abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154648543
oude vertrouwde terroristische daden van de PKK

en dan te bedenken dat velen aangaven dat de turken vooral moesten samen met de PKK :{

quote:
Outlawed PKK kidnaps 15 workers in Silopi district of southeastern Şırnak province

Published July 25, 2015

The outlawed PKK terrorist organization has kidnapped 15 workers from construction site of a power plant after burning six construction machines in the Silopi district of the southeastern Şırnak province.

The incident took place at Mount Judi in the Silopi Thermal Power Plant where coal mining was taking place. The plant is located between the Görümlü and Çalışkan villages. It is has been reported by local sources that the 15 workers have been released.

Just four days earlier the PKK had raided the same worksite while again setting fire to machinery and kidnapping two other workers, only to release both hostages a little while later.

Again, the coal-fired power plant in southeastern Turkey had been attacked by members of the outlawed PKK, on August 25, 2014.

Security sources had told Anadolu Agency that the attackers fired rocket-propelled grenades at the plant three times, injuring one member of the security staff at the plant in the Şırnak province.

The PKK was formed in 1978 and has been fighting the Turkish government for an independent state until the early 2000's, then the group shifted its goal to autonomy in Kurdish inhabited regions of Turkey. The group is listed as terrorist organization by the UK, US, EU and Turkey.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154648665
De Turken gaan toch met boots on the ground Syrië in om een bufferzone te creëren om de vluchtelingen in op te vangen?

Zal wel bomaanslagen galore worden daar in die zone.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 16:18:02 ]
pi_154648710
quote:
99s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:12 schreef Slayage het volgende:

en dan te bedenken dat velen aangaven dat de turken vooral moesten samen met de PKK :{

[..]

Want de Daily Sabah, de krant van het Erdogan regime, is een zeer betrouwbare krant.
pi_154648906
Volgens Frankrijk vermoorde de MIT, geheime dienst van het Erdogan regime, 3 Koerdische vrouwen in Parijs:
http://mobile.todayszaman(...)kk-women_394493.html
pi_154648969
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Turken gaan toch met boots on the ground Syrië in om een bufferzone te creëren om de vluchtelingen in op te vangen?

Zal wel bomaanslagen galore worden daar in die zone.
Niet om vluchtelingen op te vangen maar om de Koerden aan te vallen.
pi_154649191
Wat een spanning en sensatie aldaar.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 26 juli 2015 @ 17:12:54 #183
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154650464
quote:
99s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die zijn gisteren meteen weer vrijgelaten, waren niet gekidnapt maar vastgehouden
fgeerdink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:14:17 #pkk released the 15 workers it kidnapped at construction site in sirnak province. reageer retweet
Say what?
pi_154650551
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Die zijn gisteren meteen weer vrijgelaten, waren niet gekidnapt maar vastgehouden
fgeerdink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:14:17 #pkk released the 15 workers it kidnapped at construction site in sirnak province. reageer retweet
is er ook schade vergoeding betaald voor de vernietigde materiaal?

wat is het verschil eig. kidnap vasthouden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 26 juli 2015 @ 17:17:09 #185
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_154650605
quote:
99s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

is er ook schade vergoeding betaald voor de vernietigde materiaal?

wat is het verschil eig. kidnap vasthouden?
wat?

Kidnappen is ontvoeren, ze zijn echter niet meegenomen
Say what?
pi_154650802
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:17 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

wat?

Kidnappen is ontvoeren, ze zijn echter niet meegenomen
vasthouden / kidnappen. om het even. blijft een laffe daad door burgerdoelen aan te vallen en terreur te zaaien. kenmerkend van de PKK de zuster organisatie van de YPG dat momenteel op handen wordt gedragen door velen in de internationale gemeenschap, omdat ze als pion worden gebruikt door het westen tegen isis :')
-Rabia Al-Basri
pi_154650855
deze schijnen de turkse aanvallen niet overleefd te hebben

CengizAkEsk twitterde op zondag 26-07-2015 om 17:21:55 F-16 HASILATINDAN ELİMİZE ULAŞAN SON LEŞLER.ARTIK DAĞA TAŞA BOMBA YOK #ŞehitlerÖlmezBuBayrakİnmez http://t.co/oZVzvT77eY reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_154650925
Turkije heeft met Merkel gebeld:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4684216,00.html
quote:
Additionally, German Chancellor Angela Merkel on Sunday urged Davutoglu to stick with the Kurdish peace process despite escalating violence, her office said.

Merkel assured Davutoglu of the "solidarity and support of Germany in the fight against terrorism" but also recalled "the principle of proportionality in the implementation of necessary measures".
Merkel steunt het aanvallen van de terroristen, maar vraagt wel om het geweld niet verder te escaleren.

Het zegt wel iets over de huidige balance of power in de wereld dat Turkije na een dealtje met de VS eerst nog een goedkeuring moet krijgen van Duitsland. Heeft er wellicht ook mee te maken dat Duitsland de grootste wapenleverancier is van de Koerden in hun strijd tegen ISIS.
pi_154650997
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:28 schreef Nintex het volgende:
Turkije heeft met Merkel gebeld:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4684216,00.html

Het zegt wel iets over de huidige balance of power in de wereld dat Turkije na een dealtje met de VS eerst nog een goedkeuring moet krijgen van Duitsland. Heeft er wellicht ook mee te maken dat Duitsland de grootste wapenleverancier is van de Koerden in hun strijd tegen ISIS.
goed keuring van merkel?
-Rabia Al-Basri
pi_154651143
pkk "demonstratie" voorbereidingen

-Rabia Al-Basri
pi_154651168
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:35 schreef Slayage het volgende:
pkk "demonstratie" voorbereidingen

[ afbeelding ]
Nou... dat wordt me een gezellig feestje.... :{
Zonder wrijving geen glans
pi_154651269
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nou... dat wordt me een gezellig feestje.... :{
ze zijn best goed georganiseerd. ze kunnen een grote tering zooi maken van vele delen van het land, zoals we hebben gezien met de "solidair met kobani demonstraties" vorige jaar waar er vele doden vielen en miljoenen aan schade was :r
-Rabia Al-Basri
pi_154651306
Het Turkse regime gaat ook een feestje houden:

pi_154651333
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:40 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongediertebestrijding.
pi_154651383
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:40 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze kan je volgen mbt de gebeurtenissen in de wijk gazi

https://twitter.com/hashtag/GaziFa%C5%9FizmeMezarOlacak?src=tren
-Rabia Al-Basri
pi_154651502
r3sho twitterde op zondag 26-07-2015 om 10:10:55 Kurdish youth #AbdullahÖzdal shot & killed by Turkish police in Cizre. https://t.co/xvjCtwCy9Z reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154651528
SlemaniTimes twitterde op zondag 26-07-2015 om 13:17:02 Turkey arrests 593 individuals on terrorism charges, though only 32 are #ISIS members, the rest are from Kurdish parties. reageer retweet
SlemaniTimes twitterde op zondag 26-07-2015 om 13:16:25 Over 90% of Turkish airstrikes have been on #PKK, rather than #ISIS, as calls for end to hostilities grow. http://t.co/iujyflNfnm reageer retweet
pi_154651641
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:46 schreef reza1 het volgende:
r3sho twitterde op zondag 26-07-2015 om 10:10:55 Kurdish youth #AbdullahÖzdal shot & killed by Turkish police in Cizre. https://t.co/xvjCtwCy9Z reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meneer zat zeker te "demonstreren"?

-Rabia Al-Basri
pi_154651733
quote:
99s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

meneer zat zeker te "demonstreren"?

Turkije vindt dat soort demonstraties ook legitiem in Syrië, dus ik zie het probleem niet.
pi_154651824
"demonstraties" van de pkk

-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')