Het tekent Bokkemaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Bauke met alweer een totaal kleurloze top 10 plek.
Goed mogelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeroen zit ook alleen maar te zonnen, kijkt geen Tour
Over deze gasten heb ik het niet deze . Heb het over Johan Boskamp en meer van deze vaste VI gasten die even bij Tour du jour komen en even denken dat ze even mee kunnen praten over wielrennen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af met gasten als Eddy, Boogerd, Gertje, Rooks en Dekker
Want bij Studio Tour zitten nooit nobuddiesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Over deze gasten heb ik het niet deze . Heb het ongeveer over Johan Boskamp en meer van deze vaste VI gasten die even bij Tour du jour komen en even denken dat ze even mee kunnen praten over wielrennen.
En Wilfred Genee die mag ik ook niet die totaal ook niks met wielrennen heeft. Maar dat is een persoonlijke mening.
Gelukkig hebben ze bij Studio Tour Jesse Klaver als gast.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Over deze gasten heb ik het niet deze . Heb het over Johan Boskamp en meer van deze vaste VI gasten die even bij Tour du jour komen en even denken dat ze even mee kunnen praten over wielrennen.
En Wilfred Genee die mag ik ook niet die totaal ook niks met wielrennen heeft. Maar dat is een persoonlijke mening.
Laatste rit is alleen boeiend voor de sprinters. De rest geeft geen fuck.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef roos94 het volgende:
Ze doen alsof ze morgen niet moeten fietsen?
Is een veredelde optocht. Daar gebeurt niks meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef roos94 het volgende:
Boskamp is evenveel kenner als een Blaudzunquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Over deze gasten heb ik het niet deze . Heb het over Johan Boskamp en meer van deze vaste VI gasten die even bij Tour du jour komen en even denken dat ze even mee kunnen praten over wielrennen.
is een halve criteriumquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef roos94 het volgende:
Hahahahahahahahaha lolololololol ga wegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boskamp is evenveel kenner als een Blaudzun
Johan Boskamp is wielerliefhebber.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Jan Boskamp, Frank Evenblij e.d. zijn liefhebbers en praatten prima mee. Liefhebbers die ook bij Studio Tour zitten. En Genee >> Gert voor wat betreft wielerkennis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Is wel imponerend voor de NOS een journalist die research doetquote:
Zou ze wat hebben bijverdient op die parkeerplaatsen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Het was een mooi schoolreisje voor Dioon. In 21 dagen 21 parkeerplaatsen gezien.
Wel meer renners met burnout blijkbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:44 schreef Syntix het volgende:
Zo, nu weten jullie het ook.
Team Sky is gewoon op alle onderdelen verder dan de rest
Ik denk dat het regime wat ze daar voeren inderdaad niet voor iedereen vol te houden is...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel meer renners met burnout blijkbaar
Script van Tijntje?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Filmpjes van Herman houden niet over.
Ik blijf het raar vinden dat ze enerzijds testen in windtunnels en andere puntjes op de i zetten maar dat anderzijds hij maar raar op de fiets zit met z'n armen zo wijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:44 schreef Syntix het volgende:
Zo, nu weten jullie het ook.
Team Sky is gewoon op alle onderdelen verder dan de rest
Ademhalingstechniek. Lees je in.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat ze enerzijds testen in windtunnels en andere puntjes op de i zetten maar dat anderzijds hij maar raar op de fiets zit met z'n armen zo wijd.
Idd. Herman is niet van de 3e week.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Filmpjes van Herman houden niet over.
Boom vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef roos94 het volgende:
Wanneer heeft voor t laatst een Nederlander een etappe gewonnen?
Vorig jaar Boom in de kasseienetappe.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef roos94 het volgende:
Vorig jaar. Diezelfde avond verloren we de WK halve finale voetbal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef roos94 het volgende:
Alsof Gertje 17/18-jarige wielertalentjes kent.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef wimderon het volgende:
Hans stelt een vraag en Gert sluit gewoon af
Weten hoeveel ltd heeft gegeten is belangerijkerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef wimderon het volgende:
Hans stelt een vraag en Gert sluit gewoon af
Geen hele slimme actie met 't oog op de aanslag op Charlie Hebdo eerder dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:46 schreef Maver24 het volgende:
Haha die Sagan op het podium met z'n trofee
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:49 schreef Syntix het volgende:
En ze moeten het weer over "de Nederlanders" hebbenfuck toch op chauvinistische kutomroep
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:49 schreef Syntix het volgende:
En ze moeten het weer over "de Nederlanders" hebbenfuck toch op chauvinistische kutomroep
Maar wat hebben de Nederlanders laten zien dan? Ze zakten allemaal door het ijs. En Poels heeft Froome helemaal niet geholpen. Dat overdreven geilen op Poels.quote:
Dat jij dit vindt is helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wat hebben de Nederlanders laten zien dan? Ze zakten allemaal door het ijs. En Poels heeft Froome helemaal niet geholpen. Dat overdreven geilen op Poels.
Als een 6e en 7e plaats in het eindklassement al door het ijs zakken is, dan hoeven ze volgend jaar maar met 5 man te starten. En dan misschien nog 10 etappewinnaars erbij.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wat hebben de Nederlanders laten zien dan? Ze zakten allemaal door het ijs. En Poels heeft Froome helemaal niet geholpen. Dat overdreven geilen op Poels.
quote:
gelukkig volgende week WK zwemmenquote:
Ga nou niet op die vent inquote:Op zondag 26 juli 2015 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als een 6e en 7e plaats in het eindklassement al door het ijs zakken is, dan hoeven ze volgend jaar maar met 5 man te starten. En dan misschien nog 10 etappewinnaars erbij.
Wel een lekker klein peloton.
Oh boehoehoequote:Op zondag 26 juli 2015 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als een 6e en 7e plaats in het eindklassement al door het ijs zakken is, dan hoeven ze volgend jaar maar met 5 man te starten. En dan misschien nog 10 etappewinnaars erbij.
Wel een lekker klein peloton.
Ik heb totaal niks met zwemmen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
gelukkig volgende week WK zwemmen
iedereen die verstandig is gaat JUICHEN voor Femke
Over 3 weken WK atletiek ook nogquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |