abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156752575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 03:15 schreef aloa het volgende:
Vrouw zwaargewond: haar vast in afwasmachine

Een vrouw die woensdag in de Makro in Hengelo aan het werk was, is zwaargewond geraakt. Het haar van de vrouw kwam door nog onbekende oorzaak vast te zitten in een afwasmachine die in de spoelkeuken van de groothandel staat.

De vrouw werkt in het kader van een dagbestedingsproject bij de groothandel, meldt Tubantia.

Hulpdiensten kwamen ter plaatse. De vrouw is met een traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, meldt de NOS. Haar situatie is kritiek.

http://nieuws.nl/opmerkel(...)ast-in-afwasmachine/

Wat een horror :{
Ik wil even reageren op de verwarring dat lijkt te ontstaan. Om te beginnen is de Makro een groothandel dat goederen levert aan ondernemers in vorm van bulk.
Dit zijn vaak enorme pakhuizen waar ik me goed kan voorstellen dat daar geen speelgoed vaatwasser staat zoals bij ons in de keuken. Als het een horeca vaatwasser is vaak voorzien van krachtstroom dan zijn dit wel apparaten waar je met voorzichtigheid en kundigheid mee om moet gaan. Dat in combinatie met een verstandelijk gehandicapt persoon heeft de groothandel in mijn ogen te laconiek gehandeld. Want er had op zijn minst altijd begeleiding moeten zijn.
pi_156752586
-laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 06:15:05 ]
pi_156753758
Ik werkte in verleden bij AH vleescentrale, daar is keer kerel in een vleeswolf terecht gekomen, viel helaas weinig aan te begrafen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_156754300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat het voor een (normale) nog moeilijk is om er ongeschonden vanaf te komen.
In het verleden heb ik ook in een spoelkeuken gewerkt met een lopende band vaatwasser, maar wij hadden ook een voedsel vernietiger staan en ongeacht hoe vaak je tegen sommige mensen zeidat ze nooit en te nimmer hun handen erin moesten steken als er iets vast kwam te zitten als de machine aan stond heb ik regelmatig mensen met een normaal iq gezien die dachten dat dat soort regels niet voorhun golden. Gelukkig is er nooit iets gebeurt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156760956
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:40 schreef raptorix het volgende:
Ik werkte in verleden bij AH vleescentrale, daar is keer kerel in een vleeswolf terecht gekomen, viel helaas weinig aan te begrafen.
Wat is er met het vlees achteraf gebeurt?
  Donald Duck held zondag 11 oktober 2015 @ 16:14:23 #181
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_156761065
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is er met het vlees achteraf gebeurt?
Dat wordt gewoon gelabeld als 'halfom'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_156772339
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 03:44 schreef Garfield1985 het volgende:
(geen gesherlock svp
Serieus, ''geen gesherlock svp''?!

Hoeveel mensen posten hier wel niet een link??

Beetje flauw hoor.......
  zondag 11 oktober 2015 @ 23:25:22 #183
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156772773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:24 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een kans willen geven? Is er bij gebleken geschiktheid voor de functie dan zicht op een aanstelling voor een normale baan met minimaal het minimumloon?

Of stellen ze dan gewoon weer een andere iemand te werk voor minder dan het minimumloon. Hoe kan je dit nou niet als uitbuiting zien?
Het is niet verplicht he.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156773824
Terrible
pi_156773852
Dagbestedingsproject, waarbij men mensen die bv geestelijk gehandicapt zijn baantjes geven, met flink wat subsidie bijbetaling!
Gratis krachten dus.
Triest dit, bedankt Klijnsma!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_156774009
Ik dacht al 'gesherlock' dat woord ken ik niet. Ik googlen; ja hoor, resultaten voor Sherlock, zoek in plaats daarvan Gesherlock :$
Begrijp dus dat je een link plaatste, Garfield, wat niet mag?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu wat je wilde delen, zo'n tijd na de laatste post.
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
pi_156774037
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:25 schreef Kleurna het volgende:
Ik dacht al 'gesherlock' dat woord ken ik niet. Ik googlen; ja hoor, resultaten voor Sherlock, zoek in plaats daarvan Gesherlock :$
Een facebookpagina van het vermoedelijke slachtoffer...
pi_156774230
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:25 schreef Kleurna het volgende:
Haar Facebookpagina, maar blijkbaar mocht dat niet, hoewel me toch bij staat dat ik hier op het forum wel vaker een link naar iemands Facebook page voorbij heb zien komen?
pi_156774383
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Haar Facebookpagina, maar blijkbaar mocht dat niet, hoewel me toch bij staat dat ik hier op het forum wel vaker een link naar iemands Facebook page voorbij heb zien komen?
Verschilt een beetje per geval.
In dit geval zijn het persoonsgegevens die niet relevant zijn voor het topic.
pi_156775207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef JDx het volgende:
Vraag me ook af wat er is gebeurd er was laatst ook zo'n vrouw vast komen te zitten in een machine en daar was d'r hele hoofdhuid eraf getrokken.

http://www.mirror.co.uk/n(...)ter-ponytail-4939517

Er komt nog een warning voor de zieke pics. Dus veilig te klikken.
Omg... wat een enge beelden :'( Ik had ze beter niet moeten kijken, ik heb er nog steeds de rillingen van nu :{

Waarom breken de haren niet af en wordt in plaats daarvan de hele hoofdhuid+oren eraf getrokken? Het is echt horror als zoiets gebeurt :'(

Ik dacht dat de haren meestal eerder zouden breken/losgetrokken worden, omdat die zwakker zijn. Maar dat is dus niet waar als de gegrepen pluk haar maar groot genoeg is :{

Ik snap nu nòg beter waarom ik vroeger op school nooit met loshangend lang haar dichtbij draaiende machines mocht komen. Maar ik luisterde destijds vaak niet en had met losse lange haren aan dingen als kolomboren en een zaagmachine gestaan. En daarbuiten ook wel eens onder de motorkap v/e auto met draaiende motor bij de riem gekeken zonder haren vast te maken :X Godzijdank nooit mis gegaan, maar ik zal dat voortaan nooit meer doen :'(
  maandag 12 oktober 2015 @ 03:46:45 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156775369
Ik heb hier echt geen woorden voor.

Behalve natuurlijk dat ze fris gewassen de kist in kon.
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')