Deze gyn heb ik er nog niet echt over gehoord. Maar de gyn ervoor had zoiets van we laten je niet tot je UD doorlopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:08 schreef Daui het volgende:
Stippel ik duim voor een mooie bevalling!
Joycie mag jij tot 40 weken door of gaan ze je eerder inleiden?
jaaaahhhh synchroom bevallen optie aan!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:38 schreef LuDann het volgende:
Synchroom bevallen![]()
Oh ja en nog even een 38 weken jompel hier.
Wat voor eiwitten waren dat? Ik had ze in een uitstrijkje van het baarmoederslijmquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Deze gyn heb ik er nog niet echt over gehoord. Maar de gyn ervoor had zoiets van we laten je niet tot je UD doorlopen.
Het zal er een beetje aan liggen wat mijn bloeddruk gaat doen nog. En hoe mijn lichaam daar op reageert en de placenta, omdat de groei wat achterblijft doordat de placenta wat minder werkt als gevolg van de bloeddruk.
Zelf leef ik naar de 37 weken toe, en eerlijk is eerlijk dan mag ze van mij ook wel komen.
Ik wil sowieso aankomende afspraak gaan vragen wat er wordt verwacht. Inleiding, of misschien een keizersnede..
Daar is eigenlijk nog helemaal niet over gesproken, maar ik ben wel benieuwd wat ik kan verwachten.
Weet je, toen er met 22-23 weken net een teveel aan eiwitten in de urine werd gevonden had ik al niet verwacht dat ik met 30,5 week nog gewoon thuis zou zijn en ook de artsen waren niet al te positief. En nu loop ik te klagen, en te janken omdat ik weer medicatie erbij heb. En dan lees ik een verhaal van jou bijv. of MissBliss van de week,en dan denk ik: Come on, stel je niet aan. Zie waar je nu bent. Nu nog even zo voelen
Dat zijn andere eiwitten denk ik. De eiwitten waar Joycie het over heeft zijn afkomstig uit de nieren en geven een verminderde nierfunctie aan. Dit komt in haar geval door een te hoge bloeddruk. Nieren kunnen kunnen minder goed filteren als de bloeddruk te hoog is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat voor eiwitten waren dat? Ik had ze in een uitstrijkje van het baarmoederslijm
Oeh, rommelen klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
jaaaahhhh synchroom bevallen optie aan!
het rommelt hier wel een beetje, maar verder nog niets hier...
LuDann heeft al antwoord gegeven, (veel mooier als dat ik dat kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat voor eiwitten waren dat? Ik had ze in een uitstrijkje van het baarmoederslijm
gek harde buiken af en aan en druk aan het onderkantje. Ik zal mijn meneer eens instrueren bij de uitgang te gaan roepen. Zodra de pannenkoeken zijn gezakt :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oeh, rommelen klinkt goed!Ik heb veel harde buiken maar die heb ik al weken af en aan.
kittens en tranen van gelukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Blugh Ladyblack!
Ik word gek vd rare dromen! Vanmorgen werd ik huilend wakker. Ik droomde dat mijn zus pluizige kittens onder de wc deur door duwde terwijl ik moest plassen
we hadden besproken dat zaterdag een prachtige synchroom beval dag is. Herfstig weer is goed voor zware inspanning leveren ^^,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Zou wat zijn als jullie nu echt allebei tegelijk gaanSucces hoor!
Oh ik zou ook gaan stressen hoor als t nu ineens weg wasquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:53 schreef Mapiya het volgende:
LB wat naar dat je zo misselijk bent! Emesafene aan de huisarts vragen?
Hier juist minder misselijk weer. Fijn, maar meteen ook stom
Wel in en in moe en tepels waarmee je glas kan graveren dus nog genoeg om het te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |