SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon geen Nutella meer eten, dan kom je er vanzelf. #marginalgainsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Patroon het volgende:
Ik kan je nu zeggen dat die 414w over 40min van Froome echt veel is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef foetre het volgende:
Wat een gezeik weer over de froome met zn zogenaamde doping.
Wees blij dat er weer zo'n goede wielrenner tussen zit.
Pure jalouzie van de stokbrood met kruidenboter vreters.
Idd, hij zegt dat hij clean rijdt dus dan moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef foetre het volgende:
Wat een gezeik weer over de froome met zn zogenaamde doping.
Wees blij dat er weer zo'n goede wielrenner tussen zit.
Pure jalouzie van de stokbrood met kruidenboter vreters.
En stel hij gebruikt wel net zoals het hele peloton?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef ratatat het volgende:
[..]
Idd, hij zegt dat hij clean rijdt dus dan moet het wel zo zijn.
#viesdikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan 466 watt moeten trappen om dat te redden. Net zo veel als deze mixer
http://www.bol.com/nl/p/b(...)448-9000000012314457
Met je volkswagen polo aan een formule 1 race meedoen is ook eerlijk want iedereen gebruikt een auto?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:38 schreef foetre het volgende:
[..]
En stel hij gebruikt wel net zoals het hele peloton?
So what! Als Iedereen gebruikt of niemand gebruikt dan blijft de eindstand toch hetzelfde
😇quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met je volkswagen polo aan een formule 1 race meedoen is ook eerlijk want iedereen gebruikt een auto?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:25 schreef Patroon het volgende:
Ik heb iig nog nooit eerder 363w over 5min getrapt. Vorige record lag op 337w.
2 jaar terug was dat nog 532 wattquote:
😎ik heb een geschat vermogen van 617 w gefietst.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Even mijn strava waardes gekeken, mijn 5m zit op 355w
Lichter dan Patty?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Even mijn strava waardes gekeken, mijn 5m zit op 355w
quote:
4iiii precision. Goedkoopste optie tot nu toe en itt stages de mogelijkheid tot output van beide kanten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef foetre het volgende:
[..]
😎ik heb een geschat vermogen van 617 w gefietst.
Telt dat ook(27sec)😂
Welke vermogensmeter gebruiken jullie trouwens?Zie ik nog wat goede opties over het hoofd?
• Powertap
• Garmin Vector
• Stages vermogensmeter
Dat is de knutselmeter toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
4iiii precision. Goedkoopste optie tot nu toe en itt stages de mogelijkheid tot output van beide kanten.
Ik heb een stages.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef foetre het volgende:
[..]
😎ik heb een geschat vermogen van 617 w gefietst.
Telt dat ook(27sec)😂
Welke vermogensmeter gebruiken jullie trouwens?Zie ik nog wat goede opties over het hoofd?
• Powertap
• Garmin Vector
• Stages vermogensmeter
Nee paar kilo meer. (en ook wat cm's meer volgens mij)quote:
Je kan alleen de meter kopen om het zelf op je crank te monteren (of door je FM) of cranks met de meter al gemonteerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is de knutselmeter toch?
Met lijm en klem etc geen complete crank dus.
ik lees net dat ze geen exportvergunning van de lijm kregen.Opsturen dusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:21 schreef ddx het volgende:
Volgens mij zijn ze daar vanaf gestapt, las iig op fiets.nl forum dat iemand uiteindelijk z'n crank moest opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |