SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
zou idd leuk zijn als de stemmen flink verdeeld worden en er een zooi op de bank komen. Benieuwd hoe ze zich dan gedragen, want dan moeten er ineens een flink aantal zich overal inlikkenquote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Waaif zit hier niet voor niets , nai . Waaif zegt in een gesticht wordt je maar 8 uur gecontroleerd daar 24 uur . Rot dan op waaif.![]()
Gelukkig kan er in 14 dagen nog veel gebeuren, voorlopig staat Ivan voor mij nu op nummer 1 voor een stem.... Dat zei ik van de week al, als iemand de bocht uitvliegt krijgt hij/zij mijn stem...GM, ik moet zo werken...![]()
Ja een stuk of 5a6quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:25 schreef ammartje het volgende:
[..]
zou idd leuk zijn als de stemmen flink verdeeld worden en er een zooi op de bank komen. Benieuwd hoe ze zich dan gedragen, want dan moeten er ineens een flink aantal zich overal inlikkenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
toetsen door elkaar welke moet ik dan ook weer doen= crtl alt en nog iets geloof ik=Volg je hart, want dat klopt....![]()
shift + ctrl als je de tekens bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef ammartje het volgende:
toetsen door elkaar welke moet ik dan ook weer doen= crtl alt en nog iets geloof ik=My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tsja, we zijn ook al weer een uurtje op he... Vermoeiend
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
ja dat was het, mijn ? doet het weer, thnxiequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
shift + ctrl als je de tekens bedoelt
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef ammartje het volgende:
[..]
ja dat was het, mijn ? doet het weer, thnxie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen
Haar 1e boek en ze wil er meteen al 20 euro voor hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef ammartje het volgende:
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Drama en sensatie van een potentiële bankrover, je kent me niet.... Bestseller...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef ammartje het volgende:
In gedachten is gabri al bezig met haar 2e boek, ik vind het al een wonder dat er een 1e is gekomen![]()
O jeem de plaatjes uit het boek komen van google!
Hoop dat ze een claim aan der kont krijgt voor copyrightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hebben een fotograaf ik huis en halen het van googlequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Dotteke het volgende:
O jeem de plaatjes uit het boek komen van google!
Hoop dat ze een claim aan der kont krijgt voor copyright
Volg je hart, want dat klopt....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: