Mwja zelfs de ziekste mensen niet, want die zien dan nog steeds alles kleurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.
Dat noemen ze nou een huwelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:33 schreef Maureentje het volgende:
Niet lichamelijk martelen maar geestelijkGewoon met woorden iemand helemaal kapot maken
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:38 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Klopt, maar met woorden heb je nog beetje t gevoel dat je zelf diegene kapot maakt(ik ben slecht
)
quote:
Daar krijg je toch niets nuttigs meer van te horen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja zelfs de ziekste mensen niet, want die zien dan nog steeds alles kleurlijk
Nope daarmee kan je doen wat je wilquote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar krijg je toch niets nuttigs meer van te horen.
Zonde van tijd en middelen om daar informatie uit te krijgen. Je doet diegene eigenlijk een gunst door ze te doden. Hun martelen is ze in leven houden en alle middelen om zelfdoding te ontnemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zult daar niks uitkrijgen omdat die helemaal vervult zijn en geloven in the afterlive.
Het maakt ze allemaal geen kloten uit wat je ook doet, familie folteren voor hun ogen,quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Zonde van tijd en middelen om daar informatie uit te krijgen. Je doet diegene eigenlijk een gunst door ze te doden. Hun martelen is ze in leven houden en alle middelen om zelfdoding te ontnemen.
Geen idee waarom jullie dat doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Voor mij hoeft een huwelijk ook niet,maar waarom gelijk een horrorfilm er van maken dan
Jullie??quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waarom jullie dat doen.Ik was na anderhalf jaar klaar met mijn huwelijk, dus die marteling is mij bespaard gebleven.
Door ze te doden geef je ze wat ze willen. Laat ze leven en ze ervaren het als een marteling. Wat is erger dan smachten naar dood en het niet zelf kunnen doen of geweigerd worden?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het maakt ze allemaal geen kloten uit wat je ook doet, familie folteren voor hun ogen,
Hun denken ohw jullie zijn wat eerder dan mij.
EN andersom
Nope zo werkt het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Door ze te doden geef je ze wat ze willen. Laat ze leven en ze ervaren het als een marteling. Wat is erger dan smachten naar dood en het niet zelf kunnen doen of geweigerd worden?
en jij spreekt voor al die mensen? Ik zeg je nu alvast dat je mij er niet mee hebt als je mijn familie paktquote:
Waarom voel je je aangesproken,?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
en jij spreekt voor al die mensen? Ik zeg je nu alvast dat je mij er niet mee hebt als je mijn familie paktDus welke mensen bedoel je ?
Hamvraag blijft: waarom zou je tijd en middelen aan hun besteden als je toch geen nuttig informatie krijgt?quote:
Ohw al die islam shit,quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee ik vraag je welke mensen je met je uitspraak bedoelt?
Dus al die mensen scheer je ook over een kam?quote:
Kom maar eens een week op de trein.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus al die mensen scheer je ook over een kam?Misschien eens bij jezelf beginnen en wat levenservaring opdoen
![]()
Je moet je oogkleppen denk eerder afzettenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus al die mensen scheer je ook over een kam?Misschien eens bij jezelf beginnen en wat levenservaring opdoen
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom maar eens een week op de trein.
Die mensen snijden nog liever je keel door
Stel je aan kut, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:46 schreef Dven het volgende:
Ik zou ze de hele dag met Fylax in een kamertje zetten.
Weerhaken zijn niet meer in de mode, buttplug kan vervangen worden door de 30+ cm die iedere fokker in de broek heeft! Dan kun je ze tenminste nog in de kont plassenquote:
Die heb je ook een keer gezien in criminal minds/CSI of een soortgelijke serie, want ik heb dat op tv gezien :/quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Neerleggen, rat op de buik, zinkijzeren emmer erover heen en dan de gasbrander erop zodat het warm wordt onder de emmer.
Rat probeert te ontsnappen via... de buik!
Eenvoudig doch briljant.
Dat zit in de film 2 Fast 2 Furious.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Die heb je ook een keer gezien in criminal minds/CSI of een soortgelijke serie, want ik heb dat op tv gezien :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |