SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Volgens mij is elke landbezitter in Schotland automatisch in staat om de titel "Lord" te voeren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heel veel plezier!
Als je een fles Laphroaig koopt, kan je lid worden van de friends op laphroaig. Dan ben je "eigenaar" van een stukje grond van 1 square foot op het terrein van de distilleerderij.
In ruil voor het mogen gebruiken van mijn grond, betalen ze me jaarlijks de huur. 1 dram whisky. Ik moet m alleen wel zelf komen ophalen![]()
zie hier
https://en.wikipedia.org/wiki/Laphroaig_distillery
[..]
Ik ben altijd tegen de draad in, ik ben wel gelukkig onderweg...tenminste van binnen. Misschien zie ik er wel diep ongelukkig uit als ik tegen de heuvels op hark met m'n bagage, wie weetquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha dat is zo
Ik heb de afgelopen dagen op de klimmetjes, maar ook in wat dorpjes aardig wat vakantiefietsers gezien. Wat me opvalt is dat het gros van die mensen er ongelukkig uit ziet
Wil je mijn stukje ook bekijken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:46 schreef Gripper het volgende:
Ja, elke fles.
Moet je m nu nog ff snel kopen, maar dan ontkom je er ook niet aan om naar Islay te gaan om die beloning op te eisen![]()
Grappig, er schijnen op dat terrein overal vlaggetjes in de grond geprikt te zijn door mensen die hun eigen stukje grond wilden markeren. Mijn buren zijn geloof ik een Japanner en een Slowaak
Gister is je telefoon pas later aangegaan, je kan tochw el op het kaartje kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ging vanochtend trouwens best kut, harken, zware benen, etc. En opeens was de route weer 4 km langer...ik ga strava bijna wantrouwen.
Scherp!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:46 schreef Gripper het volgende:
Ja, elke fles.
Moet je m nu nog ff snel kopen, maar dan ontkom je er ook niet aan om naar Islay te gaan om die beloning op te eisen![]()
Grappig, er schijnen op dat terrein overal vlaggetjes in de grond geprikt te zijn door mensen die hun eigen stukje grond wilden markeren. Mijn buren zijn geloof ik een Japanner en een Slowaak
Als je al niet van whisky houdt moet je vooral geenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister is je telefoon pas later aangegaan, je kan tochw el op het kaartje kijken?
[..]
Scherp!
Eens kijken of ik dat nog op tijd kan halen. Anders haal ik 'm bij de stokerij zelf
Hallo Knutsanquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je al niet van whisky houdt moet je vooral geenLaproagh
gaan drinken.
Met een beetje mosterd, lijkt me prima te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:01 schreef Gripper het volgende:
t is gewoon vloeibare hema rookworst Kano. Dat lust je toch wel?
Hoe is het Knut. Ik heb toevallig afgelopen week nog recreatief op de wielrenfiets gezeten. Je bent wel even door mijn gedachte heengeschoten toen ik weer met 20 km/h verschil werd ingehaald door de wat minder recreatieve renners.quote:
Nog goede tijd gezet op de col de bulgarije?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe is het Knut. Ik heb toevallig afgelopen week nog recreatief op de wielrenfiets gezeten. Je bent wel even door mijn gedachte heengeschoten toen ik weer met 20 km/h verschil werd ingehaald door de wat minder recreatieve renners.
Steek je 40 euro gewoon in de fik dan heb je ook rooksmaak maar niet de kwelling om een hele liter op te moeten drinken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een beetje mosterd, lijkt me prima te doen.
Zo'n QC vind ik wel weg te krijgen hoor, lekker rokerige zoetheid. Alsof je een combinatie van zoete fietswax en brandende buitenbandjes op je tong hebt in een volle afdaling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steek je 40 euro gewoon in de fik dan heb je ook rooksmaak maar niet de kwelling om een hele liter op te moeten drinken.
Goed is een beetje afhankelijk van waar je me mee vergelijkt. Zet me naast een kleuter op een driewieler en het ziet er alleraardigst uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog goede tijd gezet op de col de bulgarije?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zo'n QC vind ik wel weg te krijgen hoor, lekker rokerige zoetheid. Alsof je een combinatie van zoete fietswax en brandende buitenbandjes op je tong hebt in een volle afdaling.
Ik weet dat er mensen zijn die het om onbegrijpbare redenen te drinken vinden, maar kano geeft aan whisky nog niet echt lekker te vinden, Laprough is dan niet iets wat ik zou aanraden om het nog eens een kans te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef muzas het volgende:
Ik neem ook nog wel eens zo'n QC... Vind 'm ook wel lekker.
Ik was laatst bij het deleriumcafe in amsterdam, daar hadden ze bier van 20 piek per stuk ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan moet je ff een de Molen - Hel en Verdoemenis Octomore barrel aged wegtikken.
Zelfde idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |