Yep, ze hadden na de afdaling van de Chaussy gelijk de Croix de Fer op kunnen gaan idd. 15km heen en weer langs die snelweg voegt niks toe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef baggerbaas het volgende:
Wat een nutteloos stuk vallei overigens in de etappe van vandaag. Echt nergens voor nodig.
Zeker voor een korte etappe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef baggerbaas het volgende:
Wat een nutteloos stuk vallei overigens in de etappe van vandaag. Echt nergens voor nodig.
Hij ziet er nog steeds goed uit. Was hij nog vroeger niet die Zwitser die onderweg zijn haren nog kamde? Omdat hij er goed uit wilde zien op de finish. Deze anekdote heb ik trouwens gelezen in een oud boek van Theo Koomen, dus misschien moet ik dit nog met een paar korrels zout nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:10 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas wordt 96 vandaag, won 65 jaar terug de TDF. Gefeliciteerd Ferdi. Contract bij Sky tekenen en over 3 jaar win je de TDF vast nog wel een keer.
Dat is morgenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Had dat er niet mee te maken dat het parcours eerst anders was, maar wegens een defecte tunnel is omgelegd?
Dat hangt ervan af hoe krachtig de Mistral-wind is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef baggerbaas het volgende:
En als gevolg daarvan rijden we dit jaar alle kanten van de Glandon/Croix de Fer zowel omhoog als omlaagquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is morgen![]()
Galibier wordt daarom geschrapt.
Mooie Hugo (Koblet) le pedaleur charmant...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds goed uit. Was hij nog vroeger niet die Zwitser die onderweg zijn haren nog kamde? Omdat hij er goed uit wilde zien op de finish. Deze anekdote heb ik trouwens gelezen in een oud boek van Theo Koomen, dus misschien moet ik dit nog met een paar korrels zout nemen.
Je hebt gelijk... Na de "sprint" op km 42 is ie getalsmatig, zeker...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar hij hoeft in principe niet.
Ik zie het hem ook niet doenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar hij hoeft in principe niet.
En Greipel gaat die sprint niet winnenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:47 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Na de "sprint" op km 42 is ie getalsmatig, zeker...
Dat moet inderdaad een oud boek zijn. Theo is in 1984 overleden, dus het boek is minstens 30 jaar oud. Ik kan mij zijn commentaar overigens nog goed herinneren. Met de radio aan op mijn kamer in de jaren '70 prachtige verhalen. Bleek dus later grotendeels verzonnen om het maar leuk te houden op de radio. Overigens werd er toen pas vanaf een bepaald punt tv uitgezonden. Zette je de tv om 4 uur aan, stond er doorleuk een blok dat de uitzending pas vanaf half 5 werd verwacht (en dat verschoof dan ook nog eens een paak keer). In de tussentijd zonden ze dan radio tdf uit. Dat is nu toch ondenkbaar gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds goed uit. Was hij nog vroeger niet die Zwitser die onderweg zijn haren nog kamde? Omdat hij er goed uit wilde zien op de finish. Deze anekdote heb ik trouwens gelezen in een oud boek van Theo Koomen, dus misschien moet ik dit nog met een paar korrels zout nemen.
In mijn beleving (herinnering) was er pas 's avonds om kwart voor zeven een samenvatting op de TV van het laatste stuk van de etappe. Dat boek van Theo Koomen heeft trouwens wel mijn interesse in de Tour aangewakkerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:50 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad een oud boek zijn. Theo is in 1984 overleden, dus het boek is minstens 30 jaar oud. Ik kan mij zijn commentaar overigens nog goed herinneren. Met de radio aan op mijn kamer in de jaren '70 prachtige verhalen. Bleek dus later grotendeels verzonnen om het maar leuk te houden op de radio. Overigens werd er toen pas vanaf een bepaald punt tv uitgezonden. Zette je de tv om 4 uur aan, stond er doorleuk een blok dat de uitzending pas vanaf half 5 werd verwacht (en dat verschoof dan ook nog eens een paak keer). In de tussentijd zonden ze dan radio tdf uit. Dat is nu toch ondenkbaar gelukkig.
Nee, je had zelf in die tijd al live uitzendingen. Ik ben in 1983 uit huis gegaan, en weet zeker dat ik dit "trauma" van toen heb. Maar vanmiddag lekker vrij (eerst nog wat afmaken), en dan mijn vrouw zien te overtuigen dat een middag tour echt wel leuk is (die heeft er dus helemaal niets mee)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In mijn beleving (herinnering) was er pas 's avonds om kwart voor zeven een samenvatting op de TV van het laatste stuk van de etappe. Dat boek van Theo Koomen heeft trouwens wel mijn interesse in de Tour aangewakkerd.
Moet vandaag helaas thuis werken, omdat ze aan de servers e.d. werken.quote:
Leuk, met zo'n naam naar het ijzeren kruis...quote:
SPT / Wielrennen #201 Kittel is niet goed wijsquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al mijn geld op Sam Oomen gezet.
Zou dat niet gedaan zijn om een vroege vluchtgroep wat meer kansen te geven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef baggerbaas het volgende:
hjbquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef Syntix het volgende:
Rotscholier laat zich ook weer kennen met zijn prognoseZo normaal mogelijk over Bertje en Quintana, maar over Froome moet weer negatief gedaan worden
how sad...
Ze heeft genoeg tijd om te shoppen in Frankrijk nu ze geen items met renners meer hoeft te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:16 schreef luukert het volgende:
Hoeveel van die enorme 'ringen' heeft dionne wel niet bij
Die geweldig mooie blonde is Rivkah.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wie is die blonde eigenlijkKut presentatrice
Stel je voor dat iemand een eigen mening heeft!1!1!!1quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef Syntix het volgende:
Rotscholier laat zich ook weer kennen met zijn prognoseZo normaal mogelijk over Bertje en Quintana, maar over Froome moet weer negatief gedaan worden
how sad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |