abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154878332
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met Torrents weinig last van, maar ik heb dermate veel Films gekocht (ongeveeer voor een ton) dat ik mezelf voor rest van leven wel vrij gekocht hebt vind ik ;)
Als je genoegen neemt met 360p-meuk wel, als je van een populaire serie 6 maanden later een aflevering wil downloaden of heel het seizoen in 1080p dan is dat nu duidelijk lastigerdan dat het enkele jaren geleden was. Ze worden minder verspreid doordat mensen die Netflix hebben minder die torrents nodig hebben. Wat dat betreft is Netflix het beste wapen van de industrie om het downloaden te bestrijden. Ik raad de industrie dan ook aan om ervoor te zorgen dat je via hooguit 2 van zulke diensten (internationaal) alles kan zien, zodoende blijf je voldoende mensen lokken naar die diensten, heb je een mooie geldstroom en kunnen mensen voor een redelijke prijs goede content zien zonder geterroriseerd te worden doorde marketing/reclame-mensen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154878407
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je genoegen neemt met 360p-meuk wel, als je van een populaire serie 6 maanden later een aflevering wil downloaden of heel het seizoen in 1080p dan is dat nu duidelijk lastigerdan dat het enkele jaren geleden was. Ze worden minder verspreid doordat mensen die Netflix hebben minder die torrents nodig hebben. Wat dat betreft is Netflix het beste wapen van de industrie om het downloaden te bestrijden.
Mwoah Popcorn time he ;)
Maar goed, nu heb ik pas sinds een week of 6 een nieuwe TV en beni ik nooit goede kwaliteit gewent ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154878496
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mwoah Popcorn time he ;)
Daar heb ik nog steeds geen ervaring mee. Ik kijk ook liever via mijn eigen schijf dan via een onlineverbinding om meerdere redenen (garantie op toegang, geen bufferen, snel kunnen spoelen en ik heb een flutverbinding via een koperdraadje met 17 mbps download en 8 mbps upload).
#NoDAPL
pi_154878571
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar heb ik nog steeds geen ervaring mee. Ik kijk ook liever via mijn eigen schijf dan via een onlineverbinding om meerdere redenen (garantie op toegang, geen bufferen, snel kunnen spoelen en ik heb een flutverbinding via een koperdraadje met 17 mbps download en 8 mbps upload).
Had ik ook, maar sinds kort dus toch maar weer kabel genomen, als ik hier youtube aanzette ging de de boel al stotteren ;)
pi_154878749
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Had ik ook, maar sinds kort dus toch maar weer kabel genomen, als ik hier youtube aanzette ging de de boel al stotteren ;)
Je bedoelt dat jij een glasvezelkabelabo hebt genomen?
De meeste Nederlanders zitten nog via een koperdraadje op het internet, dus via zo'n draadje wat oorspronkelijk bedoeld was om te telefoneren. In mijn geval ook letterlijk via zo'n telefoonaansluiting wat wel even schrikken was. :')
Het hangt heel erg sterk van de lokatie af wat je er uit haalt, ik zit toevallig dicht bij een centrale waardoor ik 17 mbps krijg, in het ideale geval kom je net boven de 20 en als je de lul bent dan moet je met 6-8 mbps genoegen nemen of wordt zelfs dat niet gehaald. :')
Jij had dus waarschijnlijk de pech dat jij te ver van een centrale verwijderd bent.

Ik wacht met glasvezel totdat de prijs normaliseert, ze vragen nu nog een fors kuntmatig verhoogd bedrag omdat ze de koperdraad nog willen uitmelken en de investeringskosten van het leggen van de glasvezelkabels willen terugverdiene. Het is te verwachten dat in de toekomst op een gegeven moment glasvezel de standaard wordt en dat je dan ook voor ongeveer 20 Euro per maand een glasvezelabo hebt. Ik heb nu nog een 1080p scherm (ik begin hevig te verlangen naar een hogere resolutie) dus dat gaat met 17 mbps normaal gesproken prima. Alleen het tegelijkertijd downloaden van iets anders en Youtube gaat niet lekker samen, die beperking moet je wel aanvaarden als je een koperdraadje gebruikt.
#NoDAPL
pi_154878830
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders zitten nog via een koperdraadje op het internet, dus via zo'n draadje wat oorspronkelijk bedoeld was om te telefoneren. :')
Ik wacht met glasvezel totdat de prijs normaliseert, ze vragen nu nog een fors kuntmatig verhoogd bedrag omdat ze de koperdraad nog willen uitmelken en de investeringskosten van het leggen van de glasvezelkabels willen terugverdiene. Het is te verwachten dat in de toekomst op een gegeven moment glasvezel de standaard wordt en dat je dan ook voor ongeveer 20 Euro per maand een glasvezelabo hebt. Ik heb nu nog een 1080p scherm (ik begin hevig te verlangen naar een hogere resolutie) dus dat gaat met 17 mbps normaal gesproken prima. Alleen het tegelijkertijd downloaden van iets anders en Youtube gaat niet lekker samen, die beperking moet je wel aanvaarden als je een koperdraadje gebruikt.
Nou, ik ben niet zo een prijsneuker, maar volgens mij betaal ik nu net zoveel als bij KPN, allebei rond de 55 euro, dus voor het geld zit ik wel goed, punt is met ADSL dat je gewoon aan de max zit, en met kabel je naar de 500 kan.
pi_154878869
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou, ik ben niet zo een prijsneuker, maar volgens mij betaal ik nu net zoveel als bij KPN, allebei rond de 55 euro, dus voor het geld zit ik wel goed, punt is met ADSL dat je gewoon aan de max zit, en met kabel je naar de 500 kan.
Ik betaal ongeveer 24 Euro voor die 17/8 mbps, daar kan je alles mee doen wat je moet doen in 1080p, het is dan zonde om meer dan het dubbele, per jaar meer dan 300 Euro extra, te betalen. In twee jaar tijd heb ik een luxe 4k ips-monitor bespaard. ;)
Ik kan kiezen tussen het koperdraadje en een net gelegde glasvezelkabel.
#NoDAPL
pi_154878924
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik betaal ongeveer 24 Euro voor die 17/8 mbps, daar kan je alles mee doen wat je moet doen in 1080p, het is dan zonde om meer dan het dubbele te betalen. Ik kan kiezen tussen het koperdraadje en een net gelegde glasvezelkabel.
Een 16 jarige maagd in een doodskist, dat is pas zonde (vrij naar Engelse kennis van me ;) ).
pi_154878936
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een 16 jarige maagd in een doodskist, dat is pas zonde (vrij naar Engelse kennis van me ;) ).
In twee jaar tijd heb ik een luxe 4k ips-monitor bespaard. ;)
Dan kan ik die kopen en dan eens een glasvezelabo nemen waar ik dan ook echt wat aan heb. Het is leuk om wat sneller te kunnen downloaden en uploaden maar ik heb het nu voor weinig nodig. Ook ik download met gemak 20 gigabyte in een dag wanneer ik dat wil.
#NoDAPL
pi_154878978
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In twee jaar tijd heb ik een luxe 4k ips-monitor bespaard. ;)
Dan kan ik die kopen en dan eens een glasvezelabo nemen waar ik dan ook echt wat aan heb.
Ik geef nooit zo op kwaliteit, 10 jaar lang gekeken op mijn laptop met 2 decibel speakers ;)
pi_154879623
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik geef nooit zo op kwaliteit, 10 jaar lang gekeken op mijn laptop met 2 decibel speakers ;)
Ik vind de kwaliteit van het beeld en het geluid wel belangrijk, dat van het geluid nog wat meer dan dat van het beeld.
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:57:47 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154879729
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met Torrents weinig last van, maar ik heb dermate veel Films gekocht (ongeveeer voor een ton) dat ik mezelf voor rest van leven wel vrij gekocht hebt vind ik ;)
Ik download niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154882035
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik download niet.
Piet brave borst!
pi_154889204
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

alleen met een speciale abbo
alleen bij het goedkoopste abbo niet.
pi_154889466
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik download niet.
Sinds de komst van streaming diensten download ik ook geen films/series en muziek meer, zelfs niet legaal.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:16:53 #291
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_154889529
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 12:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gaat Netflix volgend jaar niet een soort van Top Gear uitzenden met de drie bekende heren?
Dat is nou net hetgeen dat Netflix níet doet: uitzenden :)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:18:43 #292
45206 Pietverdriet
pi_154889561
Bovendien gaan de Top Gear Heren naar Amazon Prime, niet naar Netflix
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:19:45 #293
45206 Pietverdriet
pi_154889576
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:07 schreef raptorix het volgende:
Piet brave borst!
De boetes liegen er niet om, en voor die 9 euro in de maand heb ik helemaal geen zin de moeite te doen
pi_154889606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De boetes liegen er niet om, en voor die 9 euro in de maand heb ik helemaal geen zin de moeite te doen
Boetes? Och zal wel los lopen.
pi_154889649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

In Duitsland zijn ze aardig streng
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:28:43 #296
45206 Pietverdriet
pi_154889701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ons advocatenkantoor hier heeft kasten vol met dossiers van mensen die flink moesten betalen. Je weet, ik woon niet in NL
pi_154889716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

In Duitsland zijn ze aardig streng
Ik lees het, het gaat mij trouwens niet om het geld, die 9 euro wil ik gerust betalen, probleem is dat veel content simpelweg niet op een normale manier te krijgen is. Was in DVD tijdperk ook al, moesten we alles vanuit Canada importeren, en ook nog eens je DVD laten ombouwen vanwege regio codes :(
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:31:07 #298
45206 Pietverdriet
pi_154889737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik lees het, het gaat mij trouwens niet om het geld, die 9 euro wil ik gerust betalen, probleem is dat veel content simpelweg niet op een normale manier te krijgen is. Was in DVD tijdperk ook al, moesten we alles vanuit Canada importeren, en ook nog eens je DVD laten ombouwen vanwege regio codes :(
IT held
Je stop een zone 1 dvd erin, hij vraagt wil je deze dvd speler omzetten naar regio 1, je klikt ja, (je kan dat maximaal 5 keer doen) en thats it.
pi_154889771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

IT held
Je stop een zone 1 dvd erin, hij vraagt wil je deze dvd speler omzetten naar regio 1, je klikt ja, (je kan dat maximaal 5 keer doen) en thats it.
Dit was nog een gewone DVD speler (voor de TV), was 1 van de eerste en die kon alleen hardwarematig omgebouwd worden.
pi_154889913
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders zitten nog via een koperdraadje op het internet, dus via zo'n draadje wat oorspronkelijk bedoeld was om te telefoneren. In mijn geval ook letterlijk via zo'n telefoonaansluiting wat wel even schrikken was. :')
Het hangt heel erg sterk van de lokatie af wat je er uit haalt, ik zit toevallig dicht bij een centrale waardoor ik 17 mbps krijg, in het ideale geval kom je net boven de 20 en als je de lul bent dan moet je met 6-8 mbps genoegen nemen of wordt zelfs dat niet gehaald. :')
Jij had dus waarschijnlijk de pech dat jij te ver van een centrale verwijderd bent.

Ik betaal nu ik glasvezel hebt precies hetzelfde als eerder, maar dan met 100/100 ipv 25/4 en met interactieve TV + HBO. Het is voor mij dus een stuk voordeliger om naar glasvezel over te gaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')