abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154558076
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 23-07-2015 16:32:54 ]
  donderdag 23 juli 2015 @ 01:22:03 #2
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154558298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:51 schreef pluff het volgende:

[..]

Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,

[..]

Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?
Het is een soort openluchtdiscotheek tijdens de vierdaagsefeesten. Prima plek om een tijdje te zijn en met genoeg leuke mooie vrouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154558363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 01:22 schreef yats het volgende:

[..]

Het is een soort openluchtdiscotheek tijdens de vierdaagsefeesten. Prima plek om een tijdje te zijn en met genoeg leuke mooie vrouwen.
Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdomde eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.

Mooie dames inderdaad yats. Maar op zulke types vallen wij niet toch? :P Zijn meestal mannen bij die zelf ook van zuipen en hersenloos vermaak houden.. Niet waar je op de bank gesprekken mee voert.
  donderdag 23 juli 2015 @ 01:30:35 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154558382
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdome eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.

Mooie dames inderdaad yats. Maar op zulke types vallen wij niet toch? :P Zijn meestal mannen bij die zelf ook van zuipen en hersenloos vermaak houden.. Niet waar je op de bank gesprekken mee voert.
Ik ben er gisteren nog geweest, dus ik ken het ;)

Waarom zou je daar niet op vallen? Er is niet een specifiek type waar ik op val eigenlijk. Maar ik kwam daar ook niet om iemand te versieren,dat scheelt wellicht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154559264
quote:

[..]

Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdomde eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.

Vooroordelen. Alsof mooie dames die naar dat feest gaan niet intelligent of interessant kunnen zijn, maar alleen maar voor kansloze machos gaan.
pi_154559338
quote:

[..]

Mijn god. :') :')

Ik moet zeggen dat je wel een goede troll bent. Erg consequent. ^O^
pi_154559402
Ik ga me er verder niet in mengen. Dan is het weer ruzie _O-
pi_154560422
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 23-07-2015 10:31:50 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 09:47:25 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154560509
Het is heel eenvoudig om allerlei eigenschappen op mensen te projecteren puur vanwege hun uiterlijk (doe ik ook vaak, ik heb de neiging om iedereen heel slim te vinden). Het is een stuk lastiger om zelf achter die eigenschappen te komen, maar wel de moeite waard om te proberen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_154560706
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is heel eenvoudig om allerlei eigenschappen op mensen te projecteren puur vanwege hun uiterlijk (doe ik ook vaak, ik heb de neiging om iedereen heel slim te vinden). Het is een stuk lastiger om zelf achter die eigenschappen te komen, maar wel de moeite waard om te proberen.
Het zijn goed uitziende jongens en meiden die het naar hun zin hebben. Die zijn dus sociaal, vaak extravert, assertief en leven voor het moment zelf. Tja ik ben introvert, wel sociaal maar weinig contacten en misschien niet de knapste. Wel ben ik slim en een doorzetter. Ook daar zullen vast meiden voor zijn, maar die mengen zich dan net zoals mij wat minder in het uitgaansleven.

Heb datingsites geprobeerd maar ben het eindeloos mailen en dan een tegenvallende date (niet zo leuk als online) een beetje zat. Dus de mensen die hun geliefde ontmoeten tijdens het stappen of via via zitten vaak beter in hun vel door wat meer zelfvertrouwen en dat ze lekker in de groep liggen.

Ik ben er al minder mee bezig hoor, een relatie krijgen. Dat ontstaat toch vanzelf en begint bij ongeforceerd leuke mensen ontmoeten.
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 10:03:10 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154560780
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
Het zijn goed uitziende jongens en meiden die het naar hun zin hebben. Die zijn dus sociaal, vaak extravert, assertief en leven voor het moment zelf. Tja ik ben introvert, wel sociaal maar weinig contacten en misschien niet de knapste. Wel ben ik slim en een doorzetter. Ook daar zullen vast meiden voor zijn, maar die mengen zich dan net zoals mij wat minder in het uitgaansleven.
Waarom denk je dat? Alsof meiden die slim zijn niet uitgaan. Nogmaals je projecteert eigenschappen op mensen die ze niet hoeven te hebben. Als je gewoon met ze praat kom je er snel genoeg achter of ze slim zijn of niet. Als je met deze ideeën erin stapt ga je al met een achterstand naar binnen, wees open minded.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_154560792
Leven voor het moment zelf? Kan er geen gesprekken mee voeren?

Wtf? Hoe kóm je hier uberhaupt bij?
compact en kleverig.
pi_154560799
stop die discussie maar

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 23-07-2015 10:32:38 ]
pi_154560833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leven voor het moment zelf? Kan er geen gesprekken mee voeren?

Wtf? Hoe kóm je hier uberhaupt bij?
Mensen die ieder weekend op stap gaan. Ik zou dat dus niet kunnen, maar als je mensen wilt ontmoeten moet je wat he..
pi_154560888
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen die ieder weekend op stap gaan. Ik zou dat dus niet kunnen, maar als je mensen wilt ontmoeten moet je wat he..
Maarre, er zijn hier meerdere mensen die aanbieden om wat te gaan drinken. Je negeert ze keihard en blijft tegelijkertijd klagen over het feit dat je geen vrienden hebt / mensen ontmoet.

^O^
pi_154561009
quote:

[..]

er komen daar alleen mensen die elke week op stap gaan?
Ok..
Ik ga misschien een keer per jaar op stap, dan ben ik dus ook ergens.
compact en kleverig.
pi_154561067
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Dan ben je dus altijd alleen en moet je twee keer zo hard werken en kan je niet leunen op de wat.socialere vrienden bij het in contact komen met andere mensen.
Twee keer 0 blijft 0 en je kan inderdaad niet leunen op vrienden als je die alleen opportunistisch voor je eigen gewin om dan eindelijk eens een meid te kunnen scoren zou willen inzetten.

Het is inderdaad helemaal wat je er zelf van maakt..
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:30:57 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154561205
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 01:02 schreef Faxie het volgende:
Blabla
doe eens een normale OP
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:33:15 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154561247
en hou het eens gezellig of zo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154561275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Twee keer 0 blijft 0 en je kan inderdaad niet leunen op vrienden als je die alleen opportunistisch voor je eigen gewin om dan eindelijk eens een meid te kunnen scoren zou willen inzetten.

Het is inderdaad helemaal wat je er zelf van maakt..
Ik ben ook vaak zat teleurgesteld door mijn 'vrienden'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:38:25 #22
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154561332
Deezertje verandert nooit op deze manier. Ik zit wederom met verbazing zijn posts te lezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154561347
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even afgezien van alle kanttekeningen die te plaatsen zijn bij deze situaties, gebruik je dit als excuus om maar niets meer te hoeven investeren. Dat zou prima zijn, als je er niet ontzettend zelfmedelijdend over zou zeuren dat het allemaal aan anderen ligt. En dat terwijl je hier nota bene het ene aanbod na het andere krijgt van mensen die je wel willen helpen bij het stappen enzo.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:39:34 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154561351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maarre, er zijn hier meerdere mensen die aanbieden om wat te gaan drinken. Je negeert ze keihard en blijft tegelijkertijd klagen over het feit dat je geen vrienden hebt / mensen ontmoet.

^O^
Dit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:49:55 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_154561521
quote:

[..]

Ik ga graag naar feestjes en drink dus ook graag een biertje/drankje. Sinds wanneer is dat hersenloos vermaak als je je grenzen qua drank kent?
Ook totale onzin, dat je dat niet met zulke personen kan. Goed bezig Deezer, kortzichtig, zoals altijd.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb datingsites geprobeerd maar ben het eindeloos mailen en dan een tegenvallende date (niet zo leuk als online) een beetje zat. Dus de mensen die hun geliefde ontmoeten tijdens het stappen of via via zitten vaak beter in hun vel door wat meer zelfvertrouwen en dat ze lekker in de groep liggen.

Ik ben er al minder mee bezig hoor, een relatie krijgen. Dat ontstaat toch vanzelf en begint bij ongeforceerd leuke mensen ontmoeten.
Als je dan zo "slim en een doorzetter" bent, waarom kom je dan zo hersenloos over in al je post over je super sociale leven en dat je anti-sociaal bent.
Iemand die doorzet, die gaart niet lopen klagen hoe slecht z'n leventje is.. maar die constateert eerst waar het verkeerd is gegaan en als de persoon in kwestie dat wilt veranderen, zal die persoon er ook wat aan DOEN ipv over PRATEN.

Goh, meneer weet eindelijk hoe het werkt, vooralsnog zijn het losgeslagen stukje op je toetsenbord, tenslotte doe je er weer niks aan.
quote:

[..]

Zoek dan een hobby, ga op een teamsport, ga met groepen hardlopen, ga werken in een bar. Onderneem iets waar je mensen MOET ontmoeten en MOET praten.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Je bent toch "zo'n doorzetter"? Zet je hier dan ook door en kom van je zolder kamer af, bel een deur aan deur of straatverkoop bedrijf.
Voordelen op een rijtje:
-Je MOET op mensen afstappen/aanspreken, omdat je anders geen geld krijgt/targets niet haalt.
-Het leert je om mensen aan te spreken (Hoe? In jouw geval wordt het je geleerd).
-Je verdient geld.

Ik was er al klaar mee om je tips te geven en had al bewondering voor o.a. Yats dat hij had voorgesteld om eens een avondje met je te gaan stappen.Ik zou dat niet kunnen/willen, tenslotte ben ik volgens jou een hersenloos typ wat alleen maar zuipt en hersenloos is.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')