Na 35 jaar zou je denken dat Turkije snapt dat het niet echt een succes is..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
PKK terreurorganisatie moet uitgeroeid worden!
Criminaliteit is ook nog steeds nergens uitgeroeid, als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Na 35 jaar zou je denken dat Turkije snapt dat het niet echt een succes is..
Hahaha, een land boos wordt omdat een terreurorganisatie aangevallen wordt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft de PKK / de Koerden vriendschappelijke banden met andere landen? Als er nu een land boos wordt op Turkije ivm de aanvallen op PKK, dan gaan er hele vervelende situaties ontstaan.
Criminaliteit zal altijd bestaan. En deze vergelijkingquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Criminaliteit is ook nog steeds nergens uitgeroeid, als je het zo bekijkt.
Moeten we dan justitie afschaffen?
Neequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Domme vraag misschien, maar betekent dit dan dat Turkije ook de Peshmerga aan gaat vallen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hahaha, een land boos wordt omdat een terreurorganisatie aangevallen wordt.
Niet om in een kwaad daglicht te zetten, maar de vraag of er landen zijn die zich sympathiseren met de Koerden is niet een hele vreemde lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik begrijp dat terroristen sympathisanten zich niet goed voelen en Turkije in een kwaad daglicht willen zetten.
Who cares.
Ik kan alleen maar juichen om dode PKK terroristen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Niet om in een kwaad daglicht te zetten, maar de vraag of er landen zijn die zich sympathiseren met de Koerden is niet een hele vreemde lijkt me.
Sorry, wat zei je? KKK terroristen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar juichen om dode PKK terroristen!
Duidelijk?
Er zijn genoeg landen die zich met de Koerden sympathiseren , echter bedoelt hij de PKK , die staat als tereurorganisatie in de usa en eu dus noga lastig sympathiseren met een tereurorganisatie hequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Niet om in een kwaad daglicht te zetten, maar de vraag of er landen zijn die zich sympathiseren met de Koerden is niet een hele vreemde lijkt me.
De Amerikanen schoten de koerden anders wel te hulp toen Kobani onder de voet dreigde te worden gelopen, dus helemaal onverschillig zijn ze niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Amerikanen steunen de Koerden niet echt, dat doen vooral de Duitsers.
Het doel is het maken van een bufferzone aan de grens, waar vluchtelingen veilig opgevangen kunnen worden. Gezien de migratie problemen van Europa, denk ik dat de meeste landen deze aanpak wel zullen steunen:
http://www.aljazeera.com/news/2015/07/turkey-syria-safe-zones-150725084632373.html
Nee, dat zijn bondgenoten, Turkije valt noch de Koerden noch de Soennieten aan, Turkije valt gewoon twee terroristische doelen aan, de PKK en IS.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Domme vraag misschien, maar betekent dit dan dat Turkije ook de Peshmerga aan gaat vallen?
Dat is natuurlijk wel duidelijk, ik schrok vanochtend vooral van de kop: "Turkije valt niet alleen IS aan, maar ook Koerden in Irak". Vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:50 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen die zich met de Koerden sympathiseren , echter bedoelt hij de PKK , die staat als tereurorganisatie in de usa en eu dus noga lastig sympathiseren met een tereurorganisatie he
Dat is een sensatiekop. Turkije valt uitsluitend de PKK aan en niet de Koerdische autoriteiten ( waar het bondgenoten mee is ) Of Koerdische civielen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel duidelijk, ik schrok vanochtend vooral van de kop: "Turkije valt niet alleen IS aan, maar ook Koerden in Irak". Vandaar mijn vraag
Verhelderend, bedankt voor het duidelijke antwoordquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is een sensatiekop. Turkije valt uitsluitend de PKK aan en niet de Koerdische autoriteiten ( waar het bondgenoten mee is ) Of Koerdische civielen.
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 15:52:11Pro-AKP pundits/Journos/politicians etc constantly complain about perception that Turkey is allegedly working
IS reageer retweet
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 16:04:46The interesting thing about these raids and arrests is that these groups are all oppositional to AKP &IS reageer retweet
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 15:57:23The gov't is arresting IS and its biggest adversaries in the Turkish civil society at the same time. reageer retweet
twitter:AkinUnver twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 16:19:46Another reminder: marginalizing and securitizing legitimate opposition is how Assad made a mess of his country. Why replicate it here? reageer retweet
Radicaal-Links oppositie noemenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:24 schreef primakov het volgende:
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 15:52:11Pro-AKP pundits/Journos/politicians etc constantly complain about perception that Turkey is allegedly working
IS reageer retweet
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 16:04:46The interesting thing about these raids and arrests is that these groups are all oppositional to AKP &IS reageer retweet
twitter:TurkishIranian twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 15:57:23The gov't is arresting IS and its biggest adversaries in the Turkish civil society at the same time. reageer retweet
twitter:AkinUnver twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 16:19:46Another reminder: marginalizing and securitizing legitimate opposition is how Assad made a mess of his country. Why replicate it here? reageer retweet
Mooi man. Hij stelt even objectief vast dat de arrestaties leden van anti-IS organisaties zijn. Gewoon even als vaststaand feit zonder bron noemen en dan conclusies trekken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:24 schreef primakov het volgende:
IS reageer retweet
Alles wat anti AKP is gelijk betitelen als radicaal-links. Ok abi.quote:
Stelt 'objectief' vast. Leuk man, spreekt volgens mij voor zich. Maar goed, goed dat jij objectief vast stelt dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mooi man. Hij stelt even objectief vast dat de arrestaties leden van anti-IS organisaties zijn. Gewoon even als vaststaand feit zonder bron noemen en dan conclusies trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:AJENews twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 17:42:34Kurdish group PKK says conditions for ceasefire no longer in place after Turkey "aggression". More soon ... http://t.co/CryjEZqJEH reageer retweet
Rare ceasefire als ze agenten dood schieten. Maarja, ze kunnen nu raketten gaan eten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:46 schreef Nintex het volgende:
Ondertussen 590 verdachten opgepakt in Turkije en zojuist:twitter:AJENews twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 17:42:34Kurdish group PKK says conditions for ceasefire no longer in place after Turkey "aggression". More soon ... http://t.co/CryjEZqJEH reageer retweet
wat is deze?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:46 schreef UpsideDown het volgende:
De ISIS fanboy's roepen Turkse soldaten op zich aan te sluiten bij de Ware Gelovigentwitter:H_TNT_H twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 11:15:17Message to the Turkish soldiers It is time to know the truth Erdogan the ally of Israel Joined to isis succession Erdogan writhing reageer retweet
twitter:SerioSito twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:15:11Berlin protest march 4 #suruc victims and vs Turkish bombardment of #PKK in Kandil just started #TwitterKurds http://t.co/Ef2MfogG6Q reageer retweet
Dat zijn er best veeltwitter:SerioSito twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:29:52Berliner Kurds are on the move right now #TwitterKurds http://t.co/SQr9BvAs03 reageer retweet
Oh lekker dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:SerioSito twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:15:11Berlin protest march 4 #suruc victims and vs Turkish bombardment of #PKK in Kandil just started #TwitterKurds http://t.co/Ef2MfogG6Q reageer retweet
Dat zijn er best veeltwitter:SerioSito twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:29:52Berliner Kurds are on the move right now #TwitterKurds http://t.co/SQr9BvAs03 reageer retweet
paar honderd veel?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef UpsideDown het volgende:
Zoals Turkije doet tegen Syrië?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ongeveer hetzelfde als dat burgers gaan demonstreren tegen bombardementen op de IS.
Turkije bombardeert IS in Syrië.quote:
Turkije steunt terroristen tegen de Syrische regering als het FSA en Al Qaida.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Turkije bombardeert IS in Syrië.
En heeft 2 miljoen vluchtelingen opgevangen.
Geen dank.
Graag gedaan.
Je bent er nog moe van he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Turkije bombardeert IS in Syrië.
En heeft 2 miljoen vluchtelingen opgevangen.
Geen dank.
Graag gedaan.
Het houdt me fit.quote:
Het gehele Vrije Syrische Leger(FSA) wordt door de Syrische regering van president Assad alsook door de Volksrepubliek China, Venezuela, Brazilië en Rusland beschouwd als een terroristische organisatie. De Verenigde Staten, Europese Unie en Saoedi-Arabië beschouwen hen echter als rebellen in de opstand tegen een alleenheerser.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:17 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Turkije steunt terroristen tegen de Syrische regering als het FSA en Al Qaida.
Zonder die steun waren er geen vluchtelingen en IS.,,
De EU en VS beschouwen Hamas ook als terroristische organisatie net als Al Qaida, en Turkije steunt zowel Hamas als Al Qaida in Syrië.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Het gehele Vrije Syrische Leger(FSA) wordt door de Syrische regering van president Assad alsook door de Volksrepubliek China, Venezuela, Brazilië en Rusland beschouwd als een terroristische organisatie. De Verenigde Staten, Europese Unie en Saoedi-Arabië beschouwen hen echter als rebellen in de opstand tegen een alleenheerser.
Nederland ook dus![]()
Wikipedia. Wil je andere bronnen?
Turkije steunt Al Qaida niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef al-qahira het volgende:
[..]
De EU en VS beschouwen Hamas ook als terroristische organisatie net als Al Qaida, en Turkije steunt zowel Hamas als Al Qaida in Syrië.
Jawel, meer dan genoeg bewijs is er daarvoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Turkije steunt Al Qaida niet.
Hamas moet je in Israel/Palestina topic wezen, heeft niets met Syrië te maken.
Ditquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel die regio bestaat uit terroristen. Waar hebben we het over?
Zo kunnen we wel aan de gang blijven. De halve wereld ziet Obama ook als terrorist die met drones dood en verderf zaait.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
is toch een aardige diasporaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In alle steden dan, Zurich, London, etc.
internet dichtgooien gegooid?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik lees op Twitter dat er zeer weinig info uit de Koerdische gebieden in Turkije komt. Internet weer dichtgegooid?
Nu zal het Turkse leger wel zware verliezen lijden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rare ceasefire als ze agenten dood schieten. Maarja, ze kunnen nu raketten gaan eten.
Het wordt gigantisch opgeklopt in de media, op wat arrestaties en luchtacties na gebeurt er vrij weinig. Dit is meer provoceren dan serieus iets bewerkstelligen wat Turkije nu doet, hiermee gaan ze niks bereiken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik lees op Twitter dat er zeer weinig info uit de Koerdische gebieden in Turkije komt. Internet weer dichtgegooid?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat je beter een Turkije kunt hebben dat zich er niet mee bemoeit dan een Turkije dat zich er wél mee bemoeit.
Dat is natuurlijk ook zo. Alleen niet in 'onze' ogen, omdat de VS dat niet bij ons doet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo kunnen we wel aan de gang blijven. De halve wereld ziet Obama ook als terrorist die met drones dood en verderf zaait.
Ik ben dus een terrorist?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:03 schreef HexHunter het volgende:
Iedereen uit en rond het midden-oosten is gewoon een terrorist.
Wen er maar aan.
twitter:rConflictNews twitterde op zondag 26-07-2015 om 01:08:59BREAKING: Attack Turkish military vehicle in Diyarbakır; 1 soldier killed, 5 wounded in the explosion - @DailySabah reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op zondag 26-07-2015 om 01:41:14BREAKING: 3 Turkish soldiers now dead in the explosion in #Diyarbakir, with 4 wounded #Turkeyhttps://t.co/KKBmDSJ6oQ reageer retweet
Aii gaat niet zo lekker daar...quote:Op zondag 26 juli 2015 02:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op zondag 26-07-2015 om 01:08:59BREAKING: Attack Turkish military vehicle in Diyarbakır; 1 soldier killed, 5 wounded in the explosion - @DailySabah reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op zondag 26-07-2015 om 01:41:14BREAKING: 3 Turkish soldiers now dead in the explosion in #Diyarbakir, with 4 wounded #Turkeyhttps://t.co/KKBmDSJ6oQ reageer retweet
Ff door de translater getrokken en turken gevraagd. Daar staat niet wat je nu in t engels zet, grof vertaaldquote:Op zondag 26 juli 2015 02:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt me niet zo fijn voor de mensen daar.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zal de komende tijd zo door blijven gaan vrees ik.
Oude tijden herlevenquote:Op zondag 26 juli 2015 02:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zal de komende tijd zo door blijven gaan vrees ik.
De vorige generatie heeft wel voor zwaardere vuren gestaan, die hebben verschillende bloederige coups overleeft en daarnaast de problemen met de PKK. De Turken hebben wat dat betreft een dikke huid. Sterk volk.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo fijn voor de mensen daar.
Best raar dat er zoals ik zie best veel aanslagen zijn. En mensen gewoon door gaan met leven..quote:Op zondag 26 juli 2015 02:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oude tijden herleven
helaas..
[..]
De vorige generatie heeft wel voor zwaardere vuren gestaan. Die hebben verschillende bloederige coups overleeft. De Turken hebben een dikke huid.
Deden wij in WOII ook. Het leven ging toen ook gewoon door.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Best raar dat er zoals ik zie best veel aanslagen zijn. En mensen gewoon door gaan met leven..
Het lijkt me best een enge gedachte geef ik toe.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Deden wij in WOII ook. Het leven ging toen ook gewoon door.
Ik denk dat mensen zich sneller aan zulke situaties aanpassen dan je je kunt voorstellen. Is ook een stukje overlevings-instinct, al zal het nooit comfortabel zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het lijkt me best een enge gedachte geef ik toe.
Zelf hoop ik dat het een beetje daar blijft. Klinkt wel vreselijk..quote:Op zondag 26 juli 2015 02:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich sneller aan zulke situaties aanpassen dan je je kunt voorstellen. Is ook een stukje overlevings-instinct, al zal het nooit comfortabel zijn natuurlijk.
Zeg nooit nooit, maar de kans op een nieuwe oorlogs-situatie in Nederland lijkt zo goed als uitgesloten in de tijd dat wij leven. We hebben 1 van de best functionerende democratieen, mensen zijn tevreden, Europa is ondanks de crisis vrij stabiel en we genieten bescherming. Niemand die een belang heeft in Nederland.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het lijkt me best een enge gedachte geef ik toe.
We mogen vreselijk blij zijn dat we geen miljarden liters olie in onze bodem hebbenquote:Op zondag 26 juli 2015 02:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar de kans op een nieuwe oorlogs-situatie in Nederland lijkt zo goed als uitgesloten in de tijd dat wij leven. We hebben 1 van de best functionerende democratieen, mensen zijn tevreden, Europa is ondanks de crisis vrij stabiel en we genieten bescherming. Niemand die een belang heeft in Nederland.
Ik heb zelf in Turkije gewoond en woon nu in Colombia, in Turkije ben ik wel door gevaarlijke gebieden gereisd vanwege de PKK. Hier in Colombia heb je de paramilitairen en de FARC en ligt het criminaliteitscijfer vele malen hoger en toch leven mensen gewoon best wel relaxed hun leven. Ik vind dat we in Nederland niet moeten klagen over problemen die ver van 't bed spelen. Een boel mensen in de wereld zien Nederland als een paradijs van geluk en welvaart en in zekere zin is dat ook wel 't geval. Het speelveld beslaat nu Irak en Syrie (helaas..), daarbuiten gebeurd er in verhouding weinig tot niets. De meeste problemen spelen bij mensen in hun hoofd.
Ik dan xD kon gister niet slapen door die storm.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We mogen vreselijk blij zijn dat we geen miljarden liters olie in onze bodem hebben
Verder denk ik idd niet dat we het mee gaan maken, en als het ooit wel gebeurt, dan moeten we ons niet er over kapot gepiekerd hebben dat het wel zou kunnen gebeuren, Koester de vrijheid en leef
Net als ik. Half 4 zaterdagnacht op Fok!
Precies.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We mogen vreselijk blij zijn dat we geen miljarden liters olie in onze bodem hebben
Verder denk ik idd niet dat we het mee gaan maken, en als het ooit wel gebeurt, dan moeten we ons niet er over kapot gepiekerd hebben dat het wel zou kunnen gebeuren, Koester de vrijheid en leef
Net als ik. Half 4 zaterdag avond op Fok!
Soldaten van de Erdolfiaanse kalifaat dictatuur zijn niet per definitie terroristen natuurlijk. Tenzij ze bezig zijn met Koerdische steden plat te gooien.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:31 schreef reza1 het volgende:
Twee Turkse terroristen van het regime in een autobom gedood:
https://twitter.com/IraqiSecurity/status/625165028828794880
Perzië houdt ook niet zo van IS he. Wel bij de les blijven.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:31 schreef reza1 het volgende:
Twee Turkse terroristen van het regime in een autobom gedood:
https://twitter.com/IraqiSecurity/status/625165028828794880
twitter:rConflictNews twitterde op zondag 26-07-2015 om 15:48:49BREAKING: Reports of 8 Turkish soldiers dead and 7 injured after a RPG attack on Turkish troops by PKK in #Lice #Turkey - @News_Executive reageer retweet
quote:Outlawed PKK kidnaps 15 workers in Silopi district of southeastern Şırnak province
Published July 25, 2015
The outlawed PKK terrorist organization has kidnapped 15 workers from construction site of a power plant after burning six construction machines in the Silopi district of the southeastern Şırnak province.
The incident took place at Mount Judi in the Silopi Thermal Power Plant where coal mining was taking place. The plant is located between the Görümlü and Çalışkan villages. It is has been reported by local sources that the 15 workers have been released.
Just four days earlier the PKK had raided the same worksite while again setting fire to machinery and kidnapping two other workers, only to release both hostages a little while later.
Again, the coal-fired power plant in southeastern Turkey had been attacked by members of the outlawed PKK, on August 25, 2014.
Security sources had told Anadolu Agency that the attackers fired rocket-propelled grenades at the plant three times, injuring one member of the security staff at the plant in the Şırnak province.
The PKK was formed in 1978 and has been fighting the Turkish government for an independent state until the early 2000's, then the group shifted its goal to autonomy in Kurdish inhabited regions of Turkey. The group is listed as terrorist organization by the UK, US, EU and Turkey.
Want de Daily Sabah, de krant van het Erdogan regime, is een zeer betrouwbare krant.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:12 schreef Slayage het volgende:
oude vertrouwde terroristische daden van de PKK
en dan te bedenken dat velen aangaven dat de turken vooral moesten samen met de PKK
[..]
Niet om vluchtelingen op te vangen maar om de Koerden aan te vallen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Turken gaan toch met boots on the ground Syrië in om een bufferzone te creëren om de vluchtelingen in op te vangen?
Zal wel bomaanslagen galore worden daar in die zone.
Die zijn gisteren meteen weer vrijgelaten, waren niet gekidnapt maar vastgehoudenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:12 schreef Slayage het volgende:
oude vertrouwde terroristische daden van de PKK
en dan te bedenken dat velen aangaven dat de turken vooral moesten samen met de PKK
[..]
twitter:fgeerdink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:14:17#pkk released the 15 workers it kidnapped at construction site in sirnak province. reageer retweet
is er ook schade vergoeding betaald voor de vernietigde materiaal?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die zijn gisteren meteen weer vrijgelaten, waren niet gekidnapt maar vastgehoudentwitter:fgeerdink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:14:17#pkk released the 15 workers it kidnapped at construction site in sirnak province. reageer retweet
wat?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
is er ook schade vergoeding betaald voor de vernietigde materiaal?
wat is het verschil eig. kidnap vasthouden?
vasthouden / kidnappen. om het even. blijft een laffe daad door burgerdoelen aan te vallen en terreur te zaaien. kenmerkend van de PKK de zuster organisatie van de YPG dat momenteel op handen wordt gedragen door velen in de internationale gemeenschap, omdat ze als pion worden gebruikt door het westen tegen isisquote:Op zondag 26 juli 2015 17:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
wat?
Kidnappen is ontvoeren, ze zijn echter niet meegenomen
twitter:CengizAkEsk twitterde op zondag 26-07-2015 om 17:21:55F-16 HASILATINDAN ELİMİZE ULAŞAN SON LEŞLER.ARTIK DAĞA TAŞA BOMBA YOK #ŞehitlerÖlmezBuBayrakİnmez http://t.co/oZVzvT77eY reageer retweet
Merkel steunt het aanvallen van de terroristen, maar vraagt wel om het geweld niet verder te escaleren.quote:Additionally, German Chancellor Angela Merkel on Sunday urged Davutoglu to stick with the Kurdish peace process despite escalating violence, her office said.
Merkel assured Davutoglu of the "solidarity and support of Germany in the fight against terrorism" but also recalled "the principle of proportionality in the implementation of necessary measures".
goed keuring van merkel?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:28 schreef Nintex het volgende:
Turkije heeft met Merkel gebeld:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4684216,00.html
Het zegt wel iets over de huidige balance of power in de wereld dat Turkije na een dealtje met de VS eerst nog een goedkeuring moet krijgen van Duitsland. Heeft er wellicht ook mee te maken dat Duitsland de grootste wapenleverancier is van de Koerden in hun strijd tegen ISIS.
Nou... dat wordt me een gezellig feestje....quote:Op zondag 26 juli 2015 17:35 schreef Slayage het volgende:
pkk "demonstratie" voorbereidingen
[ afbeelding ]
ze zijn best goed georganiseerd. ze kunnen een grote tering zooi maken van vele delen van het land, zoals we hebben gezien met de "solidair met kobani demonstraties" vorige jaar waar er vele doden vielen en miljoenen aan schade wasquote:Op zondag 26 juli 2015 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou... dat wordt me een gezellig feestje....
Ongediertebestrijding.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:40 schreef reza1 het volgende:
Het Turkse regime gaat ook een feestje houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze kan je volgen mbt de gebeurtenissen in de wijk gaziquote:Op zondag 26 juli 2015 17:40 schreef reza1 het volgende:
Het Turkse regime gaat ook een feestje houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:r3sho twitterde op zondag 26-07-2015 om 10:10:55Kurdish youth #AbdullahÖzdal shot & killed by Turkish police in Cizre. https://t.co/xvjCtwCy9Z reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:SlemaniTimes twitterde op zondag 26-07-2015 om 13:17:02Turkey arrests 593 individuals on terrorism charges, though only 32 are #ISIS members, the rest are from Kurdish parties. reageer retweet
twitter:SlemaniTimes twitterde op zondag 26-07-2015 om 13:16:25Over 90% of Turkish airstrikes have been on #PKK, rather than #ISIS, as calls for end to hostilities grow. http://t.co/iujyflNfnm reageer retweet
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:46 schreef reza1 het volgende:
twitter:r3sho twitterde op zondag 26-07-2015 om 10:10:55Kurdish youth #AbdullahÖzdal shot & killed by Turkish police in Cizre. https://t.co/xvjCtwCy9Z reageer retweet
meneer zat zeker te "demonstreren"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Turkije vindt dat soort demonstraties ook legitiem in Syrië, dus ik zie het probleem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |