Jan Boskamp, Frank Evenblij e.d. zijn liefhebbers en praatten prima mee. Liefhebbers die ook bij Studio Tour zitten. En Genee >> Gert voor wat betreft wielerkennis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Over deze gasten heb ik het niet deze . Heb het over Johan Boskamp en meer van deze vaste VI gasten die even bij Tour du jour komen en even denken dat ze even mee kunnen praten over wielrennen.
En Wilfred Genee die mag ik ook niet die totaal ook niks met wielrennen heeft. Maar dat is een persoonlijke mening.
Is wel imponerend voor de NOS een journalist die research doetquote:
Zou ze wat hebben bijverdient op die parkeerplaatsen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Het was een mooi schoolreisje voor Dioon. In 21 dagen 21 parkeerplaatsen gezien.
Wel meer renners met burnout blijkbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:44 schreef Syntix het volgende:
Zo, nu weten jullie het ook.
Team Sky is gewoon op alle onderdelen verder dan de rest
Ik denk dat het regime wat ze daar voeren inderdaad niet voor iedereen vol te houden is...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel meer renners met burnout blijkbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |