Maar dan gaat hij in de afdalingen toch weer als een baksteen naar beneden. Op de Toussuire is alleen het eerste deel echt lastig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vrees ook heel erg voor dit scenario, dat Valverde egoïstisch (en dus oerdom) gaat koersen. Daarintegen zag Piti er gister ook niet super uit op de Glandon (moment dat hij samen met Molkema eraf ging), dus misschien is het vandaag wel too much voor hem.
Contador + Nibali zie ik nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
Sky 2013 liet nogal eens steken vallen. Je hebt nu echter iemand die Froome zowel over de kasseien kan leiden als over de hoogste cols. Met daarnaast nog een heel zwikkie renners die niet gelijk bij de eerste vluchtheuvel er af waaien.
Je hebt echt een combine nodig van ploegen zoals in 2013 met de waaieretappe maar in de derde week ligt bij een hoop van die ploegen buiten de kopmannen iedereen al op apegapen. Denk dat het dan nog niet snel van Movistar zal komen maar eerder van Saxo-Tinkoff. Contador is meestal wel in voor kamikaze-acties, ook al schroeit hij dan waarschijnlijk ook gelijk de rest van zijn ploeg weg.
Fuglsang wint.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Hoe dan ook, deze tactische beschouwingen zijn natuurlijk nutteloos aangezien Gesink met een 100 kilometer lange solo gaat winnen.
quote:
Gerapporteerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pierke gaat opnieuw de Toussuirekoning worden.
klopt toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:43 schreef Fairfax het volgende:
Dacht dat de NOS de hele etappe ging uitzenden :s
Dat gaat ook gebeuren, mierikswortel die je bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:43 schreef Fairfax het volgende:
Ehm okquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:43 schreef Fairfax het volgende:
Het zag eruit alsof hij gewoon niet beter konquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Had Poels gisteren nou een vrije dag gekregen of was hij gewoon niet goed?
Okquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:47 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Het zag eruit alsof hij gewoon niet beter kon
Hij was toch de Sky die in de vallei alleen het gat naar de grote groep ging overbruggen? Logisch dat hij er dan snel af moest op de Glandon.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Had Poels gisteren nou een vrije dag gekregen of was hij gewoon niet goed?
Inderdaad. Daarom is hij ook beter als knecht dan als kopman. Net als Porte eigenlijk, al heeft die natuurlijk al wel een paar kleinere koersen op zijn naam staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok
Verbaast me niet, Poels is altijd al wisselvallig geweest.
ik ookquote:
De Gees gaat gewoon voor het podium. Piti, Thomas Geraint en Bert (na een kamikaze-actie) zakken er finaal doorheen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vrees ook heel erg voor dit scenario, dat Valverde egoïstisch (en dus oerdom) gaat koersen. Daarintegen zag Piti er gister ook niet super uit op de Glandon (moment dat hij samen met Molkema eraf ging), dus misschien is het vandaag wel too much voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |