Kun je niet aangeven dat je liever een ander hebt? Of durf je dat niet, kan ik me wel heel goed voorstellen namelijk. Ik denk dat die mensen na hun zoveelste bevalling het inlevingsvermogen een beetje kwijtraken. Als je het al 380 keer hebt meegemaakt, snap ik dat 'niet in paniek raken' wel. Zij zal haar minstens eerste 8 bevallingen ook wel zenuwachtig zijn geweest.quote:
Ik weet niet of dat kan. Maar gezien de hoeveelheid mensen die daar rondloopt denk ik dat de kans best groot is dat ze er niet bij is. Dat hoop ik maar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven dat je liever een ander hebt? Of durf je dat niet, kan ik me wel heel goed voorstellen namelijk. Ik denk dat die mensen na hun zoveelste bevalling het inlevingsvermogen een beetje kwijtraken. Als je het al 380 keer hebt meegemaakt, snap ik dat 'niet in paniek raken' wel. Zij zal haar minstens eerste 8 bevallingen ook wel zenuwachtig zijn geweest.
Misschien moet ik dat doen ja, als ik haar nog een keer zie. Maar ik weet niet of ik dat zou durven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:44 schreef L-E het volgende:
Je kan ook aan haar terug geven dat je zulke uitspraken niet prettig vindt, dan ben jij het kwijt en kan zij wellicht eea nuanceren?
meneer neemt eindelijk klusjes op zich ^^,quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:59 schreef Xanteh het volgende:
Goed dat je voor jezelf bent opgekomen Ggirl
Stippel, succes morgen, vandaag lekker rustig aan dagje? Kan iemand anders sommige klusjes van je overnemen?
Wij hebben geluk qua vrij nemen. Mijn vriend krijgt twee weken betaald verlof, wat neerkomt dat hij 6 weken totaal vrij is rond de geboorte(offshore, 2 week op, 2 week af)
Bevalling nog niet mee bezig. Wil eerst wachten op de twintig weken echo.
Is er eigenlijk een minimum gewicht wat je moet aankomen per week in de zwangerschap? Of heeft dat weinig te maken met de groei van de baby?
Weet hij hoe hij een baby moet verzorgen? Want daar is de kraam ook voor he, die leert hoe je een baby verschoont, in bad doet enz, en daarnaast is ze er voor jou en eventueel huishouden... Dus voor jullie is t de afweging, weet hij t al en/of kan jij het hem leren dan zou hij kunnen gaan werken, anders is thuisblijven misschien wel fijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 07:23 schreef silliegirl het volgende:
Daui; fijn dat er er gisteren wat positief nieuws kwam nog! Ik duim voor je dat de mannen nog lekker blijven zitten.
IMA gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mariposas: ik smelt echt van de foto van jouw kleine ventje! Wat een plaatje!
MissB: Wat een hork van een VK trof jij zeg. Als je het durft gewoon aangeven dat je geen fijn gevoel bij haar hebt. Meestal houden ze daar dan goed rekening mee.
Stippel; hopelijk zijn alle controles morgen goed en kan je in de eerstelijn blijven..
Orienteren op de bevalling; tsja. Ik heb door de zwangerschapsyoga nu wel een idee van wat ik dan prettig denk te vinden, maar ik weet ook dat dat op 't moment supreme zomaar anders kan zijn.
Hoe doen jullie dat trouwens met partners thuis? Vriend kan ongeveer een week vrijnemen maar vroeg of het handig is om dat te doen als de kraamzorg stopt. Op die manier heb ik zeg maar 2 weken terugval. Is dat een aanrader of kan ie er beter in de kraamweek zijn?
Hij denkt in ieder geval dat 'ie een hoop weet...quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Weet hij hoe hij een baby moet verzorgen? Want daar is de kraam ook voor he, die leert hoe je een baby verschoont, in bad doet enz, en daarnaast is ze er voor jou en eventueel huishouden... Dus voor jullie is t de afweging, weet hij t al en/of kan jij het hem leren dan zou hij kunnen gaan werken, anders is thuisblijven misschien wel fijn
Hij komt waarschijnlijk echt niet aan werken toe dan hoor. Een baby zet alles op zijn kop. Ik zou aanraden wel vrij te nemen in de kraamweek, je moet echt opnieuw je plekje vinden als ouders met een baby die helaas geen gebruiksaanwijzing meekrijgt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hij denkt in ieder geval dat 'ie een hoop weet...![]()
Nee, het werken is relatief. Hij werkt 4 dgn per week, waarvan 2 op locatie en 2 vanuit huis. Dus die dagen is hij er sowieso ook als de kraamhulp er is en kan ie ook dingen meedoen/kijken. Maarja, of 'ie dan aan werken toekomt..
Ik neig daar zelf ook naar inderdaad. Als hij dan weer aan het werk is verwacht ik ook wel back up van mijn ouders en schoonouders, die wonen allemaal in de buurt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:29 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Hij komt waarschijnlijk echt niet aan werken toe dan hoor. Een baby zet alles op zijn kop. Ik zou aanraden wel vrij te nemen in de kraamweek, je moet echt opnieuw je plekje vinden als ouders met een baby die helaas geen gebruiksaanwijzing meekrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |