abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:40:42 #151
105850 Fuente
mamamuts
pi_154602805
Stippel, hopelijk begint het snel voor je, en kun je een inleiding vermijden!

LuDann, ik heb geen kaart, loop ook bij de gyn. Zal misschien daar aan liggen inderdaad!

Joycie, hopelijk werken de medicijnen goed en ben je ook snel van die bijwerkingen af :*

Ik ben ook wel klaar voor de bevalling. De bekkenpijn is echt niet meer grappig en ik ben de nachten liever wakker met een baby uit de buik ipv in de buik ;) Maar we wachten rustig af. Maandag weer naar de gyn.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154603098
Ben benieuwd wie de eerstvolgende gaat zijn met baby uit de buik!

Hier ook geen zwangerschapskaart, wel een controlepas met de laatste bloeddruk erop. Neem aan dat dat inderdaad komt omdat ik in het ziekenhuis onder controle ben.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154603680
Stippel ik duim voor een mooie bevalling!

Joycie mag jij tot 40 weken door of gaan ze je eerder inleiden?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:15:39 #154
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154603820
Hoi preggies, ik kom even ongegeneerd linken. Heb veel te koop. Met name meisjes, maar ook wat unisex.
pi_154603962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:08 schreef Daui het volgende:
Stippel ik duim voor een mooie bevalling!

Joycie mag jij tot 40 weken door of gaan ze je eerder inleiden?
Deze gyn heb ik er nog niet echt over gehoord. Maar de gyn ervoor had zoiets van we laten je niet tot je UD doorlopen.
Het zal er een beetje aan liggen wat mijn bloeddruk gaat doen nog. En hoe mijn lichaam daar op reageert en de placenta, omdat de groei wat achterblijft doordat de placenta wat minder werkt als gevolg van de bloeddruk.
Zelf leef ik naar de 37 weken toe, en eerlijk is eerlijk dan mag ze van mij ook wel komen.
Ik wil sowieso aankomende afspraak gaan vragen wat er wordt verwacht. Inleiding, of misschien een keizersnede..
Daar is eigenlijk nog helemaal niet over gesproken, maar ik ben wel benieuwd wat ik kan verwachten.

Weet je, toen er met 22-23 weken net een teveel aan eiwitten in de urine werd gevonden had ik al niet verwacht dat ik met 30,5 week nog gewoon thuis zou zijn en ook de artsen waren niet al te positief. En nu loop ik te klagen, en te janken omdat ik weer medicatie erbij heb. En dan lees ik een verhaal van jou bijv. of MissBliss van de week,en dan denk ik: Come on, stel je niet aan. Zie waar je nu bent. Nu nog even zo voelen ;)
pi_154604007
Zomerzon gefeliciteerd! *O*

IMA wat een mooie dochter O+

Stippel ik hoop dat je snel gaat bevallen!
pi_154606224
Gefeliciteerd Zomerzon! *O* Heftige bevalling, hoop dat je nu wel kan genieten! Leuke naam!

Ohhh IMA wat een schatje! En die wimpers!

Nog gefeliciteerd Fieder! *O*
pi_154606293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:38 schreef LuDann het volgende:
Synchroom bevallen *O*

Oh ja en nog even een 38 weken jompel hier. *O*
jaaaahhhh synchroom bevallen optie aan!

het rommelt hier wel een beetje, maar verder nog niets hier...
Schudden voor gebruik
pi_154607469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Deze gyn heb ik er nog niet echt over gehoord. Maar de gyn ervoor had zoiets van we laten je niet tot je UD doorlopen.
Het zal er een beetje aan liggen wat mijn bloeddruk gaat doen nog. En hoe mijn lichaam daar op reageert en de placenta, omdat de groei wat achterblijft doordat de placenta wat minder werkt als gevolg van de bloeddruk.
Zelf leef ik naar de 37 weken toe, en eerlijk is eerlijk dan mag ze van mij ook wel komen.
Ik wil sowieso aankomende afspraak gaan vragen wat er wordt verwacht. Inleiding, of misschien een keizersnede..
Daar is eigenlijk nog helemaal niet over gesproken, maar ik ben wel benieuwd wat ik kan verwachten.

Weet je, toen er met 22-23 weken net een teveel aan eiwitten in de urine werd gevonden had ik al niet verwacht dat ik met 30,5 week nog gewoon thuis zou zijn en ook de artsen waren niet al te positief. En nu loop ik te klagen, en te janken omdat ik weer medicatie erbij heb. En dan lees ik een verhaal van jou bijv. of MissBliss van de week,en dan denk ik: Come on, stel je niet aan. Zie waar je nu bent. Nu nog even zo voelen ;)
Wat voor eiwitten waren dat? Ik had ze in een uitstrijkje van het baarmoederslijm
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:49:00 #160
409579 LuDann
All the way
pi_154607633
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:42 schreef Daui het volgende:

[..]

Wat voor eiwitten waren dat? Ik had ze in een uitstrijkje van het baarmoederslijm
Dat zijn andere eiwitten denk ik. De eiwitten waar Joycie het over heeft zijn afkomstig uit de nieren en geven een verminderde nierfunctie aan. Dit komt in haar geval door een te hoge bloeddruk. Nieren kunnen kunnen minder goed filteren als de bloeddruk te hoog is.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:50:17 #161
409579 LuDann
All the way
pi_154607669
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

jaaaahhhh synchroom bevallen optie aan!

het rommelt hier wel een beetje, maar verder nog niets hier...
Oeh, rommelen klinkt goed! :D Ik heb veel harde buiken maar die heb ik al weken af en aan.
pi_154607893
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:42 schreef Daui het volgende:

[..]

LuDann heeft al antwoord gegeven, (veel mooier als dat ik dat kan :P).

Inderdaad eiwitten die door de nieren worden afgegeven. Dat geeft een vermindering aan van de nierfunctie ten gevolge van de bloeddruk. En dat kan weer duiden op zwangerschapsvergiftiging.
Bij mij wordt sowieso elke controle de urine gestickt (een soort sneltest om te kijken of er sporen van eiwit te vinden zijn).
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:14:07 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154608306
Potver IMA wat een lieve foto!! O+! Zou ze in je buik ook zo lief geglimlacht hebben? O+

En Zomerzon! Gefeliciteerd!! *O* Lekker bijkomen nu!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:22:08 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154608547
Ik heb mezelf vandaag ziekgemeld op mn werk :X jemig wat misselijk ineens. En ik had al suprimal genomen, en gemberthee gedronken... Not funny.
pi_154609040
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:50 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oeh, rommelen klinkt goed! :D Ik heb veel harde buiken maar die heb ik al weken af en aan.
gek harde buiken af en aan en druk aan het onderkantje. Ik zal mijn meneer eens instrueren bij de uitgang te gaan roepen. Zodra de pannenkoeken zijn gezakt :p
Schudden voor gebruik
pi_154609093
Lijkt me trouwens sterk dat ons kind nu al naar ons luisterd ^^,

maar kom er uit!! *O*
Schudden voor gebruik
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:43:11 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154609115
Zou wat zijn als jullie nu echt allebei tegelijk gaan :D Succes hoor!
pi_154609162
Blugh Ladyblack!

Ik word gek vd rare dromen! Vanmorgen werd ik huilend wakker. Ik droomde dat mijn zus pluizige kittens onder de wc deur door duwde terwijl ik moest plassen 8)7
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:45:56 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154609186
Ahw streep :') wat een droom ook!
pi_154609285
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Blugh Ladyblack!

Ik word gek vd rare dromen! Vanmorgen werd ik huilend wakker. Ik droomde dat mijn zus pluizige kittens onder de wc deur door duwde terwijl ik moest plassen 8)7
kittens en tranen van geluk ;)

das pas je dag starten! Maar de ham vraag.... dacht je lichaam ook echt dat je op de wc zat :9 ?
Schudden voor gebruik
pi_154609321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Zou wat zijn als jullie nu echt allebei tegelijk gaan :D Succes hoor!
we hadden besproken dat zaterdag een prachtige synchroom beval dag is. Herfstig weer is goed voor zware inspanning leveren ^^,
Schudden voor gebruik
pi_154609355
LB wat naar dat je zo misselijk bent! Emesafene aan de huisarts vragen?

Hier juist minder misselijk weer. Fijn, maar meteen ook stom ;)
Wel in en in moe en tepels waarmee je glas kan graveren dus nog genoeg om het te geloven :+
pi_154609505
Oeh Stippel, spannend!!!!

Gestreeptestoel: rare dromen, heel herkenbaar. Hier hadden ze vannacht onze garagedeuren uit de gevel geknald???? Iets met vuurwerk of zo.
Ik vroeg vanmorgen dus doodserieus aan man of hij daar eerst even achterna wilde bellen (hout om tijdelijk af te timmeren en zo) voor hij naar zijn werk zou gaan. Zijn blik.... :? Het duurde even voor we begrepen wat er aan de hand was.
"Ik heb zo wa, wa, wa, waanzinnig gedroomd...." :@

LB: dat is rot! Weten ze op je werk al van je zwangerschap?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:02:02 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154609642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:53 schreef Mapiya het volgende:
LB wat naar dat je zo misselijk bent! Emesafene aan de huisarts vragen?

Hier juist minder misselijk weer. Fijn, maar meteen ook stom ;)
Wel in en in moe en tepels waarmee je glas kan graveren dus nog genoeg om het te geloven :+
Oh ik zou ook gaan stressen hoor als t nu ineens weg was :') Maar ik hoop voor je dat t gewoon minder is! En toch gewoon goed ;)

Emesafene tipte een vriendin me ook al, maar ik dacht eigenlijk dat dat niet zomaar voorgeschreven werd...? Ik kijk het nog even aan met de suprimal, gemberthee en vele kleine beetjes eten denk ik.

Malteser, ik moest lachen! :D :')
Oh en op mn werk weet nu 1 naaste collega het, en mijn leidinggevende ga ik het woensdag vertellen als we toch al een gesprek gepland hadden.
pi_154609838
Ik heb het bij mijn oudste ook gekregen telefonisch. Vk zei nu al dat ik laagdrempelig moest vragen daarnaar wanneer ik weer misselijk zou worden. Was toen ook wel behoorlijk misselijk met regelmatig spugen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')