit pot 2 erger kunnen loten. Op dit moment was Southampton denk ik de zwaarste loting die je kon hebben, erger dan Dortmund.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat ze nog ergens een linksback op het oog hebben.
Gewoon een hele linkerkant. Misschien krijgen we dan kwantumkorting.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Kut natuurlijk. Zoals de hele verdediging.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in. Immers dus niet in de basis? Gunstig. Hoe doet Dammers het dit keer?
saufhemptenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die dat WEL kunnen zeggen?
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig biedt een kop koffie mij erg veel troost.
Dat zijn dan twee koppen koffie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn stream is dood, nu ben ik dubbeltriest.
Dat ten eerste. Vre-se-lijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Slobeend het volgende:
RedBull gaf hem vleugelsquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb het idee dat Mané op de brommer zit.
Hopelijk komt hij er straks in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het grootste Zweedse talent.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kansloze harde werken gaat je natuurlijk conditioneel ook een keer opbreken. Gelukkig schijnt Feyenoord volgens de methodes van @RAYMONDVERHEIJE te trainen dus dat moet goed komen.
Je kan veel van die gek zeggen maar van het fit houden van spelers heeft die veel verstandquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kansloze harde werken gaat je natuurlijk conditioneel ook een keer opbreken. Gelukkig schijnt Feyenoord volgens de methodes van @RAYMONDVERHEIJE te trainen dus dat moet goed komen.
Alsnog is Dortmund natuurlijk een klasse beter dan Southampton wat ook gewoon middelmaat is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In perspectief he. Ajax had toen, zeker uit pot 2 erger kunnen loten. Op dit moment was Southampton denk ik de zwaarste loting die je kon hebben, erger dan Dortmund.
Dat Ajax toen Dortmund lootte was gewoon bagger wel.
Maar goed dit is het Feyenoordtopic, laten we het niet kapen
Helaas spelen die niet op linksquote:
Bilal speelt op dit moment aan de linkerkant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas spelen die niet op links
Dat had ik gemist. Dan verwacht ik op dat gebied geen problemen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)jen-weer-volgen-.htm
Het is dan ook te hopen dat hij de volgende oefenwedstrijd ergens anders opgesteld gaat worden. Daar zijn deze wedstrijden dan ook voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, Vejinovic met een goede actie en Feyenoord speelt zich er iets onder uit.
Vejinovic als zes is een kansloos project.
ligt nu al uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
Sjongejonge http://www.onsball.net/file.php?f=360
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, Vejinovic met een goede actie en Feyenoord speelt zich er iets onder uit.
Vejinovic als zes is een kansloos project.
Iedereen weet dat Lex Immers niet in de basis thuishoort. Waarom weet een Koeman of Rutten dat niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?
Gio is blijkbaar niet zo snuggerquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar als jij dat weet, waarom weet Gio dat dan niet?
Ja dat vraag ik me ook al jaren af.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Lex Immers niet in de basis thuishoort. Waarom weet een Koeman of Rutten dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |