Adem inhouden....quote:
Lengte zegt natuurlijk niet zo veel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Adem inhouden....
ik heb wel een 30cm lange plug voor je, en anders een andere fokker vast ook wel
Wtf?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:johnkoster1802 twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:13:25@gerardekdom gerard heb je de nieuwe singel van Pharrel al gehoord..freedom,super man! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:17:55@johnkoster1802 die zet ik net af en was 3 weken geleden megahit op 3fm!
reageer retweet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lengte zegt natuurlijk niet zo veel.
En dat zeg ik dan ookquote:
SC heeft in elk geval wel veel diepgang.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lengte zegt natuurlijk niet zo veel.
XDquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC heeft in elk geval wel veel diepgang.
Daar zal J. wel blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC heeft in elk geval wel veel diepgang.
Zij heeft niet zo'n diepe gangquote:
Nee joh, ik drink geen cocktails (haha, ik typte 'cock')quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
Ja ik weet nog toen CG en ik aan het daten waren. Heb toen stiekem een foto gemaakt
[ afbeelding ]
HJquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, ik drink geen cocktails (haha, ik typte 'cock')
Doe mij maar gewoon een biertje.
Ja.quote:
Heineken willen drinken als Duitserquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.![]()
En geen Heineken, zoals de Duitser voorstelde vrijdag. (En na eergisteren heb ik ook niks meer van hem gehoord, dus dat slootwater hoef ik ook niet meer te drinken)
Conessies doen voor je relatiequote:Op donderdag 23 juli 2015 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.![]()
En geen Heineken, zoals de Duitser voorstelde vrijdag. (En na eergisteren heb ik ook niks meer van hem gehoord, dus dat slootwater hoef ik ook niet meer te drinken)
Daar ging het al fout ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heineken willen drinken als Duitser
Als er ook mensen oid op wonen is het nu al verdoemd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dutchcowboys.n(...)tweede-aarde-ontdekt
uhhquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dutchcowboys.n(...)tweede-aarde-ontdekt
Zijn ouders hebben wel een wijnwinkelquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Conessies doen voor je relatie
Heb je zijn nummer?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben wel een wijnwinkel
Ja, maar hij reageert toch nietquote:
Maar mss heb ik meer voordeel omdat ik uit de Achterhoek kom, da's praktisch Duitsland. Mijn voorouders zijn zelfs Duits.quote:
Heineken > Grolschquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mss heb ik meer voordeel omdat ik uit de Achterhoek kom, da's praktisch Duitsland. Mijn voorouders zijn zelfs Duits.
Kan ik hem gelijk Grolsh leren zuipen ipv dat Heiniken gedrocht.
Als je er tegen kunt dat je nauwelijks antwoord krijgt als je met 'm appt (en áls je antwoord krijgt, is het een smiley) dan ga vooral je gang.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mss heb ik meer voordeel omdat ik uit de Achterhoek kom, da's praktisch Duitsland. Mijn voorouders zijn zelfs Duits.
Kan ik hem gelijk Grolsh leren zuipen ipv dat Heiniken gedrocht.
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je er tegen kunt dat je nauwelijks antwoord krijgt als je met 'm appt (en áls je antwoord krijgt, is het een smiley) dan ga vooral je gang.
Grolsh is lekker er zit smaak aan. De rest is maar een slap aftreksel.quote:
Wij doen elk jaar een biertest met oud klasgenoten bij de jaarlijkse BBQquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef JDude het volgende:
Pils is pils. Doordrinkbier. Heineken afzeiken is op zich best leuk maar in een blinde test zou ik het niet eens herkennen denk ik.
Voor iets met smaak is er zo veel meer te krijgen in bierland.
Dat wordt niet naar de Zwarte Cross. Probeer daar maar ander bier te krijgen...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij doen elk jaar een biertest met oud klasgenoten bij de jaarlijkse BBQ
Grolsch haal ik er vaak wel uit net als het alcoholvrije biertje
Jupiler eindigt al een paar jaar steevast op nummer 1.
Dit jaar had ik 3 biertjes goed geradenJupiler, Brand en Grolsch*O* Op een totaal van 13 biertjes vond ik dat niet slecht... en 13 biertjes waarvan we de merken niet wisten (maar goed, de genoemde 3 zitten er altijd wel bij)
ach na 3 Grolsch kan het me allemaal geen zak meer schelen, dat scheeltquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt niet naar de Zwarte Cross. Probeer daar maar ander bier te krijgen...
Na 4 glazen wijn boeit het mij ook niet meer wat je bij mij naar binnen giet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ach na 3 Grolsch kan het me allemaal geen zak meer schelen, dat scheelt
Jimmy, doe hier wat meequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na 4 glazen wijn boeit het mij ook niet meer wat je bij mij naar binnen giet.
Challenge accepted!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na 4 glazen wijn boeit het mij ook niet meer wat je bij mij naar binnen giet.
Ik weet niet of mijn lever het wel trekt.quote:
"trekt"quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn lever het wel trekt.
nooit want meetings zijn engquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
Nu we het er toch min of meer over hebben: wanneer is de meet?
Je hóeft niet naar de meet te komen.quote:
Vrijdag 27 okt kan iedereen. Alleen krabbelde MintEend weer terug, ze hadden iets op zaterdag waarvoor ze nuchter moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
Nu we het er toch min of meer over hebben: wanneer is de meet?
MintEendquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag 27 okt kan iedereen. Alleen krabbelde MintEend weer terug, ze hadden iets op zaterdag waarvoor ze nuchter moeten zijn.
Nee dit meen je nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:48 schreef Pino112 het volgende:
De Homo 100 gaat van 3FM naar Radio 2.
Radio 2.5FM
Sjaak Afhaak.quote:
Ik kijk niet eens.quote:
Ik weet heul niks van TDF.quote:
Pandaplint moet ff dimmen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Pandaplint doet boos tegen mij in de tour de![]()
topic
Eckte bazen blijven trouw aan hun eigen SC.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Lamabal het volgende:
Die eckte bazen van 3fm zijn er ook.
Pinogod, roflie, MB, panda!
Maar babe, soms mag je vreemd gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eckte bazen blijven trouw aan hun eigen SC.
Ik vind het leuk dat jij, lamagod kwaliteitsuser to the max, hier weer (even?) meepostquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar babe, soms mag je vreemd gaan.
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fmquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij, lamagod kwaliteitsuser to the max, hier weer (even?) meepost
Nee joh, het tempo ligt juist laagquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fm
nou dat tempo valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fm
Ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie riep ook alweer dat Frank dit niet kon?
Haha
Vrijdag 27 oktober bestaat niet dit jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag 27 okt kan iedereen. Alleen krabbelde MintEend weer terug, ze hadden iets op zaterdag waarvoor ze nuchter moeten zijn.
Geen meet dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrijdag 27 oktober bestaat niet dit jaar.
November dan. En jullie moeten ook maar gewoon naar de meet komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrijdag 27 oktober bestaat niet dit jaar.
Ik zou het leuk vinden om erbij te zijn, maar (ik praat even voor mezelf) van mijn aan/afwezigheid hoeft het natuurlijk niet af te hangen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen meet dan.
Einde verhaal. Ik weet het ook niet meer.
Slaaptekort, druk, kapote leidingen van binnen. Ik geef het op.
Ik ga werken en straks lekker naar Domienie luisteren.
Zie bovenstaand bericht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
November dan. En jullie moeten ook maar gewoon naar de meet komen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie bovenstaand bericht.
Ik had niet in de gaten dat rubbereend de dag erna iets heeft waarbij hij veel voorbereidend werk moet doen en dat die vrijdag niet zo handig is.
Plannen wordt nooit meer mijn sterkste kant, zeg maar
Waarschijnlijk ben ik hem al ontelbare keren tegengekomen in delft, maar weet ik het nietquote:
Ik meet wel met jou, wonen toch dicht bij elkaar in de buurt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie bovenstaand bericht.
Ik had niet in de gaten dat rubbereend de dag erna iets heeft waarbij hij veel voorbereidend werk moet doen en dat die vrijdag niet zo handig is.
Plannen wordt nooit meer mijn sterkste kant, zeg maar
gekomen XD XD XXXXDDDDquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik hem al ontelbare keren tegengekomen in delft, maar weet ik het niet
graag gedaan. maar Raffish is 00'squote:Op woensdag 22 juli 2015 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tijdens het opstaan, aankleden en ontbijten zet ik tegenwoordig wel de tv aan. Lekker naar het Ontbijtnieuws kijken.
En nu zit ik dankzij jou allemaal foute jaren '90 meuk te luisteren, bedankt!
Klopt, maar in de suggesties stonden allemaal jaren '90 nummers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
graag gedaan. maar Raffish is 00's
(toch?)
Tuurlijk, is goed hoor!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik meet wel met jou, wonen toch dicht bij elkaar in de buurt.
ik lees mee hoorquote:
Saai hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik schat, ik doe nooit stiekem
Laat je uitbetalen voor je scriptie, dan ben je zo klaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
3,5 uur werk doen in 2 uurtjes![]()
Vanochtend 2 uur werk gedaan in 45 min
Scriptie schrijven 6 maanden werk doen in jaren
Dat kost veel teveel energie en bovendien heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Saai hoor
Trouwens, ik kwam S. nog tegen volgens mij in de stad... Ik was met J... S. keek, liep vervolgens weg, maar kon niet zien of zij het was door een megazonnebril
Wel jammer, had wel zin in een trio....
Ik zal het voorstellen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je uitbetalen voor je scriptie, dan ben je zo klaar
Omdat S. een streepje voor heeft? XDquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kost veel teveel energie en bovendien heb ik daar helemaal geen zin in![]()
Lijkt me niet zo verstandig, een trio met die twee
waar moet ik zijn? deze zaterdag kan ik..... dan laat ik wel de TdF schietenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Aanstaande zaterdag meet. Wie niet kan komen heeft pech. Dan houdt ik een eenzame meet met al mijn vrienden.
[ afbeelding ]
*gniff0l*quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat S. een streepje voor heeft? XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |