Nee iemand die daadwerkelijk elke zoveel tijd injecteerde.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een aantal keer op b12 laten prikken Qwea. Maar ik weet niet of je mij bedoelt
Oke. Ik ga die chai tea latte shit proberen. Waar haal ik het?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:23 schreef gcjoel het volgende:
Mijn lijstje:
O: havermout
L: broodje in de stad, kip avocado salade prutje erop
T: chai tea latte
D: pasta, kip, courgette
T: blokje choco, Griekse, muesli, 4x knappertjes
Chai lattequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:23 schreef gcjoel het volgende:
Mijn lijstje:
O: havermout
L: broodje in de stad, kip avocado salade prutje erop
T: chai tea latte
D: pasta, kip, courgette
T: blokje choco, Griekse, muesli, 4x knappertjes
Dat is echt zooo lekker he!quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke. Ik ga die chai tea latte shit proberen. Waar haal ik het?
Die van Starbucks vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is echt zooo lekker he!
Mja sommige koffie bars hebben het, bagels and beans ook oh en Starbucks uiteraard.
Ik kom daar eigenlijk nooit. Volgende X op schiphol eens doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
echte van een koffietentje zijn nog lekkerder! Echt eens proberen!
in veel steden zitten tegenwoordig ook wel koffiebars. echt lekker!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit. Volgende X op schiphol eens doen
Whaha Ja zal hier in Eindhoven ook wel zo zijn. Kan me niet voorstellen van niet. Maar ik neem daar de tijd niet zo voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
in veel steden zitten tegenwoordig ook wel koffiebars. echt lekker!
Ik vind 1400 ook best weinig. Probeer eens 1600 danquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Fripsel het volgende:
In breda bij een tentje hebben ze in de zomer iced chai latte. Die is echt heerlijk.
Ik hoop van het weekend even met iemand naar m'n eetschema te kijken. Ik val te snel af denk ik. Ik heb het idee dat m'n honger gevoel een beetje verknipt begint te raken.
Inspire coffee companie echt een aanrader.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind 1400 ook best weinig. Probeer eens 1600 dan![]()
Breda kom ik ook best vaak.
Oerkoek hoor ik veel over, havermout muffinsquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inspire coffee companie echt een aanrader.
En ja ik wil het ook iets hoger. En wat meer variatie in m'n tussendoortjes want dat vind ik echt lastig merk ik. Ik kom vaak niet verder dan een stuk fruit of een mueslireep ofzo.
Milkaquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oerkoek hoor ik veel over, havermout muffins
M'n bramen in de tuin zijn bijna rijp en het zijn er veeeeeeel. Misschien iets van havermout bramen muffins proberen te maken. Zou je dat in kunnen vriezen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oerkoek hoor ik veel over, havermout muffins
Ik denk van welquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
M'n bramen in de tuin zijn bijna rijp en het zijn er veeeeeeel. Misschien iets van havermout bramen muffins proberen te maken. Zou je dat in kunnen vriezen?
je kunt ze ook zo invriezenquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
M'n bramen in de tuin zijn bijna rijp en het zijn er veeeeeeel. Misschien iets van havermout bramen muffins proberen te maken. Zou je dat in kunnen vriezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |