abonnement Unibet Coolblue
pi_154661169
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:56 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 26 juli 2015 @ 22:14:23 #252
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_154661236
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef Frey het volgende:

[..]

Sloom als altijd. :P
:( :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 26 juli 2015 @ 22:14:25 #253
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154661238
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 26 juli 2015 @ 22:27:47 #254
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154661697
Seizoen 13:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154663256
Seizoen 13:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door PeterKelder op 26-07-2015 23:30:40 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 juli 2015 @ 03:09:31 #256
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154666649
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:25 schreef GTSTFreakje het volgende:
En weer voor de tweede keer klaar met seizoen 6 _O_ _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de tweede keer ook gewoon :') Ik zit nog in dvd 16.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 27 juli 2015 @ 03:11:09 #257
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154666657
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar één reden waarom ik seizoen 14 en/of 15 aanschaf en dat is vanwege de T-shirts met 'DENNIS', 'HET HULPJE VAN DENNIS' en 'DE VRIENDIN VAN HET HULPJE VAN DENNIS' _O-

Overigens riep ik het jaren geleden al, ik vond persoonlijk dat GTST met de seizoen 15-cliff echt een 'jumping the shark'-momentje beleefde en zeg maar 'het einde van het redelijke soapgebeuren' inluidde, vanaf daar was het echt één en al tegenvallend en haakte ik af :P Daarom ook dat ik tot en met seizoen 15 aanschaf, briljante opener van het seizoen met de conclusie rond de brand in Scala, en een mooi rond getal om mee te stoppen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 27 juli 2015 @ 08:59:11 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154667583
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 03:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Er is maar één reden waarom ik seizoen 14 en/of 15 aanschaf en dat is vanwege de T-shirts met 'DENNIS', 'HET HULPJE VAN DENNIS' en 'DE VRIENDIN VAN HET HULPJE VAN DENNIS' _O-

Overigens riep ik het jaren geleden al, ik vond persoonlijk dat GTST met de seizoen 15-cliff echt een 'jumping the shark'-momentje beleefde en zeg maar 'het einde van het redelijke soapgebeuren' inluidde, vanaf daar was het echt één en al tegenvallend en haakte ik af :P Daarom ook dat ik tot en met seizoen 15 aanschaf, briljante opener van het seizoen met de conclusie rond de brand in Scala, en een mooi rond getal om mee te stoppen.
Daarom stop ik ook na seizoen 15. Zonde, want de vooruitzichten voor seizoen 16 waren destijds om je vingers bij af te likken. Het leek allemaal ontzettend spannend te gaan worden, maar het werd een grote teleurstelling.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154668368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De veranderingen die rond seizoen 10 zijn gemaakt komen van Idse Grotenhuis, die toen werd aangetrokken als creative producer om de serie een nieuwe impuls te geven. Het was dus deels een opdracht die hij moest vervullen: geef de serie een metamorfose zodat deze weer jaren mee kan. Dus kregen zowel decors als personages als de gehele cast een opfrisbeurt. Ik heb een interview met hem uit deze periode waarin wat dieper wordt ingegaan op deze 'operatie', die ik hier binnenkort zal plaatsen in de rubriek Artikelen uit de oude doos :)
Ik had al wel door dat het een bewuste keuze en strategie was ja, zoiets gebeurd niet vanuit het niets vanzelf. Maar leuk vond ik het niet. Ik ben wel benieuwd naar dat interview. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder zit al bij Valerie enz? :D

Ik ben bij kerstmis 2002 :P
Hmm daar was ik gisteren ook.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 13:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vriendschap tussen Stefano en Bejamin (zet ik even zonder spoilers, want het is niet echt iets dat 'verraden' kan worden qua verhaallijn) is ook wel interessant om te zien. Het waren op zich redelijke vrienden voor seizoen 12, in seizoen 12 zelf kregen ze echt stevige bonje om Daantje en waren het absoluut geen vrienden meer. Hierna is het mooi te zien hoe de makers er geleidelijk weer zeer goede vrienden van hebben gemaakt. Zat ook echt een opbouw in, eerst dus ruzie, toen even niet al teveel scenes meer samen, toen begonnen ze weer enigszins normaal tegen elkaar te praten en daarna ontwikkelde zich weer vriendschap die inderdaad ijzersterk werd. ^O^
Een heer met stijl
pi_154668679
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 03:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Er is maar één reden waarom ik seizoen 14 en/of 15 aanschaf en dat is vanwege de T-shirts met 'DENNIS', 'HET HULPJE VAN DENNIS' en 'DE VRIENDIN VAN HET HULPJE VAN DENNIS' _O-

Overigens riep ik het jaren geleden al, ik vond persoonlijk dat GTST met de seizoen 15-cliff echt een 'jumping the shark'-momentje beleefde en zeg maar 'het einde van het redelijke soapgebeuren' inluidde, vanaf daar was het echt één en al tegenvallend en haakte ik af :P Daarom ook dat ik tot en met seizoen 15 aanschaf, briljante opener van het seizoen met de conclusie rond de brand in Scala, en een mooi rond getal om mee te stoppen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 08:59 schreef Frey het volgende:

[..]

Daarom stop ik ook na seizoen 15. Zonde, want de vooruitzichten voor seizoen 16 waren destijds om je vingers bij af te likken. Het leek allemaal ontzettend spannend te gaan worden, maar het werd een grote teleurstelling.
Interessant dat jullie allebei stoppen dan. En wat Frey zegt kan ik me nog herrineren. Ludo Sanders was terug en zou gaan samenwerken met Robert en Jef, ik weet nog dat Frey dat interessant vond en ik ook, want ik hoopte dat Ludo Robert en Jef serieus zou nemen en als een zakenpartner zou behandelen. Maar helaas werd het een beetje zoals in seizoen 9, Robert en Jef werden neergezet als kneusjes en bovendien kort erna uit elkaar gehaald wat de personages geen goed heeft gedaan. :{w

Hiernaast kwam Jack in de cliff erin en werd er teruggegrepen naar Frits van Houten, zou Dian terugkeren evenals Linda Dekker. Al deze verhaallijnen liepen wat mij betreft uit op falikante teleurstellingen. En bovendien veranderden de afleveringen ook meer en meer. Het zakenleven verdween compleet, de familie Alberts degenereerde echt volledig tot supporting characters omschreven door Wilbert Gieske 'als er iemand jeuk heeft aan zijn vinger, staan er x mensen om heen om diegene te troosten zonder eigen leven'. :{

Ludo was overigens na zijn comeback ook niet lang interessant, het laatste wat we zagen was dat moordspel. In mijn optiek een bijzonder stomme laatste lijn die ook nog eens de aandacht van een of andere RTL directeur heeft gewekt die het niet begrepen heeft. Maar ook verhaaltechnisch, zoals gezegd vond ik Ludo het prettigst in seizoen 12/13 waar hij in zijn landhuis zijn eigen zaken doet en met eigen andere bad guys (bad girls) vecht parallel van de rest. Dat gebemoei met de rest vond ik alleen maar irritant en bovendien bevestigde het zijn rol als alleenheerser na seizoen 16. Een rol die hem eigenlijk behoorlijk saai maakte aangezien hij niet meer op het scherpst van de snede hoefde te zijn en op het randje hoefde te leven.

Maar na dit alles gezegd hebbende, het meest vervelende vond ik nog wel die trage zeiklijntjes en het bombarderen van de Lieke-Charlie tot het middelpunt van de serie op de voet gevolgd en bijgestaan door Barbara. :r
Charlie was altijd een beetje de Hedwig van de serie en was nu ineens de centrale figuur ten koste van andere personages. Over Barbara zal ik maar geen woorden meer vuil maken. :P

Wat trage en zeurderige verhaallijnen, hier begonnen ze overigens al lichtelijk mee in seizoen 13. Ik zit nog maar bij de eerste(volgens jullie betere) helft, maar ik vond seizoen 12 in geheel sterker en sneller in elkaar zitten. ;)
Een heer met stijl
pi_154668693
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154668766
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 03:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Voor de tweede keer ook gewoon :') Ik zit nog in dvd 16.
Tja.. _O-

Alhoewel ik wel ik moet zeggen dat seizoen 8 hierna het eerste seizoen wordt waarvan ik echt ontzettend veel afleveringen niet heb gekeken, seizoen 9 heb ik volgens mij na 3 afleveringen ook niks meer mee gedaan, seizoen 10 hoef ik niet over te beginnen, seizoen 11 ook niet. Seizoen 12 heb ik wel gewoon gekeken maar ook nog niet helemaal. _O-
pi_154669248
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik had al wel door dat het een bewuste keuze en strategie was ja, zoiets gebeurd niet vanuit het niets vanzelf. Maar leuk vond ik het niet. Ik ben wel benieuwd naar dat interview. ;)
Mooi! Vanavond eerst een interview met Cobi Peelen uit 1997, en volgende week dan het interview met Grotenhuis uit 2000 :)

quote:
[..]

Hmm daar was ik gisteren ook.

[..]

Die vriendschap tussen Stefano en Bejamin (zet ik even zonder spoilers, want het is niet echt iets dat 'verraden' kan worden qua verhaallijn) is ook wel interessant om te zien. Het waren op zich redelijke vrienden voor seizoen 12, in seizoen 12 zelf kregen ze echt stevige bonje om Daantje en waren het absoluut geen vrienden meer. Hierna is het mooi te zien hoe de makers er geleidelijk weer zeer goede vrienden van hebben gemaakt. Zat ook echt een opbouw in, eerst dus ruzie, toen even niet al teveel scenes meer samen, toen begonnen ze weer enigszins normaal tegen elkaar te praten en daarna ontwikkelde zich weer vriendschap die inderdaad ijzersterk werd. ^O^
Dat was inderdaad gewoon mooi, net als de vriendschap tussen Stefano en Rik. Dat werd hier nog even mooi benadrukt:


En dit is ook weer iets wat ze tegenwoordig op de een of andere manier niet meer kunnen: een echte, ijzersterke vriendschap tussen twee of meerdere personages creëren. Wie hebben er nu een echte vriendschap in de serie? Ja, Ludo en Anton, maar dat is ook maar zo-zo en daarbij is dat niet in lijn met de vroegere Ludo die er hoogstens een vriendschappelijk contact in de zakenwereld op na hield. Voor de rest geeft iedereen (ongevraagd) advies aan iedereen en dat is het wel zo'n beetje. Toch zonde, want bij het zien van seizoen 13 is het dus duidelijk dat Van Berkum en co het wél kunnen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 juli 2015 @ 11:07:14 #264
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154669298
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Interessant dat jullie allebei stoppen dan. En wat Frey zegt kan ik me nog herrineren. Ludo Sanders was terug en zou gaan samenwerken met Robert en Jef, ik weet nog dat Frey dat interessant vond en ik ook, want ik hoopte dat Ludo Robert en Jef serieus zou nemen en als een zakenpartner zou behandelen. Maar helaas werd het een beetje zoals in seizoen 9, Robert en Jef werden neergezet als kneusjes en bovendien kort erna uit elkaar gehaald wat de personages geen goed heeft gedaan. :{w
De gebroeders Alberts uit elkaar halen was natuurlijk een enorme fout. Dat was uiteindelijk ook een van de redenen waarom Wilbert uit de serie ging.

quote:
Hiernaast kwam Jack in de cliff erin en werd er teruggegrepen naar Frits van Houten, zou Dian terugkeren evenals Linda Dekker. Al deze verhaallijnen liepen wat mij betreft uit op falikante teleurstellingen. En bovendien veranderden de afleveringen ook meer en meer. Het zakenleven verdween compleet, de familie Alberts degenereerde echt volledig tot supporting characters omschreven door Wilbert Gieske 'als er iemand jeuk heeft aan zijn vinger, staan er x mensen om heen om diegene te troosten zonder eigen leven'. :{
Jack maakte de rol van bad guy alles behalve waar en de terugkeer van Dian vond ik ook onnodig, zeker met een recast. De verhaallijn met de amulet vond ik nog niet eens zo slecht, maar het is gewoon pijnlijk hoe ze de moord op Frits om zeep hebben geholpen. De terugkeer van Linda was een flop.

quote:
Ludo was overigens na zijn comeback ook niet lang interessant, het laatste wat we zagen was dat moordspel. In mijn optiek een bijzonder stomme laatste lijn die ook nog eens de aandacht van een of andere RTL directeur heeft gewekt die het niet begrepen heeft. Maar ook verhaaltechnisch, zoals gezegd vond ik Ludo het prettigst in seizoen 12/13 waar hij in zijn landhuis zijn eigen zaken doet en met eigen andere bad guys (bad girls) vecht parallel van de rest. Dat gebemoei met de rest vond ik alleen maar irritant en bovendien bevestigde het zijn rol als alleenheerser na seizoen 16. Een rol die hem eigenlijk behoorlijk saai maakte aangezien hij niet meer op het scherpst van de snede hoefde te zijn en op het randje hoefde te leven.
Ludo had helaas geen goede tegenstanders meer. Ineens ging hij de strijd aan met het jonge grut en draaide alles om prinsesje Nina. De kleine Nina was betrokken bij zoveel spannende verhaallijnen, maar met Marly kwamen er vooral zeiklijntjes.

quote:
Maar na dit alles gezegd hebbende, het meest vervelende vond ik nog wel die trage zeiklijntjes en het bombarderen van de Lieke-Charlie tot het middelpunt van de serie op de voet gevolgd en bijgestaan door Barbara. :r
Charlie was altijd een beetje de Hedwig van de serie en was nu ineens de centrale figuur ten koste van andere personages. Over Barbara zal ik maar geen woorden meer vuil maken. :P
In het begin viel Lieke nog wel mee, maar ze kon niet tippen aan Aukje. Al dachten veel mensen er hier destijds blijkbaar anders over. Barbara veranderde in een monster. :r

quote:
Wat trage en zeurderige verhaallijnen, hier begonnen ze overigens al lichtelijk mee in seizoen 13. Ik zit nog maar bij de eerste(volgens jullie betere) helft, maar ik vond seizoen 12 in geheel sterker en sneller in elkaar zitten. ;)
Na de verhaallijn met Tony Fuentes begonnen er inderdaad wat minder boeiende verhaallijnen en kreeg je ook langzaam de introducties van minder boeiende personages. Seizoen 14 en 15 zijn vooral de seizoenen van de momenten. Gelukkig zijn personages als Benjamin, Robin, Stefano en Harmsen nog geruime tijd aanwezig.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 juli 2015 @ 11:15:55 #265
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154669454
quote:
Die vriendschap tussen Stefano en Bejamin (zet ik even zonder spoilers, want het is niet echt iets dat 'verraden' kan worden qua verhaallijn) is ook wel interessant om te zien. Het waren op zich redelijke vrienden voor seizoen 12, in seizoen 12 zelf kregen ze echt stevige bonje om Daantje en waren het absoluut geen vrienden meer. Hierna is het mooi te zien hoe de makers er geleidelijk weer zeer goede vrienden van hebben gemaakt. Zat ook echt een opbouw in, eerst dus ruzie, toen even niet al teveel scenes meer samen, toen begonnen ze weer enigszins normaal tegen elkaar te praten en daarna ontwikkelde zich weer vriendschap die inderdaad ijzersterk werd. ^O^
Hetzelfde doen ze ook met Ludo en Stefano. Het is nooit ineens weer goed tussen de twee. Ze groeien altijd weer heel langzaam naar elkaar toe tijdens bepaalde verhaallijnen, zoals de opdracht van Maximiliaan en Ludo's blindheid.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154670805
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:15 schreef Frey het volgende:

[..]

Hetzelfde doen ze ook met Ludo en Stefano. Het is nooit ineens weer goed tussen de twee. Ze groeien altijd weer heel langzaam naar elkaar toe tijdens bepaalde verhaallijnen, zoals de opdracht van Maximiliaan en Ludo's blindheid.
Die 2 hadden ook echt een chemie die Ludo nooit met Nick heeft gehad, ook voordat Maxime kwam en Nick nog relatief normaal was niet. Het is ook mooi dat Stefano minstens 2 keer per seizoen zegt dat ie volledig met Ludo breekt en niets meer met hem te maken wilt hebben om dan op cruciale momenten gewoon als vader en zoon met elkaar om te kunnen gaan.
Een heer met stijl
pi_154675066
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juli 2015 @ 15:55:21 #268
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154676401
Beste periode van seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154676630
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:55 schreef Frey het volgende:
Beste periode van seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
Ik verheug me er ook op om die verhaallijn weer opnieuw te gaan bekijken :D
  maandag 27 juli 2015 @ 17:38:09 #270
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154679057
Ik kijk uit naar die lijn :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:00:20 #271
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154679540
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat was inderdaad gewoon mooi, net als de vriendschap tussen Stefano en Rik. Dat werd hier nog even mooi benadrukt:

Nu ik dit zie (had dit nog niet eens gezien) vind ik het des te triester dat Rik als moordenaar de serie uit is gelazerd; misschien is het doordat ik nu seizoen 6 zit te kijken en net langs die verhaallijn ben gevlogen, maar hij is gewoon zijn eigen vader geworden, een moordenaar zonder dat hij er een fuck omgeeft. En dat is zó niet Rik. Dat gaat naar mijn idee verder qua stomheid dan de hele 'dumbing down' van Ludo of het verkloten van Robert Alberts - van zakenbaas tot zielige snuivert wiens onechte zoon hem onderspuugt tijdens het kerstdiner - Dit is echt gewoon 180 graden draaien. En dat is wat er mis is met de huidige serie. Het maakt geen fuck uit wat er wordt geschreven of wat voor plotlijnen er ook komen, als het maar het scherm haalt.

Dat systeem met die postit-notes van Proper (zie het laatste 'Oude doos artikel' maar) wordt ook niet meer aangehouden gok ik.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_154679848
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Nu ik dit zie (had dit nog niet eens gezien) vind ik het des te triester dat Rik als moordenaar de serie uit is gelazerd; misschien is het doordat ik nu seizoen 6 zit te kijken en net langs die verhaallijn ben gevlogen, maar hij is gewoon zijn eigen vader geworden, een moordenaar zonder dat hij er een fuck omgeeft. En dat is zó niet Rik. Dat gaat naar mijn idee verder qua stomheid dan de hele 'dumbing down' van Ludo of het verkloten van Robert Alberts - van zakenbaas tot zielige snuivert wiens onechte zoon hem onderspuugt tijdens het kerstdiner - Dit is echt gewoon 180 graden draaien. En dat is wat er mis is met de huidige serie. Het maakt geen fuck uit wat er wordt geschreven of wat voor plotlijnen er ook komen, als het maar het scherm haalt.

Dat systeem met die postit-notes van Proper (zie het laatste 'Oude doos artikel' maar) wordt ook niet meer aangehouden gok ik.
Ik snap wat je bedoelt, maar als je naar Rik in seizoen 6 kijkt adviseer ik om niet aan latere seizoenen te denken. In die hoedanigheid is hij gewoon Rik met een onbesmet blazoen. Dat schrijvers later met verhaallijnen hebben zitten kloten doet daar dan niks aan af.

Voor mij ook een reden dat ik na seizoen 13 stop. Stefano is hier nog gewoon de enige zoon van Ludo. En Arnie die van Robert en Laura. Dat schrijvers later kennelijk hebben zitten gebruiken doet niks af aan de verhoudingen van het seizoen dat je op dat moment kijkt. ;)
Een heer met stijl
  maandag 27 juli 2015 @ 18:33:02 #273
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154680353
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar als je naar Rik in seizoen 6 kijkt adviseer ik om niet aan latere seizoenen te denken. In die hoedanigheid is hij gewoon Rik met een onbesmet blazoen. Dat schrijvers later met verhaallijnen hebben zitten kloten doet daar dan niks aan af.

Voor mij ook een reden dat ik na seizoen 13 stop. Stefano is hier nog gewoon de enige zoon van Ludo. En Arnie die van Robert en Laura. Dat schrijvers later kennelijk hebben zitten gebruiken doet niks af aan de verhoudingen van het seizoen dat je op dat moment kijkt. ;)
Naja, ik denk niet bij het kijken van seizoen 6 aan seizoen >20, ik denk bij het kijken naar seizoen >20 aan seizoen 6. En dat is toch een verschil. :P Ik snap echter wel je punt, maar het is gewoon lastig en het wordt lastiger gemaakt om niet aan oude seizoenen te denken als in zo'n fragment als hierboven, met Stefano en Rik, er ZELF wordt teruggekeken op momenten als Stefano in De Koning wanneer Bowien om het leven is gekomen en alles.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:46:44 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154680693
Ik kijk ook gewoon zoals het toen was. Dennis is gewoon een liefde van Laura en meer niet.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:01:13 #275
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154681077
Seizoen 13:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een prachtig voorbeeld van iets waar die minkukel van een Frons Servies niet toe in staat is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frey op 27-07-2015 19:08:12 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')