Dank je! Dat gaan we ff bekijken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met een kayak oid. de kust van de andere kant bekijken?
Voorbeeldje: http://www.amalfikayak.com
Succes. Kust ziet er daar prima uit vanaf zee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:51 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Dank je! Dat gaan we ff bekijken!
Nou, als dat al alternatief is.... Ik vind het eigenlijk gewoon toeristische bestemmingen, vooral Luca en Matera. En Syracusa ook trouwens. Wel mooi hoor, daar niet van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Interessante alternatieve bestemmingen in Italië: http://www.skyscanner.nl/(...)jnlijk-nog-niet-kent
Ben ik met je eens hoor. Maar minder toeristisch dan bijvoorbeeld Rome, Venetië en Florence.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, als dat al alternatief is.... Ik vind het eigenlijk gewoon toeristische bestemmingen, vooral Luca en Matera. En Syracusa ook trouwens. Wel mooi hoor, daar niet van.
Als je in Toscane bent geweest en niet in Lucca, dan ben je niet in Tosacane geweest. Dat Lucca daartussen staat vind ik heel raar. Ze hadden beter Lucca moeten vervangen voor Cinque Terre.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Maar minder toeristisch dan bijvoorbeeld Rome, Venetië en Florence.
Dat is zo mogelijk nog toeristischer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:00 schreef Dizer het volgende:
Als je in Toscane bent geweest en niet in Lucca, dan ben je niet in Tosacane geweest. Dat Lucca daartussen staat vind ik heel raar. Ze hadden beter Lucca moeten vervangen voor Cinque Terre.
Oh.. vond die nou niet bepaald bekend dat iedereen er heen gaat...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog toeristischer.
Doe dan Bologna.
En Vieste uiteraard.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je dan echt alternatieve leuke plaatsen wilt noemen, denk dan aan Montova, Ostuni, Lecce, Orvieto, desnoods Turijn.
Gela was het. Het San Giovanni Rotondo van Padre Pio is zo mogelijk nog erger.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gala! Oh nee toch maar niet....
Had het inmiddels gezien ja. Dat je zo'n naam ook nog vergeet. Maar het zijn wel onvergetelijke momenten, dat is ook mooi, zulke plekken. En het zegt ook wat over het land, het hoort er ook bij. Italie is echt niet alleen maar Toscane met lieflijke heuvels vol cipressen. Ook de plekken met een prachtige baai en dan om de hoek een van oorsprong even prachtige baai maar helaas vol vuilniszakken horen bij Italie. En half afgebouwde flatgebouwen die toch bewoond zijn. Over de tomatenvelden waaronder de mafia radioactief afval heeft gedumpt in ruil voor grote geldbedragen zal ik het maar niet hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gela was het. Het San Giovanni Rotondo van Padre Pio is zo mogelijk nog erger.
Kick this topic.quote:Op zondag 29 mei 2016 08:23 schreef Bayswater het volgende:
Nog zes dagen en dan mogen we weer. De Abruzzen zijn zo bevallen vorig jaar dat we gewoon weer daarheen gaan.
Heb ik met de Abruzzen. Wil er graag toch een mooi strand bij en een prachtig binnenland. Puglia staat hier op twee en Sicilie op drie.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:09 schreef F-Bravo het volgende:
Net terug uit de Monferrato streek om mijn bruiloft te regelen. Gelukkig nog onontdekt door ongeveer iedereen. Samen met de proseccostreek de mooiste streek van Italië. En dat kan ik ondertussen wel zeggen, want ik heb ondertussen wel elk hoekje gezien.
Heerlijk is dat, ik ben er drie weken geleden nog geweest. Denk je dat de weg niet smaller en slechter kan, komt er een knots van een touringcar de hoek om.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat lijkt me in het hoogseizoen ook stukken beter dan over die ellendige weg.
Abruzzen is inderdaad prachtig en met de palmenriviera er direct naast, heb je het (mooie) strand altijd dichtbij. Puglia is tof, maar of ik het echt mooi vind... Landschappelijk niet heel spannend mijn inziens, wel erg mooie bouwstijl en dorpjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ik met de Abruzzen. Wil er graag toch een mooi strand bij en een prachtig binnenland. Puglia staat hier op twee en Sicilie op drie.
Als je van kaas houdt, is dit een leuk restaurant:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef MissJ het volgende:
Volgende week een paar dagen naar Milaan
Wordt de 1e keer, ben heel benieuwd. Gaat een combi worden van bezienswaardigheden bekijken, shoppen en natuurlijk heerlijk eten![]()
Tips zijn altijd welkom
Oeh, ja ben gek op kaas! Dank voor de tips!quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je van kaas houdt, is dit een leuk restaurant:
http://www.assodifiori.com
Je kunt een soort verrassingsmenu nemen, met allemaal heerlijke gerechten waar kaas in zit. In het voorgerecht bijvoorbeeld Burrata en we hadden een pasta tussendoor met een kaas en hele kleine bolletjes drop er in. Heel bijzonder en erg lekker!
Die wijk, de Naviglie, is sowieso heel gezellig 's avonds vol restaurants en barretjes.
Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |