quote:
Dit soort persoonlijke vetes praten jullie maar in DM uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zegt de man die het hele postcodeloterij miljoenenjacht topic heeft verneukt.
Zou Jungels een "vooruitgeschoven pion" zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:27 schreef Sheepcidus het volgende:
Trek heeft wel een mooi plan bedacht
Dit komt het overzicht niet ten goede inderdaad. Weer een top optreden van de beste mod.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort persoonlijke vetes praten jullie maar in DM uit.
Goede observatie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit komt het overzicht niet ten goede inderdaad. Weer een top optreden van de beste mod.
Ongeveer nu.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
op hoeveel km van de finish is de top Glandon?
Dat hebben ze net gemeld, Hansquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
op hoeveel km van de finish is de top Glandon?
Die zal alleen weinig risico willen nemen in de afdaling. 20 punten pakken en uitbollen voor nog zo'n dag.quote:
Drie keer raden hoe ik het volg Fritsquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hebben ze net gemeld, Hans
Waar is Thomas?quote:
Lijkt me de enige mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:29 schreef Wombcat het volgende:
Rare val. Is 'ie tegen de motor aangereden die 'm net inhaalde?
Die motoren halen soms ook wel achterlijk hard in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me de enige mogelijke verklaring.
Leuk dat de Gees zijn naam in het sneeuw heeft gezet vanmorgen tijdens het warm worden.quote:
Is 'ie moslim?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodriguez heeft zich weer eens ouderwets opgeblazen.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Omkijken en dan vallen, doet me denken aan dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |