quote:Op zaterdag 23 augustus 2003 14:35 schreef onlogisch het volgende:
ik denk het niet......... nog een paar maandjes door posten en ik ben rijp voor het gesticht........
Gelet op de kwaliteitsOP waande ik mij ook in ONZ of KLB. Desalniettemin is mijn antwoord serieusquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:09 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat soort antwoorden geef je in KLB of ONZ niet in GC
Hierbij dan een KLB antwoord, je bent dus een hoerenloper?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Gelet op de kwaliteitsOP waande ik mij ook in ONZ of KLB. Desalniettemin is mijn antwoord serieus
Je bent de regiseur van je eigen leven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:41 schreef Konniefeer het volgende:
Hopelijk aan het roer van een eigen onderneming en gezin
Tot mijn verbazing ben ik nog steeds in staat om te postenquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
ONZ / Zit jij over 10 jaar nog steeds op fok?
De TS van dat betreffende topic iig wel.
[..]
Dat sowieso.quote:
Én een uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:39 schreef hoas het volgende:
[..]
Hierbij dan een KLB antwoord, je bent dus een hoerenloper?
Een garage openmaken met je neef?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:51 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik zou heel graag iets voor mezelf beginnen. De plannen heb ik grotendeels al maar de tijd is er nu niet voor. Daarnaast eerst wat ervaring opdoen in loondienst nog Maar wie weet over 10 jaar iets voor mezelf. Mijn droom.
Oja en motorrijden, reizen maken. Als gezin niet lukt
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:41 schreef Konniefeer het volgende:
Hopelijk aan het roer van een eigen onderneming en gezin
Helaas. Dat staat niet in de TT. TS wil niet weten wat je hoopt dat je doet over 10 jaar. TS wil exact weten wat je over 10 jaar doet. Helaas kan nagenoeg niemand daar een antwoord op geven, derhalve is dit topic niet levensvatbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:25 schreef ssebass het volgende:
Hopelijk meer vrijheid dan nu, oa dmv passief inkomen. Dus in zekere zin rentenieren, maar aangezien ik niet verwacht dat ik genoeg geld heb om te rentenieren zal ik nog deels werken. Hopelijk doe ik over tien jaar weer compleet andere dingen dan nu. Als dat niet zo is heb ik naar mijn idee tien jaar weggegooid. Qua werk iets dat heel flexibel is zodat ik kan werken waar ik wil en voor een groot deel mijn tijd kan indelen.
Dat.quote:
Je kunt ook té ambitieus zijn he..?!?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:42 schreef Erno-BE het volgende:
Ik werk dan.hogelijk als (assistent) accountant bij een kantoor en hogelijk een eigen huurflat in Nijmegen. Ben dan 31
Zo ambitieus ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je kunt ook té ambitieus zijn he..?!?
Ik rentenier dan vanzelfsprekend
Geloof mij, het door jou geschetste beeld is érg ambitieus in jouw gevalquote:
Gewoon werk en een huurflatje is niet ambitieusquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geloof mij, het door jou geschetste beeld is érg ambitieus in jouw geval
En je zou dan toch een spannend leven hebben waarin je veel leuke dingen deed en lekker vrij bent?quote:
Ik dacht altijd dat jij begin 20 wasquote:Op zondag 26 juli 2015 18:30 schreef Maanvis het volgende:
44 ben ik dan, dan doe ik waarschijnlijk heel weinig.
dat was ik ook toen ik hier voor het eerst kwam, dus daar kun je gelijk in hebben.quote:
Ja maar toen zat ik nog niet op Fok!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat was ik ook toen ik hier voor het eerst kwam, dus daar kun je gelijk in hebben.
nouja, je droomman heb je zojuist ontmoet en ik heb een leuke kat waarmee je een gezinnetje kan stichten. Ik woon in Brabant dus je kunt een aantal mooie reizen er heen maken!quote:
Nice one!quote:
Aangenaam danquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, je droomman heb je zojuist ontmoet en ik heb een leuke kat waarmee je een gezinnetje kan stichten. Ik woon in Brabant dus je kunt een aantal mooie reizen er heen maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |