SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hendrik Stormquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Stormfietstopic?
Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he.
Oh wat een poppetje! 😍quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
A.S zaterdag al weer 7 maandenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenkwat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
wat een knapperdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
hij is zonder speen in slaap gevallenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
Wat een divaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk!![]()
Zo ik haak ook weer aan na de vakantie![]()
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder![]()
Slapen gaat echt heel goed, godzijdanken het vreet als een bootwerker
word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.
Even een plaatje van de luiwammes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |