SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Code rood zelfsquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:33 schreef aloa het volgende:
WKN / Onstuimig weer in groot deel van Europa
Even doorbijten dit weekend.quote:Vooruitzichten lange termijn
donderdag 30 juli tot en met donderdag 06 augustus
Er is een tamelijk grote kans (70%) op droog en meer zomers weer, met een temperatuur op of iets boven de normale waarde voor deze tijd van het jaar.
Hmm was maar even naar binnen halen dus dan.quote:
De vooruitzichten voor hier/NL zijn ook wat minder. Valt me wel op dat het nu al bijna een week steeds: "Vanaf morgen wordt het minder..." isquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:41 schreef Dven het volgende:
Gisteren uiteindelijk 37.3 graden geworden. Vandaag lijkt iets koeler te worden met maxima van rond de 35 graden. Momenteel overigens 29.2 graden.
Op een gegeven moment zal het uitkomen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De vooruitzichten voor hier/NL zijn ook wat minder. Valt me wel op dat het nu al bijna een week steeds: "Vanaf morgen wordt het minder..." is
Mag wel een tijdje zo blijvenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal het uitkomen natuurlijk
als het op zaterdag is maakt het me niet uit, maar er moet niet opeens een dag vertraging komenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaterdag wordt volgens mij gewoon herfstachtig als ik het zo zie
Net dat weekend dat ik vooral buiten ga doorbrengen...quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef roislecxe het volgende:
Lijkt er toch op dat we toch nog een weekje slecht weer krijgen deze zomer. Maaaaaar gelukkig lijkt het maar een week. Daarna weer mooier en dan is het eindelijk vakantietijd.
Tja das dan weer jammer... Toch maar binnen blijven dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net dat weekend dat ik vooral buiten ga doorbrengen...
Een weekendje weg die zomaar niet door kan gaan... zal je altijd weer net zienquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja das dan weer jammer... Toch maar binnen blijven dus.
Komend weekend of volgend weekend?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een weekendje weg die zomaar niet door kan gaan... zal je altijd weer net zien
Beide, maar komend weekend heb ik liever geen baggerweer. Volgend weekend heb ik het liefst 30 gradenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komend weekend of volgend weekend?
Dan zal ik de verwachtingen voor komend weekend maar niet zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beide, maar komend weekend heb ik liever geen baggerweer. Volgend weekend heb ik het liefst 30 graden
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zal ik de verwachtingen voor komend weekend maar niet zeggen
Nah, ik gooi enkel sterren Patricks naar je toe. Dat wapen is enkel voor de sierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |