SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
zou idd leuk zijn als de stemmen flink verdeeld worden en er een zooi op de bank komen. Benieuwd hoe ze zich dan gedragen, want dan moeten er ineens een flink aantal zich overal inlikkenquote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Waaif zit hier niet voor niets , nai . Waaif zegt in een gesticht wordt je maar 8 uur gecontroleerd daar 24 uur . Rot dan op waaif.![]()
Gelukkig kan er in 14 dagen nog veel gebeuren, voorlopig staat Ivan voor mij nu op nummer 1 voor een stem.... Dat zei ik van de week al, als iemand de bocht uitvliegt krijgt hij/zij mijn stem...GM, ik moet zo werken...![]()
Ja een stuk of 5a6quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:25 schreef ammartje het volgende:
[..]
zou idd leuk zijn als de stemmen flink verdeeld worden en er een zooi op de bank komen. Benieuwd hoe ze zich dan gedragen, want dan moeten er ineens een flink aantal zich overal inlikkenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
toetsen door elkaar welke moet ik dan ook weer doen= crtl alt en nog iets geloof ik=Volg je hart, want dat klopt....![]()
shift + ctrl als je de tekens bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef ammartje het volgende:
toetsen door elkaar welke moet ik dan ook weer doen= crtl alt en nog iets geloof ik=My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tsja, we zijn ook al weer een uurtje op he... Vermoeiend
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
ja dat was het, mijn ? doet het weer, thnxiequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
shift + ctrl als je de tekens bedoelt
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef ammartje het volgende:
[..]
ja dat was het, mijn ? doet het weer, thnxie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen
Haar 1e boek en ze wil er meteen al 20 euro voor hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef ammartje het volgende:
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Drama en sensatie van een potentiële bankrover, je kent me niet.... Bestseller...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef ammartje het volgende:
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen![]()
O jeem de plaatjes uit het boek komen van google!
Hoop dat ze een claim aan der kont krijgt voor copyrightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hebben een fotograaf ik huis en halen het van googlequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Dotteke het volgende:
O jeem de plaatjes uit het boek komen van google!
Hoop dat ze een claim aan der kont krijgt voor copyright
Duizenden boeken halen de drukker niet eens, die verdwijnen zo in de prullenmand...Ik ben verbaasd over zoveel arrogantie..Wie wil die troep nou lezen?![]()
waar gaat het eigenlijk over, over haar afvallen? Of over alle utopianen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Duizenden boeken halen de drukker niet eens, die verdwijnen zo in de prullenmand...Ik ben verbaasd over zoveel arrogantie..Wie wil die troep nou lezen?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Gigaprint meneer vind de flyers van het feest van Bjorn niet goed er uit zien ... scheef gesnedenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik dacht over haar leven...Het leven van verdomde Lowietje, ow nee Gabriëllequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
waar gaat het eigenlijk over, over haar afvallen? Of over alle utopianen?![]()
En wat ligt daar dan voor boekje van Benjamin? Is die ook aan het schrijven?Volg je hart, want dat klopt....![]()
oh okay thnx, dan begrijp ik de plaatjes van google toch wel iets meer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik dacht over haar leven...Het leven van verdomde Lowietje, ow nee GabriëlleVolg je hart, want dat klopt....![]()
Ben is ook "dichter" of zoietsquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:36 schreef ammartje het volgende:
En wat ligt daar dan voor boekje van Benjamin? Is die ook aan het schrijven?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een 24 aanvragen is zo gebeurdquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef Yeszie het volgende:
Waaif zit hier niet voor niets , nai . Waaif zegt in een gesticht wordt je maar 8 uur gecontroleerd daar 24 uur . Rot dan op waaif..
Morgen lekker weg
SOONY![]()
Een welkome afleiding voor de streamers, mag ze aub blijven?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef mario390 het volgende:
Vanavond komt de Limburgse Meisje Cynthia weer!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mét tent graagquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een welkome afleiding voor de streamers, mag ze aub blijven?
Bas zit duidelijk niet goed in zijn vel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Proefdrukquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef sjampoeh het volgende:
dus gisteren in de namiddag gebeld en nu al geprint en alles
verschillende papier soortenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een welkome afleiding voor de streamers, mag ze aub blijven?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ,hij ziet er dippig uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
t gaat me net iets te mooiquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proefdruk
verschillende papier soorten![]()
![]()
Die zit toch ook mooi in een dilemma, weggaan betekent, diertjes kwijt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
oh ik doe het op m'n lappie altijd met Windowsknop en spatiebalk tegelijk aanklikken.... staat diequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef ammartje het volgende:
[..]
ja dat was het, mijn ? doet het weer, thnxie
ook op Internationaal![]()
![]()
ja wat wil je gescheurde spier in zijn buik en dan heel de dag dat gezeik van de bewoners tegen hem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die uitgestreken snoet van Cees, iets zegt me dat gabri duizend keer een knieval uit dankbaarheid moet maken de komende dagen
En terechtquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef ammartje het volgende:
Die uitgestreken snoet van Cees, iets zegt me dat gabri duizend keer een knieval uit dankbaarheid moet maken de komende dagen
dankbaar moeten ze zijn![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef RodeVos het volgende:
[ afbeelding ]Ze hebben niet bijzonder veel begrepen van die strafsessie hequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef RodeVos het volgende:
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
dat wordt me te moeilijk, ik heb het vaker en kan die 2 knopjes niet eens onthoudenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik doe het op m'n lappie altijd met Windowsknop en spatiebalk tegelijk aanklikken.... staat die
ook op Internationaal
Iedereen heeft het nu over Rob en Wim, die Ivan dik steunen, maar gisteravond was Cees ook lekker bezig om te slijmen hoor...![]()
Ik denk niet dat het bij een knieval blijft..quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef ammartje het volgende:
Die uitgestreken snoet van Cees, iets zegt me dat gabri duizend keer een knieval uit dankbaarheid moet maken de komende dagen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
bij wiequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Iedereen heeft het nu over Rob en Wim, die Ivan dik steunen, maar gisteravond was Cees ook lekker bezig om te slijmen hoor...![]()
De offerte voor de dakgoot is nog niet binnen. Burgerlulletje blij dat hij nog niks voor Bas hoeft te doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik denk dat ze bij defensie de loopgraven ook maar 10cm diep maakte hoorquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
waaif gisteravond: ik ga alleen s ochtends de perkjes doen,want 2 nagelklanten smiddags...
Bij Ivan, Bjorn heeft Cees alleen maar uit de verte aangehoord...Hij ging bij Ivan zitten en liet Ivan vertellen over zijn vluchtelingenverleden en zijn opleidingen...quote:![]()
Ligt er ook aan waar ze uit Limburg vandaan komtquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef mario390 het volgende:
vraag: hoe lang gebruikt Cynthia van Limburg naar Laren dat moet ja ewig duuren?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zag net dat de koetjes vrij rond liepen.Maar heeft iemand een filmpje van vanmorgen dat Naomi de koeien deed?Volgens mij deed zij het hek expres open en ging later nog wachten wat er gebeurde.![]()
Bas geeft toe dat hij had moeten overleggen. Hij was bang dat Bief echt ziek was.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ligt eraan welk vervoermiddel ze gebruikt met de auto ong 2 uurtjes van Sittard naar larenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef mario390 het volgende:
vraag: hoe lang gebruikt Cynthia van Limburg naar Laren dat moet ja ewig duuren?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Dat siert hem.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
hekje deed ze open in de stal. van de wei liet ze dichtquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik zag net dat de koetjes vrij rond liepen.Maar heeft iemand een filmpje van vanmorgen dat Naomi de koeien deed?Volgens mij deed zij het hek expres open en ging later nog wachten wat er gebeurde.![]()
Sterke zet, hoop dat het helpt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef beequeen het volgende:
Bas geeft toe dat hij had moeten overleggen. Hij was bang dat Bief echt ziek was.![]()
ja was een filmpje van, ik geloof in de vorige cosquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik zag net dat de koetjes vrij rond liepen.Maar heeft iemand een filmpje van vanmorgen dat Naomi de koeien deed?Volgens mij deed zij het hek expres open en ging later nog wachten wat er gebeurde.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Marrekie mag Bas graag, de anderen steeds minder.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Is mevrouw er ook al op aangesproken geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hekje deed ze open in de stal. van de wei liet ze dicht
Of is ze haar bed nog niet uit?![]()
denk nog in bedquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is mevrouw er ook al op aangesproken geweest?
Of is ze haar bed nog niet uit?![]()
![]()
Ja is een best eindje rijden...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
sittard is 3 km van de duitse grens weg,en laren in nordholland![]()
![]()
Lopend 'n dag of 2quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef mario390 het volgende:
vraag: hoe lang gebruikt Cynthia van Limburg naar Laren dat moet ja ewig duuren?![]()
![]()
Tenenkrommend dit gesprek van Mark................slecht geacteerd.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
En skistokkenquote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
ik geloof heet ook niet dat ze van thuis komt omdat ze nur eten komt!quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar ze uit Limburg vandaan komt![]()
De inwoners zelf zuipen Bas zijn toko leeg en Bas krijgt de schuld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Tenenkrommend dit gesprek van Mark................slecht geacteerd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Staat in de vorige topicquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik zag net dat de koetjes vrij rond liepen.Maar heeft iemand een filmpje van vanmorgen dat Naomi de koeien deed?Volgens mij deed zij het hek expres open en ging later nog wachten wat er gebeurde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark - Zeg het gewoon, anders ken ik je nie meer dekkuh............"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Naomi ergens op aangesproken worden ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is mevrouw er ook al op aangesproken geweest?
Of is ze haar bed nog niet uit?You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Dom gelul, als die dieren ziek zijn hebben ze een da nodig
Als je het daar niet mee eens bent, moet je geen dieren hebben.
Zelf willen ze een dokter als ze een scheet dwars voor hun kont hebben staan, lamzakken
ook..maar sowiesoquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mat, zou ik ook worden van zo'n kutgesprek.![]()
![]()
Eens!! De dieren zijn net zo belangrijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:54 schreef ammartje het volgende:
Zelf willen ze een dokter als ze een scheet dwars voor hun kont hebben staan, lamzakkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dus dat, Noom liet toch ook vorige week de HA komen voor "niks"quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:54 schreef ammartje het volgende:
Zelf willen ze een dokter als ze een scheet dwars voor hun kont hebben staan, lamzakken![]()
Bas doet nu tactische zet. Hij heeft in de gaten dat Ivan zeer vervelend bezig is en hij weet dat hij na Bjorn de volgende is die dood zal zijn voor Ivan.quote:
Dus hij dekt zich in, beetje slijmen is soms nodig om dingen voor elkaar te krijgen of om het leven iets makkelijker te maken.![]()
nomi is geen meeeeeeeeeeeevrouwquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:53 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Naomi ergens op aangesproken worden ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als mijn hond dan wel kat diarree heeft ren ik echt niet binnen 4 uur naar de dierenarts hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! De dieren zijn net zo belangrijk
Maar goed. Alles wordt hier in de cos op een afgrijselijke manier uitvergroot.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik vind slijmen iets heel anders ...Dat Bas zijn excuses aanbiedt is ook omdat hij en Mark een soort van afspraak hebben met elkaarquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bas doet nu tactische zet. Hij heeft in de gaten dat Ivan zeer vervelend bezig is en hij weet dat hij na Bjorn de volgende is die dood zal zijn voor Ivan.
Dus hij dekt zich in, beetje slijmen is soms nodig om dingen voor elkaar te krijgen of om het leven iets makkelijker te maken.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, dat klopt. Je zegt het zelf al.quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Volgens mij heeft Bas niet zoveel ervaring met dieren en is hem te verstaan gegeven, als hij het niet vertrouwd dat hij dan moet bellen, dat heeft hij letterlijk opgenomen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Als mijn hond dan wel kat diarree heeft ren ik echt niet binnen 4 uur naar de dierenarts hoor.
Maar goed. Alles wordt hier in de cos op een afgrijselijke manier uitvergroot.![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een verwend secreet die de kantjes er vanaf loopt![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je weer boos worden, maar ze heeft een appeltje te schillen met Bas en als ze dit gedaan heeft met dat hek, dan is dat niet echt aardig...quote:![]()
Juist, mijn idee. Hij had naar mij gevoel ook best nog even kunnen wachten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Als mijn hond dan wel kat diarree heeft ren ik echt niet binnen 4 uur naar de dierenarts hoor.
Maar goed. Alles wordt hier in de cos op een afgrijselijke manier uitvergroot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas had een dip week maar hij gaat echt niet weg hoor![]()
Mark wil dat Bas zijn rust neemtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier leert hij van...quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, mijn idee. Hij had naar mij gevoel ook best nog even kunnen wachten.![]()
![]()
Ik wel, ik ga wel bellen en hoor dan van de da wat hij het beste vindt, maar dat is persoonlijk denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, mijn idee. Hij had naar mij gevoel ook best nog even kunnen wachten.
Normaal gesproken gaat Bas sporten als hij in een dipje zit, maar dat kan nu ook niet.
Arme Bas.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het hek van het weiland heeft ze wel dicht gedaan, dat was goed te zien op het filmpje van Rene. Misschien deed ze het binnen hek wel open om Klaver gewoon in de wei te latenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Kun je weer boos worden, maar ze heeft een appeltje te schillen met Bas en als ze dit gedaan heeft met dat hek, dan is dat niet echt aardig...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als bij mijn hond een paar uur de poep eruit loopt zo dun als plas dan denk ik dat ik toch ook even een belletje zou doen naar de DA![]()
![]()
ja dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hek van het weiland heeft ze wel dicht gedaan, dat was goed te zien op het filmpje van Rene. Misschien deed ze het binnen hek wel open om Klaver gewoon in de wei te laten
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De bitch van Utopia? Ja dat is Naomi inderdaad![]()
![]()
Nou ja, het is gebeurd en het is al eerder gebeurd, niet iets om je druk over te maken, lijkt me...quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hek van het weiland heeft ze wel dicht gedaan, dat was goed te zien op het filmpje van Rene. Misschien deed ze het binnen hek wel open om Klaver gewoon in de wei te laten![]()
Nee, daar ben ik het niet mee eens - dan komen Stef en Nicole echt wel eerst.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De bitch van Utopia? Ja dat is Naomi inderdaadYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
neequote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De bitch van Utopia? Ja dat is Naomi inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
de bitch van de cos
![]()
Daar ging mijn koffie!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De bitch van Utopia? Ja dat is Naomi inderdaad
zullen wel droogboompjes worden, dat ze ze dan wel op de kop hangt te drogen hequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens - dan komen Stef en Nicole echt wel eerst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bellen naar een da kan altijd en overleggen kost niets. De da vond het blijkbaar toch nodig om even langs te komen. Dat zegt dan toch genoeg denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:02 schreef doodmoe het volgende:
Als bij mijn hond een paar uur de poep eruit loopt zo dun als plas dan denk ik dat ik toch ook even een belletje zou doen naar de DA
Goedemorgen cos.![]()
swaffel korting![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nou dan gaat Nicole ook haar gedichtenbundel uitbrengen
Het zal ook es niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
de hele akker vol kunstkerstbomen, hoeven ze die ook geen water te geven.... ze zullen moe wordenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
zullen wel droogboompjes worden, dat ze ze dan wel op de kop hangt te drogen he![]()
![]()
Waaif wil ook een bundel uitgeven. Ze heeft allemaal gedichtjes.
Het zal ook niet.
― Mark Twain
verdorie, dat is een ideequote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de hele akker vol kunstkerstbomen, hoeven ze die ook geen water te geven.... ze zullen moe worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef beequeen het volgende:
Het zal ook niet.![]()
Zij zal toch wel een bestseller geschreven hebben al? Internationaal??
![]()
Ik word zó moe van dat mens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
![]()
― Mark Twain
Allemaal gedichten met 'n chagrijnige ondertoonquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef beequeen het volgende:
Het zal ook niet.![]()
![]()
Je reageert of ik Naomi supporter ben. Dat ben ik niet. Naomi is net zo goed een trut, die de koeien echt niet goed doet s'morgens. Ze is gewoon iets minder een kutwijf als sommige anderen. That's all.quote:
De directie - en aspirant lid van de directie hebben MT overleg :
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
dat meen je niet dat mens is zo jaloers als wat alles wat een ander doet wil ze ook en nog beter. en kwaad worden als gaby ook wil tatoeren want dat is van nicole pfffquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef beequeen het volgende:
Het zal ook niet.![]()
1982, wat vooraf ging aan 1983quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]![]()
Een aanrader."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
1982, wat vooraf ging aan 1983
Een aanrader.
― Mark Twain
Ik weet niet of je het weet, maar aanvallen op andere cos gebruikers zijn niet toegestaan. Kap daar mee raad ik aan (ik ben geen moderator, maar anders krijgen we die weer op bezoek ;-)quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Je bedoelt Pearlbitch. Zeg dat dan gewoon.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat maakt Naomi niet minder bitch!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens - dan komen Stef en Nicole echt wel eerst.![]()
moet ik niet zeggen sommige snapen het welquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt Pearlbitch. Zeg dat dan gewoon.![]()
Het is duidelijk, stop er maar mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet ik niet zeggen sommige snapen het wel
Goedemorgen COS.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Wanneer ga je nou eens over de streams praten?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
OT: Ivan leest voor uit het boekje van Gabs![]()
Hoi!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is duidelijk, stop er maar mee.
Goedemorgen COS.![]()
![]()
Bjorn heeft het nog nooit meegemaakt dat iemand zo tegen hem sprak als Ivan. Ivan heeft hem dood verklaard en zweert dat op zijn moeder. Ivan verlaagt zich niet meer tot het niveau van Bjorn.
Misschien moet Ivan dat overwegen, hij staat er nu niet echt best op."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Oh jee nou hoeven we het boek iig niet meer te kopen. Wij hebben het luisterboek van Gabri.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens over de streams praten?
OT: Ivan leest voor uit het boekje van Gabs
Alleen maar om te kijken of z'n arm er wel in past.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn tegen wim over ivan..
wim wil wel met ivan ff kletsenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:14 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Alleen maar om te kijken of z'n arm er wel in past.![]()
![]()
Wim is voor niemand bangquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn tegen wim over ivan..
wim wil wel met ivan ff kletsen
Als er mensen zouden liggen ketsen en hij zou het horen zou hij naar ze toelopen, de dekens van ze af trekken zeggen dat hij er last van heeft
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De telefoon is terecht , Nicole zocht de telefoon
Bjorn zei dat Noom em vast nog had, maar Nicole had al aan Noom gevraagd en die had em niet
Toch wel dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat zou onze stoere bouwvakker ook doen bij Ivan en Waaijf? Wow.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wim is voor niemand bang
Als er mensen zouden liggen ketsen en hij zou het horen zou hij naar ze toelopen, de dekens van ze af trekken zeggen dat hij er last van heeft![]()
Geloof er geen reet van.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik denk dat het best heftig is hoe Ivan tekeer kan gaan. Dat is zeer intimiderend.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn kan zich er niet overheen zetten, snap dat wel.. terwijl ivan gewoon verder gaat
Dat is gewoon hoe hij is maar voor het "slachtoffer" is dit erg heftig hoor.![]()
Ik zou er ook mee zitten ,quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn kan zich er niet overheen zetten, snap dat wel.. terwijl ivan gewoon verder gaat
Het was ook behoorlijk asociaal wat Ivan deedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en niemand die voor je opkomt..triest zooitjequote:Op woensdag 22 juli 2015 11:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het best heftig is hoe Ivan tekeer kan gaan. Dat is zeer intimiderend.
Dat is gewoon hoe hij is maar voor het "slachtoffer" is dit erg heftig hoor.![]()
Het is bijna half 12, gaat em ook niet meer worden want nagelklantjesquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:17 schreef sjampoeh het volgende:
update: waaif nog steeds niet bij de perkjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is bijna half 12, gaat em ook niet meer worden want nagelklantjes![]()
"Goeie"Goeie"quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:17 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat zou onze stoere bouwvakker ook doen bij Ivan en Waaijf? Wow.![]()
Geloof er geen reet van.
Wim en lef Niet dusMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ha ha degene die tattoo les geeft heeft naar de dinges gemaild of het mocht en het was goed.
Zou dinges de FEBO zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tattoo meneer komt zondag ook op de markt voor de tattoos
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit dus, idd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het best heftig is hoe Ivan tekeer kan gaan. Dat is zeer intimiderend.
En collega net buiten de poort om eventuele schades te herstellen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:20 schreef puzziepie het volgende:
Tattoo meneer komt zondag ook op de markt voor de tattoosYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Waaif denkt wel 3 a 400 euro om te zetten a.s. zondag.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
3 a 4 is heel erg vaag. als iemand dat tegen mij zegt na "Wat is de opbrengst" dan weet ik meteen dat die het niet weetquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:24 schreef sjampoeh het volgende:
waaif denkt 3 a 4 op te kunnen brengen zondag ?
wat ? 3 euro, 30,300 3000 ?
🐱![]()
Ik lees toch 20 x liever de posts van een intelligente lesbo met humor, dan van een soppende vent van bijna 40 die hele nachten zit te loeren naar een mokkel van 20 die ligt te slapen..quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik zal fok wel afgeflikkerd worden, maar het zij zo. Ik ben er klaar mee.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lees toch 20 x liever de posts van een intelligente lesbo met humor, dan van een soppende vent van bijna 40 die hele nachten zit te loeren naar een mokkel van 20 die ligt te slapen..
Ik zal fok wel afgeflikkerd worden, maar het zij zo. Ik ben er klaar mee.
🐱![]()
"Het verrotte leven van Floortje B...." Ow nee, wacht, da's wat anders..quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik dacht over haar leven...Het leven van verdomde Lowietje, ow nee GabriëlleYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Hear, hear!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lees toch 20 x liever de posts van een intelligente lesbo met humor, dan van een soppende vent van bijna 40 die hele nachten zit te loeren naar een mokkel van 20 die ligt te slapen..
Ik zal fok wel afgeflikkerd worden, maar het zij zo. Ik ben er klaar mee.![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
+100Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En zo is het maar net!!!!!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dus dat!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Halleluja Omaquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom ? Je noemt geen namenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Amenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat wordt een massa ban. Maar iedereen is die vent meer dan zat, Nijn heeft gewoon gelijk.
Ontopic: Burgerlulletje schroeft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat doe ik vannacht? dat klopt helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bjorn aan de laptop met geluid. Of Wim aan de wc deur met boormachientje.
Welke stream toch te kiezen?![]()
[..]
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
[..]
Als oma weggestuurd wordt, mag bijna 100% van de cos ook weg. Bijna iedereen denkt er zo over, volgens mij.![]()
Heeft iemand Wim weleens van de douche gebruik zien maken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee, nu je het zegt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand Wim weleens van de douche gebruik zien maken?![]()
Is ook de reden dat ik gestopt ben. Was er klaar mee dag in dag uit op mn handen te moeten zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand Wim weleens van de douche gebruik zien maken?geen idee
![]()
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand Wim weleens van de douche gebruik zien maken?![]()
Maar sirrejeus, ik niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark aan het mopperen over de bankpas met kansgenerator - Hier leg ik hem nooit neer en dan toch zeggen, dat ze er niets mee gedaan heeft."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Mark aan het mopperen over de bankpas met kansgenerator - Hier leg ik hem nooit neer en dan toch zeggen, dat ze er niets mee gedaan heeft.Goeie, goeie.
― Mark Twain
Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden. 90% moet zich aanpassen aan 1quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Is ook de reden dat ik gestopt ben. Was er klaar mee dag in dag uit op mn handen te moeten zitten.
OT
Ik snap niet dat die laptop blijft werken met dat geluid.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heeft hij wel nodig, zo'n handige kansgenerator als redelijk kansloos figuur zijndequote:Op woensdag 22 juli 2015 11:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Mark aan het mopperen over de bankpas met kansgenerator - Hier leg ik hem nooit neer en dan toch zeggen, dat ze er niets mee gedaan heeft.
Bordje voor de tattooshop met open en geslotenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif gaat verven?
Bloemblaadjes? Of kunnen de perkjes nog wel even wachten?
op aanraden van de tattoo meneerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoorde haar iets zeggen van Casa de fuego.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Bordje voor de tattooshop met open en gesloten
op aanraden van de tattoo meneer
Volgens burgerlulletje was de vorige timmerman een Jan Stront.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
[..]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Te bizar voor worden dat die gast vanuit zijn alm heerst over de cos. Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden. 90% moet zich aanpassen aan 1
OT
Ik snap niet dat die laptop blijft werken met dat geluid.
OT: die laptop zal wel nooit vervangen worden. Laks gedoe daar.![]()
[..]
![]()
Godverdomme! Wat een onzin!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
op aanraden van de tattoo meneer
Allround lulletje vloekt ook, van deurklinken heeft 'ie niet veel kaas gegeten.
Ow, nu was de vorige (timmerman) er één van 'Jan Stront'.
Wim scheldt over de manier waarop de deur in het toilet gemaakt is. Dat heeft die plofkop toch gedaan?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Misschien gaat Waaif wel bloemblaadjes in de perkjes verven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif gaat verven?
Bloemblaadjes? Of kunnen de perkjes nog wel even wachten?
Zoiets van "Opsodemieteren Ivan, je krijgt gewoon 3 stemmen van me bij de stemming en verder kun je in de koeienstront zakken" - Maar ja... wishful thinking. Helaas.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:35 schreef doodmoe het volgende:
Ik hoop dat Ivan vandaag of morgen eens met Bjorn gaat praten en dat Bjorn hem dan afwijst.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:36 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Zoiets van "Opsodemieteren Ivan, je krijgt gewoon 3 stemmen van me bij de stemming en verder kun je in de koeienstront zakken" - Maar ja... wishful thinking. Helaas.
Maar Bjorn zal veel te blij zijn dat de leider weer tegen hem wil spreken en zal een dialoog van een uur beginnen bla bla bla![]()
Zal niet gebeuren, ben ik bang. Ivan, die gezworen heeft op de dood van zijn moeder om Bjorn te negeren, zal denk ik wel weer contact proberen te hebben. Of hij biedt excuses aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:36 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Zoiets van "Opsodemieteren Ivan, je krijgt gewoon 3 stemmen van me bij de stemming en verder kun je in de koeienstront zakken" - Maar ja... wishful thinking. Helaas.![]()
Zou hij zich deze keer wel aan zijn beloftes houden?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:39 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ben ik bang. Ivan, die gezworen heeft op de dood van zijn moeder om Bjorn te negeren, zal denk ik wel weer contact proberen te hebben. Of hij biedt excuses aan.![]()
![]()
de dood van zijn moeder!!!??? Wat een lage mentaliteitquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:39 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ben ik bang. Ivan, die gezworen heeft op de dood van zijn moeder om Bjorn te negeren, zal denk ik wel weer contact proberen te hebben. Of hij biedt excuses aan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat, dus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
de dood van zijn moeder!!!??? Wat een lage mentaliteit![]()
Het is weer boeiend in Utopia. Gras zien groeien is leuker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ze hebben ook aanbiedingen in de webshop, maar dat is niet zichtbaar met een linkje als je erop komt.
http://www.utopiawebwinkel.com/sale/
edit nu ineens wel, volgens mij net mee bezig🐱![]()
Ik begrijp het nog niet helemaal......toch praten met Bjorn houdt in - Ivan geeft zichzelf de schuld als zijn moeder doodgaat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:39 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ben ik bang. Ivan, die gezworen heeft op de dood van zijn moeder om Bjorn te negeren, zal denk ik wel weer contact proberen te hebben. Of hij biedt excuses aan.
Wat bedoelt Ivan met zweren op zijn moeders dood?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
![]()
Is dit 'de bundel' van Gabrielle?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 'de bundel' van Gabrielle?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, op het tafeltje ligt die van Ben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 'de bundel' van Gabrielle?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vanaf volgende week te koop bij de Slegte voor 0,95 (De proefexemplaren dus).quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik denk dat hij dat doet om zijn voornemen kracht bij te zetten. Het zal hem toch gebeuren dat zijn moeder echt sterft als hij weer gaat praten met Bjorn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet helemaal......toch praten met Bjorn houdt in - Ivan geeft zichzelf de schuld als zijn moeder doodgaat?
Wat bedoelt Ivan met zweren op zijn moeders dood?![]()
Je weet dat je een uitdrukking niet persé letterlijk hoeft te nemen toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet helemaal......toch praten met Bjorn houdt in - Ivan geeft zichzelf de schuld als zijn moeder doodgaat?
Wat bedoelt Ivan met zweren op zijn moeders dood?![]()
Ja,die had ik al eerder op de streams gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, op het tafeltje ligt die van Ben.
Heb jij zijn website al gezien? http://benjaminswereld.nl/Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je wordt FOK! niet afgeflikkerd, het is een reactie op een ongepaste reactie. Maar PLEASE mensen, zet een TR wanneer iemand buiten zijn boekje gaat en negeer het/hem verder. Al die reacties vervuilen de COS zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zal fok wel afgeflikkerd worden, maar het zij zo. Ik ben er klaar mee.Dit soort opmerkingen hou je maar voor je. Note, en als je zo doorgaat een ban.quote:
Eventuele reacties op deze post a.u.b NIET hier maar hier: UTO / Feedback #15"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Waaif denkt: Perkjes staan er volgend jaar ook nog welquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif gaat verven?
Bloemblaadjes? Of kunnen de perkjes nog wel even wachten?![]()
![]()
Ja, vreselijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja,die had ik al eerder op de streams gezien.
Heb jij zijn website al gezien? http://benjaminswereld.nl/
― Mark Twain
Benjamin ontdekt wat foutjes in de bundel van Gabrielle. Geen spelfouten maar compleet ontbrekende woorden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een gieter met donkergroene verf over de perkjes dan heb je ook alles mooi groen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waaif denkt: Perkjes staan er volgend jaar ook nog wel🐱![]()
Ai.. wat slordig van de drukkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin ontdekt wat foutjes in de bundel van Gabrielle. Geen spelfouten maar compleet ontbrekende woorden.
die naaimachines zijn ook weggegooid geld geweest
Niet van de drukkerquote:
Je moet het gewoon goed en kloppend aanleverenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, zijn eigen dichtbundel.quote:
Ik citeer: Zittend op het bauwe bakje, staan we in het rood.
― Mark Twain
Nou dan krijgt Cees de schuld, want die heeft deze drukker aangeraden.quote:
Lol.. Dat weet ik echt wel. Vertaal de emote please... Dat was sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van de drukker
Je moet het gewoon goed en kloppend aanleverenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, zijn eigen dichtbundel.
Utopianen toch niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van de drukker
Je moet het gewoon goed en kloppend aanleveren
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin ontdekt wat foutjes in de bundel van Gabrielle. Geen spelfouten maar compleet ontbrekende woorden.![]()
Wat een gedichtquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Benjamin tegen Gabrielle: ... maar voor de zekerheid, maak je familie niet te schande.
Ontroerend.............quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt ernaar. Het vult beeld. Dat zijn al twee redenen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef mazaru het volgende:
die naaimachines zijn ook weggegooid geld geweest
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
En gratis bij Action als je 'n pak babydoekjes kooptquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Vanaf volgende week te koop bij de Slegte voor 0,95 (De proefexemplaren dus).![]()
![]()
Soms heeft ie echt rare opmerkingen die onbedoeld iemand erg kunnen beledigen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin tegen Gabrielle: ... maar voor de zekerheid, maak je familie niet te schande.
Maar ik heb hem ook niet vaak gezien in de streams.🐱![]()
Heeft Ben Jamin z'n kleuterschooltekeningen bewaard en ook maar op z'n site gezet??quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja,die had ik al eerder op de streams gezien.
Heb jij zijn website al gezien? http://benjaminswereld.nl/
http://benjaminswereld.nl/mijn%20creaties.html![]()
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen :quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
"Geef dat boekje niet uit.Het is goed bedoelt maar voor de zekerheid, maak je familie niet te schande."
Nu wil Gabrielle nog een stukje toevoegen, voor de drukker, die zo snel gehandeld heeft, een beetje promotie.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als je er maar 25 op de markt brengt wordt het een collectorsirtem en kun je de prijs ook omhoog doen. Aldus kenner Benjamin.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Das ook weer totaal overbodig. Enige die bepalen wie daar binnen komt zijn de febo en de beveiliging, dus dat bord is weer onzinnigquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
op aanraden van de tattoo meneer![]()
![]()
Wow een ejaculerende vulkaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Ben kan ook leuk schilderen
[ afbeelding ]
Tja ...De tattoo man zei hetquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Das ook weer totaal overbodig. Enige die bepalen wie daar binnen komt zijn de febo en de beveiliging, dus dat bord is weer onzinnigMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is supergoed voor expansie en gebruiksvriendelijkheid voor BOL ... (Benjamin)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze zijn allemaal volledig hun wereldbeeld kwijtgeraakt daar. Elk gevoel voor realiteit. Ben moest beter weten, hij is er nog niet zo lang. Maar kan zijn dat hij al voor die tijd een tik van de molen heeft gehad.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is supergoed voor expansie en gebruiksvriendelijkheid voor BOL ... (Benjamin)You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik heb net die site bekeken , maar een van de Speerpunten in Bens wereld is communicatiequote:
opmerkelijk want ik vind dat die vent amper uit zijn woorden komtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je moet al aardig van de pot gevallen zijn, wil je vrijwillig daar gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal volledig hun wereldbeeld kwijtgeraakt daar. Elk gevoel voor realiteit. Ben moest beter weten, hij is er nog niet zo lang. Maar kan zijn dat hij al voor die tijd een tik van de molen heeft gehad.![]()
![]()
[..]
![]()
GM Cos![]()
wat een heurlijke dag, en leuke nieuwtjes
vrij rond gedarteld en Gnoom weer niet na behoren
de verzorging gedaan
OT : ivan leest een boek![]()
Ik heb toch een iets ander idee bij leuk schilderen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Ben kan ook leuk schilderen
[ afbeelding ]
Lelijk he?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb toch een iets ander idee bij leuk schilderen!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb een kennis die veegt zijn kwasten schoon op een houten plank tijdens het schilderen, en dat ziet er ook ongeveer zo uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb toch een iets ander idee bij leuk schilderen!🐱![]()
Ik denk dat Stevie Wonder het best mooi vindtquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die veegt zijn kwasten schoon op een houten plank tijdens het schilderen, en dat ziet er ook ongeveer zo uit.![]()
![]()
Praat me er niet vanquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wim is voor niemand bang
Als er mensen zouden liggen ketsen en hij zou het horen zou hij naar ze toelopen, de dekens van ze af trekken zeggen dat hij er last van heeft
Wim de ´´stoere´´ timmerman.
Hij had ook last van Gina en Stef snachts maar heeft er niks van gezegd tegen hun.Wel tegen anderen.![]()
[..]
![]()
Ze kunnen en doen alles met die grote bek van ze.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Praat me er niet van
Wim de ´´stoere´´ timmerman.
Hij had ook last van Gina en Stef snachts maar heeft er niks van gezegd tegen hun.Wel tegen anderen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
waar is Naomi? in bed om 12 ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Hard aan het werk die Wim
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: