Ja,die had ik al eerder op de streams gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, op het tafeltje ligt die van Ben.
Je wordt FOK! niet afgeflikkerd, het is een reactie op een ongepaste reactie. Maar PLEASE mensen, zet een TR wanneer iemand buiten zijn boekje gaat en negeer het/hem verder. Al die reacties vervuilen de COS zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lees toch 20 x liever de posts van een intelligente lesbo met humor, dan van een soppende vent van bijna 40 die hele nachten zit te loeren naar een mokkel van 20 die ligt te slapen..
Ik zal fok wel afgeflikkerd worden, maar het zij zo. Ik ben er klaar mee.
Dit soort opmerkingen hou je maar voor je. Note, en als je zo doorgaat een ban.quote:
Waaif denkt: Perkjes staan er volgend jaar ook nog welquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif gaat verven?
Bloemblaadjes? Of kunnen de perkjes nog wel even wachten?
Ja, vreselijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja,die had ik al eerder op de streams gezien.
Heb jij zijn website al gezien? http://benjaminswereld.nl/
Een gieter met donkergroene verf over de perkjes dan heb je ook alles mooi groen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waaif denkt: Perkjes staan er volgend jaar ook nog wel
Ai.. wat slordig van de drukkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin ontdekt wat foutjes in de bundel van Gabrielle. Geen spelfouten maar compleet ontbrekende woorden.
Niet van de drukkerquote:
Nee, zijn eigen dichtbundel.quote:
Nou dan krijgt Cees de schuld, want die heeft deze drukker aangeraden.quote:
Lol.. Dat weet ik echt wel. Vertaal de emote please... Dat was sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van de drukker
Je moet het gewoon goed en kloppend aanleveren
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, zijn eigen dichtbundel.
Ik citeer: Zittend op het bauwe bakje, staan we in het rood.
Utopianen toch niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet van de drukker
Je moet het gewoon goed en kloppend aanleveren
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin ontdekt wat foutjes in de bundel van Gabrielle. Geen spelfouten maar compleet ontbrekende woorden.
Wat een gedichtquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ontroerend.............quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt ernaar. Het vult beeld. Dat zijn al twee redenen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef mazaru het volgende:
die naaimachines zijn ook weggegooid geld geweest
[ afbeelding ]
En gratis bij Action als je 'n pak babydoekjes kooptquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Vanaf volgende week te koop bij de Slegte voor 0,95 (De proefexemplaren dus).
Soms heeft ie echt rare opmerkingen die onbedoeld iemand erg kunnen beledigen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Benjamin tegen Gabrielle: ... maar voor de zekerheid, maak je familie niet te schande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |