Sjaak Afhaak.quote:
Ik kijk niet eens.quote:
Ik weet heul niks van TDF.quote:
Pandaplint moet ff dimmen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Pandaplint doet boos tegen mij in de tour de![]()
topic
Eckte bazen blijven trouw aan hun eigen SC.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Lamabal het volgende:
Die eckte bazen van 3fm zijn er ook.
Pinogod, roflie, MB, panda!
Maar babe, soms mag je vreemd gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eckte bazen blijven trouw aan hun eigen SC.
Ik vind het leuk dat jij, lamagod kwaliteitsuser to the max, hier weer (even?) meepostquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar babe, soms mag je vreemd gaan.
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fmquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij, lamagod kwaliteitsuser to the max, hier weer (even?) meepost
Nee joh, het tempo ligt juist laagquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fm
nou dat tempo valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik voel me altijd minder hier. Jullie tempo ligt altijd zo hoog, en luister nog amper 3fm
Ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie riep ook alweer dat Frank dit niet kon?
Haha
Vrijdag 27 oktober bestaat niet dit jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag 27 okt kan iedereen. Alleen krabbelde MintEend weer terug, ze hadden iets op zaterdag waarvoor ze nuchter moeten zijn.
Geen meet dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrijdag 27 oktober bestaat niet dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |