ff bacteriën overdragen ja.quote:
Messteek in de rug.quote:
69.0 Analoge TVquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Op hoeveel km zitten jullie? 69.3 op de nos stream hier
jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
68,9 nu.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
69.0 Sporzaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Gemaakt van getectyleerd leer.quote:
Stream is te slecht om km te kunnen zienquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Met twee man op het podium op de Champs-Élysées, mwoah. Kan slechtere dingen bedenken als sponsor zijnde. Bovendien leveren plekken in het AK extreem veel punten op voor een team ivm dagzeges.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van de uitslag moeten ze het niet hebben.
quote:
NPO-steam op 68,5quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk digitale radioquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
Hangt wat in de lucht...dat zal wel onweer zijn dan
Zitten er nu wel weer bij denk ik. grote groep terug.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Tankink hier nog zit moeten mannen als Kelderman en Martens dat toch ook kunnen?
ivmquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:11 schreef Principia het volgende:
[..]
Met twee man op het podium op de Champs-Élysées, mwoah. Kan slechtere dingen bedenken als sponsor zijnde. Bovendien leveren plekken in het AK extreem veel punten op voor een team ivm dagzeges.
dat is een helicopter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
Hangt wat in de lucht...dat zal wel onweer zijn dan
Lijkt me ook sterk dat BMC geen airco mee neemtquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef INViCTuS het volgende:
Alsof je dat kan afschuiven op het niet hebben van airco's? Sinds wanneer word je daar ziek van?
Zie het nu ook, ook al blijft mijn punt staan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef rajknier het volgende:
[..]
Zitten er nu wel weer bij denk ik. grote groep terug.
Genot als het Froome isquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lekker alles omver rijden
Ook dat! Je hoort in de herfst en winter ook vaak "heb je op de tocht gestaan", als iemand zich ziek voelt. Net zo'n kul uitspraak als met die airco. Zonder jas naar buiten of op de tocht staan word je nooit ziek vanquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat BMC geen airco mee neemt
Wie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
De man die een wereldtitel jatte van Bananito.
Hij moet wel een nieuw smoesje bedenken, TJ is immers afgestaptquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lekker alles omver rijden
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een mooie koers...lijkt zo wel een soort Giro-rit.
Er zijn aanwijzingen dat het wel van invloed op je immuunsysteem is. Maar van het gegeven zelf zal je inderdaad niet ziek worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook dat! Je hoort in de herfst en winter ook vaak "heb je op de tocht gestaan", als iemand zich ziek voelt. Net zo'n kul uitspraak als met die airco. Zonder jas naar buiten of op de tocht staan word je nooit ziek van
ja maar dat hebben 100 miljoen moeders 100 jaar aan 200 miljoen kinderen verteld, dus dat zit in het collectieve geheugenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook dat! Je hoort in de herfst en winter ook vaak "heb je op de tocht gestaan", als iemand zich ziek voelt. Net zo'n kul uitspraak als met die airco. Zonder jas naar buiten of op de tocht staan word je nooit ziek van
Welke 3 renners moeten Lotto Jumbo of Giant meesturen die deze bergen aankunnen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar Movistar heeft nu 3 man in de kopgroep, weliswaar voor Quintana maar was dat niet zo geweest hebben ze wel meer kans op een overwinning. Waarom doet een Lotto Jumbo of Giant dat dan niet om voor een ritzege te gaan? Sky laat het toch wel lopen, hebben we kunnen zien de afgelopen ritten.
Je moet ook kunnen he. Driekwart van Lotto Jumbo en Giant kunnen amper het peloton volgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar Movistar heeft nu 3 man in de kopgroep, weliswaar voor Quintana maar was dat niet zo geweest hebben ze wel meer kans op een overwinning. Waarom doet een Lotto Jumbo of Giant dat dan niet om voor een ritzege te gaan? Sky laat het toch wel lopen, hebben we kunnen zien de afgelopen ritten.
Vanmarcke, Leezer en Djos?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Welke 3 renners moeten Lotto Jumbo of Giant meesturen die deze bergen aankunnen?
Kruijswijk is toch mee? Anderen meesturen heeft helemaal geen zin met een aankomst bergopquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Koen de Kort, Tom Leezer en De_Tankquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Welke 3 renners moeten Lotto Jumbo of Giant meesturen die deze bergen aankunnen?
Kruiswijk, Ten Dam en Kelderman ofzo? Giant weet ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Kan, kan ook niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:22 schreef BlaZ het volgende:
Kelderman had er bij kunnen zitten vandaag.
Geschke.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Kruiswijk, Ten Dam en Kelderman ofzo? Giant weet ik niet.
Kruijswijk is mee, Ten Dam heeft bronchitis en Kelderman last van de rug.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Kruiswijk, Ten Dam en Kelderman ofzo? Giant weet ik niet.
Morgen gaat Wilco de etappe pakken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:22 schreef BlaZ het volgende:
Die is (weer) ziek, die kon echt niet meequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:22 schreef BlaZ het volgende:
heeft gewoon geen mentaliteit / joeziquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Die is (weer) ziek, die kon echt niet mee
Weening lijkt een beetje op te zijn...is ook al bijna 35.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:23 schreef alpeko het volgende:
Ik had liever Weening eens gezien vandaag
De Fransen hebben Michel en José in ieder geval goed weten te trollen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wuyts kan niet lachen met kritieken op Merckx.
Dat zijn pas uitsprakenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Lotto Jumbo faalt eigenlijk de gehele tour al.
Neen, man denk aan de eerste bergetappe met Gesink.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij is naar huis. En ik kreeg deze net toegestuurd en moest er wel om lachen.quote:
Op dat moment na dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Neen, man denk aan de eerste bergetappe met Gesink.
Ja ik ook. Ik zit toch ook gewoon de hele Tour voor de tvquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weening lijkt een beetje op te zijn...is ook al bijna 35.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wuyts kan niet lachen met kritieken op Merckx.
Fixed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Lotto Jumbo faalt eigenlijk de gehele tour het hele jaar al.
Nu je het zegt, ik dacht echt dat hij nog maar rond de 26 was....quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weening lijkt een beetje op te zijn...is ook al bijna 35.
Cimolai was net zo'n koopje en meer puntenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Alpinist het volgende:
Bennett, het koopje van Scorito. Toch weinig gescoord, had er meer van verwacht. Maar goed, deze is nu ook afgeschreven.
Ze hebben wat pech gehad, maar 6de stek voor Gesink had niemand vooraf verwacht. Ook de winst in het ploegenklassement bij de proloog had denk ik helemaal niemand verwacht. Om een etappe te winnen heb je ook een dosis geluk nodig, en die ontbeert ze nogquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Heel jammer. Is geen moment fit geweest, had hem zeker een keer zien verrassen in de sprint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Alpinist het volgende:
Bennett, het koopje van Scorito. Toch weinig gescoord, had er meer van verwacht. Maar goed, deze is nu ook afgeschreven.
10 jaar geleden won hij nog die bazensprint van Kleuden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik dacht echt dat hij nog maar rond de 26 was....
Vreemd.
Had ze allebeiquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Cimolai was net zo'n koopje en meer punten
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom Dumoulin vindt dit leuk.
Is nog jong man, faalde even hard als Tim Wellens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Alpinist het volgende:
Beter maar afstappen dan ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Lotto Jumbo is dus eigenlijk aan het koersen voor een top 5 Gesink plek. Alsof zich iemand over 5 jaar herinnert wie er 5e is geworden in de tour. Ik zou niet eens meer weten wie 3e is geworden in de tour van 2011.
Hij was jong, in 2005quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik dacht echt dat hij nog maar rond de 26 was....
Vreemd.
Een typisch voorbeeld van een tweederangscoureur.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie won de vierde rit van de Tour van 2011?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Lotto Jumbo is dus eigenlijk aan het koersen voor een top 5 Gesink plek. Alsof zich iemand over 5 jaar herinnert wie er 5e is geworden in de tour. Ik zou niet eens meer weten wie 3e is geworden in de tour van 2011.
Had je kunnen zien aankomen. Wilde de Tour al niet eens rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had ze allebei![]()
Maar goed, ik had Peraud als dark horse en die is nu stukDus hoog ga ik niet eindigen.
een aanvalletje van 2-3 kmquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Neen, man denk aan de eerste bergetappe met Gesink.
Wel een etappequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Winnen van de Tour is er helaas nooit van gekomen.
Evans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Wie won de vierde rit van de Tour van 2011?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Had je kunnen zien aankomen. Wilde de Tour al niet eens rijden.
Tja, het levert nu eenmaal meer punten op voor de World Tour dan een etappezege. En alles draait om die World Tour.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Thanks.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, je begrijpt hoe google werkt.
Sticker.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, je begrijpt hoe google werkt.
Sticker.
nog steeds hoor je men hier wel eens over de top 6 van Gesink van 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Die reed iig 1x top 20quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Anders had ik Kelderman genomen, dus wat dat betreft
top 4quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Cara het volgende:
[..]
nog steeds hoor je men hier wel eens over de top 6 van Gesink van 10 jaar geleden.
De World Tour die uit 18 ploegen zou moeten bestaan maar waar zo weinig interesse voor is dat ze maar aan 17 ploegen komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, het levert nu eenmaal meer punten op voor de World Tour dan een etappezege. En alles draait om die World Tour.
Ik kan ook nog steeds herinneren dat Boogerd vijfde werd in 1998.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Cara het volgende:
[..]
nog steeds hoor je men hier wel eens over de top 6 van Gesink van 10 jaar geleden.
alweer? Gisteravond hing ie ook al op je knieën voor dezelfde reden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
Wout van Aert.. Mani en ik doen het broekje al uit.
Lotto Jumbo vindt desondanks van wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De World Tour die uit 18 ploegen zou moeten bestaan maar waar zo weinig interesse voor is dat ze maar aan 17 ploegen komen.
Ja, wat zijn die punten ontzettend belangrijk.
Had ze beide. Cimolai leverde inderdaad wel veel op per euroquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lotto Jumbo vindt desondanks van wel ja
Niet alleen Lotto-Jumbo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lotto Jumbo vindt desondanks van wel ja
Dit dus. Als je dit van te voren had voorspeld, dan hadden ze je met een busje weggebracht.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef OProg het volgende:
Mocht de Gees 5e worden dan is het gewoon een prima prestatie. Kan je wel lacherig over doen, maar gewoon uitstekend. Helemaal na de afgelopen jaren.
Jalabert was toen met alle andere Spanjaarden al naar huis.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds herinneren dat Boogerd vijfde werd in 1998.
De enige efficiënte renner van het hele peloton in Jaruj Saganquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:32 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Had ze beide. Cimolai leverde inderdaad wel veel op per euro
Gezien het aantal punten dat ze hebben zou het stom zijn om die punten op het spel te zetten. Daarbij levert een dergelijke plek ook nog centjes op voor het teamquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zien.
Gesink is dus een beetje het Heerenveen/Vitesse van de tour. Nou als je daar trots op moet zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef OProg het volgende:
Mocht de Gees 5e worden dan is het gewoon een prima prestatie. Kan je wel lacherig over doen, maar gewoon uitstekend. Helemaal na de afgelopen jaren.
Met al die opgaves toch een wat gedevalueerde Tour.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds herinneren dat Boogerd vijfde werd in 1998.
Vuillermoz ook vrij aardig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:32 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De enige efficiënte renner van het hele peloton in Jaruj Sagan
Nog altijd beter dan AC Milanquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gesink is dus een beetje het Heerenveen/Vitesse van de tour. Nou als je daar trots op moet zijn.
Als je zo denkt moet je misschien gewoon lekker voetbal gaan volgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gesink is dus een beetje het Heerenveen/Vitesse van de tour. Nou als je daar trots op moet zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoe optimistisch kan je zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hebben wat pech gehad, maar 6de stek voor Gesink had niemand vooraf verwacht. Ook de winst in het ploegenklassement bij de proloog had denk ik helemaal niemand verwacht. Om een etappe te winnen heb je ook een dosis geluk nodig, en die ontbeert ze nog
Is zomerstop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je zo denkt moet je misschien gewoon lekker voetbal gaan volgen.
Doet het nu toch vrij aardig als ploegleider.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef meneerfiets het volgende:
Voor de mensen die vinden die vinden dat Weening er niet alles heeft uitgehaald als ronderenner wat dan te denken van TD.
Zoiets ja, alleen bestaat de Eredivise uit 18 teams en de Tour uit 180 renners.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik had een top-10 plek voorspeld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Als je dit van te voren had voorspeld, dan hadden ze je met een busje weggebracht.
Maar oh god, wat was iedereen enthousiast toen het gebeurde.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef misteriks het volgende:
[..]
Hoe optimistisch kan je zijnDe winst in het ploegenklassement na 1 dag
Weening ging toch ooit de tour winnen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef meneerfiets het volgende:
Voor de mensen die vinden die vinden dat Weening er niet alles heeft uitgehaald als ronderenner wat dan te denken van TD.
TD ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weening ging toch ooit de tour winnen?
Of KLB. Ellende is dat zegquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jammer dat je TdF nog wel in kan
Weening won Polenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die won ten minste nog een serieuze ronde
Mag die VBL niet meer in dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jammer dat je TdF nog wel in kan
En is NL de 10e competitie ter wereld en de Tour de grootste wielerrondequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen bestaat de Eredivise uit 18 teams en de Tour uit 180 renners.
punten zegt niemand wat, een 5e plaats in het eindklassement is ook kleurloos. Een etappe winnen, dan WIN je watquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef Blik het volgende:
6de plek is 90 WT-punten, een etappe-overwinning is 20.
Cols vandaag zijn niet zo zwaar, ik denk dat hij dit wel redelijk aan kan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn voor het wielrennen.
Weening ook, Ronde Van Polen is ook WorldTourquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ronde van Polen is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Remmert Wielinga.quote:
Die belt nu met oleg en die zorgt dat de vrouw van die fdj renner word ontvoertquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:39 schreef Principia het volgende:
Wedden dat Sagan hem een hoek gegeven heeft.
In een tweestrijd met Remmert Wielinga.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weening ging toch ooit de tour winnen?
Allemaal belangrijk, en je gaat je eindklassement niet op het spel zetten voor die paar procent kans op een etappe-overwinning.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
punten zegt niemand wat, een 5e plaats in het eindklassement is ook kleurloos. Een etappe winnen, dan WIN je wat
Hallo trollquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
Jezus wat een saaie etappe. En wat een schande als een Sagan deze etappe wint. Waar blijven de klassementsrenners?
Een saaie etappe?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
Jezus wat een saaie etappe. En wat een schande als een Sagan deze etappe wint. Waar blijven de klassementsrenners?
de sponsors denken daar nochtans anders overquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Allemaal belangrijk, en je gaat je eindklassement niet op het spel zetten voor die paar procent kans op een etappe-overwinning.
Sagan gaat echt niet winnen met mannen als Porte, Majka, Frank en zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
okquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:41 schreef misteriks het volgende:
[..]
de sponsors denken daar nochtans anders over
Majka onderschattenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als Majka die ronde wint onderschat ik hem idd.
Er is al meer gebeurd dan in pyreneenetapppe twee en drie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
Daarom heeft de ploegbaas ook aangegeven dat het klassement belangrijk is voor het team (en dus de sponsor)quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:41 schreef misteriks het volgende:
[..]
de sponsors denken daar nochtans anders over
Maar dan nog, waar blijven Froome, Quintana en Valverde?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sagan gaat echt niet winnen met mannen als Porte, Majka, Frank en zo.
Sagan staat 25e in het klassementquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
Heb jij ooit wielrennen gekeken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:42 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Maar dan nog, waar blijven Froome, Quintana en Valverde?
kloon trollquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:42 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Hoi trollquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:42 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijk me maar weer voor trol uitmaken. Wil gewoon wat vuurwerk zien van de klassementsrenners. That's all.quote:
Aantal posts: 4quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:42 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Dit is je eerste topic ooit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:44 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijk me maar weer voor trol uitmaken. Wil gewoon wat vuurwerk zien van de klassementsrenners. That's all.
Dat is er al genoeg geweest deze etappe, maar jij schakelt zeker net in. Dat jij dan niet terugleest, tja daar kunnen wij ook niks aan doenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:44 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijk me maar weer voor trol uitmaken. Wil gewoon wat vuurwerk zien van de klassementsrenners. That's all.
Oh, dus omdat iemand zich heer recent heeft aangemaakt en nog geen duizend posts heeft, dan is het maar een troll.quote:
Hoezo het gebruik van het woordje weer? Al vaker voor troll uitgemaakt? Hoe kan dat dan? Je hebt net een account aangemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:44 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
jep.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:45 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand zich heer recent heeft aangemaakt en nog geen duizend posts heeft, dan is het maar een troll.
Gewoon de berm in.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:47 schreef Momo... het volgende:
Ben benieuw wat Sagan Vaugrenard gaat flikken
Genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je snapt helemaal niks van de sport.
Froome heeft minder dagje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:48 schreef SportmanNR1 het volgende:
Peleton moet wel langzaam temp gaan maken willen ze nog wat aan die vooruitgeschoven posten hebben..
Ja, dit schiet niet op, als ze op 6 minuten rijden dan gaat het niets meer worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:48 schreef SportmanNR1 het volgende:
Peleton moet wel langzaam temp gaan maken willen ze nog wat aan die vooruitgeschoven posten hebben..
Bedankt Herbertquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Benoît Vaugrenard is een Frans wielrenner. Zijn bijnaam luidt: La Glacé, vanwege zijn imago als koele kikker, die zich niet gek laat maken.
Dat bedoel ik dus. Het is inmiddels al 6 minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:48 schreef SportmanNR1 het volgende:
Peleton moet wel langzaam tempo gaan maken willen ze nog wat aan die vooruitgeschoven posten hebben..
/ignorequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot over drie jaar weer als je weer eens in een wielertopic komt na de Tour.
Chasse.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:49 schreef meneerfiets het volgende:
Wat met Feillu? Was het een 'casse patate' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |