abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154617291
Law Abiding Citizen film uit de op.
NU aan het kijken goede shit !!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 03:31:25 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154617313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:
Law Abiding Citizen film uit de op.
NU aan het kijken goede shit !!
Oh, kijk je 'm voor het eerst nu? Dan is mijn vorige post wel een kutspoiler. :')
pi_154617346
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154617348
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, kijk je 'm voor het eerst nu? Dan is mijn vorige post wel een kutspoiler. :')
Ohw ik ken al die namen niet dus geen id wie er dood gaat
  zaterdag 25 juli 2015 @ 03:37:56 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154617392
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 25 juli 2015 @ 03:38:40 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154617397
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ohw ik ken al die namen niet dus geen id wie er dood gaat
Veel plezier dan maar! Is een toffe film. :7
pi_154617419
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Veel plezier dan maar! Is een toffe film. :7
Af lekker dubbel, heerlijk !!
pi_154617428
Als we het dan toch over martelen in films hebben, Unthinkable.

De CIA kan er op zich ook nog wel wat van.

Ben altijd al eens benieuwd geweest naar het waterboarden, ooit geprobeerd op mezelf. :') :')
Ik faalde keihard uiteraard omdat dat gewoon niet kan, dat is hetzelfde als jezelf proberen knockout te slaan.

Net als dat ze gevangenen opsluiten in een hok met een temperatuur van 10 graden Celsius en dan telkens koud water op hem gooien.

Maar de Duitsers in de tijd van het Reich waren toch wel experts.

Extreem simpele dingen maar niet gelijk te. Als je eenmaal begint met zagen en shit is het binnen een paar seconden voorbij.
pi_154617440
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Dat zou van mij inderdaad ook wel hebben gemogen. Ze willen eigenlijk dat je meeleeft met Foxx en zorgen ervoor dat je meeleeft met Butler. _O-
pi_154617443
Alleen hoe die op zijn "schuilplaats" kwam was wel vreemd paar verkochte dingen met elkaar vergelijken 3 kruisjes op papier
pi_154617469
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:

Ben altijd al eens benieuwd geweest naar het waterboarden, ooit geprobeerd op mezelf. :') :')
Ik faalde keihard uiteraard omdat dat gewoon niet kan, dat is hetzelfde als jezelf proberen knockout te slaan.

Net als dat ze gevangenen opsluiten in een hok met een temperatuur van 10 graden Celsius en dan telkens koud water op hem gooien.

Extreem simpele dingen maar niet gelijk te. Als je eenmaal begint met zagen en shit is het binnen een paar seconden voorbij.
Je zelf waterboarden kan zeker wel alleen richt je de douchekop al snel naar beneden.
Douchekop vol in je gezicht.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 03:58:11 #87
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154617545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Af lekker dubbel, heerlijk !!
Ik open morgen wel ergens een topic over films met een onbevredigende einde. Gewoon, om me het hele weekend op te fokken. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 03:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:

Waarom zou je jezelf waterboarden?! _O- _O- _O-
pi_154617577
Ik ben altijd nieuwsgierig naar alles. Ik zoek alles op wat ik tegenkom en niet weet.
Nadat ik Zero Dark Thirty had gekeken vroeg ik mij af wat het martelen van de CIA nou echt inhield. Of het er echt zo aan toe ging.
Zo gezegd zo gedaan, voila, waterboarding. Wat artikelen gelezen en een video gezien, hoe verschrikkelijk het wel niet is.

Ik vroeg mij dus af of het echt zo verschrikkelijk is als men zei.
En voilá, een minuut later zat ik in de badkamer met een handdoek over m'n smoel. :') :D
pi_154617605
Maar wel met de mogelijkheid om het te stoppen.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 04:14:27 #90
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154617619
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 04:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik ben altijd nieuwsgierig naar alles. Ik zoek alles op wat ik tegenkom en niet weet.
Nadat ik Zero Dark Thirty had gekeken vroeg ik mij af wat het martelen van de CIA nou echt inhield. Of het er echt zo aan toe ging.
Zo gezegd zo gedaan, voila, waterboarding. Wat artikelen gelezen en een video gezien, hoe verschrikkelijk het wel niet is.

Ik vroeg mij dus af of het echt zo verschrikkelijk is als men zei.
En voilá, een minuut later zat ik in de badkamer met een handdoek over m'n smoel. :') :D
Hehe, hoe was het? :D Echt zo eng als het schijnt? Of speelde het psychische aspect dat je kon ontsnappen ook nog mee, zoals Geerd zegt?
pi_154617637
Hetzelfde principe als jezelf knock-out slaan. Het werkte voor geen meter doordat ik het zelf moest toedienen. Je zorgt er dan onbewust voor dat jezelf niks aan zult kunnen doen, wat vrij logisch is op zich.
Dus ik heb werkelijk waar eigenlijk nog steeds geen idee.

Je kunt ook een beetje moeilijk even aan iemand vragen of hij zin heeft om je te waterboarden. Ik zie de reacties al voor me.
"Hey pap, waterboard mij eens even".
pi_154617645
Het is niet alsof je verdrinkt je verdrinkt echt.
Beetje als een vis op het droge die af en toe wat water binnen krijgt.

Je hapt naar adem maar krijgt water binnen dat spuug je weer uit en wilt weel lucht ademen maar komt weer water binnen
pi_154617661
Dit proces doen ze maximaal 20/30 sec
pi_154617667
Weten ze dat je echt wat te vertellen hebt ? Dan begint het pas
pi_154617673
Ik dacht dat waterboarding een schijnverdrinking was.

Ik zou het best eens willen kijken hoe dat is, om een of andere reden.
Maar wel gecontroleerd en dus niet a la Guantanamo Bay.
Meer dit:
pi_154617682
Vinger- en teenkootjes breken lijkt me ook erg pijnlijk aangezien meeste zenuwen in je vingers en voeten zijn.
pi_154617704
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 04:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik dacht dat waterboarding een schijnverdrinking was.

Ik zou het best eens willen kijken hoe dat is, om een of andere reden.
Maar wel gecontroleerd en dus niet a la Guantanamo Bay.
Meer dit:
Het is een schijnverdrinking omdat ze het kunnen stoppen, maar je krijgt gewoon water binnen terwijl je snakt naar adem, reactie water uitkotsen, meteen snakken naar adem plus water.
pi_154617711
Niet lichamelijk martelen maar geestelijk }) Gewoon met woorden iemand helemaal kapot maken O-)
pi_154617735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 04:33 schreef Maureentje het volgende:
Niet lichamelijk martelen maar geestelijk }) Gewoon met woorden iemand helemaal kapot maken O-)
Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.
pi_154617746
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 04:36 schreef Viro het volgende:

[..]

Als je iemand geestelijk kapot wilt maken gooi degene in een isoleercel zonder lichtbron en pas ondervragen na een maand. Eenzaamheid en geen besef van tijd maken een mens ook kapot.
Klopt, maar met woorden heb je nog beetje t gevoel dat je zelf diegene kapot maakt :+ (ik ben slecht :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')