Kom maar eens een week op de trein.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus al die mensen scheer je ook over een kam?Misschien eens bij jezelf beginnen en wat levenservaring opdoen
![]()
Je moet je oogkleppen denk eerder afzettenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus al die mensen scheer je ook over een kam?Misschien eens bij jezelf beginnen en wat levenservaring opdoen
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom maar eens een week op de trein.
Die mensen snijden nog liever je keel door
Stel je aan kut, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:46 schreef Dven het volgende:
Ik zou ze de hele dag met Fylax in een kamertje zetten.
Weerhaken zijn niet meer in de mode, buttplug kan vervangen worden door de 30+ cm die iedere fokker in de broek heeft! Dan kun je ze tenminste nog in de kont plassenquote:
Die heb je ook een keer gezien in criminal minds/CSI of een soortgelijke serie, want ik heb dat op tv gezien :/quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Neerleggen, rat op de buik, zinkijzeren emmer erover heen en dan de gasbrander erop zodat het warm wordt onder de emmer.
Rat probeert te ontsnappen via... de buik!
Eenvoudig doch briljant.
Dat zit in de film 2 Fast 2 Furious.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Die heb je ook een keer gezien in criminal minds/CSI of een soortgelijke serie, want ik heb dat op tv gezien :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |