Tenzij Quintana voorbij Rodriguez gaat in het bergklassement.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Majka kun je mij stangen. Als die het goed doet kan ik poolwinst definitief vergeten.
Dan moet hij eigenlijk vandaag winnen. Morgen zie ik hem niet met de besten omhoog gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:29 schreef franklop het volgende:
quim wil zijn bergtrui gaan veiligstellen
Maar dan moet hij nog flink aan de bak
en dan ook morgen nog punten sprokkelen, want op de alp zijn er 100.000 punten te verdienenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet hij eigenlijk vandaag winnen. Morgen zie ik hem niet met de besten omhoog gaan.
had hem gisteren al kunnen pakken als die motor hem niet omver reedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh Fuglsang kan ook nog meedoen voor de bollen?
Bijna iedereen kan de bollen nog winnen. Moeten ze wel vandaag én morgen meezitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pelotonvullingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algehele functie van Farrar in deze Tour geweest?
Clown.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algehele functie van Farrar in deze Tour geweest?
Wat een heldenactie.quote:
Geldt hetzelfde als voor Purito...ze moeten een gigantische voorsprong opbouwen, want Quintana of Froome gaan morgen 50 punten op de Alp pakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag toch ook dubbele punten bij de aankomst?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde als voor Purito...ze moeten een gigantische voorsprong opbouwen, want Quintana of Froome gaan morgen 50 punten op de Alp pakken.
Yep, maar dat is 1e categorie. 2*10=20 punten dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vandaag toch ook dubbele punten bij de aankomst?
Omdat Sagan een baas isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waar de fuck om? Gewoon bij Greipel blijven en die trui is binnen.
Die gaat ook geen deuk in een pakje boter rijden vandaag hoor, maar knap dat hij de motivatie gevonden heeft om mee te springenquote:
Showrenner is hetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilt hij 100% zekerheidquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah, tnx. Het commentaar bij de ARD is trouwens nog beroerder dan bij de duitse Eurosport.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze werkt wel hier:
http://www.sportschau.de/tourdefrance/live
maar die gaan alleen renners oproken als andere, gevaarlijke rijders, gaan demarreren. Boeit hun niks dat Kruijswijk en Westra in de aanval zijn..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Movistar wacht gewoon tot Sky nu hun renners oproken en dan coup plegen
Wattagemeter says noquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Movistar wacht gewoon tot Sky nu hun renners oproken en dan coup plegen
Ik zie nu al nog maar 3 bij Froomequote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
maar die gaan alleen renners oproken als andere, gevaarlijke rijders, gaan demarreren. Boeit hun niks dat Kruijswijk en Westra in de aanval zijn..
4quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie nu al nog maar 3 bij Froome
5 zelfsquote:
Klopt wel, meestal staat hij hier op Eurosport, ondanks de vele reclames.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, tnx. Het commentaar bij de ARD is trouwens nog beroerder dan bij de duitse Eurosport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |