Ik wil even reageren op de verwarring dat lijkt te ontstaan. Om te beginnen is de Makro een groothandel dat goederen levert aan ondernemers in vorm van bulk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:15 schreef aloa het volgende:
Vrouw zwaargewond: haar vast in afwasmachine
Een vrouw die woensdag in de Makro in Hengelo aan het werk was, is zwaargewond geraakt. Het haar van de vrouw kwam door nog onbekende oorzaak vast te zitten in een afwasmachine die in de spoelkeuken van de groothandel staat.
De vrouw werkt in het kader van een dagbestedingsproject bij de groothandel, meldt Tubantia.
Hulpdiensten kwamen ter plaatse. De vrouw is met een traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, meldt de NOS. Haar situatie is kritiek.
http://nieuws.nl/opmerkel(...)ast-in-afwasmachine/
Wat een horror
In het verleden heb ik ook in een spoelkeuken gewerkt met een lopende band vaatwasser, maar wij hadden ook een voedsel vernietiger staan en ongeacht hoe vaak je tegen sommige mensen zeidat ze nooit en te nimmer hun handen erin moesten steken als er iets vast kwam te zitten als de machine aan stond heb ik regelmatig mensen met een normaal iq gezien die dachten dat dat soort regels niet voorhun golden. Gelukkig is er nooit iets gebeurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het voor een (normale) nog moeilijk is om er ongeschonden vanaf te komen.
Wat is er met het vlees achteraf gebeurt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:40 schreef raptorix het volgende:
Ik werkte in verleden bij AH vleescentrale, daar is keer kerel in een vleeswolf terecht gekomen, viel helaas weinig aan te begrafen.
Dat wordt gewoon gelabeld als 'halfom'quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is er met het vlees achteraf gebeurt?
Serieus, ''geen gesherlock svp''?!quote:
Het is niet verplicht he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een kans willen geven? Is er bij gebleken geschiktheid voor de functie dan zicht op een aanstelling voor een normale baan met minimaal het minimumloon?
Of stellen ze dan gewoon weer een andere iemand te werk voor minder dan het minimumloon. Hoe kan je dit nou niet als uitbuiting zien?
Een facebookpagina van het vermoedelijke slachtoffer...quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:25 schreef Kleurna het volgende:
Ik dacht al 'gesherlock' dat woord ken ik niet. Ik googlen; ja hoor, resultaten voor Sherlock, zoek in plaats daarvan Gesherlock :$
Begrijp dus dat je een link plaatste, Garfield, wat niet mag?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu wat je wilde delen, zo'n tijd na de laatste post.
Haar Facebookpagina, maar blijkbaar mocht dat niet, hoewel me toch bij staat dat ik hier op het forum wel vaker een link naar iemands Facebook page voorbij heb zien komen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:25 schreef Kleurna het volgende:
Ik dacht al 'gesherlock' dat woord ken ik niet. Ik googlen; ja hoor, resultaten voor Sherlock, zoek in plaats daarvan Gesherlock :$
Begrijp dus dat je een link plaatste, Garfield, wat niet mag?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu wat je wilde delen, zo'n tijd na de laatste post.
Verschilt een beetje per geval.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Haar Facebookpagina, maar blijkbaar mocht dat niet, hoewel me toch bij staat dat ik hier op het forum wel vaker een link naar iemands Facebook page voorbij heb zien komen?
Omg... wat een enge beeldenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef JDx het volgende:
Vraag me ook af wat er is gebeurd er was laatst ook zo'n vrouw vast komen te zitten in een machine en daar was d'r hele hoofdhuid eraf getrokken.
http://www.mirror.co.uk/n(...)ter-ponytail-4939517
Er komt nog een warning voor de zieke pics. Dus veilig te klikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |