quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Neerleggen, rat op de buik, zinkijzeren emmer erover heen en dan de gasbrander erop zodat het warm wordt onder de emmer.
Rat probeert te ontsnappen via... de buik!
Eenvoudig doch briljant.
Moest keihard lachen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:46 schreef Dven het volgende:
Ik zou ze de hele dag met Fylax in een kamertje zetten.
Bel anders even of ze nog een plekje vrij hebben in de PAAZ voor je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Weer heb ik twisted fantasieën.Ik zat laatst te bedenken hoe ik iemand het beste kon martelen.
Stond al op de wachtlijst.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Bel anders even of ze nog een plekje vrij hebben in de PAAZ voor je?
Wanneer is je verlof afgelopen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
Nog zo'n pareltje: Breinaald in de oogbol steken en dan heen en weer raggen.
Meest effectieve zou denk ik wel zijn om de vrouw en kinderen te martelen voor de ogen van degene die de informatie heeft.
ook een goed manier om iemand te brekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:08 schreef thedarklord0033 het volgende:
Iemand in een donkere kamer vastbinden op een stoel met om de 5 sec een lamp die aan gaat en dan weer uit. Tegelijkertijd druppelt er water op z'n hoofd.
Martelen gaat puur om sadisme, vrijwel elke studie komt tot de conclusie dat het qua informatie geen waarde heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ook een goed manier om iemand te breken
Jij bent echt gestoord in je hoofd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:41 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik zou hem op een stoel vastbinden en in de aula van een bejaardentehuis zetten zodat 'ie helemaal gek wordt van de eindeloze kant nog wal verhalen van die bejaarden de hele dag.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rat_torturequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Neerleggen, rat op de buik, zinkijzeren emmer erover heen en dan de gasbrander erop zodat het warm wordt onder de emmer.
Eenvoudig doch briljant.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:41 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik zou hem op een stoel vastbinden en in de aula van een bejaardentehuis zetten zodat 'ie helemaal gek wordt van de eindeloze kant nog wal verhalen van die bejaarden de hele dag.
Ik daag je uit zo'n zorghuis te bezoeken. Toen m'n vader een aantal jaren geleden tijdelijk bij Humanitas was opgenomen bleef 'ie (ook toen 'ie weer kon lopen) maar liever op z'n (gedeelde) kamer; in de gemeenschappelijke ruimte werd 'ie horendol van die theetantes. Daar op bezoek begonnen die ook tegen mij aan te leuteren - dat doen ze tegen iedereen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:33 schreef Miljenik het volgende:
[..]
Jij bent echt gestoord in je hoofd.
jaartje geleden werkte ik op een PG afdeling in Zwolle heb hier 2 jaar gewerkt en vind het super werk. De mensen zjjn ziek maar uit eindelijk dankbaar voor wat je doet hoor. Die mensen kunnen er niks aan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:38 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Ik daag je uit zo'n zorghuis te bezoeken. Toen m'n vader een aantal jaren geleden tijdelijk bij Humanitas was opgenomen bleef 'ie (ook toen 'ie weer kon lopen) maar liever op z'n (gedeelde) kamer; in de gemeenschappelijke ruimte werd 'ie horendol van die theetantes. Daar op bezoek begonnen die ook tegen mij aan te leuteren - dat doen ze tegen iedereen.
teveel GoT gekeken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Eenvoudig doch briljant.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:43 schreef Miljenik het volgende:
[..]
jaartje geleden werkte ik op een PG afdeling in Zwolle heb hier 2 jaar gewerkt en vind het super werk. De mensen zjjn ziek maar uit eindelijk dankbaar voor wat je doet hoor. Die mensen kunnen er niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----- back on topic -----
Martelen door de ellendeling aan een ketting te leggen (die aan één kant aan de muur vast zit) in de toiletten van El Beano Mexicano.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef BaardaapAd het volgende:
[..](ja, oprecht), werken in de zorg is zwaar, mentaal én fysiek. Ik zou het niet kunnen!
Wat is er met die toiletten? Google zegt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----- back on topic -----
Martelen door de ellendeling aan een ketting te leggen (die aan één kant aan de muur vast zit) in de toiletten van El Beano Mexicano.
De dronken bezoekers (er is nog nooit - afgezien van het personeel - iemand vrijwillig nuchter daar naar binnen gegaan) die niet kunnen richten en alles onder zeiken en kotsen vormen een beetje een probleem. Waarbij we de vraag of de kwaliteit van de gerechten de oorzaak van dat kotsen is maar buiten beschouwing laten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is er met die toiletten? Google zegt niks.
En dan laten uithongeren, zodat ze die kots en stront moeten opeten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
De dronken bezoekers (er is nog nooit - afgezien van het personeel - iemand vrijwillig nuchter daar naar binnen gegaan) die niet kunnen richten en alles onder zeiken en kotsen vormen een beetje een probleem. Waarbij we de vraag of de kwaliteit van de gerechten de oorzaak van dat kotsen is maar buiten beschouwing laten.
[ afbeelding ]
Zo gaat Annie - de toiletjuffrouw van El Beano Mexicano - naar haar werk.
Het voordeel van de oortyfus die je onherroepelijk oploopt, dooft de fysieke pijn, dus je voelt niks meer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef iPancakeMix het volgende:
30 grote sneeën in de rug van een slachtoffer maken, vervolgens zout overheen strooien en ondertussen Frans Bauer zingen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef iPancakeMix het volgende:
30 grote sneeën in de rug van een slachtoffer maken, vervolgens zout overheen strooien en ondertussen Frans Bauer zingen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Dat het lachen allang over is gegaan in hysterisch jank-lachen en dan nog door blijven gaan. Iemand laten sterven aan totale uitputting en stress omdat je slachtoffer geen fatsoenlijk adem meer kan halen en de spierpijnen overweldigend zullen zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:56 schreef Scuidward het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u: De Kieteldood.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:29 schreef vipergts het volgende:
Diegene vastbinden op een stoel voor zijn ogen zijn vrouw en kinderen doodslaan vervolgens pureren in een blender. Vervolgens met een trechter en een slang zijn familie aan hem voeren.
Ooit in een film gezien.quote:
Mja t's niet echt dat GoT die methode heeft uitgevonden immers. IS wel redelijk bekend.quote:
Dat laatste element vind ik behoorlijk ziek.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, pas maar opquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja t's niet echt dat GoT die methode heeft uitgevonden immers. IS wel redelijk bekend.
ero.... ik weet dat elk muntstuk een keerzijde heeft.
Maar deze kan ik niet met elkaar combineren.
You're scaring me![]()
(weet ik wel waarom ik van de week zo rap inbond)
Naja oppassen oppassen, mja bepaalde situaties inderdaad maar vermijden iddquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef erodome het volgende:
Ja, pas maar op
Lees teveel boeken, kijk teveel films en teveel serie's. Aanrader, de wetten van magie(boekenserie), de mord sith zijn leuk
Goed voor hele leuke martel ideeen.
Oe, dat doet me eraan denken! Wel iets voor op het laatst. Emmer met ratten op iemands buik binden en dan de emmer verhitten zodat de ratten willen vluchten en de zachte buik de enige mogelijke uitweg is om doorheen te graven!
Helaas, in irl ben ik een echt watje. Heb zelfs weleens geprobeerd de domina uit te hangen(niet in zulke mate natuurlijk), maar ik schrok als het een beetje pijn deedquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:48 schreef HighLander het volgende:
[..]
Naja oppassen oppassen, mja bepaalde situaties inderdaad maar vermijden idd
Grinnik, en verhitte emmer met ratten is net de ene waar de quote boven het stukje wat aan jou geëerd was naar relateerde
Ach wel zo veilig natuurlijk, een echt watje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Helaas, in irl ben ik een echt watje. Heb zelfs weleens geprobeerd de domina uit te hangen(niet in zulke mate natuurlijk), maar ik schrok als het een beetje pijn deed
Geen vrije teugel type dus?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:06 schreef erodome het volgende:
Tja, beter dan anderen napraten heb ik gewoon niet![]()
Heb een zeer levendige fantasie, maar hierin kom ik gewoon niet tot werkelijke creativiteit.
f&fquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
Eenvoudig doch briljant.
The human centipede?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ene film van die duitse chirurg, dat was wel erger dan ik zelf kon bedenken.
Niet te vergeten: de spiegel boven die gozer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Law Abiding Citizen en daar wordt de moordenaar van de familie van de hoofdpersoon toch wel episch gemarteld.Adrenaline toegediend, zodat hij het intenser beleeft, oogleden weggesneden, zodat hij het moet aanzien, en dan maar ik stukken zagen!
Ja!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:22 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Niet te vergeten: de spiegel boven die gozer.
Ik vond dat einde fucked up.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ben hem dankzij dit topic nu weer aan het kijken.
Bedankt.![]()
Oh, kijk je 'm voor het eerst nu? Dan is mijn vorige post wel een kutspoiler.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:
Law Abiding Citizen film uit de op.
NU aan het kijken goede shit !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw ik ken al die namen niet dus geen id wie er dood gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, kijk je 'm voor het eerst nu? Dan is mijn vorige post wel een kutspoiler.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier dan maar! Is een toffe film.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik ken al die namen niet dus geen id wie er dood gaat
Af lekker dubbel, heerlijk !!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar! Is een toffe film.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]Dat zou van mij inderdaad ook wel hebben gemogen. Ze willen eigenlijk dat je meeleeft met Foxx en zorgen ervoor dat je meeleeft met Butler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zelf waterboarden kan zeker wel alleen richt je de douchekop al snel naar beneden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Als we het dan toch over martelen in films hebben, Unthinkable.
De CIA kan er op zich ook nog wel wat van.
Ben altijd al eens benieuwd geweest naar het waterboarden, ooit geprobeerd op mezelf.![]()
![]()
Ik faalde keihard uiteraard omdat dat gewoon niet kan, dat is hetzelfde als jezelf proberen knockout te slaan.
Net als dat ze gevangenen opsluiten in een hok met een temperatuur van 10 graden Celsius en dan telkens koud water op hem gooien.
Maar de Duitsers in de tijd van het Reich waren toch wel experts.
Extreem simpele dingen maar niet gelijk te. Als je eenmaal begint met zagen en shit is het binnen een paar seconden voorbij.
Ik open morgen wel ergens een topic over films met een onbevredigende einde. Gewoon, om me het hele weekend op te fokken.quote:
Waarom zou je jezelf waterboarden?!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Als we het dan toch over martelen in films hebben, Unthinkable.
De CIA kan er op zich ook nog wel wat van.
Ben altijd al eens benieuwd geweest naar het waterboarden, ooit geprobeerd op mezelf.![]()
![]()
Ik faalde keihard uiteraard omdat dat gewoon niet kan, dat is hetzelfde als jezelf proberen knockout te slaan.
Net als dat ze gevangenen opsluiten in een hok met een temperatuur van 10 graden Celsius en dan telkens koud water op hem gooien.
Maar de Duitsers in de tijd van het Reich waren toch wel experts.
Extreem simpele dingen maar niet gelijk te. Als je eenmaal begint met zagen en shit is het binnen een paar seconden voorbij.
Hehe, hoe was het?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik ben altijd nieuwsgierig naar alles. Ik zoek alles op wat ik tegenkom en niet weet.
Nadat ik Zero Dark Thirty had gekeken vroeg ik mij af wat het martelen van de CIA nou echt inhield. Of het er echt zo aan toe ging.
Zo gezegd zo gedaan, voila, waterboarding. Wat artikelen gelezen en een video gezien, hoe verschrikkelijk het wel niet is.
Ik vroeg mij dus af of het echt zo verschrikkelijk is als men zei.
En voilá, een minuut later zat ik in de badkamer met een handdoek over m'n smoel.![]()
Het is een schijnverdrinking omdat ze het kunnen stoppen, maar je krijgt gewoon water binnen terwijl je snakt naar adem, reactie water uitkotsen, meteen snakken naar adem plus water.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik dacht dat waterboarding een schijnverdrinking was.
Ik zou het best eens willen kijken hoe dat is, om een of andere reden.
Maar wel gecontroleerd en dus niet a la Guantanamo Bay.
Meer dit:
Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:33 schreef Maureentje het volgende:
Niet lichamelijk martelen maar geestelijkGewoon met woorden iemand helemaal kapot maken
Klopt, maar met woorden heb je nog beetje t gevoel dat je zelf diegene kapot maaktquote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.
Mwja zelfs de ziekste mensen niet, want die zien dan nog steeds alles kleurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |