Het is een soort openluchtdiscotheek tijdens de vierdaagsefeesten. Prima plek om een tijdje te zijn en met genoeg leuke mooie vrouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,
[..]
Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?
Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdomde eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een soort openluchtdiscotheek tijdens de vierdaagsefeesten. Prima plek om een tijdje te zijn en met genoeg leuke mooie vrouwen.
Ik ben er gisteren nog geweest, dus ik ken hetquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdome eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.
Mooie dames inderdaad yats. Maar op zulke types vallen wij niet toch?Zijn meestal mannen bij die zelf ook van zuipen en hersenloos vermaak houden.. Niet waar je op de bank gesprekken mee voert.
Vooroordelen. Alsof mooie dames die naar dat feest gaan niet intelligent of interessant kunnen zijn, maar alleen maar voor kansloze machos gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdomde eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.
Mooie dames inderdaad yats. Maar op zulke types vallen wij niet toch?Zijn meestal mannen bij die zelf ook van zuipen en hersenloos vermaak houden.. Niet waar je op de bank gesprekken mee voert.
Mijn god.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja openlucht tussen de bomen. In een club zou ik ook niet snel alleen binnenstappen, maar vroeger wel gedaan hoor. Maar als je niemand leuks ontmoet is het verdomde eenzaam of je moet voor een specifieke artiest komen.
Het zijn goed uitziende jongens en meiden die het naar hun zin hebben. Die zijn dus sociaal, vaak extravert, assertief en leven voor het moment zelf. Tja ik ben introvert, wel sociaal maar weinig contacten en misschien niet de knapste. Wel ben ik slim en een doorzetter. Ook daar zullen vast meiden voor zijn, maar die mengen zich dan net zoals mij wat minder in het uitgaansleven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is heel eenvoudig om allerlei eigenschappen op mensen te projecteren puur vanwege hun uiterlijk (doe ik ook vaak, ik heb de neiging om iedereen heel slim te vinden). Het is een stuk lastiger om zelf achter die eigenschappen te komen, maar wel de moeite waard om te proberen.
Waarom denk je dat? Alsof meiden die slim zijn niet uitgaan. Nogmaals je projecteert eigenschappen op mensen die ze niet hoeven te hebben. Als je gewoon met ze praat kom je er snel genoeg achter of ze slim zijn of niet. Als je met deze ideeën erin stapt ga je al met een achterstand naar binnen, wees open minded.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
Het zijn goed uitziende jongens en meiden die het naar hun zin hebben. Die zijn dus sociaal, vaak extravert, assertief en leven voor het moment zelf. Tja ik ben introvert, wel sociaal maar weinig contacten en misschien niet de knapste. Wel ben ik slim en een doorzetter. Ook daar zullen vast meiden voor zijn, maar die mengen zich dan net zoals mij wat minder in het uitgaansleven.
Mensen die ieder weekend op stap gaan. Ik zou dat dus niet kunnen, maar als je mensen wilt ontmoeten moet je wat he..quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leven voor het moment zelf? Kan er geen gesprekken mee voeren?
Wtf? Hoe kóm je hier uberhaupt bij?
Maarre, er zijn hier meerdere mensen die aanbieden om wat te gaan drinken. Je negeert ze keihard en blijft tegelijkertijd klagen over het feit dat je geen vrienden hebt / mensen ontmoet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ieder weekend op stap gaan. Ik zou dat dus niet kunnen, maar als je mensen wilt ontmoeten moet je wat he..
er komen daar alleen mensen die elke week op stap gaan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ieder weekend op stap gaan. Ik zou dat dus niet kunnen, maar als je mensen wilt ontmoeten moet je wat he..
Twee keer 0 blijft 0 en je kan inderdaad niet leunen op vrienden als je die alleen opportunistisch voor je eigen gewin om dan eindelijk eens een meid te kunnen scoren zou willen inzetten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Dan ben je dus altijd alleen en moet je twee keer zo hard werken en kan je niet leunen op de wat.socialere vrienden bij het in contact komen met andere mensen.
Ik ben ook vaak zat teleurgesteld door mijn 'vrienden'.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Twee keer 0 blijft 0 en je kan inderdaad niet leunen op vrienden als je die alleen opportunistisch voor je eigen gewin om dan eindelijk eens een meid te kunnen scoren zou willen inzetten.
Het is inderdaad helemaal wat je er zelf van maakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak zat teleurgesteld door mijn 'vrienden'.Even afgezien van alle kanttekeningen die te plaatsen zijn bij deze situaties, gebruik je dit als excuus om maar niets meer te hoeven investeren. Dat zou prima zijn, als je er niet ontzettend zelfmedelijdend over zou zeuren dat het allemaal aan anderen ligt. En dat terwijl je hier nota bene het ene aanbod na het andere krijgt van mensen die je wel willen helpen bij het stappen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maarre, er zijn hier meerdere mensen die aanbieden om wat te gaan drinken. Je negeert ze keihard en blijft tegelijkertijd klagen over het feit dat je geen vrienden hebt / mensen ontmoet.
Ik ga graag naar feestjes en drink dus ook graag een biertje/drankje. Sinds wanneer is dat hersenloos vermaak als je je grenzen qua drank kent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je dan zo "slim en een doorzetter" bent, waarom kom je dan zo hersenloos over in al je post over je super sociale leven en dat je anti-sociaal bent.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zijn goed uitziende jongens en meiden die het naar hun zin hebben. Die zijn dus sociaal, vaak extravert, assertief en leven voor het moment zelf. Tja ik ben introvert, wel sociaal maar weinig contacten en misschien niet de knapste. Wel ben ik slim en een doorzetter. Ook daar zullen vast meiden voor zijn, maar die mengen zich dan net zoals mij wat minder in het uitgaansleven.
Heb datingsites geprobeerd maar ben het eindeloos mailen en dan een tegenvallende date (niet zo leuk als online) een beetje zat. Dus de mensen die hun geliefde ontmoeten tijdens het stappen of via via zitten vaak beter in hun vel door wat meer zelfvertrouwen en dat ze lekker in de groep liggen.
Ik ben er al minder mee bezig hoor, een relatie krijgen. Dat ontstaat toch vanzelf en begint bij ongeforceerd leuke mensen ontmoeten.
Zoek dan een hobby, ga op een teamsport, ga met groepen hardlopen, ga werken in een bar. Onderneem iets waar je mensen MOET ontmoeten en MOET praten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook vaak zat teleurgesteld door mijn 'vrienden'.Je bent toch "zo'n doorzetter"? Zet je hier dan ook door en kom van je zolder kamer af, bel een deur aan deur of straatverkoop bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordelen op een rijtje:
-Je MOET op mensen afstappen/aanspreken, omdat je anders geen geld krijgt/targets niet haalt.
-Het leert je om mensen aan te spreken (Hoe? In jouw geval wordt het je geleerd).
-Je verdient geld.
Ik was er al klaar mee om je tips te geven en had al bewondering voor o.a. Yats dat hij had voorgesteld om eens een avondje met je te gaan stappen.Ik zou dat niet kunnen/willen, tenslotte ben ik volgens jou een hersenloos typ wat alleen maar zuipt en hersenloos is.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
[..]
Ik ben ook vaak zat teleurgesteld door mijn 'vrienden'.dus dan probeer je t maar niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrienden nu, terwijl mijn beste vriendin me in elkaar wilde laten slaan om niks en m'n beste vriend me verkracht heeft op m'n 16e.
Geen reden wmb om geen vertrouwen meer te hebben in de mensheid in t algemeen.
compact en kleverig.
Ik zie reden genoeg anders.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus dan probeer je t maar niet meer?
Ik heb vrienden nu, terwijl mijn beste vriendin me in elkaar wilde laten slaan om niks en m'n beste vriend me verkracht heeft op m'n 16e.
Geen reden wmb om geen vertrouwen meer te hebben in de mensheid in t algemeen.
Je komt helemaal niet over als een sociaal persoon en een doorzetter. Echt niet. Je hebt alleen vooroordelen en je verbaast je over het uiterlijk van sommige mannen mét een leuke vriendin. Daarnaast ga je niet in op de uitnodigingen van mensen die je graag vergezellen voor een leuke avond in een willekeurige stad, zodat jij je niet alleen hoeft te voelen. Het ligt aan jou, alleen aan jou. Sta eens open voor de feedback die je het afgelopen jaar heb gekregen hier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moeilijker bindt aan mensen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het kan idd een goed excuus zijn.
* K44S Begint langzaam met een applaudisseren en gaat tenslotte staan en juichenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je komt helemaal niet over als een sociaal persoon en een doorzetter. Echt niet. Je hebt alleen vooroordelen en je verbaast je over het uiterlijk van sommige mannen mét een leuke vriendin. Daarnaast ga je niet in op de uitnodigingen van mensen die je graag vergezellen voor een leuke avond in een willekeurige stad, zodat jij je niet alleen hoeft te voelen. Het ligt aan jou, alleen aan jou. Sta eens open voor de feedback die je het afgelopen jaar heb gekregen hier.
nee. Een tijdje, maar nu allang niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moeilijker bindt aan mensen?
Okayquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Een tijdje, maar nu allang niet meer.
T gaat niet over mij btw, ik zei dat alleen om aan te geven dat veel mensen wel n reden hebben om geen diepe contacten met mensen aan te gaan, en dat vervolgens toch doen.
Had de quote die je hier pakt gemist, maar dan kan ik me ergens wel voorstellen dat hij uitgaansaanbiedingen afslaat. Hij kan het immers niet naar zijn zin hebben als niet de knapste boi zijnde en die meiden die daar trek in hebben doen vast andere dingen aldus zijn beredenering. Dat is nog ergens consequent..quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je komt helemaal niet over als een sociaal persoon en een doorzetter. Echt niet. Je hebt alleen vooroordelen en je verbaast je over het uiterlijk van sommige mannen mét een leuke vriendin. Daarnaast ga je niet in op de uitnodigingen van mensen die je graag vergezellen voor een leuke avond in een willekeurige stad, zodat jij je niet alleen hoeft te voelen. Het ligt aan jou, alleen aan jou. Sta eens open voor de feedback die je het afgelopen jaar heb gekregen hier.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Communiceren kan je leren"quote:
quote:
Dat maakt het leven ook zo lastig soms. Ik heb jaren gedacht dat enkel de knapste boys de leukste meiden konden krjjgen, maar ondervind steeds meer dat dat helemaal niet zo is. Uiteindelijk draait het toch om aantrekkingskracht en elkaar iets te bieden hebben (zij het voor een avond of langere tijd)..quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had de quote die je hier pakt gemist, maar dan kan ik me ergens wel voorstellen dat hij uitgaansaanbiedingen afslaat. Hij kan het immers niet naar zijn zin hebben als niet de knapste boi zijnde en die meiden die daar trek in hebben doen vast andere dingen aldus zijn beredenering. Dat is nog ergens consequent..
Maar ja, waar vindt je die meiden dan als ze overduidelijk ook niet in de sportschool op hem zitten te wachten..
Lekker selectief lezen en reageren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat maakt het leven ook zo lastig soms. Ik heb jaren gedacht dat enkel de knapste boys de leukste meiden konden krjjgen, maar ondervind steeds meer dat dat helemaal niet zo is. Uiteindelijk draait het toch om aantrekkingskracht en elkaar iets te bieden hebben (zij het voor een avond of langere tijd)..
Ik wist al toen ik m'n betoog aan het schrijven as, dat het eigenlijk geen zin had.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker selectief lezen en reageren.
yats!quote:
Ik was mobiel, opende nieuwe, en die was helemaal leeg. Tja jammer dan, ik ga geen hele lap tekst bedenken.quote:
Goh, zegt toch iets over je perceptie lijkt me..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat maakt het leven ook zo lastig soms. Ik heb jaren gedacht dat enkel de knapste boys de leukste meiden konden krjjgen, maar ondervind steeds meer dat dat helemaal niet zo is.
Inderdaad ja. Nog maar eens nadenken over hoe je een en ander over laat komen dus..quote:Uiteindelijk draait het toch om aantrekkingskracht en elkaar iets te bieden hebben (zij het voor een avond of langere tijd)..
Onzin.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
Als niet zo knappe vent kan je datingsites ed wel vergeten
Jij gaat ook achter de lelijke eendjes aan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onzin.
Zitten zo veel verschillende mensen op datingsites.
Wat jij aantrekkelijk vindt, kan ik lelijk vinden en vice versa.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij gaat ook achter de lelijke eendjes aan?
Dat kan. Maar het is nou eenmaal zo dat veel mensen wel ergens op de aantrekkelijkheidsladder gezet kunnen worden. En 'lelijk' scoort nou eenmaal niet zo goed bij een vleeskeuring. En uitzonderingen zul je altijd houden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat jij aantrekkelijk vindt, kan ik lelijk vinden en vice versa.
Zucht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij gaat ook achter de lelijke eendjes aan?
Waarom zit jij niet op een datingsite dan? Met jouw looks moet je mak-ke-lijk dates kunnen scoren. /notevenkiddingquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
Als je buiten je eigen standaard vist wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
Ow is dat het?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je buiten je eigen standaard vist wel.
Je kunt niet niet verwachten als je zelf een 3/10 bent uiterlijkwise dat je met een 8/10 thuis eindigt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet op een datingsite dan? Met jouw looks moet je mak-ke-lijk dates kunnen scoren. /notevenkidding
Wat art zegt fax. Serieus...quote:
Dan vraag ik me af wat voor 'eisen' zo'n persoon heeft. Ik snap best dat je niet met de eerste settelt die jou wel wil en dat er 'eisen' zijn,maar het komt wat vreemd over om dan wel te klagen dat je geen dates hebt. En nogmaals, aan het uiterlijk ligt t niet denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als degenen die je kunt krijgen je niet goed genoeg zijn, dan niet, toch?
Het heeft niet zoveel zin om je af te vragen wat voor eisen zo'n persoon heeft, dat is zijn eigen zaak.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor 'eisen' zo'n persoon heeft. Ik snap best dat je niet met de eerste settelt die jou wel wil en dat er 'eisen' zijn,maar het komt wat vreemd over om dan wel te klagen dat je geen dates hebt. En nogmaals, aan het uiterlijk ligt t niet denk ik.
Nonsens. Als je klaagt dat er geen dates voor je zijn, dan zijn je eisen dus te hoog. Je kunt wel angstvallig vasthouden aan je ideaalbeeld, maar als dat niet bereikbaar is, dan zul je moeten aanpassen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om je af te vragen wat voor eisen zo'n persoon heeft, dat is zijn eigen zaak.
Die eisen laten vallen om maar aan de vrouw te kunnen raken is een beetje raar.
Dan moet je ook niet online de treurwilg gaan uithangen. Blijkbaar zit er best een goeie kop op Faxie (geen idee, ik ken em niet) maar lukt het niet om dates te fixen, ook niet via een datingsite.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om je af te vragen wat voor eisen zo'n persoon heeft, dat is zijn eigen zaak.
Die eisen laten vallen om maar aan de vrouw te kunnen raken is een beetje raar.
Dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet online de treurwilg gaan uithangen. Blijkbaar zit er best een goeie kop op Faxie (geen idee, ik ken em niet) maar lukt het niet om dates te fixen, ook niet via een datingsite.
Dan kun je hier wel een beetje jezelf heel zielig gaan zitten vinden en het FoBo en KPD afstruinen in de hoop dat er een needy FOK!ster online is toevallig maar ook dan acht ik de kans niet zo groot dat je een keer raak schiet.
Het recht op klagen hoef je niet te verdienen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens. Als je klaagt dat er geen dates voor je zijn, dan zijn je eisen dus te hoog. Je kunt wel angstvallig vasthouden aan je ideaalbeeld, maar als dat niet bereikbaar is, dan zul je moeten aanpassen.
Niets mis met hoge eisen. Maar dan heb je ook geen recht op klagen als er niet aan voldaan wordt.
Dat uit zich dan in mensen die melden dat hij wat hun betreft geen recht tot klagen heeft. Cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het recht op klagen hoef je niet te verdienen.
Omgekeerd heeft faxie ook geen recht op begrip hier.
Ondanks hun meldingen heeft hij dat recht natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat uit zich dan in mensen die melden dat hij wat hun betreft geen recht tot klagen heeft. Cirkeltje rond.
Natuurlijk. Maar op enige sympathie hoeft hij allang niet meer te rekenen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ondanks hun meldingen heeft hij dat recht natuurlijk wel.
Jouw soort humor ook dit he, tjah, ik zou het toch afleren.quote:
Ik wil een keer met yatsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:25 schreef Detroit het volgende:
Goed bezig deezer! Kun je daarna ook wel een keer met yats de hort op.
Mooiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:06 schreef Deezertje het volgende:
Was leuk (maar nat)!Snap nu wel meteen waarom je in groepsverband eerder/sneller dames aanspreekt... iedereen doet 't namelijk met een slok bier op en is de normaalste zaak van de wereld. Je komt er namelijk om een leuke tijd te hebben. Als je dan in je uppie naar een feest of kroeg gaat moet je extra je best doen om die ene dame of dames aan te spreken, want je kan niet terugvallen op je 'gekke' vrienden waar ze het wel van accepteren en je moet gewoon over heel veel zelfvertrouwen beschikken.. Maar goed, was dus gezellig en mochten er meer stapmomenten uit voortkomen is dat mooi meegenomen!
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs deezertje is beter in stappen dan ik.
Het is maar wat je onder stappen verstaat... ja het was zeker gezellig. Maar ik heb geen vrouw aan de haak geslagen of wat dan ook, maar dat is mijn intentie ook nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs deezertje is beter in stappen dan ik.
Das gelogen Deezertje. Je komt daar wel om een vrouw aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vrouw aan de haak geslagen of wat dan ook, maar dat is mijn intentie ook niet![]()
Uiteindelijk wel misschien, maar dan op de lange termijn wat daar dan als eerste ontmoeting begint.. maar bedoelde meer 'een nachtelijk pleziertje' daar kwam ik niet voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Das gelogen Deezertje. Je komt daar wel om een vrouw aan de haak te slaan..
Maakt niet uit verder, maar ben er gewoon eerlijk over..
Ik geloof er niks van, denk meer dat het niet kunnen is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel misschien, maar dan op de lange termijn wat daar dan als eerste ontmoeting begint.. maar bedoelde meer 'een nachtelijk pleziertje' daar kwam ik niet voor.
Ik ben het echt serieus van plan, heb helaas weinig geschikte vrienden, en de vrienden die ik heb zijn net zo hard nerd als ik dus dan moet ik wel alleen doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tsja, iedereen kan een halfviertje scoren in de club, daar ben ik van overtuigd. En het is goed voor je zelfvertrouwen als je daarvoor nooit wat hebt weten te regelen. En bijna elke vent heeft het wel eens zo gedaan, dus ook niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben het echt serieus van plan, heb helaas weinig geschikte vrienden, en de vrienden die ik heb zijn net zo hard nerd als ik dus dan moet ik wel alleen doen.
Hebben jullie nog tips hoe ik mezelf dan niet voor schut zet? Ik ga gewoon proberen om 'spontaan' mits ze onder invloed zijn ze proberen te zoenen en hopelijk volgt er dan meer.
In tegenstelling tot Deezertje ben ik juist meer opzoek naar het snelle vermaak, maar als je bepaalde dominantie mist is het verrekte moeilijk om in een keer een meisje te versieren en naar je slaapkamer mee te nemen.
Het is ook maar net hoe hoog je de lat legt natuurlijk. Als je kijkt naar de gemiddelde (studenten)bar en ziet wat voor meiden daar achter de bar werken qua uiterlijk en kleding zou je er spontaan verliefd op worden, maar dat is ook een deel van hun taak: sociale sfeer creëren. Je koopt niet zo snel een drankje bij onaantrekkelijk en onaardig barpersoneel. Als ik daar solliciteer zou het misschien een hele goede leerschool voor mij zijn om wat socialer en ongeremder te worden zonder overal bij na te denken, maar de kans is klein dat ze me aannemen..quote:Op zondag 26 juli 2015 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, iedereen kan een halfviertje scoren in de club, daar ben ik van overtuigd. En het is goed voor je zelfvertrouwen als je daarvoor nooit wat hebt weten te regelen. En bijna elke vent heeft het wel eens zo gedaan, dus ook niets om je voor te schamen.
Maar als je niet vertrouwd bent met versieren, en überhaupt niet met stappen, dan gaat het je niet zomaar lukken, tenzij je een verborgen talent voor sociaal contact hebt. Maak stapvrienden. Kijk het kunstje een beetje af. En vooral vaak op je bek gaan. Het gaat er om dat alle vooroordelen die je hebt over stappende mensen losgelaten moeten worden. Ik zie jullie vaak posten dat mensen die in de club zijn "zo en zo zijn, en zo en zo doen, en dat kan ik niet".
Ga er eens heen. Kijk hoe mensen doen. Leer het om het leuk te hebben met jezelf en je gezelschap. Dat bouwt zelfvertrouwen op.
Wederom een post die bomvol vooroordelen zit.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe hoog je de lat legt natuurlijk. Als je kijkt naar de gemiddelde (studenten)bar en ziet wat voor meiden daar achter de bar werken qua uiterlijk en kleding zou je er spontaan verliefd op worden, maar dat is ook een deel van hun taak: sociale sfeer creëren. Je koopt niet zo snel een drankje bij onaantrekkelijk en onaardig barpersoneel. Als ik daar solliciteer zou het misschien een hele goede leerschool voor mij zijn om wat socialer en ongeremder te worden zonder overal bij na te denken, maar de kans is klein dat ze me aannemen..
Mocht die leuke bardame al vrijgezel zijn moet je iig heel creatief uit de hoek komen want je bent echt niet de eerste op de avond die indruk op ze probeert te maken...
Dat iedereen wel iemand kan oppikken is ook niet helemaal waar. Als je naar een festival als Tomorrowland of Zwarte Cross gaat met de instelling: dat wordt neuken!!! valt dat ook nog wel tegen. Dan moet je allebei wel heel erg onder invloed zijn en van echte seks is dan ook geen sprake meer meestal... mag je al blij zijn als ze de tent niet onderkotst
Zijn er eigenlijk ook dames in dit topic? Ik krijg altijd het idee dat wij als akward mannetjes in de meerderheid zijn..
Hoe kom je bij deze opvattingen? Ze zijn namelijk niet waar.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe hoog je de lat legt natuurlijk. Als je kijkt naar de gemiddelde (studenten)bar en ziet wat voor meiden daar achter de bar werken qua uiterlijk en kleding zou je er spontaan verliefd op worden, maar dat is ook een deel van hun taak: sociale sfeer creëren. Je koopt niet zo snel een drankje bij onaantrekkelijk en onaardig barpersoneel. Als ik daar solliciteer zou het misschien een hele goede leerschool voor mij zijn om wat socialer en ongeremder te worden zonder overal bij na te denken, maar de kans is klein dat ze me aannemen..
Mocht die leuke bardame al vrijgezel zijn moet je iig heel creatief uit de hoek komen want je bent echt niet de eerste op de avond die indruk op ze probeert te maken...
Dat iedereen wel iemand kan oppikken is ook niet helemaal waar. Als je naar een festival als Tomorrowland of Zwarte Cross gaat met de instelling: dat wordt neuken!!! valt dat ook nog wel tegen. Dan moet je allebei wel heel erg onder invloed zijn en van echte seks is dan ook geen sprake meer meestal... mag je al blij zijn als ze de tent niet onderkotst
Zijn er eigenlijk ook dames in dit topic? Ik krijg altijd het idee dat wij als akward mannetjes in de meerderheid zijn..
Deezertje's leven draait om vooroordelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe kom je bij deze opvattingen? Ze zijn namelijk niet waar.
Knappe horecamedewerkers worden ook gewoon verliefd. Dat is geen bijzonder ras die je extra in het zonnetje moet zetten.
En naar festivals om eens van bil te gaan gaat prima. Ik heb met dronken vrouwen seks gehad. Was hele normale seks en nooit is er sprake geweest van kotsen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Mensen die appeltaart eten moeten peren wel haten
Nja, dat weet hij zelf ook wel denk ik alleen uit die spiraal komen is gewoon lastig op die manier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Faxie is een knappe gozer maar zijn mindset is verkeerd. Heel negatief, sceptisch, anderen de schuld geven, jaloers gedrag etc.
Welke vrouw zit daar op te wachten?
Als je hier echt zo mee zit, zijn er twee manieren om het op te lossen.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben het echt serieus van plan, heb helaas weinig geschikte vrienden, en de vrienden die ik heb zijn net zo hard nerd als ik dus dan moet ik wel alleen doen.
Hebben jullie nog tips hoe ik mezelf dan niet voor schut zet? Ik ga gewoon proberen om 'spontaan' mits ze onder invloed zijn ze proberen te zoenen en hopelijk volgt er dan meer.
In tegenstelling tot Deezertje ben ik juist meer opzoek naar het snelle vermaak, maar als je bepaalde dominantie mist is het verrekte moeilijk om in een keer een meisje te versieren en naar je slaapkamer mee te nemen.
ja je kan het zat zijn, maar dan is het nog steeds niet de bedoeling om op de man te gaan spelen en iemand persoonlijk aan te vallen met allerlei classificaties gebruikt als scheldwoorden.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Ben het wel zat, die aandachttrekkerij en dat niet geholpen willen worden.
Excuses. Je begrijpt hopelijk dat, wanneer we allemaal tijd steken in het geven van constructieve feedback, het heel storend is dat iemand het heel bewust niet lijkt te willen horen. Deze reeks is voor tips. Niet een klaagbaak voor mensen die niet geholpen willen worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 07:40 schreef Re het volgende:
[..]
ja je kan het zat zijn, maar dan is het nog steeds niet de bedoeling om op de man te gaan spelen en iemand persoonlijk aan te vallen met allerlei classificaties gebruikt als scheldwoorden.
(k pik alleen je post er even uit, verder geen reden)
Dan kom je direct uit op het onderliggende probleem en dat is dat ik in mijn directe omgeving geen geschikte personen kan vinden die bereid zijn om mee te gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je hier echt zo mee zit, zijn er twee manieren om het op te lossen.
Twee manieren:
Maak stapvrienden, ga flink hard zuipen en het gaat ergens komend jaar wel gebeuren. Althans, je krijgt in ieder geval wat kansen in je schoot geworpen.
Ga nuchter uit, sociale vaardigheden leren en wat van je leven maken. Maak een beslissing dat je dit voor eens en altijd gaat fixen, maak een actieplan en over 5 jaar ben jij de persoon die je altijd al hebt willen zijn. Dat actieplan kan ik je persoonlijk geven als je een keer in Den Haag langskomt en m'n koffie betaalt.
Oh en PS: Nerds zijn cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |